Help - Search - Members - Calendar
Full Version: WIZARDS
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Honda
WIZARDS
Buna ziua,



• marca prezenta pe piata accesoriilor si serviciilor auto din 2005.

• importator exclusiv in Romania pentru marci de prestigiu :

CLARION, AUDIOVOX, I GO – NAV’N GO LIMOUSINE, MAC AUDIO,

CODE ALARM, JL AUDIO, STINGER.

• produse comercializate: sisteme multimedia auto, monitoare, DVD playere, siteme de navigatie, MP3 playere auto, boxe, subwoofere, amplificatoare, detectoare de radar, senzori de parcare, instalatii xenon, car-kit-uri Bluetooth, anvelope, jante, uleiuri auto.

• servicii oferite: montaj echipamente multimedia si sisteme de navigatie, montaj sisteme audio pt masini, montaj detectoare de radar, instalatii xenon, senzori de parcare, detailing profesional

( MEGUIARS CAR CARE CENTER), inscriptionare anti-furt oglinzi si geamuri.

• cel mai mare si modern showroom si service pentru accesorii auto, peste 850 mp.

• prezenta in 35 judete prin dealeri autorizati.


Pt mai multe informatii:lucian.anghel@wizards.com.ro






























ciupibz
QUOTE (WIZARDS @ Dec 15 2008, 09:55 AM) *
Buna ziua,



• marca prezenta pe piata accesoriilor si serviciilor auto din 2005.

• importator exclusiv in Romania pentru marci de prestigiu :

CLARION, AUDIOVOX, I GO – NAV’N GO LIMOUSINE, MAC AUDIO,

CODE ALARM, JL AUDIO, STINGER.

• produse comercializate: sisteme multimedia auto, monitoare, DVD playere, siteme de navigatie, MP3 playere auto, boxe, subwoofere, amplificatoare, detectoare de radar, senzori de parcare, instalatii xenon, car-kit-uri Bluetooth, anvelope, jante, uleiuri auto.

• servicii oferite: montaj echipamente multimedia si sisteme de navigatie, montaj sisteme audio pt masini, montaj detectoare de radar, instalatii xenon, senzori de parcare, detailing profesional

( MEGUIARS CAR CARE CENTER), inscriptionare anti-furt oglinzi si geamuri.

• cel mai mare si modern showroom si service pentru accesorii auto, peste 850 mp.

• prezenta in 35 judete prin dealeri autorizati.


Pt mai multe informatii:lucian.anghel@wizards.com.ro



Fugiti de Wizard ca de ciuma ! Uitati-va ce fel de atitudine aroganta si cum raspund cu atacuri la persoana atunci cand un client care a platit pentru un detailing profesional reclama rezultatul final. Daca apucati sa cititi tot topicul veti afla mai multe despre acesti "profesionisti":

http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?t=7142

Iar rezultatul "muncii" acestor domni il vedeti aici:

http://hondafan.etp.ro/gallery/v/CDP/Polish+Wizards/
guerilla
nu ne faci si noua un rezumat? ca 15 pagini sunt prea multe de citit.. am renuntat la pagina 6 smile.gif

LE. am vazut pozele si m-am crucit. parca s-a jucat un copil cu discu de slefuit 36182451.gif penibil.
T u d o r
Ciupibiz, am citit si eu topicul ala direct la sursa.

Sincer mi se pare incorect sa te repezi la gatul cuiva doar dintr-o terta opinie, chiar daca e cea a unui prieten. Cred ca pana nu avem si partea cealalta in discutie aici nu are sens sa-i facem praf. Sincer mie explicatiile alora de la firma cu pricina mi s-au parut destul de in regula. Asta nu inseamna neaparat si corecte.
Cum poti gresi si tu. Iar asta poate insemna falimentarea unei firme care (pana la proba contrarie) poate fi corecta si sa ofere serviciile promise. Poti sa iti asumi riscul de a distruge munca unor oameni in aceste conditii?
DRAGOS
Si eu am citit povestea de la inceput smile.gif

Tudor, sincer mi se pare perfect normal ceea ce fac ei. Si eu daca as avea o problema de genul asta as face fix acelasi lucru, ba chiar mi-as ruga si prietenii sa ma ajute. Mi se pare ok, daca gresesti, sa-ti recunosti gresela si sa repari. Dar in momentul in care mai sari si la gatul reclamantului, primesti ce meriti...

