Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Civic 5d si coupe VS c4 coupe
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3
DRAGOS
asaaa, iata ca avenit momentul sa ma gandesc si la o masina pentru mine smile.gif Am ceva timp de gandire, masina o voi comanda in asa fel incat sa ajunga pe la sfarsitul lui mai, inceputul lui iunie. Asta poate sa insemne in functie de marca o comanda in februarie sau 2-3 luni mai tarziu, in mai.

Dupa cum se vede si din titlu n-am ales niste masini tocmai conventionale. biggrin.gif

In primul rand, dupa mult timp in care am stat in balanta mi-am dat seama ca vreau un coupe. Initial vroiam 4/5 usi pentru ca aveam o fobie legata de accesul in spate, dar avand in vedere ca n-am de gand sa fac pe taximetristul si 90% din timp voi singur sau cu o persoana in dreapta, am decis ca merita sacrificiul in favoarea look-ului unui coupe. rolleyes.gif

in versus am pus si civic coupe (type-s) dar si 5d. Si asta din cauza faptului ca civicul 5d este 15400 CIP iar type-s-ul cu acelasi motor (1,8 i-vtec) si dotari este 17000 cip. Sincer mie diferenta mi se pare imensa si nu vad de unde vine dar...oricum type-s-ul ramane acolo sus in preferintele mele smile.gif Dar, pe de alta parte, civicul 5d arata totusi foarte bine.

C4 pe de alta parte costa de la 15k cip in sus. Aici vorbesc de echiparea VTR cu 1,6 150 cp. In functie de bugetul de moment il pot face sa iasa fie la nivelul civicului 5d, fie la nivelul type-s-ului. biggrin.gif La 17000 cip as adauga plafonul vitrat (un moft, stiu, dar asta e biggrin.gif ) si ceva maruntisuri pe acolo (bluetooth, jante 17", scaune incalzite, oglinzi rabatabile electric, etc )

Dupa cum cred ca v-ati dat seama bugetul se invarte pe la 14-15k cip, dar daca gasesc un argument serios pt asta, poate sa ajunga si la 17000 smile.gif

deci, in functie de puterea mea de convingere, putem avea 2 versus-uri:

civic 3d VS c4 coupe ~ 15500 cip sau civic type-s VS c4 coupe mai dotat.

Ah, daca aveti alte propuneri care sa se incadreze la cerinte, sunt deschis biggrin.gif.

Si o intrebare tehnica in final: C4 1,6 THP a imprumutat si cutia de la BMW sau a ramas cu antichitatea aia de pe 1,6-le vechi? unsure.gif
mike.omega
Punctual ca asa imi place:
1. La ambele devalorizarea e mare si sigur se va gasi unu sa te intrebe de ce nu VW sau Skoda, cu tot respectul pentru posesori! (sunt patit)
2. Scirocco se incadreaza in bugetu tau? ninja.gif
3. La Honda scaunele sunt muuult mai bine profilate ca la C4, nu stiu insa la drum lung cum sunt. Bordul la Honda mi s-a parut "mai din plastic" decat la C4, senzatia de OZN fiind alta, cu multi mai OZN ca sa zic asa tongue.gif (plusul fiind la Honda)La ambele ai nevoie de senzori de parcare, neaparat! La ambele va trebui sa casti ochii la asfaltul pe care mergi(jante pe 17, sunt joase, suspensii pt asfalt... )
Nu stiu ce naiba fac astia de la Citronel dar masinile lor au 100kg peste medie. Adica C4 are 100kg in plus fata de Civic. Cutia de pe C4 nu stiu de care e, eu as face totusi un drive-test biggrin.gif
4. Eu mi-as luat Cooper S by John Cooper Works teehee.gif
22nst
am eu o presimtire ca vei cumpara yaris smile.gif
mai cunosc oameni biggrin.gif
DRAGOS
asa, multzam de sfaturi biggrin.gif

chiar ma speriasem ca am pus un topic nitel aiurea si nu-si da nimeni cu parerea pe asemenea tampenii teehee.gif

ok, sa le luam pe rand:

Mike:

-scirocco intra doar cu 1,4 TSI 122 si cu dotari sub honda si c4. Plus de asta nu-mi place biggrin.gif
-bordul imi place mult mai tare la honda. Si la c4 mi-ar placea daca ar la fi locu lui vitezometrul biggrin.gif
-mie imi e putin frica sa-mi iau direct masina de 200 cai, altfel versusul asta nu mai exista. Eram deja cu banii pregatiti pt clio sport biggrin.gif

Ionel:
-nu cred ca o sa ajung la yaris, dar...never say never biggrin.gif
klm
Vorbind strict de cele 2 modele as alege Honda; pacat de Citroen ca au facut un interior atat de urat si prost calitativ pentru un exterior atat de reusit.
DRAGOS
sunt dispus sa ascult si o eventuala parere despre alternative biggrin.gif
M A R I A N
Dragos, eu zic clar Honda Civic, insa nu stiu daca merita banii pentru Type S doar pentru niste brizbrizuri in plus (nu stiu insa daca suspensia este modificata mai spre sport la Type S).
Honda Civic in 3 usi, la fel ca si Subaru Impreza (apropos, vezi ca acum e reducere la Impreza la motorul de 2.0 si 150 CP, costa 16450 DDU adica CIP+taxele vamale, si zic eu ca masina arata la fel de traznet ca Civicul si ai si tractiune integrala), indiferent ca are motor de 1.8 cmc si 140 CP ( 1.5 cmc si 109 CP in cazul Imprezei) sau de 2.0 cmc si 200 CP-Type R (2.5 cmc si 300 CP-WRX STI) lumea o percepe tot ca pe un Type-R (WRX STI).

