Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Accent sau Astra Classic II?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Radu90
salutare de curand mi-am laut permisul si vreau sa imi iau o masina noua care sa nu depaseasca 10000 12000 euro. am cautat eu pe net si am gasit ceva care sa imi placa si sa se incadreze in buget. Am redus lista la 2 modele Hyundai Accent si Opel Astra Classic II.Va rog dati si voi sfaturi sugestii sau daca ati auzit de probleme grave la aceste masini.Daca stiti si alte masini care pot fi cumparate cu banii astia va rog sa-mi spuneti.Astept raspunsuri.
laurentiu
Dintre astea doua iti recomand Kia C'eed pentru ca are un rapot calitate/pret mai bun, dotari ok si chiar daca depaseste putin bugetul tau, sunt sigur ca poti obtine un discount f bun d la dealer (cu criza asta...). Dar inca un amanunt important: diesel sau benzina?
Radu90
cred ca prefer benzina.mai ales ca sa ieftinit acuma:D
adi.mitrea
La 10.000 - 12.000 de euro nu prea intră în buget diesel.

Având în vedere reducerea prețului la benzină și aprecierea vânzărilor la benzinare au apărut și discounturi serioase la motoarele diesel.

Și eu zic tot C'eed de 1.4 varianta aia BEST (de bază) care are tot ce ai nevoie. NU m-am uitat pe configurator acum, dar știu că era sub 12.000 cu tot TVA. E cea mai modernă dintre toate, mecanic și ca design. Intră pe forumul dedicat Kia C'eed și ai să vezi că nu e lipsită de probleme, dar nu m-aș speria și nu aș generaliza totuși. rolleyes.gif

Pe locul doi aș pune Astra Classic II. Din păcate intră doar 1.4 90 CP ca să ai și ceva dotări. Motorul este nou tehnologic și cei 90 CP par mai mulți, în sensul că trage foarte bine (depinde și de pe ce mașină vii) pentru puterea lui. Am avut mașina asta și am fost foarte mulțumit de ea. Drept dovadă acum am tot o Classic II, dar 1.6. thumbsup.gif

Despre Accent, deși e o mașină bună, nu își face banii la fel de mult ca celelalte două. Din auzite știu că are probleme cu coloana de direcție pe drumuri proaste (cloncăne), service scump (are un coleg de-al meu una și a trebuit să facă o revizie intermediară la 7.500 km - iar o chestie care nu mi se pare normală - și l-a costat 500 de lei doar să se uite ăia la mașină, fără intervenții). confused.gif Personal nu apreciez plasticul din Accent și ergonomia la condus, deși iluminarea din habitaclu este primitoare.

Service-ul la Opel nu e tocmai ieftin, cam 600-700 lei prima revizie la 15.000 km și tot cam așa și a doua vizită la service la 30.000 km. În cazul în care trebuie să schimbi plăcuțele la revizia II, atunci ajungi la 1.000 de lei. Depinde și de service. Eu personal am renunțat să-mi fac reviziile obișnuite la reprezentanțe și am apelat la service de cartier multimarcă. Revizia a III-a m-a costat în total 500 de lei, fără plăcuțe, și cu 50 de lei "onorariu" pentru mecanic.
yddad
ca un top propus de mine......:
Astra Classic -chiar daca nu e asa de "aratoasa" sau moderna, esentialul la o masina este sa mearga (degeaba ai nush ce dotari daca stai si te uiti la ea in parcare ca nu ai o piesa). deci daca vrei o masina care sa nu te lase Astra (piese gasesti peste tot, service-uri specializate la fel)
Kia - daca esti interesat mai mult de aspect, dotari......etc.
Accent - nu prea am incredere in model (ca marca e ok). La fel ca si la Kia nu stiu ce inseamna service, piese,.........
Conteaza in principal ce-ti place tie .!
Depinde si de unde esti (retea de dealeri, service-uri capabile sa te ajute nu sa te fure.........)."UNII STIU DE CE "
bafta tuturor si succes la cumparaturi !! thumbsup.gif
ktullu
Dar la LOgan te-ai uitat, sau nu-ti place??? Are cea mai ieftina intretinere, te incadrezi si-n diesel, consum super daca faci la 15000-20000km/an sau 1.6 16V.
Intereseazzate de revizii la ceilalti...........
Vezi ca este ofeta la C4 coupe cel mai ieftin 9950EUR TVA inclus, 1.4 sau
benzina 1.6 122cp, motor cu valvetronic, facut cu BMW (mai bun ca celelalte doua) cu dotarile necesare, 12551EUR
diesel 1.6 92cp 12950, sau 110 13750.
Design exterior super, interior depinde de persoana.
Astra CLassic si Accent confused.gif
T u d o r
Nici Astra Classic nici Accent eu nu le vad mai sus decat Loganul. Si dacat 12000 pe o Astra, mai bine 10000 pe un Logan.

