Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Impreza 1.5
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Impreza
lmihaister
Am facut drive test pe Impreza, dar au doar modelul de 2 l. E o masina grozava, dar nu mi-o pot permite,
atat ca pret ca si consum. Mi-ar place un Impreza de 1.5 dar neputand testa masina, sunt putin sceptic.
La 107 cai mi se pare cam putin 175 km/h si demaraj de 12.6 s 0-100 km/h, exact ca Opel Agila cu motor
de 1.2 benzina, iar un consum semnificativ mai mare. Nu ma intereseaza Opel dar nu inteleg de ce Subaru
nu pune la dispozitie acest model pt test, la reprezentanta mi-au spus ca nu au nicaiari in tara. Ce fac,
cumpar mata in sac, sau ma orientez catre Fiat Bravo 1.4 12o cp? verymad.gif
DRAGOS
performantele 1,5-ului de la subaru sunt asa din cauza transmisiei AWD smile.gif Asta adauga ceva greutate in plus si o alta distributie a puterii care defavorizeaza putin performantele masinii smile.gif

depinde ce vrei de la o masina. daca preferi stabilitate extraordinara in orice conditii in locul acceleratiilor fulgeratoare, atunci subaru is the way to go.

daca preferi demaraj-ul mai bun si o vmax mai buna, atunci bravo smile.gif
G e o r g e
am avut o impreza de 1.6 95 cp in urma cu ceva timp . masina se misca bine DAR ESTE CLAR submotorizata . se descurca impecabil pe curbe ca orice alt subaru . pe udatura sau zapada , noroi e dementiala , dar la demaraje o sa te faca un logan de 1.6 16v.

alegerea este a ta. vrei demaraje ia fiat ,vrei o masina fiabila si cu un comportament rutier impecabil ia impreza.
T u d o r
Mai bine mai gasesti 1500 euro si iei motorul de 2.0. Impreza 1.5 e ca un cal de curse pur sange pus sa traga o caruta cu fan. E pacat. smile.gif

Din ce citesc pe site-ul oficial, modelele Impreza au reducere de la 1500 euro in sus...iar WRX are chiar 4000 euro. unsure.gif

LE: George, o sa-l faca si un Logan de 1.6 8v... biggrin.gif
Zetics
Din punctul meu de vedere, acea Impreza de 1.5 este o masina inutila. Demarajul este de 14s, nu de 12.6, probabil din cauza transmisiei intr-adevar. Insa nu vad la ce ar folosi o astfel de masina, stabilitate buna in curbe obtii si cu transmisie doar de 2 roti, ca la asta oricum dupa ce ai intrat in curba nu mai are vana astfel incat sa valorifice transmisia AWD.

Deci, daca nu poti lua motorul 2.0, mai bine orienteaza-te la asta masina.
G e o r g e
pe 1.6le vechi aveam 12.3 demaraj ... pe serpentine ma dadeam la masini de 110-130 cp cu fwd , dar pe linie dreapta ma pierdeau sad.gif
ia 2.0 ca sa nu-ti dai palme dupa aia
Hoinar
Fratilor, vedeti ca preturile sunt DDU (fara TVA), deci un Impreza de 1.5 costa 16700 (varianta PW) / 17850 Euro (varianta SK). Ala de 2.0 creste peste...

La banii astia nu e vorba de Bravo de 120 cp, ci Bravo Sport de 150 CP smile.gif. Acu ... ce sa zic... 45 de CP mai mult de la un motor turbo benzina nu-s de ici de colo smile.gif.
T u d o r
Pai da... dar sare si peste Bravo de 150 cai binisor. Cand am fost eu la ei, era vreo 18000 DDP cu tot pe el, ca avea o reducere mare. La banii astia te poti uita si la un Civic Hatch, are 140 cai si in echiparea Executive ai cam tot ce vrei pe el, la 21000 DDP. Dar fara AWD... smile.gif
M A R I A N
http://www.subarumotors.ro/08impreza_prices.html

Pentru cine stie cat de cat ce poate face AWD-ul unui Subaru in conditii grele de drum, chiar si aceasta Impreza de 1,5 este interesanta.

