Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Audi A6 versus ...
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
HalbaSus
Sa incepem cu job-description-ul masinii:

- Spatiu interior suficient pentru o familie, adica sa fie utilizabile si locurile din spate. La A4-ul meu nu sunt utilizabile. La A3 sunt la limita, utilizabile doar de persoane scunde (sub 1.80).
- Minim 200 de cp (za more za better)
- Preferabil tractiune integrala, exclus tractiune spate (am pus o poza la topicul cu SUV-urile despre drumul pe care urc eu zilnic)
- In mod evident NU SUV/Monovolum/minivan/semi-monovolum/semi-suv/semi-minivan/cross-over si alte strutocamile. Caroseria obligatoriu berlina, in cel mai rau caz break.
- Design cu care sa ma impac, nu trebuie neaparat sa-mi placa, dar macar interiorul sa fie placut.
- Bugetul: 25-30k euro (cu cat mai putin cu atat mai bine)

Ce NU ma intereseaza:
- Noua sau second-hand. In principiu as vrea masina noua, dar problema e ca masinile noi care imi plac incep de la 30.000. E criza, ce naiba, nu pot sa dau mai mult de 30k pe o masina. Asa ca un SH e bine venit.
- Fiabilitatea nu este un criteriu extrem de important. Sa nu se strice zilnic sau saptamanal. Dar daca la jumat de an/un an va trebui sa mai schimb ceva (costisitor) nu o sa fac apoplexie. Daca iei un SH trebuie sa fii pregatit pentru orice surprize. Eu sunt pregatit smile.gif Imi permit o reparatie de 1-2-3 mii de euro odata pe an.
- Consumul, aproape irelevant. Sa zicem ca m-ar deranja daca ar fi de 20% in oras, dar pana la 17-18% in oras mi se pare acceptabil (mai ales daca e benzina). Nu fac foarte multi km pe an (maxim 15.000 km) asa ca nu ma stresez foarte mult din cauza asta.

Ce ma intereseaza:
- POWWWWWWAAAAAAAAAAHHHHH biggrin.gif Imi plac masinile rapide, asta e. Pe langa putere bruta ma intereseaza si sa fie pusa pe asfalt, cu cat timpul 0-100 e mai mic cu atat mai bine.
- Stabilitate, power is nothing without control, nu ma deranjeaza suspensiile ferme, chiar imi plac.
- Linistea: motor silentios, zgomot de rulare mic, zgomot de vant mic... sa zicem ca vreau sa port o conversatie la 180 km/h... sa nu fie nevoie sa urlu (nevasta oricum va urla dar macar eu sa nu fiu nevoit biggrin.gif )
- Tot legat de liniste si zgomote, preferabil benzina, nu imi place sunetul de "pac-pac-poc" al dieselului fie el si de ultima generatie common-rail. TOATE dieselurile au un sunet urat, diferenta dintre ele este doar de volum, nu de tonalitate. Benzina chiar daca uneori e mai galagioasa decat dieselul "suna bine".
- Pozitie la volan comoda (asta se traduce prin "cu cat mai jos cu atat mai bine", scaunul situat cat mai jos pentru mine e extrem de important, a fost motivul pentru care am luat A3-ul si nu alta masina, avea scaunul situat cel mai jos smile.gif )
- Interior placut (finisari cat mai bune, design placut, preferabil piele, preferabil aluminiu si nu plastic).

So... pana acum se califica in mare A6-le. Nu imi place in mod deosebit designul (devenit banal), si nu ma entuziasmeaza tinuta de drum (dar oricum sta suficient de bine pe sosea - mai ales pentru dimensiunile pe care le are), problema e cu motorizarea. Variantele ar fi 3.0 TDI (alegerea inteleapta) vs 3.2 FSI (motor care consuma mai mult si are performante mai slabe chiar daca are mai multi cp wallbash.gif ). Nu am condus niciodata 3.2 FSI asa ca nu stiu cum e in realitate, pe hartie sta mai prost decat dieselul. Singurul avantaj al benzinarului ar fi ca majoritatea modelelor cu acest motor au mai putini km.

Astept alternative.

