Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noul Mercedes E-Klasse
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
ValiR

Da, multumita presei... sau celui care a "scapat" brosura. Nu e primul caz de lansare devansata datorita unor scapari si celor din media.
Sincer astfel de situatii anuleaza tot farmecul unor lansari oficiale, cel putin asa consider eu si nu sunt de acord cu ele.
Nu mai stiu in cazul noului Megane ce s-a intamplat la tribunal dar oricum, poate ca pe viitor astfel de scapari ar trebui sanctionate.
Chiar daca toti suntem curiosi cum o sa arate noile modele, totusi... consider ca trebuie sa lasam constructorii sa isi faca treaba.

Cat despre noul E, isi pastreaza caracterul de Mercedes chiar daca prima impresie care mi-o lasa design-ul e ca se putea mai bine.
marius68582
Primul video clip oficial al noii clase E AMG.
T u d o r
I-au pus aberatiile alea bling bling de leduri de la Audi... sick.gif
guerilla
mai bine va duceti in showroom si o vedeti live thumbsup.gif
videoclip.... pfuuu .... e pe strazi de we trecut.
mike.omega
QUOTE ( T u d o r @ Apr 9 2009, 09:29 PM) *
I-au pus aberatiile alea bling bling de leduri de la Audi... sick.gif

Aberatiile alea se numesc Daytime Runing Lights si vor aparea din 2011(parca...) pe toate masinile comercializate in UE ca asa vrea UE. Mie mi se pare o chestie foarte misto! Poate ca nu dau bine sau poate ca... Dar mai mult ca sigur il vei vedea mai bine in trafic! Iar asta e cel mai important!
M_A_R_I_U_S
QUOTE (guerilla @ Apr 10 2009, 12:05 PM) *
videoclip.... pfuuu .... e pe strazi de we trecut.

pe strazi e E-ul simplu... in clip e AeMGheul.. tongue.gif
mike.omega
QUOTE
Mercedes has announced that they have received nearly 50,000 pre-orders for their redesigned 2010 E-Class sedan.


Sursa

Eu ce pot sa mai zic? Doar nu prea imi explic cum de lor le iese si altora nu smile.gif
Alex-F1
QUOTE ( T u d o r @ Apr 9 2009, 02:29 PM) *
I-au pus aberatiile alea bling bling de leduri de la Audi


You have an obsession man!!!! stupid.gif Ce-au frate DRL-urile alea? Sunt folositoare si dau si bine! Daca si AMG-ul face masini cu bling bling-uri pe ele, atunci nu stiu ce sa mai zic.....prea exagerezi bre...... verymad.gif
G e o r g e
... si vor fi si mandatory ... na !
laurentiu
CITAT(mike.omega @ Apr 13 2009, 01:45 PM) *
CITAT
Mercedes has announced that they have received nearly 50,000 pre-orders for their redesigned 2010 E-Class sedan.


Sursa

Eu ce pot sa mai zic? Doar nu prea imi explic cum de lor le iese si altora nu smile.gif


Faptul ca numai in Europa s-au vandut atatea pana acum cred ca se datoreaza unui promovari facute cam peste tot pe unde se putea. De la multe zvonuri si stiri oficiale pana la tot felul de teste care mai de care exclusiviste in care a tot fost laudata masina. In plus intrarea pe piata initial in Europa unde se se vinde foarte bine, pregateste "terenul" pentru piata din State unde Lexus si Acura se vand foarte bine, vanzarile din Europa fiind privite ca un avantaj de care Mercedes se va folosi mai departe in America.
AZAZEL
am avut azi ocazia sa vad si sa analizez mercedesul clasa E.
este doar opinia mea insa mercedes se indreapta intr-o directie gresita. masina aia starneste repulsie si arata bine doar in poze. exteriorul nu inspira nimic, interiorul este cu forme patrate si parca in nici un caz acele forme nu-s de actualitate. pai cand am vazut pt prima data in 2002 mercedesul clasa E generatia trecuta, stateam si ma uitam la el cu gura cascata. din punctul meu de vedere, la modelele de masini de volum, mercedes nu mai impresioneaza cu nimic atunci cand apare ceva nou.
imi imaginez cum arata un C sau un E in configuratie apropiata de standard. masinile din showroom erau toate doldora de optionale, cu piele, jante de dimensiuni mari si parca nu te indemnau sa scoti pt ele banii din buzunar(in cazul in care i-ai fi avut).

