Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Megane Classic 1.9 dTi sau Clio Bicorp 1.2 16V
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Cristian17
Dragi forumisti,

sunt pe cale sa imi compar o masini (sh) si am de ales in acest moment intre cele doua masini din subiectul acestui topic.

Avantajele primei optiuni este ca e pe motorina, este mai mare, insa este din 2001 si are 69.000km rulati. Clio este din 2002 si are numai 23.000km rulati, insa este pe benzina si e ceva mai mic. Si in plus e si cu 500Euro mai mult smile.gif

Ce ma puteti sfatui in acest caz? Care masini este mai fiabila? Ma intereseaza ca peste un an,doi sa o vand, si as vrea sa stiu si care din cele doua credeti ca ar sta cel mai bine in pret.

Multumesc!!!
Cristi
Gociu75
Fara ezitare as alege Meganul. Este din alta clasa, motorul este net superior. Ai scris la Clio 1.2 16v, esti sigur? Nu este cumva 1.4 16v?
Nu stiam sa existe la Clio motor de 1.2. Oricum tot Meganul as alege. Daca km sunt reali, 40k km sunt relativ fara importanta
Gociu75
Fara ezitare as alege Meganul. Este din alta clasa, motorul este net superior. Ai scris la Clio 1.2 16v, esti sigur? Nu este cumva 1.4 16v?
Nu stiam sa existe la Clio motor de 1.2. Oricum tot Meganul as alege. Daca km sunt reali, 40k km sunt relativ fara importanta
Cristian17
QUOTE
Fara ezitare as alege Meganul. Este din alta clasa, motorul este net superior.


Da, si eu tot inspre Megane inclin, desi mi-ar place si un Clio Bicorp. Am citit pe forum ca motorizarea de 1.9 dTi de pe Megane-ul Classic este foarte buna, insa vroiam sa aud mai multe pareri.

QUOTE
Ai scris la Clio 1.2 16v, esti sigur? Nu este cumva 1.4 16v?
Nu stiam sa existe la Clio motor de 1.2.


Este vorba despre Clio Bicorp, care are si motorizare de 1.2 16v. Daca era Symbol thread-ul asta nici nu isi avea rostul smile.gif

QUOTE
Oricum tot Meganul as alege. Daca km sunt reali, 40k km sunt relativ fara importanta


Da, dar sunt facuti pe strazile din Romania smile.gif
James Kilowatt
dti-ul e totusi un motor din 1900 toamna... Insa cu toate astea, eu tot Megane as alege, daca nu ai dubii legate de kilometrajul real. Majoritatea celor care cumpara diesel au de gand sa faca multi kilometri cu el, asa ca asigura-te ca cei 69.000 sunt reali.
Megane e mai mare, si mai practic... Clio Bicorp are un portbagaj minuscul, daca ai de gand sa faci vacante cu gasca asta devine o problema.
Gandeste-te totusi daca nu mai poti face un efort suplimentar sa-ti iei una noua, indiferent care ar fi. Daca pentru 1000-2000€ in plus ai putea lua un Clio Symbol dCi nou, parerea mea ca merita.
Cristian17
QUOTE
dti-ul e totusi un motor din 1900 toamna... Insa cu toate astea, eu tot Megane as alege, daca nu ai dubii legate de kilometrajul real. Majoritatea celor care cumpara diesel au de gand sa faca multi kilometri cu el, asa ca asigura-te ca cei 69.000 sunt reali.


Da, si mie imi e teama de asta. Insa toata afacerea este printr-o reprezentata Renault, care ma asigura ca masina este ok, si imi fac o verificare tehnica detaliata inainte de cumparare. Daca astia ma mint si au umblat la kilometraj, atunci in cine as mai putea avea incredere?

QUOTE
Megane e mai mare, si mai practic... Clio Bicorp are un portbagaj minuscul, daca ai de gand sa faci vacante cu gasca asta devine o problema.


da, asa e! insa eu sunt tanar, no family, si o sa o folosesc mai mult prin oras. sigur ca mi-ar place sa stiu ca pot iesi cu ea la drum lung fara probleme.