P.S: Daca nu ar fi criza atunci versusul ar fi intre A4 2.0 TFSI quattro 211 cp sau Passat CC 3.6 4-motion DSG - Din pacate ambele masini costa vreo 40.000 euro.
klm
Ma gandesc la Volvo S80, Mercedes E, BMW 5 (astea stiu sigur ca au loc in spate); ar mai fi Mazda 6/Mondeo (stiu sigur ca vechiul Mondeo are foarte mult loc in spate); S-Type - dar nu stiu daca gasesti una cat mai noua in banii astia.
Ma mai gandesc.
AZAZEL
hai sa o luam asa.
spui ca nu vrei tractiune spate. tractiune fata la peste 200 cp este prostie. nu iti ramane decat tractiune integrala. nu stiu daca te-ar multumi o tractiune integrala de la mercedes sau de la un bmw xdrive mai vechi pt ca , face it, nu ai bani de masina noua.
buget intre 25.000-30.000 la masina de peste 200 cp, de clasa mare, tractiune integrala, nu poate insemna altceva decat A6 SH. o alta varianta la masina de clasa mare care implica tractiune integrala si spatiu mare chiar nu stiu.

apropo de designul banal al lui A6: imi aduc aminte cand spuneai cat de frumos este un A6. si pe mine ma soca designul lui A6 si asta pana pe la sf lui 2007. asa este, lucrurile imbatranesc, ceea ce ni se parea frumos inainte acum pare banal.

la 40.000 euro cum spuneai tu, abia te califici pt un A4 2.0tfsi quattro 211cp pt ca acesta costa in configuratie standard 38.500 euro inclusiv TVA si crede-ma daca nu bagi optionale in el pana ajunge la 45.000 nu iti iese o masina faina. din pretul de 45.000 euro poti obtine un discount de 5-6% maxim.

LATER EDIT

si volvo S80 este o varianta. nu stiu cat de buna este tractiunea integrala la un S80 sau cat de rapid este S80-ul cu tractiune integrala.
mondeo si mazda 6 sunt masini mari insa nu au motorizari f bune si , nu sunt in stare sa-si puna puterea pe asfalt+ca nu au tractiune integrala. exista un mondeo de 2.5T cu 220cp tractiune fata si un demaraj pana la 100km/h in 7.5 sec adica un pic mai rapid ca un A4 2.0tfsi de 180 cp(7.9 sec).
mazda 6 chiar nu are motorizari puternice care sa miste masina repede. cea mai rapida mazda 6 abia coboara la sprint sub 8,5sec.
HalbaSus
Chiar am fost zilele trecute intr-un S80 si mi-a placut... problema e ca performantele sunt catastrofale, S80 3.2 AWD 0-100 8.2 secunde fata de 6.8 cat are A6 (benzina sau diesel). O secunda jumate e mult... foarte mult.
Mondeo - NU. E mare... si cam atat.
Mazda 6 - Mhmmm... poate MPS, dar atunci ar trebui sa merg pe modelul vechi (sau exista MPS nou ?)
S-Type - Daaaa... imi place. Problema e ca au performante de rahat si fiabilitatea britanica este vestita pentru lipsa ei smile.gif.
Serie 5 - Urat dar performant, poate daca gasesc un 530xi cu navigatie, la un pret bun... o sa pot trece peste aspectul masinii.
E-klass - O masina buna, dar am senzatia ca mai trebuie sa imbatranesc vreo 20 de ani ca sa fiu in ton cu ea.

Later edit: AZAZEL, asa e A6 pare pana acum cea mai buna varianta, dar tot nu ma incanta. Designul a fost de-a dreptul naucitor cand a aparut, dar dupa cum spuneam s-a banalizat. In curand vor avea si daciile single-frame. In plus e mai degraba o vaca grasa care reuseste sa se tina bine pe drum decat un armasar smile.gif
Eu nu imi doresc masina de clasa mare, A4 modelul actual ar fi fost cel mai potrivit ca spatiu, dar dupa cum am spus, e criza, e scump ca naiba, audi nu vrea sa faca reducere de 25% ca altii... asa ca... asta e.
AZAZEL
acum ma uitam si eu peste performantele lui S80. intr-adevar catastrofa. masina este frumoasa. m-am urcat in ea iar, pe strada arata bine.
bmw seria 5 nu este chiar urat. au fost momente cand l-am considerat si eu asa insa acum chiar imi place.
nu exista inca mazda 6 MPS pe modelul nou, iar ca sa-ti iei modelul vechi e chiar aiurea de tot.
HalbaSus
QUOTE
bmw seria 5 nu este chiar urat. au fost momente cand l-am considerat si eu asa insa acum chiar imi place.


