Help - Search - Members - Calendar
Full Version: New Avensis vs New Accord
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
DAN
Am inceput topicul asta pentru ca pe aria Toyota au inceput acum ceva contradictii, mai ales din partea unor ex-proprietari de avensis si actuali posesori de accord. Incep, cum e si normal, prin a spune parerea mea.
Am condus noul Accord in varianta de motorizare 2.0 benzina. Avensisul inca nu am apucat sa il conduc, urmeaza sa ne ajunga masina de drive-test si apoi imi voi exprima si parerea in urma drive-testului. Acum probabil toata lumea va zice : "normal, o sa zica ca ave e mai bun, doar lucreaza la toyota", insa voi incerca sa fiu cat se poate de obiectiv:

ACCORD:
+ design, atat interior cat si exterior
+ calitatea materialelor
+ frane
+ are trapa
+ stabilitate
+ pedala de acceleratie prinsa de podea
- manevrabilitate. directia mi se pare usor imprecisa fata de modelul anterior. adica nu are feedback-ul asteptat
- bordul, desi este foarte aspectuos, are comenzile cam greoaie si incomode. mai ales la sistemul audio
- la peste 160 km/h capota vibra destul de tare de ziceam ca imi vine peste parbriz.(nu era vant sau mai stiu eu ce si din cate am vorbit cu baietii de la Honda, care imi sunt prieteni e ceva "standard" la noul accord si nu prea se poate face nimic inca)
- spatiu interior, mai ales ptr cei din spate, desi...in interior datorita formei bordului si a consolei te simti ceva foarte mic in ceva foarte mare
- pret. in comparatie cu avensisul diferenta de pret este de 2-3000 euro pe ecipari si motorizari similare
- nu are si motoare mai mici cu performante mai ridicate( vezi 1.8 new ave de 147 CP) . motor mic inseamna impozit mai mic, inseamna RCA mai mic..samd
- portiera spate este destul de ingusta in partea de jos. asta face accesul mai greoi ptr pasagerii din spate, iar cand te urci, daca masina e murdara te murdaresti si tu inevitabil
- ca si la modelul anterior, nu mai are piele perfoarata
AVENSIS:
+ calitatea materialelor
+ design. imi place cum arata, desi unele mici retineri le am la partea din fata biggrin.gif
+ multe motorizari si variante de echipare
+ pret care este foarte bun in comparatie cu principalii competitori
+ diesel puternic(177 CP)
+ cutie automata in 6 trepte pe diesel si CVT in 7 trepte pe benzina
+ plafonul panoramic la wagon
+ spatiu interior generos
+ comenzi usor de accesat
+ piele de o foarte buna calitate
+ sisteme de siguranta imbunatatite (aparitia VSC+)
+ are HDD de 40 GB din care 10 GB sunt dedicati stocarii de muzica(care e mai bun decat orice magazie de cd-ur
- pielea nu mai este perforata
- scaun sofer putin mai inalt (aici depinde de cum e obisnuit fiecare sa conduca)
- nu are trapa nici aceasta noua generatie
- nu are motor pe benzina mai puternic de 152 CP
- rotile la primele 2 variante nu imi plac deoarece cauciucul are talonul prea mare

Mai multe despre Avensis voi spune dupa ce o voi si conduce. Pana atunci...va las pe voi sa va spuneti parerea.

Daca ar fi sa aleg..mi-ar fi foarte greu...insa cred ca as alege un Avensis Luxury 2.2 DCAT 177 CP din prisma puterii, a cuplului mare pe o plaja larga de turatii si bineinteles a pretului. Ma gandesc ca de diferenta de pret pana la un Accord diesel full (cu 27 CP mai lenes) as putea personaliza putin avensisul. As mai face alegerea asta si din prisma spatiului. Chiar daca unii ar spune..nu ma intereseaza de cei din spate, eu am patit-o la un moment dat, acum vreo 2 ani cand am facut un concediu cu un Accord(nu ma intrebati cum si de ce biggrin.gif) si am ajuns intr-un oras la niste prieteni si cand s-a urcat in spatele meu unul dintre ei, a trebuit sa dau scaunul de la sofer de la accord destul de in fata incat sa devina foarte incomod condusul.
T u d o r
The old Avensis was famously advertised as the car that could silence any critic. But in reality, it was so bland few could think of anything to say about it. Amazingly, the new version comes perilously close to falling into the same trap.

Nevertheless, it runs the Accord Tourer close in this contest, as the Honda’s new-found style has come at the expense of versatility. The problem is, although the roomier Avensis does everything you would expect from a Toyota, it really offers nothing more.

While the Accord is slightly smaller, it’s way ahead for styling and driving dynamics. Generous kit combines with stronger predicted resale values to make it a more attractive ownership proposition than its rival.

The Avensis is a capable all-rounder and still a safe bet, but that alone isn’t enough to win. So the search for a characterful Toyota continues!




