Help - Search - Members - Calendar
Full Version: sfat cumparare masina
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
pop29746
Salut,
sunt un sofer incepator... doresc o masina second-hand si prima intentie a fost un Opel Astra la 7000-8000 euro, an 2000-2002. Dupa ce am citit discutiile de pe forum, se pare ca versiunea diesel nu e cea mai reusita la Opel, fie ca e Astra sau Vectra...
Poate cineva sa-mi dea un sfat: sa renunt la Opel, am o varianta mai buna cu alta marca?
Multumesc.
G e o r g e
poti sa-ti iei linistit variantele de dupa 2001. adica dec 2001-ian 2002. opel tocmai iesea din perioada de criza si masinile sunt de calitate buna.

dieselurile de la opel sunt ok, mai putin 2.0 ul . 1.7 si 2.2 sunt motoare bune.
pop29746
Multumesc pentru sfat.
Te rog sa-mi spui daca Opel Astra 2002 1.8 DTI 65000km full options 8300 EUR sau Opel Astra caravan 2002 1.7 TDI geamuri, oglinzi electrice, clima 7600 EUR merita banii?
Ce inseamna DTI sau TDI?
Multumesc.
G e o r g e
inseamna ca sunt diesel. dar al opel exista prescurtarea DTI, la VAG exista TDI. 1.8 nu exista de asemenea , doar 1.7 .

cam astea sunt preturile pietei.

verifica www.autovit.ro si www.mobile.de pentru preturi.
stefan_ieu
Vanzatorii sunt de incredere?
Cele mai multe masini aduse au kilometrajul dat MULT inapoi sau au fost cumparate lovite si au fost reparate. Ca de-aia o sa vezi ca au acelasi pret masinile din Germania si alea din Romania.
Cel mai bine ar fi daca vanzatorul ar fi de acord sa faca o verificare completa la service.

PS: Si pe mina ma intereseaza asa ceva. Peste 2-3 luni vreau sa-mi iau o masina cam pe la nivelul asta de pret. Optiuni : sh sau Logan. Asa ca tine-ne la curent, impresii, etc.
Catalin30684
Cu ce motoare pe benzina sunt echipate Astra G? Merita pentru cineva care merge in jur de 20.000 km/an?
Si sa inteleg ca Astrele fabricate in 2000 sunt cu probleme?
Catalin30684
QUOTE(pop29746)
Multumesc pentru sfat.