Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Stiri auto pe scurt
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Lucian107416
QUOTE (HalbaSus @ Jan 26 2010, 10:14 AM) *
Iarna, diferenta o fac gumele, nu sistemele de tractiune. O dacie cu gume de iarna va fi mult mai buna pe zapada decat un Land Cruiser cu semi-slick-uri.

Din pacate nu se prea intelege asta. Se pare ca aici e nevoie de o lege care sa te oblige sa-ti incalti masina cu anvelope de iarna.
RUE
atunci ar trebui sa vina masina iarna echipata cu gume de iarna si cele cumarate in afara iernii sa vina si cu un set de gume de iarna in mod obligatoriu sau macar un voucher avantaj de folosit in magazine cand vine vremea.
Lucian107416
Chiar exista asemenea promotii la Suzuki, dar nu cred ca e o solutie. Gumele sunt pana la urma treaba ta. Caci oricum se tocesc, se taie etc. Sau poate n-ai de gand sa platesti primavara anvelope de iarna. Solutia e sa te verifice/amendeze politia, si, la fel de important, sa nu despagubeasca ASIGURATORII in asemenea cazuri.
22nst
Dacia a avut anul trecut pentru Logan o promotie asemanatoare. Primeai un set de cauciucuri de iarna cadou.
laurentiu
Toyota a oprit productia modelelor Prius, Tacoma, Sienna, Venza, Solara, Yaris, 4Runner, FJ Cruiser, Land Cruiser si Camry Hybrid in State, iar recall-ul se extinde si in Europa la 1,1 milioane de masini (deocamdata nu se stie ce modele vor fi rechemate).
Sursa: n-am voie sa o postez whistling.gif
T u d o r
In Austria daca n-ai cauciucuri de iarna si provoci un accident sau doar esti parte intr-unul nu-ti plateste asigurarea nimic. Poate ca asta ar fi o solutie pana la legiferarea obligativitatii.
cristsib
Voi ati auzit ceva despre asta?
HalbaSus
Aha... deci au patentat veioza biggrin.gif Sper sa nu fie adevarat... oricum, avand raza de 1200 m, ai sanse mari sa-l detectezi cand o declanseaza la ala din fata ta (la un km in fata ta)
cristsib
Mai naspa va fi noaptea cand vei cam singur pe drum, reduci la 60kph in toate catunele?
cristsib
Cine aglomereaza drumurile!
AZAZEL
the end of hummer:

http://www.worldcarfans.com/110022524745/h...uidation-begins
laurentiu
Dacia Duster se lanseaza azi. Sa fie intr-un ceas bun! thumbsup.gif

AZAZEL
campionatul mondial de ...masini asa cum il vede autoexpress:

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/gr...p_shootout.html
cristsib
Au mai ramas 444! Vezi aici!
Mircea104901
Volvo a fost cumparat de Geely sad.gif verymad.gif
http://www.wall-street.ro/articol/Auto/828...e-la-Geely.html
James Kilowatt
Pare oarecum previzibil...
laurentiu
Ia uitati-va ce stire interesanta am gasit. De fapt este singurul site pe care am gasit asa ceva... nu-mi explic de ce, nu cred ca JD Power ofera clasametul unei singure publicatii. In fine.

http://www.auto-motor-si-sport.ro/raport/s...studiu-jd-power

De remarcat faptul ca, in ciuda problemelor pe care Toyoa le-a avut si inca le mai are, caderea nu a fost spectaculoasa (adica se putea mult mai rau), Skoda a ajuns pe 2 ( blink.gif) , Volvo a urcat pe 3, iar Renault a crescut (Dacia se mentine bine), in timp ce Ford a trecut in fata lui Opel.
Cred ca daca chinezii vor da bani celor de la Volvo si suedezii isi vor face treaba in liniste si pace, in cel mult 2 ani va ajunge pe primul loc.
Intrebare: unde e Subaru? blink.gif

Imi cer scuze ca postez linkul unui alt site, insa consider ca este o stire interesanta care pe masini.ro nu am vazut-o.
DRAGOS
QUOTE (laurentiu @ Apr 16 2010, 01:29 AM) *
Cred ca daca chinezii vor da bani celor de la Volvo si suedezii isi vor face treaba in liniste si pace, in cel mult 2 ani va ajunge pe primul loc.