In calcul ar putea intra si un Yaris (22nst stie el ce spune wink.gif ), dar nu unul obisnuit, ci T-Sport (cum am eu) http://www.toyota.ro/Images/Yaris_T-Sport_...m420-595130.pdf

Topul meu ar fi cam asa:
-Impreza 2.0 http://www.subarumotors.ro/08impreza.html
-Toyota Yaris T-Sport
-Honda Civic

Despre Citroen nu stiu nimic insa nici nu ma pasioneaza brandul, trebuie sa recunosc. Insa nu arata chiar rau la exterior.
Daca te gandesti la motoare sport, eu zic sa alegi o japoneza pentru ca macar teoretic sa ai garantia unui lucru fiabil.
DRAGOS
Mersi Marian de parere thumbsup.gif

Impreza stiu ca e la oferta si era pe lista. Spun era pt ca m-am urcat in ea si nu mi-a placut deloc ambianta interioara. Personal aveam impresia ca sunt intr-o masina din anii 90 nu in ceva ce pretinde a fi masina noua in 2008. Nu contest avatajele AWD-ului, mi-ar placea sa-l am, dar sincer cred ca diferenta intre civic 1,8 si impreza 2,0 se face numai pe drumuri alunecoase (acolo unde oricum nu voi merge la limta) sau in conditii nromale, foarte la limita, acolo unde iar voi ajunge foarte rar.
Chestie de gusturi, dar nu cred ca merita sa-mi rapesc placerea de a avea un interior frumos pt niste situatii care nu reprezinta nici 5% din total.

cu regret o spun pt ca e clar ca masina merita, dar mie nu-mi place deloc interiorul, adica locul unde stau 99% din timp. Imi place foarte tare interiorul de la legacy, dar acolo e alta mancare de peste...

oricum, ca sa fiu sigur o sa ma mai duc odata si o sa fac si un drive-test, cu tata la volan pt ca eu nu pot conduce inca biggrin.gif

Yaris TS este o idee. Aici sunt 2 probleme. 1. din nou interiorul, dar cum seamana mult cu c4(bord pe mijloc) m-as putea obisnui. 2. lipsa cruise controlului, pt ca eu am o problema la genunchiul drept si statul cu piciorul imobilizat intr-o pozitie anume pt mult timp imi provoaca o durere insuportabila. Se poate rezolva cu o operatie, dar pe care nu am timp s-o fac. Nu acum.

ramane civicul care momentan oricum as da-o iese prima biggrin.gif

Type-s-ul are suspensia o idee mai tare, dar asta nu e o problema pt ca oricum mai mult ca sigur ii voi aduga o suspensie sport, indiferent care va fi masina thumbsup.gif . type-s-ul mai are si puntea spate mai lata cu 20 mm dar din nou nu cred ca reprezinta o diferenta atat de mare pt banii dati in plus.
klm
Daca esti dispus la variante gandeste-te la Mini (si la Al Pacino in Avocatul diavolului wink.gif).
T u d o r
Dragos... du-te fratioare fix la aia care te face sa te simti bine. Calculele pragmatice lasa-le pentru cand te-oi insura. biggrin.gif Oricum, chiar daca nu le-ai lasa tu, are ea grija sa te readuca cu picioarele pe pamant. biggrin.gif

So, go for Civic. Daca iti place Type S mai mult, ia-l. Nu te mai gandi atata, daca nu vei lua masina pe care ti-o doresti cel mai mult vei ramane cu regretul continuu ca ceva iti lipseste. La varsta ta ar fi pacat. rolleyes.gif
DRAGOS
Tudor cred ca tu stii cel mai bine ca nu-mi placea civic, sau sa spunem ca nu-i prinsesem gustul biggrin.gif

acu, dupa ce am mers cu ea mai atent, la sunetul motorului, la bord, dupa ce am simtit cum e din locul soferului parca-mi vine s-o iau maine numai ca sa stau in ea in curte, chit ca n-o pot conduce biggrin.gif

revenind la type-s vs civic 5d, am vazut azi una in 5 usi vopsita toata in aceeasui culoare, fara bandourile laterale negre si cu un eleron de type-r. Mi s-a parut superba si pur si simplu nu vad rostul celor 2 mii de euro in plus. Mai degraba ma indrept spre civic executive, cu xenon si trapa. smile.gif
ozz86651
Sa stii ca poti sa-ti iei si masina de 400CP. La masini nu e ca la motociclete, poti sa incepi cu oricit cu un singur amendament, chiar sint (mai degraba erau) unele masini periculoase, in special intre cele cu tractiune spate. 200CP nu-i nici o smecherie, iti spun eu.
Intre astea doua Civic fara discutie, dar bazat doar pe reputatie ca in C4 nu m-am urcat in viata mea.
T u d o r
O alegere excelenta 5D Executive.

