As zice ca sunt cel putin zeci de mii (luand in considerare numai ultimii proprietari de B7 face lift) care au testat-o intensiv. Chiar si referindu-te la schimbarea pompe duse - CR, nu sunt mari diferente la modul cum se conduce masina. B7 era oricum f. bine antifonat si zgomotul in interior nu era o problema. Doar daca esti un nostalgic incurabil dupa TDI-urile clasice
, s-ar putea sa regreti ruperile de ritm mai brutale ale motorului PD fata de cel CR, mult mai liniar.
Iar calitatea interiorului mi s-a parut ok , poate ai vazut modelul de la salonul de la BXL, a fost si la Geneva, acum au aparut si in showroom, poti sa iti faci o parere.
Cat costa... pentru un model pe o platforma anterioara... asta e discutabil...
Dupa mine, ecartul de tehnologie A4 B7 fata de modelele actuale e mai mic decat de exemplu intre o octavia tour si octavia 2 de exemplu. In plus modelul rebrand-uit e un fost model premium de data aceasta.
Banuiesc ca tine de necesitatile fiecaruia. Va fi mai interesant daca vor scoate si versiunile cu quattro, se pare ca in toamna.