QUOTE
Gandeste-te totusi daca nu mai poti face un efort suplimentar sa-ti iei una noua, indiferent care ar fi. Daca pentru 1000-2000€ in plus ai putea lua un Clio Symbol dCi nou, parerea mea ca merita.


megane-ul este 7500Euro. Un Symbol nou e pe la 10500Euro, deci e vorba cam de 3000Euro in plus, ceea ce nu e asa putin. E adevarat ca poti avea surprize cu o masina rulata, insa avand in vedere ca nu vreau sa o tin prea mult timp, cu una noua as pierde foarte multi bani.
James Kilowatt
Ok:) Atunci, se pare ca ai ales deja, nu? laugh.gif
Viorel5
O "batalie" in familie!
Ok. Si eu a-s opta tot pt. Megane dti desi asi fi preferat un cdi nu?
Sunt totusi masini din clase diferite. Pot spune ca si Clio bicorp arata bine(mult mai bine decat Symbo), dar Megane este o masina mai eleganta.
Alegerea iti apartine indiferent de parerile noastre de pe forum.
Succes :!:
Cristian17
Da, si eu as fi preferat un dci, insa asta e dti si nu prea am de ales aici...Cei de la reprezentanta cu care am vorbit mi-au spus ca dti ar fi mai ceva puternic decat predecesorul dci...Eu cum nu ma pricep, nu stiu ce sa spun.

Pana la urma cred ca voi opta pentru Megane. Intr-adevar este mai elegant, si este pe motorina. Si din cate am inteles s-ar vinde mai usor decat un Bicorp, ceea ce pentru mine e important.

Alegerea imi apartine, intr-adevar, insa parerile de pe forum conteaza smile.gif

Apropo, de pret ce parere aveti (7500Euro)?

Multumesc!
Iulian HondaFan
clio dupa vechimea masinilor pt. ca si asta conteaza cand te gandesti la valoarea reziduala chiar daca au relativ putini Km amandoua. cea care este mai veche are sanse a se devalorizeze mai mult decat cea mai noua.

devalorizarea e maxima in primul an, dupa care se aplatizeaza si scade din nou abrupt dupa 5-6 ani sau cand atingi limita de exploatare- cred 150000-200000km pt un diesel. cea mai buna afacere cu o masina SH este cu una veche de 1-2 ani si 20000-30000km.

asta e doar aspectul utilitarian/economic. daca iti place ceva esti gata sa dai si cu banul.
Rares29194
Daca nu ai luat inca o decizie, fa-ti un calcul despre cati kilometri previzionezi ca vei realiza.

Un diesel, fie el si dti, merita sa il iei daca il vei folosi intensiv. Altfel, eu cred ca e mai bine sa optezi pentru un motor pe benzina. Chiar daca ai o diferenta de pret pe litru intre benzina si motorina, intretinerea s-ar putea sa nu fie chiar asa de ieftina la Megane fata de Clio.

Plus ca mai ai si posibila distractie cu motorina, daca nu e de calitate. Si daca iti rezolvi injectorul... :colors:

Eu as cauta un Megane pe benzina. It's only an advice, not a choice to make. smile.gif
sofer
eu zic ca e vrajala cu kilometrii aia.intereseaza-te cine a avut masina inainte.sau mai cere parerea unui mecanic priceput.
Cristian17
De ce crezi ca este vrajeala? Eu am spus de la inceput ca voi merge cu ea la o reprezentanta Renault sa o invarta pe toate partile (inclusiv compresie la motor) si nu a dat in spate smile.gif

Sincer ce mi s-a parut cam ciudat e ca masina avea o multime de mici zgarieturi, inclusiv pe jenti, ceea ce ii dadea un aspect de masina folosita...Pe de alta parte dealer-ul mi-a zis ca asta este o dovada ca nu e cosmetizata ...smile.gif

QUOTE(sofer)
eu zic ca e vrajala cu kilometrii aia.intereseaza-te cine a avut masina inainte.sau mai cere parerea unui mecanic priceput.
James Kilowatt
Eu cu 7500E as incerca un Daewoo Cielo pe GPL nou, cu climatizare. E mai practic decat clio bicorp, la fel de performant ca Megane Dti, si e NOU, cu garantie, chiar daca e doar Cielo. Am eu o idee fixa cu masinile noi.... Stii de la bun inceput cum ai folosit-o, cum ai intretinut-o.... 69.000 nu-s multi, insa daca sunt facuti in oras, inseamna totusi ceva....
La SH as lua o masina doar ca sa o tin 2-3 ani si sa o marit apoi si eu, nu ca s-o iau de nevasta si s-o fac masina vietii mele... Caz in care as face calculul pe care l-a facut cineva mai sus, cu revanzarea.... Faci pretul pe kilometru, incluzand devalorizarea masini in sine.
Cristian17
De acord cu tine! Insa dupa cum spuneam, nu vreau sa tin masina mai mult de 2 ani, si ma intereseaza sa pierd cat mai putini bani. Cu una noua, daca nu vreau sa o tin macar 4 ani, pierd mult mai multi bani.