Din pacate, cutia de pe 1.6 THP la Pejo si Citronel e cu 5 rapoarte si cam veche conceptual. Nu ca ar fi fost cea mai stralucita nici cand a aparut. biggrin.gif Diferenta dintre Cooper S si 207 1.6 THP la acceleratia de la 0 la 100 e uriasa. Cauta review-uri si vei gasi, eu cand nu ma hotarasem inca am tot periat netul in cautare de informatii. Masinile PSA sunt penalizate la performante de cutiile de viteze. Nu stiu de ce naiba nu le-a dat prin cap sa ia si transmisia cand au luat motorul de la BMW.
In rest, C4 e o masina foarte stabila si singurul minus important i-l gasesc la puntea semiindependenta pe spate, care face ca toti dracii pe denivelari. Dar nici Civic hatch nu o sa-ti lase rinichii la locul lor. biggrin.gif
DRAGOS
astia pe ats ro zic ca c4 are totusi cutie in 6 trepte care tind sa cred ca e aia de pe cooper s. Si aporpo de suspensii...sa nu crezi ca ma intereseaza prea mult ca ma zdruncina. Oricum indiferent care va fi masina va primii in timp o suspensie chair mai sportiva decat aia de fabrica...asa ca... biggrin.gif

apropo de mini. M-am uitat aseara din scurt pe net si preturile sunt putin cam mari. Pleaca de la 19500 cip pt cooper s. In rest masina imi place si poate intra intre finaliste, dar doar dupa o negociere cu dealerul care sa o aduca la nivel de pret cu celelalte.

Ozz, sunt sigur ca 200 de cai nu sunt atat de multi. Dar pusi pe o masina care are 1200 de kile (Clio Sport) rezulta totusi niste cifre destul de intersante biggrin.gif.
Bun, sa zicem ca n-ar fi asta o problema, masina de 200 cai. Bagam si clio sport in versus. biggrin.gif (si totusi inca am o retinere...)

klm
CITAT( T u d o r @ Nov 9 2008, 10:22 AM) *
C4 e o masina foarte stabila si singurul minus important i-l gasesc la puntea semiindependenta pe spate

Si rapoartele lungi ale cutiei de viteza.
La Civic (mie) nu-mi place zgomotul motorului, suna a ceva electic (si e vorba de 1.8 benzina), noroc ca nu trebuie sa stai in afara masinii, dar totusi...
Dragos, am vazut o ieftinire accentuata a masinilor, C4 pleaca de pe la 9-10k euro, ar fi imposibil ca Mini sa ramana la nivelul ala de preturi si oricum o sa scada sigur.
T u d o r
Dragos, cutia aia cu 6 rapoarte e tot a lor, nu e de la Mini. Au pus-o si pe 308 in Franta, nu stiam ca a ajuns si la noi.

Si eu nu mi-as lua masina de atatia cai ca si incepator. Dar stii, ca am mai vorbit noi, nu mai insist aici. biggrin.gif Tentatia e mare... rolleyes.gif
ktullu
Civic arata misto, intradevar, dar daca faci drive test cu amandoua, cred ca o sa ramai la C4, ce daca cutia nu e state of the art, dar are 152 CP la 5800 si 240NM de la 1400 rot, comparativ cu 140/6300 si 174NM la 4300; desi pe hartie, honda e mai rapida, senzatiile si impresiile motorului turbo de benzina si injectie directa sunt altele, n-am mers cu c4, ci cu seat leon 1.4 turbo 120CP.

Fa drive test si dupa vezi ce iti place.
HalbaSus
Pai ar mai fi in gama asta:
- Golf VI 1.4 TSI (120 sau 160 cp) - dar daca nu iti place sciroco probabil nici golful nu te atrage
- Opel Astra GTC 1.6 Turbo 180 cp - design superb (parerea mea), motor potent, iar la 17.000 iesi cu el dotat binisor.

Motorul 1.8 140 cp nu e foarte laudat nici macar de hondisti...
DRAGOS
asaaa...sa le luam pe rand biggrin.gif

stiu ca probabil motorul turbo imi va parea mai rapid. Pe mine, la C4, nu ma deranjeaza demarajul cu 0,3 secunde mai lent teehee.gif ci faptul ca timoneria de la cutiile PSA e renumita ca fiind proasta. Cu alte cuvinte cutia agata. Asta m-ar deranja cu adevarat. Vreau o cutie cat mai precisa thumbsup.gif
Faptul ca motorul honda are forta de la 5500 in sus nu ma deranjeaza deloc, ba chiar imi place ideea de ture multe biggrin.gif Nu caut o masina confortabila biggrin.gif

Halba, ai dreptate. Golful e o masina foarte buna, dar nu pentru mine smile.gif
GTC-ul imi place si mie foarte tare exterior, insa interiorul e dezastruos dupa parerea mea. Ca design, pt ca materialele mi s-au parut ok. In plus, la 17k iese sub concurenta ca dotari.