SURSA




Si indiferent de cat de bune/proaste ar fi masinile, parerile vor fi impartite, pentru ca fiecare are atuuri si dezavantaje.. Dane, vreau sa fac doar 2 remarci la adresa "judecatii" Accordului.


Prima...capota din ce stiu eu (si zic si cei de pe forumul Honda) falfaie la Tourer, nu la berlina. A mea nu falfaia ultima data cand am mers cu viteza.


A doua: pielea e perforata, sau macar la mine e.


DAN
QUOTE ( T u d o r @ Jan 28 2009, 02:22 PM) *
Si indiferent de cat de bune/proaste ar fi masinile, parerile vor fi impartite, pentru ca fiecare are atuuri si dezavantaje.. Dane, vreau sa fac doar 2 remarci la adresa "judecatii" Accordului.


Prima...capota din ce stiu eu (si zic si cei de pe forumul Honda) falfaie la Tourer, nu la berlina. A mea nu falfaia ultima data cand am mers cu viteza.


A doua: pielea e perforata, sau macar la mine e.


Eu am condus o berlina....
Si in privinta pieli...greseala mea...corectez acum.....ma gandeam la avensis...biggrin.gif
S O R I N
In special la mine te ai referit Dane.... smile.gif Eu sunt fost posesor de avensis si actual posesor de honda accord ce i drept modelul anterior,dar sunt mandru tare sa stii de masina asta...si nu as schimba o pe nici un avensis nou sau accord ! smile.gif

Sa mi spun parerea : cand am intrat prima data in showroom la toyota si am vazut o ( stii atunci cand vezi pt prima data o masina, ori zici asta e a mea sau te dezumfli ) am ramas cam dry.gif , dar direct.. Dupa mi am spus, totusi nu se poate hai sa o analizez. Aveam cu ce compara in capul meu ( noua honda accord, mazda 6, ford si de ce nu accordul meu ) Ce mi a placut a fost acel material folosit din carbune si lemn, care intr-adevar da foarte bine. In rest nu prea mi a atras atentia mai nimic. Poate am devenit eu prea fitzos? N as prea crede... poate la motor ( deh m am invatat cu 200 de cai ) Dar macar lookul, adica primul lucru care te atrage la masina, nu prea...sincer imi place mai mult vechiul avensis are un cur ( scuzati expresia) si un lateral de innebunesti, cu fatza era asa si asa ori iti placea ori iti displacea... Pai cum am mai spus suntem in 2009, cum ar trebui sa gandesc, ca in 2005 cand mi am luat avensis si la vremea respectiva la pretul dat pe avensis nu mai gaseam altceva mai bun si mai frumos? Ce mi placea mie atunci era peste 25 de koko sau chiar 30 si la momentul acela nu mi permiteam. Dar acum de la 25 -30 de mii de euro iti iei masina si frumoasa si optionale cacalau si motor si sisisiisisisi... pai m am saturat sa spun ca avensis e o masina normala la bani decenti ca nu mai e.. Adica daca vrea optionale la avensis si motor ajung la 30 de mii si la banii astia accordul bate la fund orice avensis din orice punct de vedere ! Revin la aspect care dupa mine este pricipalul argument cand iei o masina, pai daca avensis (noul) se compara cu mazda 6, citroen c5 ,accord eu imi vad de treaba mea si nu mai zic nimic niciodata ! Dupa aspectul exterior intervine cel interior,unde pot spune ca mai tine aproape de c5 sau accord, de mazda nu zic pt ca este -0 la acest capitol. Dar domnilor hai sa fim seriosi si in primul rand obiectivi, nu conteaza ce am avut inainte, unde lucram si ce masini avem, Toyota Avensis cea noua paleste in fata concurentei, asta e parerea mea si mi o mentin ! Si mai observ ca multi detinatori de toyota de pe forum NU SCRIU, NU SCRIU, pt ca nu au ce sa scrie de aceasta masina, si asta o spun cu siguranta...
Poate am fost vehement in a mi spune parerea si poate as mai vrea sa scriu, dar mai exista timp !

