Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tuning motor Boxer DIESEL
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3
andrei5130
Am deschis acest topic in incercarea mea de a afla cat mai mult despre acest lucru inainte de a comanda:

"The Spider® diesel performance system from Diesel Tuner Systems Limited "

Mai multe detali gasiti aici: http://www.dieseltuning.co.uk/subaru.html (acest sit nu este descoperit de mine:))



Astept parerile voastre fie ele si pe "langa" cu rugamintea sa nu deviati de la topic...


V_I_C_T_O_R
Eu unul as incerca cu placere dar sigur nu inainte de 15.000 km si vreau sa studiez forumul italienilor sa vad pareri. Sigur acolo voi gasi pionieri.
andrei5130
te rog daca gaessti ceva interesant sa postezi link-ul
hdi
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 23 2009, 10:58 AM) *
Eu unul as incerca cu placere dar sigur nu inainte de 15.000 km si vreau sa studiez forumul italienilor sa vad pareri. Sigur acolo voi gasi pionieri.


Eu sunt activ si pe acolo dar parca nu am auzit pe nimeni ca si-ar fi tunat dieselul deja.
andrei5130
sper sa o faca alti inaintea mea ca parca nu imi vine sa experimentez, sunt convins ca riscurile sunt foarte mici poate a incercat cineva macar pe alt model motor diesel acest tip de tuning...
pista
Eu sunt activ si pe forumul Subaru din Ungaria. (Unul din cei 8 moderatori are Subaru de 18 ani, momentan un OBK 3.0R)
Nici acolo nu a incercat nimeni pe boxer diesel. La intrebarea mea din 2008 mai multi posesori au raspuns ca masina e in garantie si la un motor nou dezvoltat nu vor sa asume un risc suplimentar.
andrei5130
QUOTE (pista @ Jan 23 2009, 01:12 PM) *
Eu sunt activ si pe forumul Subaru din Ungaria. (Unul din cei 8 moderatori are Subaru de 18 ani, momentan un OBK 3.0R)
Nici acolo nu a incercat nimeni pe boxer diesel. La intrebarea mea din 2008 mai multi posesori au raspuns ca masina e in garantie si la un motor nou dezvoltat nu vor sa asume un risc suplimentar.

poti te rog sa ii intrebi care sunt riscurile, si daca a folosit cineva pe o alta masina asa ceva ?
hdi
QUOTE (andrei5130 @ Jan 23 2009, 04:45 PM) *
QUOTE (pista @ Jan 23 2009, 01:12 PM) *
Eu sunt activ si pe forumul Subaru din Ungaria. (Unul din cei 8 moderatori are Subaru de 18 ani, momentan un OBK 3.0R)
Nici acolo nu a incercat nimeni pe boxer diesel. La intrebarea mea din 2008 mai multi posesori au raspuns ca masina e in garantie si la un motor nou dezvoltat nu vor sa asume un risc suplimentar.

poti te rog sa ii intrebi care sunt riscurile, si daca a folosit cineva pe o alta masina asa ceva ?


Andrei,
Sa nu te superi te rog pt. metafora: un copil se naste in 9 luni indiferent cat de grabiti sunt mama sau tata....
Poate ca si tu va trebui sa astepti cele 9 luni.
andrei5130
QUOTE (hdi @ Jan 23 2009, 04:53 PM) *
QUOTE (andrei5130 @ Jan 23 2009, 04:45 PM) *
QUOTE (pista @ Jan 23 2009, 01:12 PM) *
Eu sunt activ si pe forumul Subaru din Ungaria. (Unul din cei 8 moderatori are Subaru de 18 ani, momentan un OBK 3.0R)
Nici acolo nu a incercat nimeni pe boxer diesel. La intrebarea mea din 2008 mai multi posesori au raspuns ca masina e in garantie si la un motor nou dezvoltat nu vor sa asume un risc suplimentar.

poti te rog sa ii intrebi care sunt riscurile, si daca a folosit cineva pe o alta masina asa ceva ?