Eu zic ca depinde de locatia unde va fi folosita masina.
Daca locuiti in zona montana, avantajele sunt foarte clare in defavoarea unei masini cu tractiune fata datorita conditiilor de vreme destul de imprevizibile . Am un prieten in Brasov care are si o casa in Moeciu si se gandea, ca a 2-a masina (de oras) la o Impreza 1.5, Fiat Panda 4X4 sau Suzuki SX4.
Daca munciti intr-un oras precum Bucuresti dar aveti, eu stiu, (o) casa (de vacanta) intr-o zona periferica a Bucurestiului cu drumuri pline de noroi, cu gropi etc, atunci iar merita o Impreza 1.5
In Marea Britanie am vazut destule Impreza 1.5 in zonele rurale.

Daca masina va merge 90% din timp in conditii si pe strazi principale/ingrijite/curate, zic si eu ca Tudor ca e bine de luat varianta 2.0

Mai cred ca daca cei de la Subaru vor scoate un diesel de capacitate mica pentru Impreza (echivalentul motorului actual de 1.5) atunci masina va fi un mare hit.
lmihaister
Ar fi interesant daca se poate face chip tunning la 1.5
Cei de la reprezentanta din Timisoara mi-au spus ca e posibil, fara
pierderea garantiei, cu o crestere bunisoara de putere si cuplu.
Dar consumul?
Tot ei mi-au spus ca un client care si-a luat 2.0 a dus-o pana
in 220 cai si e tare multumit de ea.
G e o r g e
QUOTE (lmihaister @ Oct 15 2008, 07:21 PM) *
Ar fi interesant daca se poate face chip tunning la 1.5
Cei de la reprezentanta din Timisoara mi-au spus ca e posibil, fara
pierderea garantiei, cu o crestere bunisoara de putere si cuplu.
Dar consumul?
Tot ei mi-au spus ca un client care si-a luat 2.0 a dus-o pana
in 220 cai si e tare multumit de ea.

o stii pe aia cu marmota , nu ?
T u d o r
Ho Ho Ho... 220 cai din 150 pe aspirat? teehee.gif Asta e tare rau, ai timp sa crezi chestii de-astea? La motorul de 1.5 sa te consideri fericit daca, dupa chip, filtru, tobe, bla bla bla scoti mai mult de 10 cai in plus.
Parerea mea... uita de 1.5, fa un efort si ia-ti 2.0. Dupa 3 luni ne vei multumi. Garantat. smile.gif
Mircea104901
nu radeti de saracul om. poate tipul respectiv a dus-o la 220cp cu un kit de turbo. smile.gif
altfel: NO WAY! mai mult de 175-180cp e imposibil. Stiu ca cel de 158CP se poate updata software pana la 170CP, restul de 5-10 cai cu schimb de filtre, si schimb de esapament integral. Mai mult de atat nu se poate fara sa schimbi motorul.
G e o r g e
pai la kit de turbo mai trebuie si alte frane si apoi merita invetitia de 10 000 euro ? nu mai bine o iei turbo din fabrica ?
T u d o r
Right!
M A R I A N
Diferenta intre 1.5 si 2.0 este de ~1500-2000 euro si ai vreo 40 CP in plus...
Motorul de 1.5 este, in opinia mea, pentru cei foarte stransi la buzunar (atat in ceea ce priveste banii pentru achizitionarea masinii cat si consumul de combustibil)

Oricum, in orice varianta de motorizare, Impreza asta noua este o masina care arata spectaculos, este aproape unicat pe strazi si pun pariu ca 90% dintre cei care o vad sunt convinsi ca este STI... whistling.gif
lmihaister
Parerea mea este ca vor sa-si vanda masinile de 1.5 pe seama drive test-ului cu 2.0
Cred ca diferenta intre ele ca performante fizice este mai mare ca cea de pret.
Nu-mi place smecheria asta si ma voi orienta in alta parte, chiar daca mi-a ramas
la suflet Impreta de 2.0. Dupa drive test-ul cu Civic, hatch si sedan m-am lamurit
si am sters-o (caracterul subvirator si schimbatorul cam aiurea la asa pret), dar cu
Subaru e altceva si nu stiu de ce sunt asa disperati sa lamureasca clientii vanzandu-le
gogosi ca cea cu tunning-ul de la 150 la 220. Ma bucur de reactia voastra rolleyes.gif
M A R I A N
Stai asa, e posibil ca noi sa gresim aici.