Ofertele interesante la ~12000 sunt cele spuse de colegi mai sus. C'eed si C4. Probabil ca si Bravo are un model in banii astia si cred ca si altii au, cu sezonul asta de ieftiniri.
StefanVVTi
Si eu tot Cee`d as lua la 10-12.000! Am un coleg de facultate care a luat-o prin iunie si e foarte multumit de ea! Iar raportul calitate/pret ... cred ca e cel mai bun din toate ofertele! thumbsup.gif
ktullu
QUOTE ( T u d o r @ Nov 18 2008, 12:49 PM) *
Nici Astra Classic nici Accent eu nu le vad mai sus decat Loganul. Si dacat 12000 pe o Astra, mai bine 10000 pe un Logan.

Ofertele interesante la ~12000 sunt cele spuse de colegi mai sus. C'eed si C4. Probabil ca si Bravo are un model in banii astia si cred ca si altii au, cu sezonul asta de ieftiniri.


Ca performante nu cred, dar nici nu is mult mai bune, sau oricum nu accepta diferenta de pret.
Pentru Romania Logan e perfect, ca intretine, rev la dci 260-380., la Accent diesel 5-6 mil.Pe un forum se plange cineva de astra classic facuta in polonia.
Atat stiu , atat spun.
laurentiu
In privinta Loganului ma cam indoiesc ca este bine sa-l bagi in aceasi "oala" cu Astra. confused.gif Numai cand ma uit la calitatea materialelor ma intristez. Unchiul meu are un Logan 1.4 (benzina, e drept) care la vreo 15 000 de km arunca ulei si la vreo 22 000 a ramas fara frane pe spate. Logan cred ca rezista foarte bine vreo 80 000 de km, iar apoi pretul mic pe care l-ai dat la cumparare sa va compesa cu piesele care vor pica intr-una. Ok, acum poate veti spune ca sunt impotriva Loganului. Totusi, pentru o masina noua pretul eu zic ca e ok. Dar faptul ca este masina noua nu cred ca este suficient.

Raman in continuare la parerea ca C'eed este alegea cea mai inspirata. Adaug acelasi lucru si despre C4.
adrian_flavius
La Astra Classic, fiind masina la sfarsit de cariera, o sa pierzi ff repede din valoarea masinii...adica, la o eventuala revanzare, o sa pierzi mai mult decat la o masina mai "noua" ca si conceptie/aparitie...

Uita-te la C'eed, chiar este o masina cu un raport calitate/pret extraordinar...cunosc destui posesori de C'eed ca sa-ti spun ca nu este o masina scumpa nici la intretinere, nici la (eventuale) reparatii...stiu ca nu este sedan, dar eu zic ca e destul de mare pentru orice ai avea de gand sa faci cu ea...

C4 arata foarte bine (mai ales varianta Coupe, mie imi place foarte mult...)

In aceeasi bani ar fi bine sa te uiti si la noul Ford Fiesta sau la Suzuki Swift, dar astea sunt din clasa mica, si nu stiu cum ti se potriveste treaba asta...adica nu ne-ai spus cum ai de gand sa folosesti masina, in ce regim, cam cate persoane in medie, nevoie de spatiu de bagaje, etc, etc...
ktullu
QUOTE (laurentiu @ Nov 18 2008, 04:05 PM) *
In privinta Loganului ma cam indoiesc ca este bine sa-l bagi in aceasi "oala" cu Astra. confused.gif Numai cand ma uit la calitatea materialelor ma intristez. Unchiul meu are un Logan 1.4 (benzina, e drept) care la vreo 15 000 de km arunca ulei si la vreo 22 000 a ramas fara frane pe spate. Logan cred ca rezista foarte bine vreo 80 000 de km, iar apoi pretul mic pe care l-ai dat la cumparare sa va compesa cu piesele care vor pica intr-una. Ok, acum poate veti spune ca sunt impotriva Loganului. Totusi, pentru o masina noua pretul eu zic ca e ok. Dar faptul ca este masina noua nu cred ca este suficient.

Raman in continuare la parerea ca C'eed este alegea cea mai inspirata. Adaug acelasi lucru si despre C4.