Andrei,
Sa nu te superi te rog pt. metafora: un copil se naste in 9 luni indiferent cat de grabiti sunt mama sau tata....
Poate ca si tu va trebui sa astepti cele 9 luni.

cu siguranta am sa astept dar parca nu as astepta 3 ani sa iasa masina din garantie 1an(aproximativ 40,000) cred ca e ok si asta numai daca are sa incerce altcineva si feedback-ul va fi pozitiv, nu doresc sa imi bat joc de motor pentru ca ar fi pacat important pentru mine este cu ce cost vie surplusul de putere daca reduce durata de viata cu 10-15% e ok tot ce este peste nu intra in discutie sper sa ma fi facut inteles

Cat despre copil, nu are importanta cat astepti atata timp cat e sanatos! thumbsup.gif tot o metafora drive.gif
hdi
Uite si aici ceva din Germany:
http://www.racechip.de/racechip-chiptuning...hlb9ubk72nksnn6
bogdaro
QUOTE (hdi @ Jan 26 2009, 11:18 PM) *


Cine are curaj? biggrin.gif
Se cam duce garantia dar cum ar fi.... drive.gif
pista
CITAT(hdi @ Jan 26 2009, 10:18 PM) *


Prea ieftin si promite prea mult. Eu nu as incerca asa ceva !
Cautati macar firme de renume si cu certificat TUV. Preturile incep de la 600 Euro in sus. Sa stiti calitatea si siguranta au un pret.
andrei5130
QUOTE (pista @ Jan 26 2009, 11:46 PM) *
QUOTE (hdi @ Jan 26 2009, 10:18 PM) *


Prea ieftin si promite prea mult. Eu nu as incerca asa ceva !
Cautati macar firme de renume si cu certificat TUV. Preturile incep de la 600 Euro in sus. Sa stiti calitatea si siguranta au un pret.

sunt perfect deacord si sa nu uitam ca masina e einca in garantie pe mine ma intereseaza ceva care sa nu fie detectabil daca il scoti dar cred ca am sa astept cu siguranta sa iasa masina din garantie inainte de a incerca ceva .... multumesc oricum pentru informare!
pista
CITAT(andrei5130 @ Jan 27 2009, 06:34 PM) *
sunt perfect deacord si sa nu uitam ca masina e einca in garantie pe mine ma intereseaza ceva care sa nu fie detectabil daca il scoti dar cred ca am sa astept cu siguranta sa iasa masina din garantie inainte de a incerca ceva .... multumesc oricum pentru informare!


Pot sa te tin la curent cum se comporta in timp tuningboxul Kuberl pe 120d (din pacate nu pe un Subaru). Exista si pentru boxer diesel ! Sunt interesat fiindca urmatoarul OBK voi avea cu motor de 2.5 turbo sau urmatorul diesel mai performant cu motortuning.
Sunt si solutii mai bune decat Kuberl, dar ei macar au Certificat TUV pentru o parte din produsele lor si la cerere(contra cost) preiau si garantia motorului. Solutiile adevarat calitative la altii incep de la 1000 Euro in sus.
La masina sotiei, pe 120d boxul e un castig real de cuplu si putere .
V_I_C_T_O_R
Tocmai am avut pe drum spre Romania o exprienta "nefericita" cu un Passat 2.0 TDI 170 cp. Deci astept cu nerabdare 15.000 de km si il pun.
hdi
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 27 2009, 09:47 PM) *
Tocmai am avut pe drum spre Romania o exprienta "nefericita" cu un Passat 2.0 TDI 170 cp. Deci astept cu nerabdare 15.000 de km si il pun.


Detalii!!!!
pista
CITAT(V_I_C_T_O_R @ Jan 27 2009, 08:47 PM) *
Tocmai am avut pe drum spre Romania o exprienta "nefericita" cu un Passat 2.0 TDI 170 cp. Deci astept cu nerabdare 15.000 de km si il pun.


Daca te-ai hotarat o sa cer informatii concrete.
Eu cu 120d "tunat" le fac concurenta la A6 3.0TDI. Daca nu e quattro si unul mai priceput, nu inteleg ei de ce raman in urma in curbe sau de ce sunt depasite. Sper ca am fost suficient de modest.
V_I_C_T_O_R
Vezi ca deja incepi sa ma faci curios cu dracusoru ala mic...

