Help - Search - Members - Calendar
Full Version: masina de 100 milioane
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
petre28466
Mai,ajutati-ma si pe mine cu un sfat. Vreau sa-mi iau masina si dispun de 100 milioane. Ce as putea sa-mi iau pentru ca sunt si inalt? Ma gandeam sa-mi iau o Dacia Nova pentru ca sunt incepator. Ce parere aveti? E buna? Ce altceva imi recomandati? Vreau sa fie o masina de incredere care sa nu te lase in drum si in acelasi timp sa ofere si o oarecare siguranta (fata de Dacia Berlina).
madalina
Dacia Nova, in nici-un caz! E groaznica masina! A avut tatal meu de la serviciu si a fost cel mai mare cosmar! Cand avea mai mare nevoie de ea, se strica. Nimic nu este reusit pe acea masina. Intre o nova si o berlina, eu aleg berlina. Elemente de siguranta pe Dacia gasesti la Solenza si Logan.
HalbaSus
Dacia Nova NUUUU... poate SuperNova... aia mai merge... acum de siguranta nu poate fi vorba dar ma rog... e o masina relativ buna (in categoria asta de pret, trebuie sa schimbi multe radiatoare, placute de frana si cabluri de acceleratie ca astea se strica des dar in rest merge bine pana la 120... mai mult merge dar nu e recomandabil sa incerci).
Daca te intereseaza si siguranta ai putea opta pentru un Golf II sau III (nu stiu daca intra in suma dar e pe-aproape oricum), stiu pe cineva care s-a izbit cu un Golf de un copac (pe la 120 la ora) si a supravietuit cu doar cateva coaste rupte si arcada sparta (tablaria germana si-a spus cuvantul).
Tot pentru siguranta ai mai putea opta pentru ARO (dar aici pierzi la fiabilitate ca se strica foarte des smile.gif)
James Kilowatt
La accidentul ala si-a spus cuvantul norocul chior, nu tablaria...
Eu as lua supernova, cu conditia sa nu fi fost accidentata niciodata.
Iulian HondaFan
avea 120 la ora 1 minut inainte de impact si intre timp franase...

100mil rolei ar fi 2500E, cred ca merge de un sh renault ori opel de 7-8 ani. dacia ar fi mai ieftin de intretinut, insa daca ai timp destul si nervi buni...
cristianc