Si inca ceva nu trebuie sa fie suparat pe mine cineva de pe acest forum,visavi de parerea mea despre noul avensis, cu toyota sau fara toyota, pana la urma sunt niste fiare amarate care nu au legatura cu prieteniile care s au legat aici virtual si s au transmis si in viata de zi cu zi.
9er
Daca nu scriu, inseamna ca citesc, adica se documenteaza, pana o vad live rolleyes.gif . Personal, fata continua sa-mi displaca, desi senzatia de "Logan" s-a mai ameliorat. thumbsup.gif
DAN
@SORIN in nici un caz nu am inceput topicul pentru ca m-au deranjat afirmatiile facute de unii. Doamne fereste...doar nu suntem copii. Ci pur si spimplu din curiozitatea de a incerca sa aflu parerile(cat mai obiective cu putinta) despre noul avensis. Eu consider ca cei de pe forum de aici, suntem o comunitate destul de unita...cu atat mai mult dupa atatea intalniri la care lumea s-a cunoscut si mai bine. Nu ridic avensisul pentru ca lucrez la toyota. Este pur si simplu parerea mea si crede-ma, este una obiectiva. Asa cum as alege avensis in loc de accord, as alege oricand civic in loc de auris pentru ca mi se pare mai ok. Nu vreau ca acest versus sa degenereze in altceva...pentru ca, cel putin asa imi place sa cred, suntem niste oameni maturi cu totii. In caz contrar...mai bine il sterg... confused.gif
guerilla
QUOTE (DAN @ Jan 28 2009, 02:06 PM) *
ACCORD:
+ design, atat interior cat si exterior
+ calitatea materialelor
+ frane
+ are trapa
+ stabilitate
+ pedala de acceleratie prinsa de podea
- manevrabilitate. directia mi se pare usor imprecisa fata de modelul anterior. adica nu are feedback-ul asteptat
- bordul, desi este foarte aspectuos, are comenzile cam greoaie si incomode. mai ales la sistemul audio
- la peste 160 km/h capota vibra destul de tare de ziceam ca imi vine peste parbriz.(nu era vant sau mai stiu eu ce si din cate am vorbit cu baietii de la Honda, care imi sunt prieteni e ceva "standard" la noul accord si nu prea se poate face nimic inca)
- spatiu interior, mai ales ptr cei din spate, desi...in interior datorita formei bordului si a consolei te simti ceva foarte mic in ceva foarte mare
- pret. in comparatie cu avensisul diferenta de pret este de 2-3000 euro pe ecipari si motorizari similare
- nu are si motoare mai mici cu performante mai ridicate( vezi 1.8 new ave de 147 CP) . motor mic inseamna impozit mai mic, inseamna RCA mai mic..samd
- portiera spate este destul de ingusta in partea de jos. asta face accesul mai greoi ptr pasagerii din spate, iar cand te urci, daca masina e murdara te murdaresti si tu inevitabil


sint perfect de acord cu ce a spus Dan
as completa cu:
- padelele de la cutia automata greu accesibile
- ecran in care nu vezi nimic daca e lumina puternica
- consumul, cel putin la 2.4 e comparabil cu cel de la pajero cuplat in 4x4.
- nu se rabateaza oglinzile din buton/telecomanda. adica sa stau sa le pliez cu mana ?!?
- pozitia de condus foarte joasa (de gustibus)

in avensisul nou nu m-am suit inca. voi scrie cand o voi conduce.
S O R I N
Eu nu am nici cea mai mica intentie sa se ajunga la cearta sau mai stiu eu ce !

Ne "razboim " in pareri de masini, si atat ! smile.gif
adrian_flavius
Pana apuc sa fac si un drive-test cu noul Avensis, facand o apreciere strict la nivel de design, mie imi place mai mult noul Accord decat noul Avensis...facem abstractie de generatiile anterioare...dar noul Accord (l-am condus pe al lui Tudor, la Valcea...) mi se pare mult mai confortabil decat varianta anterioara (pe seama rigiditatii de caramida a generatiei anterioare, care nu era chiar pe gustul meu de om "molcom", mai "asezat" un pic si care vrea un pic de intelegere pentru rinichi si coloana...), ceea ce este un mare plus...deci noul Accord castiga la confort, care era punctul forte la vechiul Avensis, fata de vechiul Accord...pe cand noul Avensis nu stiu daca va reusi sa compenseze prin ceva treaba asta...design-ul exterior (cel putin partea din fata, vazuta atat frontal, cat si din lateral) imi displace aproape in totalitate...chiar seamana cu Logan-ul si cu Nissan Tiida...noul Accord este "dinamic" din orice punct l-ai privi...si este si destul de spatios...

Numai prin prisma cifrelor, as spune ca benzinarul de 1.8 l si 147 CP este printre putinele avantaje majore pe care Ave le are in fata Accordului...da' intai o sa conduc si noul Avensis, si pe urma vedem ce s-a schimbat fata de vechiul...

Daca ar fi sa dau un sfat cuiva acum, i-as spune: cumpara vechiul Ave, ca e la super-oferta...merita, si din plin...

Ca sa fim intelesi: gusturile nu se discuta, iar cand discutam referitor la design, e greu sa fim obiectivi...mie, personal, imi place mai mult noul Accord si Mazda 6...pe bune...
mariusx
Stiti care e marea problema ... si nu numai a noastra si ci a firmelor toyota si honda este ca majoritatea clientilor sunt mai multumiti de vechiul model decat de noul model. smile.gif
Am citit multe forumuri si cam astea sunt parerile.
Ideea e ca fiecare a incercat sa "muste" din cota de piata a celeilalte.