Eu nu zic ca nu stiu ce pasionat din Timisoara a stat cateva luni in garaj si a realizat vreun kit turbo sau compresor mecanic, sau poate o fi gasit ceva pe piata.

Dar, cata vreme nu e ceva palpabil...eu cel putin sunt sceptic.

Aici este tunerul oficial al firmei Subaru.

http://www.prodrive.com/products_level1.ht...&category=6
Marius30562
Azi am trecut la o cafea pe la dealer-ul Subaru Sibiu.
Am ramas socat de oferta actuala la Impreza: 15.700 Euro DDP !!!

E drept ca pretul este pentru varianta de motorizare 1.5 dar, totusi !!
T u d o r
Pai si versiunea cu motor cat e? teehee.gif Adica 2.0...
G e o r g e
pai mai apar avioane la vanzare gen : impreza 1.5 auto ... belea
Marius30562
QUOTE ( T u d o r @ Jul 20 2009, 06:28 AM) *
Pai si versiunea cu motor cat e? teehee.gif Adica 2.0...


2.0 Benzina - 18.207 Euro DDP;
2.0 Diesel - 19.397 Euro DDP;
2.5 WRX - 26.061 Euro DDP;
2.5 WRX STI - 33.201 DDP.

Interesante preturi ?
G e o r g e
eu am luat un wrx ceva mai jos ... pe la 21-22k .ddp
Marius30562
Daca-i vorba de cel din semnatura ..... bestia-i din alt film !
G e o r g e
nu , ala din semnatura e un wrx sti, vorbeam de un wrx my08, hatchback adicatelea .
Marius30562
Din doua una: ori ai prins reducerea la Impreza de pe la inceputul anului asta/ sfarsitul anului trecut, fie ai pile .... fie ambele !!!
alias
Daca e cineva interesat de o impreza de 1,5 107 cai cu cutie automata, sa-mi spuneti.
G e o r g e
QUOTE (Marius30562 @ Jul 21 2009, 01:37 PM) *
Din doua una: ori ai prins reducerea la Impreza de pe la inceputul anului asta/ sfarsitul anului trecut, fie ai pile .... fie ambele !!!

pile ... urat cuvant , dar cand cumperi 6 masini ... se cheama ca esti client fidel .

apoi reducerea, da a fost si aia normal .

dar acum , fara pile cum zici tu , si cu reducerea normala ... este la banii spusi de mine . verifica si tu cu un telefon.

QUOTE (alias @ Aug 1 2009, 03:33 PM) *
Daca e cineva interesat de o impreza de 1,5 107 cai cu cutie automata, sa-mi spuneti.

eu te inteleg ca iubesti marca , si te sustin , dar astea sunt avioane sad.gif
Zetics
Eu as fi zis carute...
alias
QUOTE
eu te inteleg ca iubesti marca , si te sustin , dar astea sunt avioane sad.gif



George,
Impreza de 1.5 a fost cumparata acum un an, de noua, cu un scop foarte pecis si sa stii ca si-a facut treaba foarte bine.
Achizitia a fost facuta pentru sotia mea care nu mai sofase in mod curent de cativa ani. Si-a facut treaba foarte bine, sotia mea a fost cat se poate de multumita. Acum evident vrea alt subaru, mai puternic. Si asta pentru ca face mereu comparatie cu motorizarea de pe Ouback (2500cc si 165HP) Este o masina cat se poate de corecta pentru ce se anunta 1500cc, 107HP, tractiune integrala si cutie automata. O voi pune in curand oficial in vanzare.
G e o r g e
alias, tine cont ca am avut impreza de 1.6TS . se vinde foarte foarte greu o astfel de masina .
iar termenul avioane il folosesc in general , fara nici o suparare , pentru tot ce intra in gama asta , gen legacy 2.0 (modelul de 138cp) automat.

nu ca nu sunt masini bune, dar publicul tinta este foarte foarte redus atata tot .

