Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Torsen pe Avensis ?
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Watcher
Stand astazi la semafor m-au napadit gandurile :-)
1) De ce daca Torsen este parte a grupului Toyoda, Toyota il foloseste doar la LC?
2) Din moment ce se monteaza pe Audi, merge si pe Avensis, nu?
3) Cum ar decurge o astfel de transformare?
Ma gandesc ca ar trebui alta punte spate, torsenul in sine si un cardan.

4) Cat o fi de greu?
5) Da de scump?

Are cineva idei?


PS: am postat initial intr-o zona gresita, cred ca aici ar veni mai bine mesajul asta ...
mike.omega
Ca sa montezi un cardan trebuie loc pe sub masina(tunelul central existent nu e suficient) si cutie de transfer. Ca din cate tin eu minte, Torsen asta inseamna sa ai 4 roti motrice si sa-ti fie livrata tractiunea in functie de nevoie in limita unor procente smile.gif

Plus, am vazut eu la VW si Audi, ei au modificat si traseul esapamentului, masinile cu 4motion sau quattro au espament dublu ca sa faca loc diferentialului de pe puntea spate.

De ce nu e folosit? Piata nu cere(decat intr-o proportie foarte mica), creste greutatea(si consumul) si mai cresc si costurile de exploatare.
Watcher
QUOTE (vio)
pai la Ave ai tractiune spate sau e 4x4 ?.... blink.gif cred ca ii pui cel mai bine un LSD la Ave ii schimi diferentialu din cutie ... ala Torsen este doar cel central . si la LC stiu ca sunt cu LSD cele doua

Nu, acum nu.

Toyota se jura (in toate ofertele) ca LCul are central torsen (blocabil in plus fata de standard). Si ca numai Land Cruiserul 'ieftin' are optiunea de a avea al 2lea blocabil (pe spate) . Uite aici si aici.

Pai audi are torsen ca central, ca sa ajunga tractiunea si la cealalta punte. De ce nu ar merge si pe Avensis la fel?

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.