- Adica accord-ul care avea o suspensie mai tare .. a facut-o mai moale ... a facut interiorul mai "user friendly" numai ca incepe sa nu mai fie asa apreciata de fani marcii chiar din cauza acestor modificari. Si colac peste pupaza smile.gif au marit si pretul nesimtit de tare in romania. Masina nu se mai comporta la fel de sportiv datorita faptului ca acuma are 6 trepte si motorul a fost ceva mai optimizat pt consum.

- Avensis-ul care vine cu un aer asa mai englezesc (cel putin asa mi se pare mie la modelul vechi) , prin noul model .. nu mai are nici o treaba ...
Chiar daca masina e ok .. dar nu mai are aerul ala .. e foarte slab parerea mea (din poze biggrin.gif ). Pe langa asta (nu contest noile preturi) au scos o parte din dotari de la nivelul 2 (luna) care a fost cel mai cumparat. E logic .. dar sa zic acuma ma obliga sa cumpar urmatorul nivel de echipare.. deci mai multi bani smile.gif

Deci ideea e ca vechiul accord si vechiul avensis au fost niste masini aproape perfecte de lumea inca le lauda in comparatie cu noile modele.

In acest moment daca ar fi sa cumpar o masina ... pana in 25 k mi-as lua un Avensis 2.0 full pe benzina si mi-ar ramane si de un weekend in austria sa merg cu skiuri tongue.gif.


Chiar daca versus-ul e intre versiunile noi ..
As putea spune asa.

Chiar daca masinile sunt in aceeasi clasa au putin targeturi diferite deci si masinile se comporta diferit.
Ce pot sa zic este ca Avensisul a venit pe piata ceva mai pregatit deoarece toate motoarele sunt de generatie noua (2008) mai putin diesel-ul de 2.0 care este din 2007 (sau 2006), pe cand la honda toate motoarele sunt sunt de prin 2001-2004 cred. Daca la benzina inca mai sta inca bine la motorina sta foarte prost. => Pret mare .. performante nu chiar stralucite in comparatie cu concurenta, taxe mari.

Pe langa asta sunt mai multe motoare 3 honda si 5 toyota.
4 nivele de echipare toyota si 3 la honda (care defapt sunt mai mult 2).

Deci eu as spune ca e mai usor de ales la avensis decat la accord .. dar asa la prima impresie (nu am condus nici una din ele) as alege accord-ul smile.gif
T u d o r
Nu stiu cum e la Toyota, dar motoarele "vechi" de la Honda mai nou respecta normele euro5. Toate... Ca sa nu mai spun ca 2.0, desi suna la fel scris ca cel de pe vechiul Accord, acum e complet nou, fiind din noua gama R, nu K. SOHC cu I-VTEC, atat de criticat de puristii marcii, atat el cat si R18 care e pe Civic smile.gif

In privinta nou vs vechi la ambele marci... sa fim seriosi, asa va fi totdeauna, asa a fost totdeauna. Golf 3 mai bun decat 4, la randul lui mai bun decat 5 si tot asa. Si exemple mai pot fi date. Aveti rabdare sa se invecheasca si modelele astea, sa-si castige fani suficienti - pentru a fi cineva nemultumit si ca acestea vor fi schimbate. biggrin.gif
ncristi
Strict intre cele 2 masini as alege accordul. Noul avensis arata....straniu (am ales exprimarea cea mai blanda)...cel putin fata turned.gif Daca as avea de ales intre mai multe marci si as face un raport calitate/pret (presupunand ca preturile la noul avensis sunt cele spuse mai sus ) nu as alege nici una din ele smile.gif
vio
cand am luat avensisul adica in 2003 imediat cum a aparut , toata lumea zicea ca e f urata mashina ca , copiaza nush ce modele nush ce bla bla numai rautati , intre timp a ajuns best seler ... thumbsup.gif e de rumegat..
Random
La exterior, Accord. N-am vazut Avensis-ul.
La interior, pentru ca nu l-am vazut live, aleg Avensis. Accord are niste plastice execrabile pe panorile usilor.
Pentru motoare, aleg Avensis pentru ca.....ai de unde alege.
Pentru preturi service, aleg Toyota.