@hdi Detalii sambata seara la berea pe care am promiso'

@hdi Auzi, de obicei tacerea inseamna acceptare, sper sa nu-mi demonstrezi contrariu tu acuma'
hdi
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 27 2009, 10:16 PM) *
@hdi Auzi, de obicei tacerea inseamna acceptare, sper sa nu-mi demonstrezi contrariu tu acuma'


Am pus-o pe seama oboselii....din pacate cred ca nu ne vedem decat la schi!
andrei5130
QUOTE (pista @ Jan 27 2009, 09:38 PM) *
QUOTE (andrei5130 @ Jan 27 2009, 06:34 PM) *
sunt perfect deacord si sa nu uitam ca masina e einca in garantie pe mine ma intereseaza ceva care sa nu fie detectabil daca il scoti dar cred ca am sa astept cu siguranta sa iasa masina din garantie inainte de a incerca ceva .... multumesc oricum pentru informare!


Pot sa te tin la curent cum se comporta in timp tuningboxul Kuberl pe 120d (din pacate nu pe un Subaru). Exista si pentru boxer diesel ! Sunt interesat fiindca urmatoarul OBK voi avea cu motor de 2.5 turbo sau urmatorul diesel mai performant cu motortuning.
Sunt si solutii mai bune decat Kuberl, dar ei macar au Certificat TUV pentru o parte din produsele lor si la cerere(contra cost) preiau si garantia motorului. Solutiile adevarat calitative la altii incep de la 1000 Euro in sus.
La masina sotiei, pe 120d boxul e un castig real de cuplu si putere .
Ar fi un lucru minunat, e foarte interesant de stiut ca sunt dispusi sa preia garantia motorului asta inseamna ca daca il folosesti (motorul) in parametri pe care ti dau ei sansele sa se intample ceva la motor sunt foarte mici!
incep sa imi reiau zambetul larg pe care il aveam prima oara cand am vazut postul cu cei de la SPIDER...

Sunt perfect deacord ca un lucru de calitate are pretul mai ridicat, important este sa nu platesti un pret ridicat pentru o prostie si sa regreti amarnic....
V l a d
cum naiba te-a rusinat un passat de 170cp ca eu m-am luat cu unul si l-am facut sa planga. A stat perfect lipit de mine pana la 160... dupa l-am pierdut complet... initial i-am dat 4 masini distanta apoi treptat s-a distantat si mai mult si a renuntat... eu zic sa asteptam un powerbox de unde trebuie, ca va veni cu siguranta si apoi cu 192cp si 450nm nu cred ca o sa mai fie multi care sa stea pe langa
V_I_C_T_O_R
Mda...si m-a rusinat destul de rau. Dar ce nu inteleg, e cum ai reusit sa-l rusinezi tu pe el? adica are cu 20 de cai mai mult, tractiune numai pe 2 roti...poate soferul era devina sau nu a calcat-o cum trebuie. La mine totul s-a intamplat pe autostrada la viteze mai mari de 130 km/h. Sigur era de 170 si nu 140? Stii ca diferenta o vezi cel mai bine la evacuare: una e in jos alta e dreapta
V l a d
subaru e mult mai usor ca un passat de 170cp si la timpi 0-100 subaru e mai incet teoretic cu 0.10 secunde, deci o diferenta inexistenta. In plus daca e ud pe jos el va pierde aderenta si nu va putea sa plece in nici un fel mai repede ca mine... si mai e si diferenta de cuplu.. smile.gif eram sigur ca o sa il fac de cand m-am luat cu el. Sigur era de 170 ca ii stiam pe cei din masina. Eram pe autostrada in italia, am plecat de la o toll din ala de plata simultan.
bogdaro
Fratilor, si mie imi place masina mea foarte tare. Dar am mers si cu un Passat de 170CP...si se-nfige.
V l a d
pai nu a zis nimeni ca nu fuge, normal ca fuge... dar toti stim de ce am luat legacy si nu passat rolleyes.gif nu se compara masinile. La plecare in paralel se tin paa la 160 identic, apoi se termina cu 2.0tdi... asta e...
Hoinar
Dragilor, voi mai uitati un lucru, Outback e mai greu cu cca 110 kile si mai lent cu 0.5 sec la 0-100 decat Legacy.
Outback vs Legacy
Ca sa nu mai zic de garda la sol mai inalta la Outback si probabil si suspensii mai moi.
V_I_C_T_O_R
Hehe!!! Acuma vad ca Vlad conduce un Legacy...dar totusi nu cred ca e suficient pt Passatu ala de 170.
bogdaro
QUOTE (V l a d @ Jan 30 2009, 11:34 AM) *
pai nu a zis nimeni ca nu fuge, normal ca fuge... dar toti stim de ce am luat legacy si nu passat rolleyes.gif nu se compara masinile. La plecare in paralel se tin paa la 160 identic, apoi se termina cu 2.0tdi... asta e...