iti doresc bafta la vanzare , dar si mult calm.
alias
George,
discutia din acest topic a alunecat spre posibilitatea vanzarii unei astfel de masini si asta probabil din cauza afirmatiilor mele ca voi scoate Impreza la vanzare.
Eu consider ca fiecare masina are doritorii ei, si, ca noi, de fapt suntem foarte exigenti si exagerat de pretentiosi.
Luand in calcul situatia acestei masini, putem sa o discutam tehnic, estetic sau mai stiu eu cum. Intrebarea este cu se adreseaza aceasta masina.

sa nu se creada cumva ca ar fi o masian pentru frmei. Sa vb despre cai putere Puneti-ava pronlema cate masini au peste 107 cai in omentul actual pe piata. la egaliate este mazda serie 3 ca asta imi vine acum in minte. Masian xcelnta de altfel
s

sa-ti spun eu cum a judecat cand am achizitionat acesta maina. In primul rand SIGURANTA. SCurt pe 2 stii foare bine ca esti fost sia ctial posesor de subaru ca si mine
Zetics
Nu vorbim de masina de femei, insa totusi este foarte lenta. Asta e un fapt de necontestat. Cei 107 cai au de muncit foarte mult, masina fiind grea, transmisie AWD permanent si cutie automata! Numai demarajul si este mai slab decat la Logan de 75 de cai!

Am 105CP dar pe o masina usurica, de sub 1100kg, tractiune fata, cu un motor putintel mai mare, de 1.6, si abia aici consider motorizarea decenta. Din toate aceste motive eu as considera masina greu de vandut.
alias
QUOTE (alias @ Aug 6 2009, 01:02 AM) *
George,
discutia din acest topic a alunecat spre posibilitatea vanzarii unei astfel de masini si asta probabil din cauza afirmatiilor mele ca voi scoate Impreza la vanzare.
Eu consider ca fiecare masina are doritorii ei, si, ca noi, de fapt suntem foarte exigenti si exagerat de pretentiosi.
Luand in calcul situatia acestei masini, putem sa o discutam tehnic, estetic sau mai stiu eu cum. Intrebarea este cu se adreseaza aceasta masina.

sa nu se creada cumva ca ar fi o masian pentru frmei. Sa vb despre cai putere Puneti-ava pronlema cate masini au peste 107 cai in omentul actual pe piata. la egaliate este mazda serie 3 ca asta imi vine acum in minte. Masian xcelnta de altfel
s

sa-ti spun eu cum a judecat cand am achizitionat acesta maina. In primul rand SIGURANTA. SCurt pe 2 stii foare bine ca esti fost sia ctial posesor de subaru ca si mine


Ups !! sa nu lasati minorii sa va completeze posturile ca stiu ei mai bine cum e cu masinile.
Revin imediat cu postul corect.
alias
George,
Discutia din acest topic a alunecat spre posibilitatea vanzarii unei astfel de masini si asta probabil din cauza afirmatiilor mele ca voi scoate Impreza la vanzare.
Eu consider ca fiecare masina are doritorii ei, si, ca noi, de fapt suntem foarte exigenti si exagerat de pretentiosi. Luand in calcul situatia acestei masini, putem sa o discutam tehnic, estetic sau mai stiu eu cum. Intrebarea este cu se adreseaza.


Sa nu se inteleaga cumva ca ar fi o masina pentru femei. Sa vb despre cai putere. Puneti-va problema cate masini au peste 107 cai in momentul actual pe piata. La egaliate este Mazda serie 3 ca asta imi vine acum in minte. Masina excelenta de altfel. Focus este si el pe lista.

Cum am judecat eu cand am achizitionat acesta masina. In primul rand SIGURANTA. Ai fost si esti posesor de Subaru ca si mine.
Nu discut de ce scrie in oferta si ce este pe masina, sisteme ABS, airbag, srs si tot felul de abreviatii. Discut de barele de ranforsare din usi, de ditamai bara care se vede cand scoti castofonul , bara enorma de protectie dintre motor si pasageri, de modul in care habitaclul (celula pasagerilor) nu este facut prin simpla indoire a metalului ci prin presare, fara contact in presa de ulei. si mai sunt destule.