Cu aspectul exterior sa zicem ca m-as putea impaca, era socant de urat cand a aparut, acum e doar putin vulgar si dizgratios, acceptabil sa zicem. Problema e interiorul, variantele fara navigatie arata jalnic, de aceea ziceam ca un 530xi cu navigatie si la un pret rezonabil ar fi OK.
pista
Legacy 2.5GT ca performante nu sta rau. In schimb interiorul e mai stramt confused.gif.
Vrei o masina exact de dimensiunea A6 ?
klm
Recunosc ca am amintit de Mondeo/Mazda 6 exclusiv datorita dimensiunilor.
In conditiile de care vorbesti tu as cauta un S-type sau un S80 cat mai nou/puternic/scump; Jaguarul nu are mari probleme (sunt cateva asigurate la noi despre care proprietarii vorbesc de bine); daca ar fi sa ma gandesc exclusiv la o masina "draguta" care sa ma coste cat mai putin m-as gandi mai intai la E (care este destul de draguta) apoi la A6.
Cred ca si Saab 9-5 intra in categoria S80 (la felul cum se depreciaza o poti lua la un pret foarte convenabil dar nu stiu daca are AWD).
Eu nu as lua niciun BMW nou in afara seriei 1; as prefera oricand vechea serie 7.
T u d o r
Halba, ti-am mai spus eu... raspunsul e USA. biggrin.gif Indiferent ca e pentru 530xi sau GS sau Legend (Acura RL) sau whatever. O optiune ar fi si Acura TL SH-AWD.

Si nu, nu A6. Si nu TDI. biggrin.gif

Si da... Serie7 (modelul din Transporter 1) e o MASINA.

Exemplu 1

Exemplu 2

Exemplu 3
BRAC
QUOTE (HalbaSus @ Feb 19 2009, 06:03 AM) *
Sa incepem cu job-description-ul masinii:

- Spatiu interior suficient pentru o familie, adica sa fie utilizabile si locurile din spate. La A4-ul meu nu sunt utilizabile. La A3 sunt la limita, utilizabile doar de persoane scunde (sub 1.80).
- Minim 200 de cp (za more za better)
- Preferabil tractiune integrala, exclus tractiune spate (am pus o poza la topicul cu SUV-urile despre drumul pe care urc eu zilnic)
- In mod evident NU SUV/Monovolum/minivan/semi-monovolum/semi-suv/semi-minivan/cross-over si alte strutocamile. Caroseria obligatoriu berlina, in cel mai rau caz break.
- Design cu care sa ma impac, nu trebuie neaparat sa-mi placa, dar macar interiorul sa fie placut.
- Bugetul: 25-30k euro (cu cat mai putin cu atat mai bine)

Ce NU ma intereseaza:
- Noua sau second-hand. In principiu as vrea masina noua, dar problema e ca masinile noi care imi plac incep de la 30.000. E criza, ce naiba, nu pot sa dau mai mult de 30k pe o masina. Asa ca un SH e bine venit.
- Fiabilitatea nu este un criteriu extrem de important. Sa nu se strice zilnic sau saptamanal. Dar daca la jumat de an/un an va trebui sa mai schimb ceva (costisitor) nu o sa fac apoplexie. Daca iei un SH trebuie sa fii pregatit pentru orice surprize. Eu sunt pregatit smile.gif Imi permit o reparatie de 1-2-3 mii de euro odata pe an.
- Consumul, aproape irelevant. Sa zicem ca m-ar deranja daca ar fi de 20% in oras, dar pana la 17-18% in oras mi se pare acceptabil (mai ales daca e benzina). Nu fac foarte multi km pe an (maxim 15.000 km) asa ca nu ma stresez foarte mult din cauza asta.

Ce ma intereseaza:
- POWWWWWWAAAAAAAAAAHHHHH biggrin.gif Imi plac masinile rapide, asta e. Pe langa putere bruta ma intereseaza si sa fie pusa pe asfalt, cu cat timpul 0-100 e mai mic cu atat mai bine.
- Stabilitate, power is nothing without control, nu ma deranjeaza suspensiile ferme, chiar imi plac.
- Linistea: motor silentios, zgomot de rulare mic, zgomot de vant mic... sa zicem ca vreau sa port o conversatie la 180 km/h... sa nu fie nevoie sa urlu (nevasta oricum va urla dar macar eu sa nu fiu nevoit biggrin.gif )
- Tot legat de liniste si zgomote, preferabil benzina, nu imi place sunetul de "pac-pac-poc" al dieselului fie el si de ultima generatie common-rail. TOATE dieselurile au un sunet urat, diferenta dintre ele este doar de volum, nu de tonalitate. Benzina chiar daca uneori e mai galagioasa decat dieselul "suna bine".
- Pozitie la volan comoda (asta se traduce prin "cu cat mai jos cu atat mai bine", scaunul situat cat mai jos pentru mine e extrem de important, a fost motivul pentru care am luat A3-ul si nu alta masina, avea scaunul situat cel mai jos smile.gif )
- Interior placut (finisari cat mai bune, design placut, preferabil piele, preferabil aluminiu si nu plastic).

