Mie mi se pare chiar mai util decat ceasurile clasice in dreptul volanului, daca stai cu ochii pe instrumente in timp ce conduci. Miscarea ochilor de la drum pana la display-ul central mi se pare mai scurta decat pana in dreptul volanului. In plus, organizarea informatiei este bine realizata, si eu si Mike vorbim de versiunea dinainte de face-lift. Adica
asta.
Ce ma nemultumeste este faptul ca afisajul computerului de bord este pe sistemul audio, undeva relativ jos si este si destul de lent, adica refresh la 1-2sec. Turometrul si vitezometrul au refresh la jumatate de secunda sau mai putin.
PS: as plati vreo 1000 de euro in plus pentru optiunea ca display-ul central sa se ridice la pornirea motorului iar cand il opresti sa se ascunda complet
am si eu o obsesie si asta e
PS2: ma mir cum de nu intrebi de butucul fix al volanului, ala da oarece probleme in functie de stilul de a conduce, pana la urma te invata sa tii mainile corect pe volan.