Romania!
ciupibz
Tudor, problema nu este ca au gresit ci e in atitudinea lor.

Li s-a spus de mai multi, a gresi e omeneste dar felul in care arunci pisica in curtea clientului e cel putin un abuz.

Au recurs la atacuri personale, l-au facut pe client manelist ca si-a pus la masina b-xx-law (facand aluzie la cei cu - BMW la numar). Pe mine m-au facut obosit cand am incercat sa-le combat argumentatia cum ca masina ar fi fost revopsita mai de mult, si alte alea. Toate astea pot fi citite la linkul postat.

Ei si-au pus aici o reclama iar cele intamplate in link-ul postat de mine sunt adevarate. Nu-s lucruri inventate, nu-s concurenta si mi se pare fair play ca cei care citesc acest topic sa cunoasca ambele fete ale monedei nu numai ce afirma ei mai sus cu servicii profesionale si blah blah.

Nu stiu daca ai citit topicul in intregime dar acolo sunt si raspunsurile angajatilor de la Wizards. Nu comentez ce raspunsuri au dat ci doar ca exista. Asa ca si opinia lor este exprimata.

Iar in legatura cu falimentarea sunt de parere ca daca este cineva vinovat de falimentare este compania in cauza. Si nu orice firma merita sa supravietuiasca.
T u d o r
Eu nu tin parte lor aici. Vreau doar sa le acord prezumtia de nevinovatie pana la proba concreta care sa-i incrimineze. Am citit ce au scris si ei si sincer, daca as sti ca am dreptate as face si eu la fel. Ma pun in pielea lor, intotdeauna incerc sa fac asta pana sa dau un "verdict". Daca as sti ca am dreptate si cineva nemultumit sau rau intentionat sau doar ignorant mi-ar strica imaginea si mi-ar aduce afacerea in care am investit bani si munca in pragul inchiderii... probabil ca ce ar fi la gura mea tastatura ar refuza sa tipareasca pe ecran. smile.gif Atentie, nici prin gand nu-mi trece sa-ti fac tie sau prietenului tau procese de intentie, doar ca e posibil sa fie cum spun ei. Toti stim calitatea lacului si a vopselei de la Honda. smile.gif Imi amintesc ca in showroom in Pitesti, cand am vazut pentru prima data noul Accord am remarcat ca vopseaua de pe un model negru era toata plina de panze de paianjen de-alea. Si erau masini nou-noute, de prezentare, doar spalate si sterse cu carpa. Pe toata capota se vedeau acele urme de praf harshait cu carpa pe lac.

Spun doar ca e posibil sa fie dreptatea impartita macar. Nu-i cunosc pe tipii aia, nici n-am auzit vreodata de firma lor (si nici de produsele alea), nu mi-am polisat niciodata nici o masina. Doar le acord prezuntia de nevinovatie.
Watcher
Pai mai bine citeati pana la sfarsit, ca s-a lamurit: wizards si-au cerut scuze , au promis ca dau banii inapoi si ca refac treaba. asta deoarece pozele aratau evident ca dreptatea era la client...
T u d o r
Dap, tocmai am citit. Scuze Ciupibz. arigato.gif

Greseala lor, raspunderea lor.
ciupibz
nicio problema smile.gif . De aia am insistat si eu in al doilea mesaj. Am crezut ca ai citit pana la sf tongue.gif
T u d o r
Eu ramasesem setat pe ce citisem ieri si am crezut in mod evident gresit ca azi a continuat circul intre ei. biggrin.gif Adica a continuat dar pozele au fost evidente si fara replica. Naspa i-au facut masina, bine ca macar i-o rezolva. Dar ca la noi la nimenea, fara circ nu se face nimic. Puteau sa i-o faca fara sa se faca de cacao si sa-i trosniti pe toate forumurile. Acum sa-si primeasca pedeapsa cu atata reclama negativa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.