So... pana acum se califica in mare A6-le. Nu imi place in mod deosebit designul (devenit banal), si nu ma entuziasmeaza tinuta de drum (dar oricum sta suficient de bine pe sosea - mai ales pentru dimensiunile pe care le are), problema e cu motorizarea. Variantele ar fi 3.0 TDI (alegerea inteleapta) vs 3.2 FSI (motor care consuma mai mult si are performante mai slabe chiar daca are mai multi cp wallbash.gif ). Nu am condus niciodata 3.2 FSI asa ca nu stiu cum e in realitate, pe hartie sta mai prost decat dieselul. Singurul avantaj al benzinarului ar fi ca majoritatea modelelor cu acest motor au mai putini km.

Astept alternative.

P.S: Daca nu ar fi criza atunci versusul ar fi intre A4 2.0 TFSI quattro 211 cp sau Passat CC 3.6 4-motion DSG - Din pacate ambele masini costa vreo 40.000 euro.

Ok , eu as merge pe 4.2 categoric.... ai zis ca 20% in oras nu te-ar deranja. Pe hartie 3.2 nu sta stralucit fata de 3.0tdi cred ca surpriza o sa o ai daca o sa te uiti pentru un 0-200. 0-100 este inselator.
AZAZEL
QUOTE ( T u d o r @ Feb 19 2009, 12:47 PM) *
Si nu, nu A6. Si nu TDI. biggrin.gif


fratilor, ce aveti cu masinile astea? ce va inspira atata scarba? credeti-ma ca sunt masini bune, masini pe care proprietarii nu le menajeaza. sunt masini incercate. tu ai condus vreodata un TDI de ultima generatie ca sa poti fi atat de vehement?

nu mai veniti cu exemplul seria 7. nu auziti ca omului nu-i trebuie tractiune spate din motive ce le-a explicat deseori in diverse contexte aici pe forum? un xi ar fi super insa nu se exista pe seria 7. plus ca seria 7 s-ar putea sa fie scump la intretinere si, cred eu, ca Halba Sus numai frumos nu considera ca este un bmw seria 7.
T u d o r
Nu cred ca in conditiile de azi (mii de sisteme electronice, etc) o tractiune spate iti mai face probleme la deplasarea pe sosea alunecoasa. Sunt convins ca de-aia vinde atata Audi in Romania, ca romanii au amintirile cu Lade si Moskwich-uri care umblau iarna cu saci de nisip in portbagaj. Dar cu slick-uri "de vara" Danubiana.
BRAC
QUOTE (AZAZEL @ Feb 19 2009, 08:02 AM) *
QUOTE ( T u d o r @ Feb 19 2009, 12:47 PM) *
Si nu, nu A6. Si nu TDI. biggrin.gif


fratilor, ce aveti cu masinile astea? ce va inspira atata scarba? credeti-ma ca sunt masini bune, masini pe care proprietarii nu le menajeaza. sunt masini incercate. tu ai condus vreodata un TDI de ultima generatie ca sa poti fi atat de vehement?

nu mai veniti cu exemplul seria 7. nu auziti ca omului nu-i trebuie tractiune spate din motive ce le-a explicat deseori in diverse contexte aici pe forum? un xi ar fi super insa nu se exista pe seria 7. plus ca seria 7 s-ar putea sa fie scump la intretinere si, cred eu, ca Halba Sus numai frumos nu considera ca este un bmw seria 7.

In plus eu nici 530xi nu l-as considera o varianta ... avand 330ci stiu ce poate. Pana sa dau RS-ul (Skoda 200cp) va inchipuiti ca am facut niste liniute sa vad care-i diferenta. Va spun diferenta e minima, chiar la un moment dat m-am enervat ca am mai scos din buzunar 8000 euro pentru 10-15metri avans.
AZAZEL
QUOTE (BRAC @ Feb 19 2009, 01:21 PM) *
In plus eu nici 530xi nu l-as considera o varianta ... avand 330ci stiu ce poate. Pana sa dau RS-ul (Skoda 200cp) va inchipuiti ca am facut niste liniute sa vad care-i diferenta. Va spun diferenta e minima, chiar la un moment dat m-am enervat ca am mai scos din buzunar 8000 euro pentru 10-15metri avans.


nebunule, tu nu cumva esti si pe vwforum? ne-am ciondanit pe acolo la topicul A5 vs seria 3 coupe daca esti tu ala . te-am recunoscut dupa masini. ce mica-i lumea !!!
HalbaSus
QUOTE ( T u d o r @ Feb 19 2009, 01:10 PM) *
Nu cred ca in conditiile de azi (mii de sisteme electronice, etc) o tractiune spate iti mai face probleme la deplasarea pe sosea alunecoasa. Sunt convins ca de-aia vinde atata Audi in Romania, ca romanii au amintirile cu Lade si Moskwich-uri care umblau iarna cu saci de nisip in portbagaj. Dar cu slick-uri "de vara" Danubiana.