De ce am luat Legacy este aproape evident wub.gif ...dar performantele (pe hartie cel putin) sunt aproape identice...si passatul are cuplu 350 si 0-100 in 8,6 sec
Mai mult decat atat, am condus si mi se pare ca se misca cam la fel de bine...si l-am dus catre 200km/h
V l a d
pai ia timpii 0-100 si o sa vezi ca sunt cu 10 sutimi de secunda in favoarea passatului. in plus, am zis... a stat lipit pana la 160... dupa care a ramas in urma... el a trebuit sa schimbe si in viteza a sasea, eu nu... am rapoarte mai lungi oricum... nu sta... adica judecand la rece masinile sunt identice ca performante.. era de ajuns sa accelerez cu 0.20 secunde mai repede si ieseam in fata.
bogdaro
QUOTE (V l a d @ Jan 30 2009, 11:40 AM) *
pai ia timpii 0-100 si o sa vezi ca sunt cu 10 sutimi de secunda in favoarea passatului. in plus, am zis... a stat lipit pana la 160... dupa care a ramas in urma... el a trebuit sa schimbe si in viteza a sasea, eu nu... am rapoarte mai lungi oricum... nu sta... adica judecand la rece masinile sunt identice ca performante.. era de ajuns sa accelerez cu 0.20 secunde mai repede si ieseam in fata.


Asta este evident...la performante similare probabil si un moment de ezitare a soferului conteaza, nu mai vorbim de un schimbat de treapta biggrin.gif
Oricum Legacy rulz banana.gif
G e o r g e
sunt comparabile ca performante masinile si sunt foarte apropiate . diferena o face soferul , incarcatura samd ...
V_I_C_T_O_R
Care sunt comparabile? Legacy cu Passat sau OBK cu Passat? Avand in vedere ca totul s-a petrecut peste 130 km/h poate a contat si aerodinamica, sau poate avea ala ceva tuning la motor... Diferenta a fost ca in 10 secunde pana pe la 180-190 a luat avans de vreo 5 masini
V l a d
m-am dus pana la 220. Oricum ne facem noi mari de 15.000-20.000km si ne luam vitamine la 192cp rolleyes.gif atunci o sa fie clar whistling.gif
Nu stiu ce a contat la viteza aia, dar diferenta a fost clara.

Diferenta dintre legacy si passat, nu obk si passat. intre obk si passat e diferenta mare la timpi.
V_I_C_T_O_R
Pai atunci am rezolvat problema thumbsup.gif
G e o r g e
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 30 2009, 01:55 PM) *
Care sunt comparabile? Legacy cu Passat sau OBK cu Passat? Avand in vedere ca totul s-a petrecut peste 130 km/h poate a contat si aerodinamica, sau poate avea ala ceva tuning la motor... Diferenta a fost ca in 10 secunde pana pe la 180-190 a luat avans de vreo 5 masini

legy cu passat smile.gif aceasi clasa de masini , acelasi motor ( ca si cc ) nu stiu despre ce tractiune avea passatul .
bogdaro
QUOTE (G e o r g e @ Jan 30 2009, 12:06 PM) *
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jan 30 2009, 01:55 PM) *
Care sunt comparabile? Legacy cu Passat sau OBK cu Passat? Avand in vedere ca totul s-a petrecut peste 130 km/h poate a contat si aerodinamica, sau poate avea ala ceva tuning la motor... Diferenta a fost ca in 10 secunde pana pe la 180-190 a luat avans de vreo 5 masini

legy cu passat smile.gif aceasi clasa de masini , acelasi motor ( ca si cc ) nu stiu despre ce tractiune avea passatul .