Dupa parerea mea, din versusu` asta, invingator este Insignia.
Gogukid
hmm... sincer sa fiu ambele arata bine, dar au minusuri. Noul Accord arata foarte frumos din fata, dar profilul este disproportionat(portiere inalte- geamuri mici), in spate arata ok. Noul avensis(din ce am vazut din poze) arata chiar naspa din fata (cand am vazut prima oara poze cu el din fata m-am gandit involuntar la izbitoarea asemanare cu loganul, si aici ma refer la proportii far - grila - spoiler .. nush, asta e parerea mea), dar profilul este superb, chiar foarte foarte elegant, chiar si SW mi se pare ca arata foarte frumos din profil. Spatele e mai agresiv ceea ce e un +).

la capitolul interiornu ma pot exprima la nici una .. decat din poze: amandoua arata foarte bine ( in poze cel putin), dar daca ar fi sa judec dupa propriile preferinte, as alege avensis-ul pt simplu fapt ca are mai mult spatiu. De cand am avensis-ul meu, nimeni nu s-a plans vreodata de spatiul din spate si am mers si 5 baieti in masina (eu 1.78 m, restul 1.88- 1.95). Plus ca nimic nu iti lipseste mai mult la drum lung cand stai in spate, decat SPATIUL. Daca e frig te imbraci, daca e cald deschizi putin geamul, daca ai doar 4 boxe si nu 12 .. las' ca nu mori, dar daca nu ai spatiu .... nu ai ce face. Doar sa faci yoga prin masina.

Acuma .... eu am condus accordul lui Ovidiu cand am fost la TM si vreau sa spun ca am ramas SUPER impresionat. A fost o cursa scurta de vreo 15 min pe drumul spre arad, in care i-am dat talpa cat de mult am putut si asteptam cu nerabdare urmatoarea curba ca sa mai testez inca o data cat de precis si sportiv intra masina in viraj. Deci efectiv manca din curbe. E genul de masina pe care eu m-as baza lejer la depasirile in curba cu pedala la fund (adica la podea smile.gif). Dar pe de alta parte ... mi-am dat seama ca Ave-ul ... asa mai barca cum e dansul... iti da o stare foarte placuta de greutate... de cruising.. pe mine unul . .masina nu ma indeamna sa conduc sportiv .. ci relaxat si ma simt bine facand asta. bineinteles ca daca m-am saturat de fundul aluia din fata nu trebuie decat sa calc acceleratia si masina fuge foarte foarte bine (chiar la fel de bine ca hondacu) dar, nu ma indeamna sa fac zig-zag-uri prin trafic ci mai degraba depasiri intinse .. si asta mie imi da senzatia de .. clasa.

Honda parca e facuta ca sa-i lasi pe aia din spate in fum ... Ave-ul parca e facut ca sa il depasesti destul de lin cat sa poata celalalt sa te vada cat de relaxat stai in masina cat il depasesti. Depinde acuma si de .. temperantul fiecaruia. Si mie imi mai vine sa ma strecor printre toti prin trafic .. dar dupa 3-4 miscari ma linistesc pt ca imi dau seama ca parca .. nu e facuta pt asta. Probabil daca as avea Accord as trece toata ziua ca tazmanianul printre toti pe strada.

Ambele sunt foarte bune, dar intr-adevar modelele precedente erau mai echilibrate, cel putin la capitolul aspect, si aici ma refer la ambele masini (aspectul englezesc, cum foarte bine s-a precizat mai sus, al ave-ului si proportiile mai bine gandite, care dadeau aspectul de sageata de dart gata sa se intepe al Accordului ...)

per total mi-as lua Ave numai si numai pt 2 chestii : spatiul mai generos si motorasul ala 2.2 de 177 de caii si 400Nm, manca-l-ar tata. Daca nu ar fi astea... cred ca ar fi o decizie imposibila.
M A R I A N
http://www.subarumotors.ro/legacy/datashee...iesel_specs.pdf

Oare este prea deplasat sa ma bag si eu aici cu (inca) oferta la Subaru Legacy boxer diesel ? Preturile care apar in fisierul pdf pentru cele 2 versiuni sunt cele nereduse, in acest moment ele costand 22491 DDP in varianta AC si 24633 DDP pentru ZS. Pe mine m-a atras foarte mult AWD-ul si de asta m-am gandit sa-l bag in versus.

Strict intre Avensis si Accord, ca unul care nu mai are in proiect muuulta vreme de acum inainte o masina si judec totul la rece, pot spune ca nu mai sunt sigur ca Accord rules fara drept de apel.
E adevarat ca la prima vedere Accordul are o forma destul de apropiata de perfectiune (pe mine m-au trecut fiori cand am vazut-o live) insa totusi vorbim de multe alte lucruri, incepand de la versiuni, motoare si preturi diferite.
Poate pe unii ii excita designul, poate pe altii un pret mai scazut, pe unii un consum mai mic sau un diesel mai puternic, pe altii un portbagaj mai mare etc.
Oricum, sunt de parere ca e gresit sa spunem in mod radical ca ala e bun si celalalt prost.

Dane, in ceea ce ma priveste, avand in vedere ca se apropie revizia la TS, as vrea sa ma ajuti sa fac la Iasi drive-test si cu Avensisul si cu Accordul. Poate ma lamuresc o data pentru totdeauna.
Hoinar
QUOTE (M A R I A N @ Jan 29 2009, 03:09 AM) *
...22491 DDP in varianta AC si 24633 DDP pentru ZS.
...
Dane, in ceea ce ma priveste, avand in vedere ca se apropie revizia la TS, as vrea sa ma ajuti sa fac la Iasi drive-test si cu Avensisul si cu Accordul. Poate ma lamuresc o data pentru totdeauna.