Mai fuge spatele si cu toate sistemele electronice, dar nu de asta mi-e frica, mi-e frica ca nu o sa pot ajunge acasa iarna.
Click to view attachment

Nu cred ca un 7-ar ar fi urcat pana acolo, cu audi-ul tractiune fata am urcat, presupun ca as fi urcat si cu un A6 cu tractiune integrala. In plus... daca tot vorbim de masini care au aparut in filme... mie mi-a placut Ronin-ul mai mult. tongue.gif
laurentiu
CITAT(AZAZEL @ Feb 19 2009, 06:00 AM) *
acum ma uitam si eu peste performantele lui S80. intr-adevar catastrofa. masina este frumoasa. m-am urcat in ea iar, pe strada arata bine.


Nu stiu cat de mult conteaza ca este mai lent cu o sec, o sec si jum decat un Audi. In plus Volvo este altfel de masina, la care performantele dinamice nu sunt neaparat prioritare.
Personal ti-as recomanda fie un S80, fie un SAAB 9-5.
T u d o r
CITAT(BRAC @ Feb 19 2009, 01:21 PM) *
In plus eu nici 530xi nu l-as considera o varianta ... avand 330ci stiu ce poate. Pana sa dau RS-ul (Skoda 200cp) va inchipuiti ca am facut niste liniute sa vad care-i diferenta. Va spun diferenta e minima, chiar la un moment dat m-am enervat ca am mai scos din buzunar 8000 euro pentru 10-15metri avans.


Dar pe un circuit? Ca liniutele nu sunt edificatoare si pe mine m-ar interesa prea putin ca pot sa-l bat pe unul ca am XX cai in plus si nimic altceva. O masina trebuie sa se remarce prin handling, nu prin forta bruta. Ori, aici cred ca nu mai vorbim de cativa metri in plus/minus la un versus RS si 530xi. smile.gif


LE: Halba, merge si un S8, dar cred ca sare din buget. wink.gif
Oricum, la ce drum arati tu in poza aia... hehehe, sigur nu vrei un Patrol GR? teehee.gif
Seri
Vezi si Opel Insignia 2.0T de 220 CP cu tractiune integrala, se incadreaza in 30.000E daca iei in calcul si discountul neoficial de 15%. Insa s-ar putea sa te deranjeze spatiul de pe bancheta. Desi ca dimensiuni exterioare este cat un Seria 5, locul pentru genunchi este mai mic decat in Octavia, iar daca ai peste 1.80m nu-ti incape freza.

Eu nu am inteles niciodata de ce lumea vrea masini in 3 volume, mi se par mai inutile decat SUV-urile. Eu sunt fanul break-urilor.

La A6 evita suspensia pneumatica. Este un gadget interesant, dar si o chestie complexa care sa se strice si cei de la service sa se scarpine in cap uitandu-se la ea.
Cristi2
Mazda 6 MPS nu exista in varianta noua si e posibil sa nici nu existe multa vreme.
Ar fi fost masina perfecta (si acuma o iei sub 20 000 euro lejer), doar ca eu nu am simtit niciodata cei 260 cai. sau sa fiu sincer, de foarte putine ori.

Eu zic ca A6 e ok, sau si mai bine, un A4 avant. E mai mare in spate, ai si portbagaj la nevoie, in plus gasesti 3,o tdi quattro sub 30 000 euro. ce-i drept, asata in Germania.
pista
CITAT(klm @ Feb 19 2009, 11:19 AM) *
Cred ca si Saab 9-5 intra in categoria S80 (la felul cum se depreciaza o poti lua la un pret foarte convenabil dar nu stiu daca are AWD).

Saab are XWD.
http://www.saab.hu/xwd/ro/
T u d o r
Halba, poate ai un prieten cu o masina cu tractiune spate. Invita-l pe la tine si vezi daca ajunge. biggrin.gif Asa ai informatia pentru RWD si posibilitatile ei de a te aduce acasa.
pista
CITAT(AZAZEL @ Feb 19 2009, 12:02 PM) *
...un xi ar fi super insa nu se exista pe seria 7...

xDrive apare la sfarsitul anului 2009 pe Seria7.
klm
CITAT(AZAZEL @ Feb 19 2009, 01:02 PM) *
nu mai veniti cu exemplul seria 7.