Pai alea de 170CP parca au doar tractiune fata. 4Motion au numai pe alea de 140CP; si oricum la viteza aia clar tragea numai fata (sau fata in proportie de 90%). Ca astea noi au Haldex.
V l a d
nu exista passat 4motion de 170cp din fabrica.
G e o r g e
nu am stiut daca e chipuit sau nu smile.gif
pista
Pentru doritorii de tuning pe boxer-diesel o solutie de calitate va apare in urmatoarele zile cu +28PS/+55Nm.
http://www.koch-subaru.de/leistungen/subaru-performance/dieselperformance/
V_I_C_T_O_R
Vad cu sunt specializati pe Subaru si Mitsubishi. Oare pastreaza si garantia dupa montajul powerbox-ului?
pista
CITAT(V_I_C_T_O_R @ Feb 14 2009, 12:08 PM) *
Vad cu sunt specializati pe Subaru si Mitsubishi. Oare pastreaza si garantia dupa montajul powerbox-ului?


Da, in anumite conditii si contra cost. Informatii gasesti in pagina lor.
V l a d
nu suna rau, da nu e cam putin ? blush.gif
hdi
Dear Ladies,
Baietii din UK s-au apucat de treaba.....
Sunt 2 care au montat powerbox-uri de la 2 tuneri diferiti: Tunit si Superchips
Daca va intereseaza, urmariti discutia si puteti chiar sa si participati la ea.
Despre tuning se vorbeste incepand cu postul #29
http://www.uklegacy.com/forums/index.php?s...93515&st=20
hdi
Am postat link-ul catre discutia englezilor si pe forumul italian si deja sunt 2 care au comandat box-uri. Sper sa primesc detalii si sa le postez si aici.
M A R I A N
Hahaha...i-ai prostit pe italieni... 36182451.gif

Glumesc, evident! laugh.gif
hdi
QUOTE (M A R I A N @ Mar 17 2009, 10:09 PM) *
Hahaha...i-ai prostit pe italieni... 36182451.gif

Glumesc, evident! laugh.gif


Glumesti, glumesti dar doar nu ne-om apuca sa facem experiente pe masinile noastre. thumbsup.gif
hdi
Traduc mai jos postul primului italian care recunoaste ca si-a bagat silicoane in boxer diesel.
Este vorba de un Outback.

Gata!!!!
Azi dupa amiaza mi-am instalat modulul suplimentar, chiar daca in final ma orientasem catre resoftare...dar nu e posibil! Tehnicianul mi-a explicat ca deocamdata nu exista posibilitatea de resoftare, ci doar aceea de a instala un modul, probabil mai tarziu va fi posibila si resoftarea.
Actualmente am castigat circa 20cp si 3,5kgm (NT:35Nm) ... un spectacol, acceleratia mult imbunatatita si elasticitatea. Imi da senzatia de a fi castigat o jumatate de treapta de viteza. Prima impresie este ca si consuma mai putin ca inainte, dar va voi spune mai tarziu. Pe autostrada nu am rezistat si am bagat piciorul......Luni dimineata, catre BZ (NT: Bolzano) ajungea la 210, azi am reusit sa vad si 225. Intorcandu-ma la discutia despre lipsa de inclinatie de a urca peste 4000 pot spune ca acum ajunge linistita la 4600-4700 fara sa-si piarda suflul...de poveste
andrei5130
QUOTE (hdi @ Mar 26 2009, 07:04 PM) *
Pe autostrada nu am rezistat si am bagat piciorul......Luni dimineata, catre BZ (NT: Bolzano) ajungea la 210, azi am reusit sa vad si 225. Intorcandu-ma la discutia despre lipsa de inclinatie de a urca peste 4000 pot spune ca acum ajunge linistita la 4600-4700 fara sa-si piarda suflul...de poveste[/i]




foarte tare nu pot de cat sa ma bucur !!!

..... oare autostrada vine la pachet cu box-ul ?
hdi
QUOTE (G e o r g e @ Apr 1 2009, 07:39 PM) *
nu stiu unde sa mai postez la subaru , asa ca va zic aici ... se modifica motorul 2.0D la 180cp cp si 385nm.
de fabrica motorul nu pune jos cat zic ei ci mai putin .

cine e interesat sa-mi dea de stire .

PS: nu fac eu , nu imi iese nimic la asta smile.gif poate va intereseaza pur ca info .
G e o r g e
asa ... mersi frumos smile.gif

ca idee eu prefer un chip clasic in locul unui power box. un piggy back e cam cah din punctul meu de vedere smile.gif

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.