1. Preturile alea sunt DDU, adica fara TVA. Citeste mai atent in coloana din dreapta smile.gif.
2. Pregatesc papusa voodoo ... in caz ca nu dai un semnal? whistling.gif rolleyes.gif
3. Mai ai putintica rabdare...inca n-au masina de drive-test.
mike.omega
Ramanem la Avensis vs. Accord ca e mai interesant asa smile.gif
DAN
QUOTE (M A R I A N @ Jan 29 2009, 03:09 AM) *
Dane, in ceea ce ma priveste, avand in vedere ca se apropie revizia la TS, as vrea sa ma ajuti sa fac la Iasi drive-test si cu Avensisul si cu Accordul. Poate ma lamuresc o data pentru totdeauna.


Cu cea mai mare placere!
HORIA100213
Filozofiile constructive spun totul: Accord - limuzina sportiva de clasa medie, Avensis - limuzina de familie. De aici si deosebirile de caracter.

Putem discuta la infinit de avantaje, design etc. Cred ca s-a omis insa ceva f. important: reteaua Toyota este muuult mai extinsa decat reteaua Honda.

Sa fim practici, domnilor. Eu sunt din Oradea. Ce fac? Ma duc pt. o revizie sau un schimbat de bec pana la Timisoara sa Cluj?! Sa admitem ca Accordul imi ia mintile si accept sa fac 300-350 km dus-intors pt. orice problema. Unde ma duc?! La Tm, unde service-ul este ''in constructie''?! Sau poate la Cluj, unde - nu vreau sa jignesc - dar reprezentanta Honda pare un service Dacia de cartier.

Sa recapitulam. O sa renunt la reprezentanta Toyota din Oradea, cu show-room si service de mii de mp, investitie noua, cu dotari noi, care se lupta de la egal la egal cu reprezentantele VW, Renault sau Ford, si o sa merg cu masina mea noua si super-tehnologizata la un service de cartier. Multumesc, nu.

Cred ca, din acest punct de vedere, Honda va ajunge la nivelul retelei Toyota din Romania peste doua decenii. Nu stiu unde va ajunge atunci Toyota. De curiozitate, intrebati reprezentantii Honda care e strategia firmei-mama pt. Romania. ''Nu vrem sa fim o retea de volum'', mi-au spus la Timisoara. De unde rezulta ca nu vor avea niciodata bani pt. scolarizare tehnicieni, service-uri serioase etc.

Este adevarat insa ca pt. un pasionat aceste aspecte sunt minore. Pt. mine, nu.
ncristi
QUOTE (HORIA100213 @ Jan 29 2009, 03:57 AM) *
Filozofiile constructive spun totul: Accord - limuzina sportiva de clasa medie, Avensis - limuzina de familie. De aici si deosebirile de caracter.



Accordul vechi avea calitatea asta de limuzina sportiva. Cel nou numai sportiv nu este. Este o masina mare si greoaie, o masina care tinde mai mult spre confort de cat spre sportivitate. Cel putin asa este parerea mea smile.gif.
klm
CITAT(M A R I A N @ Jan 29 2009, 03:09 AM) *
E adevarat ca la prima vedere Accordul are o forma destul de apropiata de perfectiune (pe mine m-au trecut fiori cand am vazut-o live) insa totusi vorbim de multe alte lucruri, incepand de la versiuni, motoare si preturi diferite.

Linia Accordului mi se pare identica liniei seriei 5 de la BMW - E39 (model aparut inca din 1996).
-vorbind strict de design: Toyota au avut/au/mai mult ca sigur vor avea masini urate; Honda se situeaza de partea cealalta, modele care arata bine spre foarte bine
-vorbind de fiabilitate: Toyota sta bine; Honda sta foooarte bine
in rest... niciuna din ele nu mi se pare interesanta.
HORIA100213
QUOTE (ncristi @ Jan 29 2009, 11:13 AM) *
QUOTE (HORIA100213 @ Jan 29 2009, 03:57 AM) *
Filozofiile constructive spun totul: Accord - limuzina sportiva de clasa medie, Avensis - limuzina de familie. De aici si deosebirile de caracter.



Accordul vechi avea calitatea asta de limuzina sportiva. Cel nou numai sportiv nu este. Este o masina mare si greoaie, o masina care tinde mai mult spre confort de cat spre sportivitate. Cel putin asa este parerea mea smile.gif.


