Am un Mercedes Clk 270 din 2004,achizitionat de cateva luni...azi am fost sa i schimb uleiul si am vazut niste pete de ulei pe langa turbina.L am pus pe mecanicul de acolo sa se uite si cand desfac furtunul acela de la turbina vad ulei in ea + joc la ax dar nu mare...pe urma aveam urme de ulei si pe la furtunul epurator(asa ii zice daca am inteles eu bine),am desfacut si furtunul de la admisie si am gasit si acolo ulei...am simtit ca imi cade cerul in cap...tin sa precizez ca masina nu scoate fum ,trage de nu se poate(dar oricum si inainte mai mult de 2 mii jumate 3 mii de ture nu ii dadeam pentru ca tin la masina mai mult ca la mine),iar mecanicul mi a spus ca trebuie sa schimb turbina...in momentul acela m au trecut niste fiori stiind ca turbina costa 60 de milioane:|...tin sa precizez ca masina are viata in ea, nu am avut probleme,trage extrem de bine...cand o pornesc o las sa mearga 5-10 min depinde de cat timp a stat nepornita,de pe o zi pe alta o las cam 10-12 min,daca sta mai mult de 3 ore o las undeva intre 5-10 min sa mearga ..masina are 150 de mii de km
Intrebarile mele sunt urmatoarele:
1.daca turbina era dusa mai avea cum sa imi traga mie la fel de bine masina?
2.daca mai merg asa cu ea dar incet ca si pana acum ,2 mii de ture, se agraveaza ceva?...nu am momentan 60 de mil si am nevoie de masina
va rog frumos rog seriozitate si fara comentarii care nu isi au rostul...multumesc