Pentru a minimiza riscurile, m-am hotarat sa ma adresez parcurilor de masini care ofera si ceva garantie. Chiar daca sunt un pic mai scumpe decat pe piata libera, macar stiu ce cumpar.

QUOTE(MR28673)
Eu cu 7500E as incerca un Daewoo Cielo pe GPL nou, cu climatizare. E mai practic decat clio bicorp, la fel de performant ca Megane Dti, si e NOU, cu garantie, chiar daca e doar Cielo. Am eu o idee fixa cu masinile noi.... Stii de la bun inceput cum ai folosit-o, cum ai intretinut-o.... 69.000 nu-s multi, insa daca sunt facuti in oras, inseamna totusi ceva....
La SH as lua o masina doar ca sa o tin 2-3 ani si sa o marit apoi si eu, nu ca s-o iau de nevasta si s-o fac masina vietii mele... Caz in care as face calculul pe care l-a facut cineva mai sus, cu revanzarea.... Faci pretul pe kilometru, incluzand devalorizarea masini in sine.
Gociu75
QUOTE(MR28673)
Eu cu 7500E as incerca un Daewoo Cielo pe GPL nou, cu climatizare. E mai practic decat clio bicorp, la fel de performant ca Megane Dti, si e NOU, cu garantie, chiar daca e doar Cielo. Am eu o idee fixa cu masinile noi.... Stii de la bun inceput cum ai folosit-o, cum ai intretinut-o.... 69.000 nu-s multi, insa daca sunt facuti in oras, inseamna totusi ceva....
La SH as lua o masina doar ca sa o tin 2-3 ani si sa o marit apoi si eu, nu ca s-o iau de nevasta si s-o fac masina vietii mele... Caz in care as face calculul pe care l-a facut cineva mai sus, cu revanzarea.... Faci pretul pe kilometru, incluzand devalorizarea masini in sine.

Cielo???
Cum potzi sa compari Cielo cu masinile alea, chiar daca sunt sh. Cielo-urile noi sunt cumplite. Am un prieten care si-a luat un executive nou, si dupa 12000 km, lista de service e urmatoarea: toba, amortizor, garnitura chiulasa(!!) si plus alte maruntisuri. Asta iarna i-a luat 17/100 in oras. Sa mai continui?
Cred ca Cielourile mai vechi erau chiar mai bune ca astea noi. Iar GPL scurteaza si mai mult viata motorului. Ziceai ca motorul de 1900(de pe Megan) este din 1900 toamna ?, Cielo este deja din era feudala! :tongue3:
James Kilowatt
Eu n-am avut nici un amic atat de ghinionist ca al tau:) Am colegi care au mers peste 100.000 km cu masini Cielo personale sau de serviciu si care nu s-au atins decat de busonul de benzina si cel de ulei... Probabil ca e loterie. Insa si masinile SH sunt tot loterie.
GPL-ul scurteaza viata motorului daca e o improvizatie, nu daca motorul e facut special pentru asta. Daewoo are destula experienta pana acum cu GPL-ul, asa ca n-as fi atat de categoric in privinta asta. Oricum, ofera garantie la fel de serioasa ca orice constructor occidental, asa ca... Renault la 69.000 km e iesit din garantie daca e luat de la Renault Romania.... sau cel putin, daca e luat de la dealerul din Braila smile.gif
Oricum, parerea mea e ca daca alege o masina SH, sa o aleaga doar din ratiuni economice, si sa ia in calcul revanzarea.
Gociu75
Tocmai ce spuneam, ca cielourile mai vechi sunt mai bune, doar daca prietenii tai au facut 100k km in juma de an. Cunosc si eu Cielouri care au mers mult si bine fara probleme mari, dar cele din 95-98. GPL uzeaza motorul indiferent de cine e pus. Fatza de benzina creste consumul cu 10-20%, scade puterea cu 10-20% si scade durata de viata cu aprox 20%, uneori si mai mult. Asta e recunoscut de majoritatea montatorilor de GPL. De ce doar Cielo ofera GPL din fabrica si nici un producator "serios" nu ofera asa ceva, fie si ca optional??. Ar trebui sa dea de gandit
James Kilowatt
S-a mai discutat subiectul asta la alt topic. Pentru ca "producatorii seriosi" prefera sa vanda dieselurile mai scumpe, decat sa se concureze singuri cu GPL.
cristianc
Si eu sunt de acord ca vanzarile de Cielo cu GPL sunt strategie de marketing (romanii cumpara cu succes tot ceea ce ofera ieftinatate!, vezi engros-urile!) si sunt vizati taximetristii, etc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.