Am un Seat Cordoba din 2005, masina fiind luata de noua.Am mai descris-o si nu ma voi ocupa de asta. Ceea ce vreau sa va spun este faptul ca la ~ 41.000 km , m-a lasat ambreiajul!!
Am fost nevoit sa schimb chitul de ambreiaj(disc+placa)si asta imediat dupa ce mi-a iesit(ghinion) din garantie!Veneam spre casa si cand am vrut sa-i dau treapta 5 si nu a mai intrat. M-am chinuit sa ajung pt ca la un moment dat trebuia sa opresc motorul sa o pot baga in vitaza si doar in treapta 2 mai intra, dupa care porneam motorul si o lua din loc!Cumva am ajins acasa apoi am sunat pe cei de la service,au fost amabili si prompti, au venit cu platforma, au dus masina iar a doua zi au reparat-o.Chestia asta m-a costat 1500 lei!Ceea ce nu inteleg CUM E POSIBIL SA SE DUCA AMBREIAJUL ASA REPEDE!!! Nu vreau sa mi se spuna ca "din cauza utilizarii necorespunzatoare" pentru ca stiu sa folosesc un ambreiaj pt a nu-l forta si nu sunt incepator sa se zica ca stau cu el apasat la semafor, sau "lucrez' din ambreiaj in panta sau am folosit si fortat masina incarcata, pt ca nu a fost nimic din toate astea!!Este posibil ca la o masina care se zice ca este WV sub alta denumire sa se comporte asa!Ar trebui sa se ascunda si sa-si revizuiasaca "renumele" pentru ca
se fac de ras .Nu vreau sa dezamagesc pe nici unul care ar vrea sa-si cumpere SEAT dar as vrea explicatii COMPETENTE de la cineva care imi poate spune cum este posibil sa cedeze ambreiajul la acest nr. mic de km.Si se mai lauda ca este "copilul " mai mic a lui WV-AUDI!!