La ce te referi cand spui ca motorul Honda nu e laudat? Eu din ce am citit pe net, posesorii mi-au dat impresia motorul e ok.
ktullu
Recitind postul, am vazut ca vrei masnia prin mai, deci este timp, poate intre timp apare(trebuei sa apara) C4 VTS care va avea probabil 175CP ca si minicooper.
Daca alegi c4 sa iei si pafon panoramic, e demential, am vazut noaptea in Bucuresti una galbena cu pafonul negru e superrrrrrrrr.

Nu cred ca cutia este aceeasi de pe 1.6 benzina vechi deoarece cuplul e mai mare de la 160 la 240, cam mult cred ca sa fie aceeasi.
Civic arata a naveta spatiala, dar cred ca senzatia e de partea lui C4, plus parca zicea Tudor ca nu i-a placut sunetul la type S, fiind obositor.
ktullu
QUOTE (DRAGOS @ Nov 10 2008, 10:29 AM) *
asaaa...sa le luam pe rand biggrin.gif

stiu ca probabil motorul turbo imi va parea mai rapid. Pe mine, la C4, nu ma deranjeaza demarajul cu 0,3 secunde mai lent teehee.gif ci faptul ca timoneria de la cutiile PSA e renumita ca fiind proasta. Cu alte cuvinte cutia agata. Asta m-ar deranja cu adevarat. Vreau o cutie cat mai precisa thumbsup.gif
Faptul ca motorul honda are forta de la 5500 in sus nu ma deranjeaza deloc, ba chiar imi place ideea de ture multe biggrin.gif Nu caut o masina confortabila biggrin.gif

Halba, ai dreptate. Golful e o masina foarte buna, dar nu pentru mine smile.gif
GTC-ul imi place si mie foarte tare exterior, insa interiorul e dezastruos dupa parerea mea. Ca design, pt ca materialele mi s-au parut ok. In plus, la 17k iese sub concurenta ca dotari.

La ce te referi cand spui ca motorul Honda nu e laudat? Eu din ce am citit pe net, posesorii mi-au dat impresia motorul e ok.


1. Fa drive test si vezi cum e cutia, referitor la confort, nu cred ca e, cand ai atins pedala, trage (de la turbo), pe cand la aspirat trebuie sa urci in ture, retrogadari mai multe, etc.; FA DRIVE test, calcale pe amandoua, franeaza violent, daca crezi ca nu te descurci (no offense,parca esti mai tanar din cate imi aduc aminte, ia un prieten mai sofer
), si zi-ne impresiile.

Cum am mai spus: CIVIC e mai fatoasa, C4 e fatoasa, dar mai bestie.; depinde pe ce pui accentul pe impresie sau senzatie; ca sa nu mai zic pe serpentine si/sau la munte diferenta este marisoara.
StefanVVTi
Nu va mai chinuiti sa-i dati sfaturi...Dragos vrea masina sa agate pitzipoance cu ea, si de-asta vrea masini SF, dar o sa-si ia Yaris ... D-4D! laugh.gif cool.gif
T u d o r
Nu eu am zis. biggrin.gif Din contra, am condus modelul (5doors de fapt) si Sedanul, iar sunetul motorului in ture e delicios. Nu am mers cu motorul de 150 cai 1.6 de pe C4, dar cel de la Honda m-a incantat pentru acceleratiile in turatie mare si elasticitatea superba, poti merge cu viteza a 5-a la 50 la ora fara sa tremure.
Cu siguranta ca C4 cu THP va fi mai rapid, dar eu tot Civic as alege pentru aspectul interior si exterior. Daca as avea 18 ani... rolleyes.gif
ktullu
QUOTE (StefanVVTi @ Nov 10 2008, 10:39 AM) *
Nu va mai chinuiti sa-i dati sfaturi...Dragos vrea masina sa agate pitzipoance cu ea, si de-asta vrea masini SF, dar o sa-si ia Yaris ... D-4D! laugh.gif cool.gif


Atunci BMW, mercedes sh (ca sa intre in bani) sau mini cooper S, ca sa exagerez la 20000 intra si JCW sh si ai 200 CP.

Oricum speram sa ii placa ce alege (si nu doar pe moment).