asta daca si honda continua trend-ul descendent din ultimii ani...

vad ca se mentin totusi pe primul loc..stau si ma gandesc pt cat timp.
laurentiu
Vad ca ai o Honda. Din cate stiu, corecteaza-ma daca gresesc, ai avut cateva mici probleme care s-au remediat. Nu stiu ce parere ai acum despre masina, dar sincer sa-ti spun eu nu am auzit pe nimeni care sa fie nemultumit de Honda. De la chestii legate de tehnica pana la ergonomie de exemplu, toti lauda marca asta.
Seri
QUOTE (laurentiu @ Apr 16 2010, 12:29 AM) *
De remarcat faptul ca, in ciuda problemelor pe care Toyoa le-a avut si inca le mai are, caderea nu a fost spectaculoasa (adica se putea mult mai rau)


Studiul asta a fost facut si publicat inaintea valului de rechemari. "Stirile" de pe AMS sunt actualizate o data pe an. rolleyes.gif
getodac
De remarcat pozitia Daciei in top 10 in clasamentul pe marca, desi in clasamentul pe model Dacia apare decat cu Logan in timp ce toate celelalte marci apar cu cel putin doua modele.
Bravo Dacia thumbsup.gif
T u d o r
Cred ca am vazut in niste publicatii un top (cred ca tot JDP) in care Accord era pe primul loc. Acum nu e nicaieri sau mi-a scapat mie... unsure.gif
AZAZEL
mi se pare de poveste designul acestui BMW:

http://www.autobild.de/artikel/bmw-concept...ng_1167974.html
cu siguranta va fi pe piata in maxim 2 ani tinand cont de concurenta.
laurentiu
Si mie imi place cum arata. De la noua Serie 7 designul BMW-urilor s-a schimbat in bine. Noua Serie 5 consider ca arata foarte bine. Mult mai bine decat Clasa E. A6-le nici nu intra in discutie.smile.gif
cristsib
Iata cine promoveaza Chery!
AZAZEL
QUOTE (laurentiu @ Apr 24 2010, 08:05 AM) *
Si mie imi place cum arata. De la noua Serie 7 designul BMW-urilor s-a schimbat in bine. Noua Serie 5 consider ca arata foarte bine. Mult mai bine decat Clasa E. A6-le nici nu intra in discutie.smile.gif


si mie a inceput sa-mi placa mult designul bmw-ului insa incepand cu aparitia actualei generatii de x6. la limuzine, tot incepand cu seria 7 as pune pragul. la bmw inca nu-mi place interiorul . ceasurile alea portocalii cu design de opel astra G mi se par ca insulta orice cumparator de bmw.

...A6-le este o masina veche din 2004. vedem ce vor face in 2011 cu noul model.
RD-Woo
Noul Suzuki Swift - primele detalii

Suzuki a dat publicității primele imagini și informații ale celei de-a treia generație Swift, ce va fi pusă în vânzare ca hatchback cu 3 și 5 uși în toamnă. Pe lângă un design modificat, noul Swift are și motorizări mai performante și mai economice.

Suzuki a prezentat în premieră mondială noua generație Swift la uzina sa din Ungaria. Noul Swift este poziționat de Suzuki ca un model global strategic, venind pe piață cu modificări atât stilistice, cât și în ceea ce privește siguranța, performanțele dinamice, manevrabilitatea, eficiența consumului de carburant și micșorarea emisiilor poluante.

Noul Suzuki Swift are o caroserie mai ușoară dar și mai rigidă, prin folosirea unor componente din oțel ultra rezistent. Designul noului model ajută de asemenea la îmbunătățirea siguranței, atât pentru pietoni cât și pentru ocupanții săi, se arată în comunicatul de presă al producătorului japonez.

Designul interior are acum un aspect pentru dinamic, beneficiind de finisări de culoare neagră cu accente argintii.