Off topic:
La Logan 1.5dci am 45000 km, si nici o problema, mai au si altii 1.4 benzina la aceeasi km, nici o problema.
Dar 1.5 dci condus subturat, la 30000 km revizie i-au spus ca scurge ulei la turbina.
Cred ca problema este de la soferi(poate nu e cazul unchiului tau) veniti de pe 1300, au strans bani si au luat un logan la 6000-7000 EUR ca atat au putut si schimba la 2500 ca sa nu uzeze motorul sau sa consume putin , etc si il strica, valabil si diesel.
Unui amic care schimba la 2200-2500 i-am spus sa schimbe la 2500-3000 si dupa ce a fost la revizie mi-a multumit, ca asa i-au spus si ceilalt.
Altu cu benzinar 1.4 schimba la 4000, si merge masina super.

On topic:
Servisarea la cee'd si accent e scumpa, si faza cu garantia e discutabila, sa se intereseze, sau sa se uite pe forumuri monomarca.
DRAGOS
ktullu, nu stiu daca stii dar eu am avut un logan dizal care a dus 148k km fara nicio problema smile.gif Si mai avea si chiptuning de la vreo 50 de mii de km... whistling.gif

eu sustin ce zice Tudor. decat astra classic la 12 mii mai bine logan la 10 mii smile.gif
ktullu
QUOTE (DRAGOS @ Nov 18 2008, 09:42 PM) *
ktullu, nu stiu daca stii dar eu am avut un logan dizal care a dus 148k km fara nicio problema smile.gif Si mai avea si chiptuning de la vreo 50 de mii de km... whistling.gif

eu sustin ce zice Tudor. decat astra classic la 12 mii mai bine logan la 10 mii smile.gif


Perfect de acord, am mai spus-o si o mai spun, ca masina de buget, si pe deasupra si fiabila Logan este peste albea, accent, symbol, ceed chiar, astra classic.
Ca ceed e mai buna da, dar depinde si dotarile, + pe unde am mers cu logan cu 5 persoane+ portbagajul plin , drum neasfaltat prin munti intre covasna si buzau, sau pe comandau, sau de la lepsa la covasna pe la ojdula, masinile de mai sus n-aveau ce cauta.

Daca aveam mai multi bani luam yaris sau c4
DRAGOS
da, loganul are un raport calitate,fiabilitate/pret de neegalat, mai ales acum dupa face lift. Calitate materialelor si finisajele interioare s-au imbunatatit substantial si partea mecanica cred ca a ramas cam tot pe acolo, poate chiar a urcat mai sus. Desi am avut o mica problema cu o planetara la nici 2000 km (la asta nou)s-a rezolvat pe garantie si parerea mea e ca a fost un caz izolat. E normal ca numarul masinilor cu probleme sa fie mai mari din moment ce loganul este lider de piata smile.gif

Singurele probleme care apar, parerea mea e ca sunt legate de suspesnii si frane, care cel putin la 1,6 16v nu fac fata smile.gif Sunt bune la o masina cu 15s la suta demaraj dar nu la una cu 10s la suta smile.gif Aici e de lucrat pt dacia. Dar daca nu te apuci de raliuri, e posibil sa nu simti treaba asta smile.gif


Hoinar
Dintre cele doua expuse de coleg (Accent sau Astra Classic 2) as alege Astra. Am mers cu ambele ca pasager si mi s-a parut mai primitoare Astra....
Acuma am vazut ca si Peugeot are oferta la 308 (10000 fara TVA), cred ca merita studiata si varianta asta pe langa celelalte variante propuse de colegi.
adrian_flavius
Aseara tarziu am vazut o reclama la TV, la Megane Sedan, in care se zicea ca diesel-ul pleaca de la 12 500 euro...ideea este ca nu stiu daca pretul era CIP sau DDP...
ktullu
QUOTE (adrian_flavius @ Nov 19 2008, 09:03 AM) *
Aseara tarziu am vazut o reclama la TV, la Megane Sedan, in care se zicea ca diesel-ul pleaca de la 12 500 euro...ideea este ca nu stiu daca pretul era CIP sau DDP...


Cred ca DDP
florin55503
strict dintre astra classic si accent as alega astra. dar nu as alege pe nici una din ele. nici macar kia. atat kia cat si hyundai, pe masura inmultirii km parcursi le simti imbatranirea. in plus servisarea nu e chiar ieftina. la accent ai o gramada de revizii intermediare, iar masina are cateva probleme legate de directie si articulatii cronice. in plus stabilitatea pe viraje este groaznica (chiar sub logan).

eu m-as uita la fiat bravo (desi pozitia la condus nu e tocmai corecta, directia lasa de dorit). insa ai mai nou servisare din 30.000 in 30.000 km, distributia nu se schimba la 80 sau 90.000 euro(cum se practica pe la noi) ci la 120.000 (asa cum se face in vest). era si o oferta atractiva.

te mai poti uita la masini gen corsa, mazda 2 etc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.