Am dat exemplul ultimului BMW pe care il consider frumos, puternic si accesibil, ultimele modele arata hidos rau (cine dracu' o fi angajat dizainarii aia de rahat?!).
Ronin... frumos dar fara stil; daca tot vorbim de masini din filme cred ca e greu sa ignori Viper, Cobra sau Bat mobilul wink.gif saaau Kit din noul Knight Rider dar niciuna n-are loc in spate confused.gif .
AZAZEL
QUOTE (pista @ Feb 19 2009, 01:48 PM) *
QUOTE (AZAZEL @ Feb 19 2009, 12:02 PM) *
...un xi ar fi super insa nu se exista pe seria 7...

xDrive apare la sfarsitul anului 2009 pe Seria7.


asta stiu si eu insa omul isi permite SH si nu are timp si probabil nici dispozitie sa astepte pana prin 2012 ca sa-si permita un seria 7 xi sh.

@klm. aceeasi treaba
DAN
Honda Legend.
HalbaSus
QUOTE ( T u d o r @ Feb 19 2009, 01:43 PM) *
Halba, poate ai un prieten cu o masina cu tractiune spate. Invita-l pe la tine si vezi daca ajunge. biggrin.gif Asa ai informatia pentru RWD si posibilitatile ei de a te aduce acasa.

Nu se incumeta, am vreo 2 vecini care au un mercedes respectiv un bmw, si de cand s-a pus prima zapada folosesc masinile nevestelor (FWD).
Oricum spre surprinderea mea primaria si-a facut mila de noi si a curatat putin drumul... acum cred ca ar putea si cu una cu tractiune spate dotata cu gume de iarna. Dar nu ma pot baza ca va face treaba asta de fiecare data cand ninge.

Tudor, masina din state pare rentabila... dar nu stiu cat de rentabila mai e dupa o aduci si platesti toate chestiile (vama, TVA, RAR, transport, etc). In plus cu cat mai putina birocratie implica inmatriculatul masinii cu atat mai bine. In plus nici nu am cum sa verific ce cumpar. De aceea as prefera sa ma limitez la cele existente deja pe continentul european, preferabil nu foarte departe.

Serie 7 ? Voi glumiti nu ? Acum si-a luat un prieten un 730d din 2006 cu 40.000 de euro (cu tot cu taxa de prima inmatriculare), si l-a luat la un pret bun. Iar septarul din primul transporter e totusi un model cam vechi (foarte vechi ?) - e adevarat ca arata mai bine decat modelul actual, dar parca nu mi-as lua o masina atat de veche.

Oricum cred pe praful asta nu o sa ma grabesc foarte tare cu achizitionatul masinii. Cand vad ca toate se duc naibii parca mi-e greu sa arunc banii pe o masina (care intre noi fie vorba nu imi este extrem de necesara, dar tot timpul vrem sa ne schimbam "jucariile" smile.gif )
pmhoria
Skoda Superb. Motorizarea care-o vrei tu .. biggrin.gif
Sau Scout.
Seri
Ca sa urci acea rampa pe zapada trebuie sa decuplezi traction control. Daca faci asta la o masina cu tractiune spate o sa urci tot dansand.

Inainte de Astra am avut un Opel Omega cu tractiune spate. Era foarte distractiva cand aveai chef de joaca, dar cand te ia prin surprindere cu rotile virate la plecarea de pe loc, nu o mai poti redresa. Pana sa-ti dai seama ca patineaza deja erai intors la 180 de grade.

Oricum, asa cum ai concluzionat inca de la deschiderea topicului, mergi pe A6 3.0 TDi quattro.
Rebel
Tie iti trebuie un 535xi.
Hoinar
QUOTE (Rebel @ Feb 19 2009, 08:02 PM) *
Tie iti trebuie un 535xi.

biggrin.gif La asta ma gandeam si eu...Cand mai apari o data?! tongue.gif
Convinge-l...ca vad ca la A6 nu prea vede dezavantaje decat designul ca s-a invechit...la celelalte nu prea vede avantaje teehee.gif
HalbaSus
QUOTE (Hoinar @ Feb 19 2009, 09:54 PM) *
QUOTE (Rebel @ Feb 19 2009, 08:02 PM) *
Tie iti trebuie un 535xi.

biggrin.gif La asta ma gandeam si eu...Cand mai apari o data?! tongue.gif
Convinge-l...ca vad ca la A6 nu prea vede dezavantaje decat designul ca s-a invechit...la celelalte nu prea vede avantaje teehee.gif