Ai dreptate. Ar fi trebuit sa scriu ''o limuzina care se vrea sportiva'' sau ''o limuzina cu tenta sport''. Dar ramane filozofia de baza. Accord vrea sa impresioneze prin design sportiv, cu linii agresive, Avensis prin calitate si robustete.
klm
Cred ca trebuia sa scrii "o masina care se vrea macar sportiva premium pentru ca inca n-are fata de limuzina".
DAN
sa facem si un mic poll.biggrin.gif
mike.omega
Ca sa fie corect pentru toata lumea am introdus si a 3-a optiune in poll, sa poata poporu sa voteze thumbsup.gif
DAN
QUOTE (mike.omega @ Jan 29 2009, 11:41 AM) *
Ca sa fie corect pentru toata lumea am introdus si a 3-a optiune in poll, sa poata poporu sa voteze thumbsup.gif

eu le lasasem pe astea doua ca versusul e doar intre ele...tongue.gif
T u d o r
Sa nu uitam ca Subaru e o masina veche, amortizata. Nu are ce cauta intr-o competitie cu modele noi. Legacy cand a aparut era 30000+ plecand din baza. Scuze de off-topic, dar am vrut sa imi spun si eu parerea legat de includerea/neincluderea in poll a lui Legacy. Mai degraba Mazda 6... dar sunt putini aici care sa stie masina.

Am votat Accord (ce surpriza! biggrin.gif) macar pentru ca sunt singurul reprezentant am noului Accord pe forum. smile.gif In plus, as fi votat oricand la fel, si daca aveam Loganul. (ca nu putea sa-mi mai placa altul la fel tongue.gif)
22nst
Si eu tot Accord am votat
Arata muuult mai bine decat Avensis
(asta sa fie in ton cu topicul - cum a spus si Dan trebuie sa ramana in sondaj doar Accord si Avensis)

La avensis nu imi place exteriorul, mi se pare ca este o baba cocosata... exact asta este impresia pe care mi-o face cand o vad din lateral.
Accordul este prea impopotonat la interior si nu dispune de motoare si transmisii care sa ma incante.
klm
Polul isi pastreaza concludenta cu toate cele 3 optiuni, ba mai mult, prezinta o obiectivitate ridicata pentru ca iti dai seama unde se situeaza cele 2 optiuni in preferintele soferilor.
V_I_C_T_O_R
Parerea mea e ca nu e concludent poll-ul cu a 3-a optiune "Alt model". Daca Versus-ul este intre cele 2 modele atunci ar trebui sa va limitati strict la cele 2. + ca a 3-a optiune este ceva general si nu vad care este rolul ei. Oricum eu nu mi-as cumpara nici una din cele 2 modele dar am votat Accord, intre cele doua. Ca asta se doreste nu? Un Versus Accord si Avensis. Ca la Morar "Ash sau N-ash" biggrin.gif
DRAGOS
Si eu am votat accord. Chiar daca noua generatie a pierdut cateva din calitatile care ma fac fan al generatiei anterioare (la care ma uit si acum cu admiratie si o am pe lista de achizitii, SH din pacate), a castigat alte atuuri si a ramas acolo sus in preferintele mele. smile.gif
Henry90720
Strict intre cele doua modele, am votat Accord-ul.
Avensis-ul mi se pare neinteresant ca design, or, daca masina nu-mi place, nu-mi suscita deloc interes (nici macar pentru un drive-test).
As alege oricand Mazda 6 in locul Avensis-ului.
In privinta noului Accord, este inexplicabil faptul ca Honda nu a lucrat mai cu atentie la motoare (care incep sa devina, din punct de vedere al performantelor, depasite de catre concurenta). Apoi, interiorul noului Accord mi se pare mai mult kitsch decat premium. Astia de la Honda vobesc despre premium de parca pe piata nu ar exista Mercedes, BMW, Audi. Saab, Volvo si chiar Alfa Romeo/Lancia se chinuie de ceva timp sa se apropie de cei 3 granzi, au facut ceva pasi ... dar mai au de lucru.
Concluzionand, noul Accord este o masina departe de "premium", cu o oferta redusa de motoare, cu un design mai putin curat decat al "vechiului" Accord, care se indeparteaza de spiritul Honda si care ma face sa ma gandesc la BMW - ca urmatoare masina. Pacat!
22nst
interesant testul smile.gif

in pozele alea chiar arata bine avensis-ul biggrin.gif
se pare ca in negru ii sta cel mai bine
T u d o r
DADADADADA... bullshit! Daca C5 (ca sa nu mai spun de Accord, ca ziceti ca sunt subiectiv) au iesit sub (sau egale) cu Mondeo la dizain... unsure.gif Cine face reclama la greu (in afara de VW) in Promotor?
Henry90720
O mare porcarie un astfel de test comparativ. E o chestie atat de subiectiva, incat chiar nu prea isi are rostul decat daca, bineinteles, esti interesat direct sa promovezi anumite marci/modele.
Astia se cred critici de arta!
Am ajuns sa ni se spuna ce trebuie sa ne placa si ce nu. smile.gif
mariusx
ar fi trebuit pus si pretul ... sa vedem pe urma cat costa un punct de design smile.gif
si sa vedem care e cea mai buna in raport design/ pret

Clar ca iese vw ultimul tongue.gif
T u d o r
Accept ca CC e o masina foarte reusita si merita fara discutie locul 1. Dar nu accept in ruptul capului ca C5 sa fie la asa distanta. Sincer sa fiu Mazda 6 nu prea o stiu, sunt asa de rare prin Valcea ca poti spune ca nici nu exista. (cum de altfel e si realitatea) Scot Accord din discutie, ca nu vreau sa fiu subiectiv.