Noul Swift a crescut ușor în dimensiuni, având o lungime mai mare cu 90 mm și un ampatament extins cu 50 mm. Lățimea este cu 5 mm mai mare (1.695 mm) decât la vehicul model, iar înălțimea are un plus de 10 mm (1.510 mm).

În ceea ce privește motorizările noul Suzuki Swift vine pe piață cu un nou motor de 1.2 litri pe benzină, cu tehnologia Dual VVT, ce produce 94 CP la 6.000 rpm, ce va înlocui unitatea de 1.3 litri. Cuplul generat este de 118 Nm la 4.800 rpm. Consumul noului motor însă mai mic, având o medie de 5 litri/100 km (în scădere cu 0,8 litri/100 km față de motorul 1.3) în cazul transmisiei manuale.

Clienții vor putea opta și pentru un motor diesel de 1.3 litri, fiind disponibil la începutul anului 2011. Acest motor are un consum mediu de 4,2 litri/100 km și emisii de doar 109 g CO2/km, respectând totodată și normele Euro 5.
Sursa
James Kilowatt
Era cool daca pe langa dieselul de la fiat luau si motorul de 1.4 multiair de 170CP biggrin.gif
Otto73
Si Hyundai vine cu primul hibrid si cu primul turbo pe modelul Sonata 2011.
Si in Europa sigur vor fi aceste doua motorizari pe acest model.
Turbo-ul va avea 2.0l cu o putere de 274cai (pe piata americana).
Mie designul chiar imi place.
getodac
Impozitul pentru autovehicule cu o capacitate cilindrică de peste 2.000 centimetri cubi va fi dublat comparativ cu valorile actuale. "Pentru mașini cu o capacitate cilindrică de peste 2.000 centimetri cubi va fi plătit un impozit dublu", a anunțat premierul Emil Boc. El a dat și un exemplu: pentru un autoturism Audi A6, 2,5 TDI impozitul va crește de la 468 lei la 936 lei. Ministrul Finanțelor,Sebastian Vlădescu, a explicat că măsura va intra în vigoare de la 1 iulie și este pe o perioadă nedeterminată.

Potrivit ordonanței de urgență pentru modificarea Codului Fiscal, prin care a fost introdus impozitul suplimentar pe mașini, pentru motorete, scutere, motociclete ?i autoturisme cu capacitatea cilindrică de până la 1. 600 cm taxa a crescut de la 7 lei la 8 lei/200 cmc sau fracțiune din aceasta, iar pentru autoturisme cu capacitatea cilindrică între 1.601 cmc și 2.000 cmc inclusiv impozitul a urcat de la 15 lei la 18 lei/200 cmc.

La autoturisme cu capacitatea cilindrică între 2.001 cmc ?i 2.600 cmc inclusiv, impozitul a fost majorat de la 30 lei la 72 lei/200 cmc.

O creștere sub stanțială a taxei a fost decisă pentru autoturisme cu capacitatea cilindrică între 2.601 cmc și 3.000 cmc inclusiv, de la 60 lei la 144 lei/200 cmc, și la autoturisme cu capacitatea cilindrică de peste 3.001 cmc, respectiv de la 120 lei la 290 lei/200 cmc. Impozitul pentru autobuze, autocare, microbuze a fost majorat de la 20 lei la 24 lei/200 cmc.

Pentru alte vehicule cu tracțiune mecanică cu masa totală maximă autorizată de până la 12 tone inclusiv va fi plătit un impozit de 30 lei/200 cmc, față de 25 lei/200 cmc până în prezent, iar pentru tractoare înmatriculate va fi achitat un impozit de 18 lei/200 cmc, față de 15 lei/200 cmc în prezent. (M.T.)

Sursa: Ziarul Gandul
HalbaSus
BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP BEEEEEEEEEEEEEEP ninja.gif
RD-Woo
PARIS 2010 - Lista celor mai importante premiere

Salonul Auto de la Paris se apropie cu pași mari, iar constructorii auto asează pe linia de start cele mai noi modele sau cele mai fascinante concepte. Anul acesta salonul parizian va avea loc în perioada 2-17 octombrie, iar standurile constructorilor vor fi amenajate în Porte de Versailles. Ținând cont că vor juca pe teren propriu, constructorii auto francezi vor veni cu cele mai multe dar si spectaculoase premiere.