pai CLS-ul !!!
urca-te tu ca sofer in el si incearca sa inchizi portiera. manerul de la portiera este atat de prost pozitionat(pe la mijlocul acesteia) ca atunci cand tragi de portiera si aceasta mai are un pic pana se inchide, dai cu cotul in partea interioara a stalpului central sau in spatarul scaunului. de asemenea, manerul pt deschiderea usii din interior este plasat tot pe la mijlocul usii si cand deschizi portiera , antebratul nu are loc in zona cotului incat trebuie sa iti ingramadesti cotul printre spatarul scaunului si stalpul central ca sa poti trage de clapa respectiva pt a deschide usa.

butonul din bord(langa volan) cu care resetezi nr de km parcursi indikati pe kilometrajul secundar, apoi butoanele alea care sar din usi si care-ti indica daca portierele sunt inchise sau nu. wtf? chiar era nevoie de ele? sunt f inestetice si nu se mai regasesc nici pe un amarat de ford fiesta. displayul central cu rezolutie de doi lei. partea din spate ale spatarelor fotoliilor fata, este astfel desenata la mercedesul C incat nu poti sa stai in spate decat cu picioarele desfacute si asta nu pt ca nu ai loc. plastic tare care suna a gol, usi care se inchid cu un sunet ieftin. anvelope de duzina pirelli p7(cum am eu la focus) la masinile cu jante de 16. sunt multe, multe lucruri pe care le observi la mercedes ca, daca iei aproape orice model de volum la bani marunti, nu ai ce alege dintr-un mercedes, decat stema de pe capota si volan.
nici nu-i de mirare ca i-au depasit bmw la vanzari si probabil in doi trei ani or sa cada pe 3.
AZAZEL
hai ca mi-am mai adus aminte:
-clasa E copue nu are o amarata de cotiera pt pasagerii spate cu toate ca este o masina ce are doua locuri in spate si ar fi fost simplu si obligatoriu sa integreze o cotiera.
-la clasa C pasagerul din spate isi infige centura intr-un dispozitiv ce nu este integrat in bancheta ci acel dispozitiv este legat inestetic de bancheta printr-un cordon ce impreuna cu "mufa" in care iti infigi centura ar avea o lungime de 10 cm. daca circuli prin oras iar pasagerul din mijloc spate nu-si infige centura , batzul ala si cu mufa ii stau sub fund. inclusiv la masinile ieftine acel dispozitiv pt pasagerul spate este integrat in bancheta. nu am fost atent daca acest neajuns este valabil la toate masinile mercedes
- nu mai tin minte la ce model schimbatorul de viteze este atat de apropiat de bord/consola centrala incat comenzile ce le ai pe bord in zona schimbatorului sunt extrem de greu accesibile iar daca esti pe o autostrada nemteasca la 200 km/h mai bine te lasi pagubas decat sa incerci sa modifici unele reglaje.
-la clasa C am vazut o masina cu tapiserie bej si plafon in stofa neagra ce dadeau un contrast extrem de elegant. insa centurile de siguranta erau tot de culoare neagra si stateau rastignite peste pielea bej. unii s-ar putea sa considere asta un kitch
-maneta ce cred ca era de la cruise control, era pozitionata deasupra manetei cu care comutzi faza lunga si era subtire si lunga ca un batz si iesea din dosul volanului proptindu-se in raza ta vizuala. puteau sa puna maneta principala intr-o pozitie orizontala fiind astfel ascunsa de volan iar cea de la cruise control sub cea principala si daca tot au facut-o inestetica macar nu o mai vedeai iesind din dosul volanului ca un cos inestetic pe frunutea unui manechin la o prezentare de moda.
-la Mercedesul S ce avea telefon, acesta era ascuns sub un mic ornament din cotiera. insa acel lacas in loc sa fie integrat in cotiera(la nivelul acesteia si nu deasupra) era pozitionat pe jumatate deasupra joystick-ului cu care selectai diverse comenzi ale masinii si ca sa invarti de acel joystick acoperit de suportul telefonului era cam anapoda.
HalbaSus
Acum daca si E-ul nou starneste repulsie... eu nu stiu ce sa zic. Recunosc ca E-ul model vechi nu mi-a placut niciodata-niciodata, consider ca e o masina care poate fi buna daca ai peste 40 400 de ani. Cand am luat C-ul la bani similari puteam lua un E-class (ca faceau mega-reduceri de final de cariera), dar mai degraba as fi luat un passat cc sau orice altceva decat sa merg in asa ceva. Si masina nu era proasta, era chiar "fun" de condus uneori, doar ca designul interior/exterior iti inspira un singur lucru: "mai ai cativa ani de trait... esti batran... o sa mori... ti-ai luat medicamentele ?".
In schimb E-ul nou e altceva, este exact cum trebuie sa fie (OK, modelul elegance este inca destinat octogenarilor - iar modelul avantgarde are acele led-uri manelistice), dar per total este la ora actuala cea mai buna alegere dintre masinile premium germane din aceasta clasa. Seria 5 a fost hidoasa de la inceput iar acum este la fel de hidoasa ca la inceput doar ca, la fel ca si cu un verisor handicapat, l-am acceptat cu totii si am inceput sa il iubim pentru lucrurile bune (motorizari, performante), A6-le cand a aparut (acum milioane de ani) a fost o masina care facea senzatie, acum este o masina cuminte, decenta, usor invechita. E-ul nou in schimb este suficient de "proaspat" dar in acelasi timp nu o da in extreme.