QUOTE ( T u d o r @ Nov 10 2008, 10:42 AM) *
Nu eu am zis. biggrin.gif Din contra, am condus modelul (5doors de fapt) si Sedanul, iar sunetul motorului in ture e delicios. Nu am mers cu motorul de 150 cai 1.6 de pe C4, dar cel de la Honda m-a incantat pentru acceleratiile in turatie mare si elasticitatea superba, poti merge cu viteza a 5-a la 50 la ora fara sa tremure.
Cu siguranta ca C4 cu THP va fi mai rapid, dar eu tot Civic as alege pentru aspectul interior si exterior. Daca as avea 18 ani... rolleyes.gif



OK, daca spui tu, dar parca ai spus ceva de genul ca nu te-ai vedea cu type-S, pot sa caut postul dar n-am chef.
DRAGOS
ktullu, nu am nici macar carnet biggrin.gif. Drive test am facut de mai multe ori si o sa tot fac biggrin.gif Vara'miu are un civic 5d 1,8. Cum am mai zis, masina intial nu-mi placea deloc. De vina pt faptul ca acu' imi place e Tudor ca m-a pus s-o studiez mai bine biggrin.gif

Fane...m-ai demascat, fix de asta vreau sa iau masina teehee.gif Numa' sa nu citeasca prietena p-aci ca ma scalpeaza biggrin.gif

Tudor cred ca a zis ca nu s-ar vedea acu intr-un type-s biggrin.gif daca ar fi avut vreo 18-20 de ani cred ca s-ar fi vazut biggrin.gif
ktullu
QUOTE (DRAGOS @ Nov 10 2008, 10:52 AM) *
ktullu, nu am nici macar carnet biggrin.gif. Drive test am facut de mai multe ori si o sa tot fac biggrin.gif Vara'miu are un civic 5d 1,8. Cum am mai zis, masina intial nu-mi placea deloc. De vina pt faptul ca acu' imi place e Tudor ca m-a pus s-o studiez mai bine biggrin.gif

Fane...m-ai demascat, fix de asta vreau sa iau masina teehee.gif Numa' sa nu citeasca prietena p-aci ca ma scalpeaza biggrin.gif

Tudor cred ca a zis ca nu s-ar vedea acu intr-un type-s biggrin.gif daca ar fi avut vreo 18-20 de ani cred ca s-ar fi vazut biggrin.gif



Vezi stiam eu ca esti tanar rolleyes.gif , aveam impresia ca stiu cand postai despre Logan pentru familie, pentru tatal tau.

Pai i-a carnetul, plimbate cu civic-ul varului, si dupa date si cu C4, sau ai putea sa iei varul sa faca drive test cu C4, depinde daca este si obiectiv.

Oricum sa ne tii in curent.
StefanVVTi
Acum serios vorbind(pitzipoancele sunt pitzipoance si isi au rolul stabilit teehee.gif ), Astra GTC cu 1.6T si 180 cai este perfecta! Daca ar fi sa aleg intre Civic si GTC, as alege GTC-ul fara dubii! Din ce-am mai discutat noi, tu vrei cosmetizare apoi, iar la Civic nu sunt foarte multe optiuni de genul, pe cand pt Astra gasesti ce vrei si ce nu vrei pe la Irmscher! thumbsup.gif
Pana la urma te "indoctrinez" eu si-ti iei Yaris... rolleyes.gif rolleyes.gif
DRAGOS
da ma, normal ca-si au locu' bine stabilit, da de asta nu discutam pe forum laugh.gif
prin cosmetizare inteleg tuning usor. nu ma apuc acu sa bag inca odata valoarea masinii in asta ca nu merita. Mai ales ca daca nu imi iau de acu masina de 200 de cai, dupa ce capat ceva experienta (3ani ~ 50-60k km) tot ma duc spre un type-r modelul nou sau clio sport, tot modelul nou biggrin.gif

GTC-u e superb dpdv al exteriorului, dar interiorul ala...bleah, si pana la urma masina o condus din interior biggrin.gif
klm
Ma uit cu groaza cati cai putere recomandati unui viitor incepator (Dragos, sper ca stii ca nu am ceva cu tine sau cu incepatorii wink.gif ); ganditi-va ce bomba ar insemna o masina mica si nervoasa pentru cineva care abia si-a luat permisul!!! Parerea mea ar fi ca orice alegere ai face, Dragos, si 120-130 cp sunt prea multi.

StefanVVTi
Mama ce ma enervezi ... adica tu lasi un motor turbo pentru un interior mai putin "stilizat"? Sa vezi ce te bat...nici cu ... nici cu sufletu-n Rai! laugh.gif
Iti mai zic o data : MOTOR TURBO...

QUOTE (klm @ Nov 10 2008, 01:23 PM) *
Ma uit cu groaza cati cai putere recomandati unui viitor incepator (Dragos, sper ca stii ca nu am ceva cu tine sau cu incepatorii wink.gif ); ganditi-va ce bomba ar insemna o masina mica si nervoasa pentru cineva care abia si-a luat permisul!!! Parerea mea ar fi ca orice alegere ai face, Dragos, si 120-130 cp sunt prea multi.

Dragos e baiat cu capul pe umeri, si isi ia masina pentru o perioada mai lunga de timp, nu o sa o schimbe dupa 2 ani...
DRAGOS
klm, no problem.