Al doilea aspect. SIGURANTA. Acesta masina a fost cumparata pentru un om care avand permis a facut o pauza in condusul de zi cativa ani. Oricare din noi am avea ceva probleme. (Bine, se vor gasi o gramada de grozavi, unii din ei incepatori, si eu bag a incepatori pe cei cu mai putin de 2 ani de condus zilnic prin oras, care sa zica, vezi Doamne, ca ei nu ar avea nici o problema) dar asta nu ne intereseaza. Consider ca o masina cu tractiune integrala este mult mai safe pentru scopul propus. Mi-a trecut iarna fara nici o zgarietura si fara nici o teama. Si a a condus zilnic.

Al treilea aspect; tot SIGURANTA. Masina este noua, franeaza impecabil, mult mai bine chiar de cat a mea. Discuri pe fata, discuri pe spate, directie foarte placuta chiar daca este asistata electric.

Pe urma satisfactia esteticii. Nu discutam aici daca este frumoasa sau nu. Sa recunoastem ca modelul nou, nu stiu daca o fi frumos (nu avem cum defini frumosul), sigur arata cel putin intrigant, intorci capul dupa ea. Si cel mai important: Ei ii place masina. Este rosie, este model nou (cel vechi recunoaste ca nu prea ar fi atras o femeie din punct de vedere al estetici), este rara, singura din Bucuresti daca stiu eu bine. Iar toate astea ei ii plac. Probabil ca la femei functioneaza treaba ca cu rochiile. Sa nu fie 2 imbracate la fel la aceiasi petrecerea (zilnica). Este practica, are loc cat cuprinde pentru nevoile ei. 4 oameni in masina stau cat se poate de confortabil cu toate ca asta se intampla rar.

Pe urma sunetul. Bineineteles Subaru. Sa stii ca mie imi face o deoasebita placere cum suna motorasul asta turat la 7000 rpm. Cine se mai poate bucura de asa ceva.

Acum despre performante. Da, nu e asa de rapida precum isi doresc toti. Firesc, toata lumea are in cap STI. Problema este ca 90% nu ar putea porni cu ea deoarece ar opri motorul la fiecare plecare de pe loc, 5% ar sfarsi in primul copac iar restul care stapanesc STI nu intra in discutia noastra. Nu mi-am pus niciodata problema in cat face suta in linie dreapta, m-a intersat mai mult daca reuseste sa negocieze corect curba si masina este intreaga si ea la fel, si daca reuseste sa evite rapid un caine sau o bordura si masina sa nu se rastoarne. Sa nu uitam motivatia achizitionarii acestei masini. Siguranta si placere si incredere.

Mai sunt multe de spus, eventual voi reveni.
GLC120
alias mie nu mi se pare nici avion dar nici caruta masina asta. Sigur se poate vinde. Spune-mi te rog cat consuma sotia prin oras. Eu estimez 13-14L/100km. Are computer de bord?
G e o r g e
alias, ce ai spus tu acolo stiam deja. eu ziceam doar ca romanu e ciufut rau de tot la masini.
alias
QUOTE (GLC120 @ Aug 7 2009, 09:16 AM) *
alias mie nu mi se pare nici avion dar nici caruta masina asta. Sigur se poate vinde. Spune-mi te rog cat consuma sotia prin oras. Eu estimez 13-14L/100km. Are computer de bord?


scuze pentru raspunsul tarziu, nu am vazut postul.
In conditiile in care pleaca dimineata cu masina rece de acasa si merge cam o ora in coloana (traverseaza orasul din Dr.Tab. spre Obor) estimarea ta este corecta. Seara dupa job se intampla acelasi lucru. Pleca cu masina rece.
In aceiasi masura, la o excursie prin Europa pret de 4500km consumul mediu a fost de 8.1% Si am mai observat o ceva. Este mai pretentioasa decat a mea (Outback) la benzina. La benzina mai proasta consuma mai mult. Poate fi doar o impresie, evident.
La drum mixt ca sa zic asa, 120km, (traversat orasul, mers la casa de la tara, intors inapoi) consumul este in jur de 9-10 %. In functie de cine si cum conduce smile.gif
Are computer de bord, in sensul in care consumul iti este afisat in permanenta pe display. Cele 2 consumuri de fapt. A si B.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.