P.S: Modelele "de baza" sunt naspa mai peste tot, tu ai vazut cum arata volanul la un A4 entry-level ? La firma avem un logan "kiss fm" care are volan mai misto.

P.S.2: Acum am vazut al doilea post, mai dar carcotas mai esti, la pariu ca gasim 100 de chestii din astea si la audi si la bmw si la bentley si la rolls si la ferrari.
T u d o r
Ar mai fi Jaguar XF. Cel mai elegant si mai rafinat dintre toate.
AZAZEL
eee
am petrecut doua ore intr-un showroom mercedes si am avut timp sa le buchisesc bine.

sunt pareri si pareri.
imi aduc aminte ca in 2002 am vazut primul E din generatia trecuta pe bulevardul unirii in bucuresti intr-o parcare. am stat bulversat si am admirat eleganta acelei masini si atat interiorul cat si exteriorul mi se pareau fantastice. pe vremea aia, bmw si audi aveau generatiile si mai vechi de masini concurente si poate si de asta am fost atat de impresionat de merdeces E.
ulterior si-au scos si concurentii modele noi de masini si stiu ca in fata mea mercedesul E si-a pierdut f mult din stralucire si intr-adevar ajunsese sa mi se para banal mergand in el ca si pasager(nu am avut ocazia sa conduc niciodata). ulterior si exteriorul mi s-a parut sters.

totusi, de fiecare data cand apare un model nou de masina indiferent de producator, ma astept sa ma impresioneze intr-un fel , ceea ce nu a fost cazul la noul mercedes E. nu mi se pare ca straluceste cu absolut nimic. este o masina cuminte dar parca nici eleganta nu reuseste sa fie.

ma asteptam la mai mult. exteriorul mercedesului S si al lui C stiu ca m-au ametit in momentul aparitiei acestor doua masini cu toate ca interiorul nu mi s-a parut pe masura. la mercedesul E nu am gasit nimic care sa ma atraga.

da, volanul la nivelul de baza la A4 este din plastic cel putin pt romania si pt alte asemenea tari insa este suficient sa investesti 3000 de euro in optionale la un A4 si il faci suficient de elegant. la mercedesul C trebuie sa torni mult in el ca sa-l scoti stralucitor.
klm
CITAT(AZAZEL @ Jul 2 2009, 06:27 PM) *
pai CLS-ul !!!
partea din spate ale spatarelor fotoliilor fata, este astfel desenata la mercedesul C incat nu poti sa stai in spate decat cu picioarele desfacute si asta nu pt ca nu ai loc.