Am si zis ca nu-mi iau maisna foarte puternica smile.gif Nu acum.

Dar pe de alta parte, vad zilnic pitzipoance blonde cu AMG-uri albe biggrin.gif Alea sunt in stare sa tina sub talpa 600 de cai si eu nu ma descurc cu 150? laugh.gif

Edit: Stefan are dreptate. O sa tin masina cel putin cat are garantie, adica 3 ani smile.gif Sau cel putin asa vreau smile.gif
klm
OK, Dragos, thumbsup.gif !
Eu m-am trezit cu 160 pe centura cu o masina de 170 cp, sper sa nu faci ca mine smile.gif.
Blondele alea n-ar merge cu mai mult de 50 kmh nici de-ar avea Veyron, cred ca plange fiecare piston de la AMG-urile alea verymad.gif , insa noi mai suntem si cocosi din cand in cand iar daca te molipsesti de la Sorin sau Legionaru' si ti se pune pata pe VW n-o sa-ti lasi cp sa amorteasca laugh.gif sau daca vezi ca unul face misto de tine ca esti incepator si habar n-ai sa mergi parca ai vrea sa dai bice la cp ca sa-i aplici o corectie si de aici apare pericolul.
ktullu
QUOTE (DRAGOS @ Nov 10 2008, 11:27 AM) *
klm, no problem.

Am si zis ca nu-mi iau maisna foarte puternica smile.gif Nu acum.

Dar pe de alta parte, vad zilnic pitzipoance blonde cu AMG-uri albe biggrin.gif Alea sunt in stare sa tina sub talpa 600 de cai si eu nu ma descurc cu 150? laugh.gif

Edit: Stefan are dreptate. O sa tin masina cel putin cat are garantie, adica 3 ani smile.gif Sau cel putin asa vreau smile.gif


Da dar, fiindca am fost week-end-ul in Bucuresti. la dus blonda cu Touareg, la intors cu X5; la dus meergea pe mijlocul strazii, si am depasit-o cu frica, la intors cu X5 mergea in spatele meu de la Buzau pana la Braila.; Eu cu Loganul 100-120.
No comment, si nu e vorba de tinut sub talpa, ca ii tin degeaba, oricum in Romania intre 110-200 e de ajuns, in rest cheltuieli suplimentare degeaba cu combustibilul, casco , intretinere.
Si eu m-as da cu un megane F1, sau mini cooper s, dar asa din cand in cand, nu zi de zi.
HalbaSus
Ce are de-a face puterea motorului cu faptul ca el e incepator... 150 de cp nu sunt un capat de tara, nu intervin probleme deosebite in manevrabilitatea masinii... Daca era un muscle car cu motor de 7 litri, tractiune spate si fara nici un sistem electronic... da, era mai complicat.
Dar bateti-ma daca inteleg cu ce e mai periculoasa o masina de 150 cp decat una de 75 cp... Viteza mare poti atinge si cu una de 75, si cu una de 75 poti intra in curba cu o viteza prea mare...
O masina mai puternica te poate scoate din rahat daca ai intrat intr-o depasire periculoasa, deobicei are suspensii mai ferme, frane mai mari si roti mai late...

Desigur ar putea interveni ideea ca "am masina puternica, pot depasi pe oricine, merg cu 200 la ora in localitate, yuhuuu...", dar asta tine deja de normalitatea soferului... nu cred ca un sofer care gandeste asa ar gandi altfel daca ar avea o masina de 75 de cp... adica "eu am masina slaba, o sa merg incet si nu o sa intru in depasiri riscante pentru ca nu ma ajuta masina"... NU, la fel o sa mearga si cu una de 75 de cp... poate nu va merge cu 200 ci cu 160 pentru ca nu poate cu mai mult... dar mare diferenta nu e oricum.

Revenind la topic: C4 coupe are intr-adevar un interior nasol... cu toate ca designul exterior e super... iar motorul, chiar daca extraordinar, nu cred ca poate compensa... citisem si un review in top gear parca in care ziceau ca masina nu ar fi chiar atat de rapida, motorul fiind penalizat serios de cutia de viteze si suspensiile "medievale".

Civicul arata foarte bine atat interior cat si exterior (ce-i drept e o abordare foarte SF dar tot arata bine) in schimb motorul de 1.8 140 cp nu e nici pe departe cel mai reusit motor facut de honda... unii ar zice ca e cel mai prost motor din ultimii 10-15 ani.

Eu cred ca as merge pe Astra GTC.

klm
CITAT(HalbaSus @ Nov 10 2008, 12:03 PM) *
Desigur ar putea interveni ideea ca "am masina puternica, pot depasi pe oricine, merg cu 200 la ora in localitate, yuhuuu..."