Te inseli, sa incepem de acolo ca daca ar fi sa aleg eu o masina pentru mine ar fi un coupe cu tractiune spate. Cu cat mai aproape de treaba asta cu atat mai bine. Dar imi trebuie 4 locuri mari (scaunelele alea de masina sunt imense, scoica pe care o am acum nu imi permite sa stau comod in A4 daca o pun in spatele meu), stau intr-o zona fara asfalt, fara dezapezire... care mai e si in panta. Toate astea impun o masina de compromis asa cum am spus de la inceput. A6-le indeplineste in mare toate criteriile dar nu exceleaza la nimic. Nu e urata dar nici frumoasa, e rapida dar nu extrem de rapida, sta pe drum dar se mai si inclina, e ieftina dar nu e noua, e comoda dar nu e fun to drive... e un fel de bere fara alcool. Nu e o masina pe care mi-o doresc.

Masina ideala ar fi o berlina de clasa medie (nu mare) in care sa incapa un scaun de copil + nevasta pe bancheta din spate si un portbagaj generos. Inca nu sunt sigur daca merita facut compromisul, adica daca chiar merita sa schimb masina pe ceva care nu imi place cu adevarat sau sa strang din buci si sa iau ceva care imi place... sau sa ma gandesc naibii la criza si sa nu mai schimb masina smile.gif.
mike.omega
Halba trebuie sa recunosti ca iti trebuie un SUV cu valente de offroader. Eu in locul tau mi-as cauta un Pajero cum are Guerilla sau ceva asemanator! thumbsup.gif

Saaau, te muti si iti cumperi ce RWD vrea muschiu tau tongue.gif
Hoinar
QUOTE (HalbaSus @ Feb 19 2009, 10:43 PM) *
Te inseli, sa incepem de acolo ca daca ar fi sa aleg eu o masina pentru mine ar fi un coupe cu tractiune spate. ....
Masina ideala ar fi o berlina de clasa medie (nu mare) in care sa incapa un scaun de copil + nevasta pe bancheta din spate si un portbagaj generos. Inca nu sunt sigur daca merita facut compromisul, adica daca chiar merita sa schimb masina pe ceva care nu imi place cu adevarat sau sa strang din buci si sa iau ceva care imi place... sau sa ma gandesc naibii la criza si sa nu mai schimb masina smile.gif.

Daca asta simti, Halba, de ce nu-ti iei masina care iti place cel mai mult? Cu cauciucuri adecvate urci aproape oriunde, in zona normala, aproape de cea citadina... Iar pt concedii ai macar 2 SUV-uri de la mama ta, M-ul sau Tuareg-ul de la mama.... de nevoie...
Serios...compromisurile merita sa fie luate in considerare atunci cand iti este fortata mana...
Sunt aici ceva masini care merita sa fie bagate in seama...Inima ta ce zice?
Rebel
Halba,

Prima mea sugestie ar fi sa strangi din buci data fiind perioada in care ne regasim. In plus un copil mic implica niste cheluieli, un doctor, stiu si eu....
A doua ar fi sa nu schimbi o masina care nu iti place pentru ceva care nu iti place doar de dragul compromisului. Dupa cum se vede, compromis faci si acum si inca esti bine merci pe forum.
A treia varianta ; iti gasesti tu ceva.
Tare mi-e mie ca va trebuie sa te uiti la un Volvo CrossCountry or Audi Allroad Quattro
klm
Halba, singurul lucru pe care l-am spus despre seria 7 a fost ca este ultima masina frumoasa pe care a facut-o BMW, nu am facut nicio recomandare.
G e o r g e
halba gasesti un E model vechi la banii aia ... dar fara dotari prea multe, motorizare mica.
da si tu exemplu de ce oferte ai gasit pana acum.

nu cred ca gasesti o masina din clasa A6 in 30 000 fara tva cu peste 200 cp
laurentiu
Pai daca se pune problema asa cred ca ar trebui sa te orientezi pe ceva AWD. Iar in cazul asta iti recomand sa iti arunci o privire si la Legacy cu motor 3.0. E foarte posibil sa il gasesti mult mai ieftin decat un XC70 sau un AllRoad, mai ales pe criza asta.
G e o r g e
stati ca i-am aruncat o oferta super mega speciala smile.gif un C320CDI 4matic la 31 000 + tva , cu taxa de prima inmatriculare(de mediu ... ) platita whistling.gif
Cristi2
Mazda 6MPS, cum spuneam, ar fi perfecta daca ar pune jot toti cei 260 de cai. in rest e extraordinara.