Asa deci, la CLS? Exact acelasi lucru se mai intampla si la Golf laugh.gif
HalbaSus
Inseamna ca C-ul meu nu e deloc stralucitor pentru ca eu am avut optionale de 2625 de euro (inainte de a primi reducerea). La A4 din cate tin minte doar xenoanele costau 2000 si ceva de euro (si cica erau un "must have" pentru ca fara ele nu aveai leduri manelistice). Atunci cand m-am dus la Audi pentru configurarea unui A4, la un nivel "suficient" al dotarilor (cam ce am acum pe C-class, sau poate mai putin) ajungeam undeva pe la 5.000.
Este adevarat ca fara reducere un C costa mai mult decat un A4 (dotate similar).

Oricum E-ul nou mi se pare o masina foarte reusita, iar E-ul coupe arata absolut demential.
AZAZEL
mai nene,
noul E klasse T-model are portbagaj de 695 litri.

cum e posibil fratilor un astfel de portbagaj? eu nu am mai auzit de un portbagaj cu o asa dimensiune.
prin comparatie, audi a6 avant are 565 litri iar bmw seria 5 are 500 litri.


trebuiau sa proiecteze consola spate mai scurta daca vedeau ca iese o asa lada in spate.
G e o r g e
vechiul model avea 690. thumbsup.gif

PS: era preferat de firmele de pompe funebre.
Otto73
QUOTE ( T u d o r @ Jul 2 2009, 03:07 PM) *
Ar mai fi Jaguar XF. Cel mai elegant si mai rafinat dintre toate.

O fi el asa cum spui pentru unii, dar eu nu concep ca la 40kmile sa bagi cate unu sau 2 quateri de ulei intre schimburi.
HalbaSus
QUOTE (G e o r g e @ Nov 22 2009, 01:02 PM) *
vechiul model avea 690. thumbsup.gif

PS: era preferat de firmele de pompe funebre.

chiar asa... firmele de pompe funebre cu ce sa mai care sicriele ?
T u d o r
Ar mai fi Mondeo pentru alea care n-au bani de E. Otto, cu ce motor e XF ala? Si se poate si la Honda, stiu eu. biggrin.gif
Rebel
Otto, eu n-am mai auzit despre treaba aia cu uleiurile la Jaguar XF. Poti fi mai explicit?
Singura problema - care o stiu din susrsa oficiala la XF- este faptul ca au avut probleme cu trapele. Toate din primele modele le crapa trapa datorita spatiului prea mic de lucru si tensiunii rezultate de aici, dar acum au remediat problema. asa zic ei.

Mai Tudore, tu chiar bagi ulei in motorul ala? blink.gif Prima oara am crezut ca-i gluma dar acum stau pe ganduri. Dupa ce am citit si cate ceva de la Dragos sunt de-a dreptul surprins... confused.gif
Legionaru'
Aici in Europa e inversa treaba Toyota-Honda fata de cum e in SUA! whistling.gif
vio
CITAT(AZAZEL @ Nov 22 2009, 12:57 PM) *
mai nene,
noul E klasse T-model are portbagaj de 695 litri.

cum e posibil fratilor un astfel de portbagaj? eu nu am mai auzit de un portbagaj cu o asa dimensiune.
prin comparatie, audi a6 avant are 565 litri iar bmw seria 5 are 500 litri.


trebuiau sa proiecteze consola spate mai scurta daca vedeau ca iese o asa lada in spate.


ave clasic are 520 litrii ... pejo 607 parca are tot cam asa 690 -670. logan 520 ...
HalbaSus
A baut si motorul lui Tudor un shot de ulei odata... se intampla si la case mai mari... si motorul meu mi-a baut ceva antigel... cica se mai intampla si asta... noi sa fim sanatosi biggrin.gif
T u d o r
Yep! biggrin.gif Si asa de tare i-a placut ca a mai tras o dusca ieri. tongue.gif Mi s-a aprins de vreo 2 ori martorul de bord la intervale de timp mari. Am preferat sa-i pun si sa scap de problema.
HalbaSus
QUOTE ( T u d o r @ Nov 23 2009, 01:39 AM) *
Yep! biggrin.gif Si asa de tare i-a placut ca a mai tras o dusca ieri. tongue.gif Mi s-a aprins de vreo 2 ori martorul de bord la intervale de timp mari. Am preferat sa-i pun si sa scap de problema.


De bucurie sau de suparare ? 36182451.gif
T u d o r
Ieri adica sambata ma. tongue.gif Inca nu stiu daca de suparare sau de bucurie. biggrin.gif
yeotamara97
Though this is all for you estate planning san antonio
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.