Este exact aspectul la care m-am gandit, din pacate intervine factorul cocos (si cred ca fiecare cunoaste macar un exemplu); ce-i drept si cu 100 cp poti ajunge la 180-200 (mai greu dar poti) deci ai mare dreptate cand spui ca totul depinde de sofer.
Si cu asta am terminat, fiecare este raspunzator pentru alegerile sale (sau va deveni odata cu implinirea varstei de 18 ani) si nu pot sa-i doresc lui Dragos altceva decat masina pe care o va considera cea mai potrivita (dintre toate cele vehiculate eu zic Mini wub.gif sau Civic wink.gif).
Seri
Eu iti recomand Civic 5d, mai ales pentru ca nu este nici o diferenta de design fata de Type S. Fiind la liceu o sa mergi destul de mult cu prietenii in masina (been there, done that), deci o sa ai nevoie si de usile din spate, ba chiar si de un portbagaj incapator in care sa se poata sta confortabil whistling.gif . O caroserie in 3 usi poate provoca neplaceri: de cate ori intra/iese cineva in spate iti freaca cu piciorul tapiseria de pe spatarul scaunelor si plasticul de pe praguri, cateodata trebuie sa te dai jos pentru a facilita accesul la locurile din spate, iar daca ploua nu este prea distractiv.

Eu nu am condus Civic, dar am condus C4 de mai multe ori. Nu mi-au placut organizarea bordului, plasticul de la interior, vizibilitatea slaba in toate directiile, suspensiile prea moi, cutia de viteze care agata si directia fara feeling. Singura calitate a sa este designul exterior original.
adrian_flavius
Dragos, si eu tot spre Civic m-as duce...si, daca ar fi sa (nu) gandesc, ci doar sa simt, direct coupe...da' si varianta 5d arata ff bine...atat interior, cat si exterior...mie imi place Civic-ul la nebunie...sincer...

Subscriu o parere proprie: daca iti permiti, daca poti, si daca ai ocazia, la 18 ani merita cu atat mai mult o masina de mai multi CP, decat mai tarziu... Dragos, ia-o, ca e a ta, simte-te bine, distreaza-te...vei avea destule ocazii mai tarziu sa-ti iei masini "normale"...daca o sa mai poti...
Random
Ford Focus 3 usi, 2.0 benzina...pentru inceput. 150 CP sunt de ajuns pe masina asta si n-o sa te faca de ras, iar pentru rinichii tai tineri si nelinistiti, ii poti schimba suspensia lejer, se gasesc piese la alegere, fara mari batai de cap.
Mai incolo, dupa ce acumulezi ceva experienta si frustrari, poti avansa la ST, TypeR, cooperS,etc.
DRAGOS
Seri, ai dreptate referitor la prieteni...si eu m-am gandit la asta biggrin.gif Dar sunt pregatit sa accept cateva neajunsuri pt look si pentru performante. Din fericire civic 5d are si look de coupe si functionalitatea unei masini cu 5 usi.

Flavius, asa gandesc si eu smile.gif

random, Focus imi place, si exterior si interior. Atata doar ca e mai scump, desi probabil vor aparea rectificari ale preturilor in functie de concurenta. So, daca se intampla asta, il voi baga si pe el in calcul.

So, pana acu 90% va fi civic. Restu' de 10% se indreapta catre clio RS, daca ma apuca cu adevarat nebunia biggrin.gif



StefanVVTi
Mai bine povesteste de domnisoara din Orange Tangerine, si lasa motivele "obiective" care te fac sa-ti iei Civic .... rolleyes.gif
vio
Dragos , mashina care e la versus e Civic , cealalta mashina!!!! imi scapa ceva ????!!!!!! blink.gif blink.gif desi e prea ozn pt gustu meu civicu' e oki . beer.gif
ozz86651
Daca vrei sa tii masina mai mult de 2-3 ani da-l naibii de C4. Motor prea impins, fiabilitate incerta. Si neaparat 3 usi.
adi.mitrea
Văd că lista e încă deschisă.

Eu zic musai Turbo pe benzină de mic litraj, un 1,4 sau 1,6. De ce? Pentru că vei avea consum de 1,8 aspirat, dar performanțe semnificativ mai bune, alături de sunetul turbinei și de senzația de băgare în scaun.

1. Eu aș adăuga pe listă Fiat Bravo Sport 1,4 de 150 de Cai (în cea mai scumpă și extremă exhipare se potrivește cu bugetul și poți să-i mai pui opțional instalația audio cu subwoofer - doar atât mai lipsește). Vezi că am postat eu mai demult test la secțiunea Fiat ca să-ți faci o idee.
2. Lancia Delta care tocmai se lansează săptămâna asta. Design interior / exterior deosebite, motoare faine, totuși mașină premium.
3. Mini-ul CooperS merită fiecare bănuț, păcat că iese din buget.

Clio F1 de doi litri aspirat e o bijuterie inginerească și de design, scaunele sunt mișto, dar poziția la condus tipică Renault (adică înaltă) nu se pretează la condus sportiv. Am mers cu mașina doar 2-3 kilometri dar după test am rămas cu imaginea unei mașini care nu poate crea un tot unitar...
DRAGOS
Lancia Delta nu e de mine. Nu pot spune ca-mi place dar e foarte mare si numai sportivitate nu-mi inspira smile.gif

Trebuie sa recunosc ca aveam impresia ca fiatul e mai scump. Si defapt chiar este. Uitandu-ma pe configuratorul fiat vad ca se incadreaza in pret doar cu actuala promotie. Exista sanse s-o mai prind peste...3-4 luni?