"nu cred ca gasesti o masina din clasa A6 in 30 000 fara tva cu peste 200 cp"
daca nu te sperie 80-100 000 km, gasesti sub 20 000 euro.
AZAZEL
QUOTE (G e o r g e @ Feb 20 2009, 10:47 AM) *
stati ca i-am aruncat o oferta super mega speciala smile.gif un C320CDI 4matic la 31 000 + tva , cu taxa de prima inmatriculare(de mediu ... ) platita whistling.gif


masina e noua???
daca da, cum se poate un asa discount?
G e o r g e
e noua masina . dar masina de stoc mai veche , fara prea multe dotari . e alba , nu are navigatie , nu are xenon ... chestii d'astea .

e one time offer , masina de stoc , nu va ganditi ca sunt toate la asemenea preturi smile.gif nu exista , astea sunt cazuri FOARTE FOARTE rare si demne de luat in considerare
Cristi2
Dar eu zic ca de departe cea mai buna varianta e un A4 2.0tfsi quattro, fabricat anul trecut sau chiar anu asta. doar ca va mai trebui sa astepti pana prin vara sa-l iei la un pret ok. Interior plus spatiu spate ok.

Daca chiar vrei spatiu, ia tata un S MAX, ca mine. doar ca recomand 2.2 tdci sau chiar 2.5T-220 cp. si cred ca intra nou in banii astia.
HalbaSus
Momentan masina de care vorbeste George apare rezervata la Constanta pana maine, daca se ia... asta e... se ia... Daca nu, sunt foarte mari sanse sa o iau eu. Totusi nu imi fac sperante foarte mari avand in vedere ca cine a rezervat-o probabil nu vrea sa o piarda.
G e o r g e
iti tin pumnii smile.gif
mike.omega
Sa ma duc si sa ma leg cu lanturi de primu merc alb fara xenoane? biggrin.gif
G e o r g e
QUOTE (mike.omega @ Feb 20 2009, 02:54 PM) *
Sa ma duc si sa ma leg cu lanturi de primu merc alb fara xenoane? biggrin.gif

nu mai e nevoie . m-a sunat halbasus si s-a rezolvat. acum sa vedem ce e nou in topurile de manele. era unu' , fernando de la caransebes wink.gif

pe scurt, domnul mai sus mentionat va fi proprietarul unui mercedes-benz clasa C. mai exact un C320 CDI 4MATIC ELEGANCE, da da da , ca si al meu cu mobila la interior . v-am spus ca va fi ALB ? whistling.gif
DRAGOS
hoho, felicitari thumbsup.gif

Reducerea mi se pare colosala. Acum m-am uitat pe site-ul lor si clasa c 320cdi 4matic pleaca de ~47300 ddp (~39000 cip). Super afacere!

C-ul e favorita mea la capitolul masini sub 100k euro smile.gif Inc-o data felicitari! thumbsup.gif
DORU
Halba, apuca-te si vinde-ti din alea 2 Audi, ca banuiesc ca nu ai parcare personala ! laugh.gif Si fa loc la Mertaz, putin respect... cool.gif
HalbaSus
Asa e, am comis-o... mai trebuie sa rezolv niste acte, sa-mi iau lant gros de aur si niste cd-uri cu manele.

Iata si dotarile:

650 Alb Calcit nemetalizat 0
108 Piele artificiala Artico gri nisipiu 420
R80 Jante din aliaj usor, design 12 spite, pneuri 7.5J x 17ET47, 225/45R17 S
213 Directie parametrica 195
249 Oglizi heliomate interioara si exterioara stanga 230
280 Volan si schimbator in piele S
301 Pachet fumatori 25
345 Stergatoare de parbriz cu senzor de ploaie 100
427 Transmisie automata 7G-TRONIC S
440 Cruise Control cu SPEEDTRONIC S
442 Volan multifunctional in piele cu display de 4.5 inch in panoul de bord S
474 Filtru particule diesel (Versiune motor EURO 4) S
477 Indicator de pierdere a presiunii in pneuri S
481 Scut pentru protectia motorului 95
500 Oglinzi exterioare rabatabile electric 180
523 Audio 20 Radio cu CD player, compatibil MP3 750
524 Lac de protectie pentru vopsea 50
600 Sistem de spalare a farurilor 255
669 Roata de rezerva in loc de Tirefit si pompa electrica (dimensiuni normale) 50
682 Extinctor 110
734 Ornamente lemn eucalipt S
875 Sistem incalzit de spalare a parbrizului 165
955 Elegance S

Latter edit: A4 e de vanzare mai multe nu zic ca imi iau ban.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.