Sigur ca a compara 2 obiecte/fiinte dupa aspectul exterior e o mare vrajeala. Daca am avea toti aceleasi gusturi unde am ajunge? la uniformizare, desigur. Totusi... sa facem o paralela cu femeile. Exista femei fara indoiala frumoase, chiar daca nu plac catorva. Sunt N cazuri, nu detaliez. Deci exista o tipologie, un "adevar" general valabil. nu poti spune ca Nicoleta Luciu e urata, oricat te-ai stradui. Ei bine, astia cu topul lor vin si-mi zic mie ca Gabriela Vranceanu Firea e mai frumoasa decat Nicoleta Luciu. Poti spune ca e mai competenta, mai desteapta, mai educata...mai orice ... dar mai frumoasa NU. Asta e dupa parerea mea si situatia in cazul C5 vs Mondeo.
ncristi
De kkat testul si de kkat siteul. Promotor nu merita atentie. Atat siteul cat si revista sunt = 0. Numai faptul ca cineva care se autointituleaza "ziarist" i-a trecut prin cap (sau doar atat i-a trecut prin cap) incat sa dea note la un lucru atat de subiectiv te face sa banui cat de profesionisti sunt ... sau mai bine zis nu sunt smile.gif.

Dan52141
eu am votat pentru Avensis, din spate este super ok, fata mai putin reusita, interiorul, din poze este ok, la Honda ... uratica, colturoasa, nu spune absolut nimic as spune chiar uratica, interiorul ... obositor, fara clasa, parerea este pur personala ... in concluzie dintre cele 2 clar Avensis.
22nst
la avensis doar interiorul este ceva mai reusit
dar variantele de echipare sunt un pic aiurea configurate

daca aveam un accord cu un interior mai cuminte, mai clasic...
Dan52141
Eu cred ca acordul este urat si la exterior, prea colturos, prea ascutit, nu are o linie care sa spuna ceva, cred ca avensisul este mult mai reusit la exterior, are o linie mai stilata.
Am alaturat cateva poze pentru comparatia designului exterior, cel putin la break de departe avensisul castiga (dupa parerea mea smile.gif)

Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment
22nst
da, varianta wagon este castigata de avensis, este mai reusit (accorul mereu a avut un mare minus la varianta break)

asa arata mai bine accorul...
la avensis prea "cade" luneta peste portbagaj...
AZAZEL
mie din poze nu-mi place avensis. ramane sa vad cum va fi in realitate. cand apare in showroom-uri?
S O R I N
A aparut .
22nst
nu doar ca a aparut, a mai intrat si pe mana alora de la promotor...
Rebel
Materialele Honda sunt NET superioare celor din gama Toyota. Luati la pipait numai mocheta sa vedeti diferenta. De exemplu, Corolla din Nord America este o JENA pe roti (aici includ materiale folosite la bord, fete de usi, mochete, izolare fonica, plasticuri, comportament rutier, stabilitate, pozitie la volan etc.).
Honda are un temperament mai sportiv. Designul Honda este mult mai frumos.
Personal prefer Honda oricand desi noul Accord american mi se pare si mie mai cheap decat modelul precedent: bordul nu mai are acel cauciuc moale la pipait ci un plastic, parca nu mai este atat de ergonomic, stopurile au becuri in loc de leduri, designul este si el mai slabut (sucks mai ales la sedan iar farurile sunt urate) spatele este ok... Oricum modelul pe care l-am luat de-asta l-am si luat: arata foarte bine.
However, vorbesc de Accordul american, voi ce aveti acolo este Acura TSX, mult mai mica decat Accordul american care este total alta masina.

Oricum in aceasta comparatie Toyota paleste.
klm
CITAT(mariusx @ Jan 29 2009, 05:53 PM) *
si sa vedem care e cea mai buna in raport design/ pret
Clar ca iese vw ultimul tongue.gif

Nu baga mana-n foc, CC arata de nu se poate!
CITAT(Dan52141 @ Jan 29 2009, 08:22 PM) *
eu am votat pentru Avensis, din spate este super ok, fata mai putin reusita

Pentru ca tot s-a facut paralela cu o femeie, e ca si cum ai spune ca o votezi pe una pentru ca iti plac picioarele desi e nasoala rau la fata.
simpson
Mazda.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.