Din pacate ai dreptate, cooperS iese din buget si nu cred ca o sa aiba parte prea curand de reduceri...
adrian_flavius
bai copii, pai cu criza asta nu cred ca se termina promotiile odata cu sarbatorile...din contra, am asa un feeling ca abia prin februarie-martie vom vedea cu adevarat promotii super-faine...
adi.mitrea
Ai dreptate, promoțiile abia încep.

Oricum, fă drive-test cu mașinile pe care ai pus ochii! E foarte important!
DRAGOS
Buuuun, acu am venit de la Honda Ploiesti. Am fost a doua oara. biggrin.gif

vesti bune: civic-ul s-a ieftinit cu 400 de euro si cica urmeaza sa scada pretul si mai tare biggrin.gif Mi-am facut ceva calculatii de leasing, am intrebat de una alta, daca au masini pe stock. Momentan Executive nu aveau deloc, dar daca am noroc pot prinde una pe stoc prin martie-aprilie.

Vesti proaste: accord s-a scumpit cu 1500 de euro si urmeaza sa se mai scumpeasca cu inca cel putin 3 mii. Asa a zis dealerul. Diferenta dintre accord si civc e ca una provine din japonia si alta din Marea Britanie. Desigur vestea e proasta pt cine avea de gand sa cumpere accord in urmatorul an....nu pentru mine biggrin.gif

Si...aveau in showroom un S2000 si m-au lasat sa-l pornesc devil.gif devil.gif SENZATIE. Cum poate sa sune motorasul ala aspirat de 2 litri....un deliciu. Pe viitor o sa ma inscriu la un drive test cu S2000-ul asta. rolleyes.gif Desigur nu cu mine la volan ci cu varamiu biggrin.gif

adrian_flavius
Dragos, ieri am fost pana la Valcea (am avut un client pe la Milcoiu, si am zis sa profit sa ma vad cu colegul Tudor...si cu al lui Accord alb...), iar la intoarcere m-am nimerit in coloana, in spatele unui Civic coupe...stii cum statea masina aia pe curbe?!...si vazuta din spate aveai impresia ca merge ca trenurile alea japoneze de mare viteza...superba...nu am reusit sa-mi dau seama ce motor avea, ca eram prea ocupat sa ma tin de ea...distractie la greu pe curbele dintre Valcea si Pitesti, pacat doar ca s-au bagat la restrictii de viteza, de-ti vine sa-ti iei lumea-n cap...oricum, eu raman la ideea ca un Civic, fie el 5d sau coupe, ar fi nemaipomenit...

Ca si mentiune, statul ala ferm pe viraje are si dezavantaje: rigiditatea masinii, care cred ca e destul de pronuntata...la vreo 2 denivalari am vazut cum i-au tremurat toate "extremitatile", ca sa spun asa...nu stiu cum se simte in interior, trebuie testata...la propriu...
DRAGOS
Flavius stiu cum sta civicul in curbe biggrin.gif Nu stiu daca am mai scris, dar vara-miu' are un civic 1,8 5d.

Chiar discutam cu baietii sambata la intalnire despre o faza petrecuta acu 2 saptamani. Un prieten de-a lu varamiu si-a luat scirocco, 2,0 tdi 140. Am fost impreuna (eu in masina cu varmiu) intr-o dupa-amiaza pana la Sinaia. Pe posada omu' cu scirocco efectiv nu se putea tine dupa varamiu. Asta in conditiile in care varamiu are 1 an si-o luna de carnet, deci nu se poate spune ca-i vreun pilot. Iar omu' cu scirocco chiar venea dupa ce 407-le (parca) anterior il schimbare dupa ~300k km, deci clar mai multa experienta.

Acum ca o fi fost din cauza motorului diesel, care clar nu e motor de linute si raliuri, sau o fi fost din cauza trenului de rulare, nu stiu. Ce era clar e ca civicul se tine bine smile.gif

despre 5d vs type-s, treaba e clara. Type-s are acelasi pret, cu dotari mai putine, dar cu kit-ul exterior. Ii lipsesc in schimb 2 usi, care uneori se dovedesc utile biggrin.gif Plus de asta, de dotari adaugat pe urma nu se poate problema, dar kit-ul exterior type-r il pot pune oricand pe civic 5d.

Deci daca va fi civic (si 90% asta va fi) va fi clar 5d executive. smile.gif
adrian_flavius
hihihihi...esti in asentimentul meu...laugh.gif devil.gif...parca te vad in compania lui Sorin si a lui Tudor, la anu', prin vara, dand o tura pan' la Valcea... chiar ar fi o imagine faina: Civic hatch, Accordul nou si cel vechi...lol... devil.gif da' s-ar putea sa nu va tineti de Legio... ninja.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.