Aston Martin - standul celor de la Aston Martin nu va fi unul plin de noutăți. Cel mai probabil constructorul britanic va veni la Paris însoțit de modelul DB9. Supercar-ul din Gazydon a primit cu puțin timp în urmă un facelift foarte discret.



Audi - in cadrul standului celor de la Audi publicul prezent la Salonul Auto de la Paris va putea admira noul A7. Sedanul coupe al constructorului din Ingolstadt va deveni primul rival al lui Mercedes CLS.



BMW - va veni la Paris cu noua generație a lui X3. După șase ani de la lansarea pe piața auto, SUV-ul compact al bavarezilor se bucură de un design nou, mult mai atrăgător. De asemenea, în dreptul standului constructorului german este posibil să facem cunoștintă cu mult așteptatul concept Megacity.



Bugatti - vor veni însoțiți de noul Veyron Super Sport. Noua versiune a lui Veyron a reușit să intre în Cartea Recordurilor, atingând viteza de 431 km/h. Mașina care a reușit această performanță este echipată cu un motor de 1.200CP și 1.500 Nm.



Chevrolet - in cadrul Salonului Auto de la Geneva de anul acesta au prezentat lumii întregi conceptul Aveo RS, iar acum, la Paris, își va face apariția modelul de serie al americanilor. Viitorul Chevrolet Aveo va rivaliza cu Sandero în versiune hatchback și cu Logan în versiune sedan.



Citroen - va prezenta în fața publicului propriu noua generație a lui C4. Cei prezenți vor putea admira însă numai varianta cu cinci uși, francezii având alte planuri pentru fanii coupe-ului. De asemenea, producătorul francez ne va face cunoștință și cu DS4.



Ford - vor aduce cu ei la Paris noul Mondeo facelift. Versiunea retușată a lui Mondeo oferă clienților o serie de elemente tehnologice care până acum lipseau din dotarea reprezentantului mărcii în segmentul mediu.



Land Rover - va aduce noul Range Rover Evoque. Noul model al britanicilor este cel mai mic, cel mai ecologic și cel mai ușor automobil creat de Land Rover până acum, și va fi lansat pe piață odată cu aniversarea a 40 de ani de existență a companiei.



Lotus - constructorul britanic se va număra printre vedetele salonului parizian, standul acestora urmând să găzduiască conceptul care prefigurează viitorul supercar Esprit. Alături de acesta este posibil să vedem un roadster și două concepte GT.



Mercedes - vor prezenta la Paris noul CL facelift dar și noul CLS. Noul CL-Klasse vine cu un look frontal mult mai agresiv dar și cu un propulsor nou. Unitatea V8 bi-turbo produce 429CP și dezvoltă un cuplu motor de 699 Nm.



Mini - standul constructorului britanic va găzdui noul facelift operat în gama modelului său iconic. Primele informații și imagini au fost prezentate în luna iunie, iar modificările aduse sunt minore, atât la exterior, cât și la interior.



Opel - cea de-a zecea generație a lui Astra a primit și o versiune pentru familiști, iar Salonul Auto de la Paris este locul perfect pentru prezentarea ei. Pentru prima dată versiunea break a lui Astra renunță la denumirea Caravan în favoarea numelui Sports Tourer.



Peugeot - va prezenta publicului noul 508, sedanul de clasă medie care va înlocui vechiul 407. Fanii brandului francez vor avea parte și de o surpriză, oficialii Peugeot dorind să prezinte si mult așteptatul 308 GTI.



Renault - va prezenta conceptul DeZir, un prototip electric care dispune de un design fascinant și de un propulsor de 150 de cai putere cu o autonomie de 160 de kilometri. De asemenea, francezii vor veni însoțiți și de versiunea electrică a lui Fluence.



Smart - va prezenta versiunea restilizată a lui Fortwo. Actualul Smart Fortwo va părăsi piața auto abia în 2013, când va fi înlocuit de noua generație dezvoltată în colaborare cu Renault, iar acest facelift are ca scop împrospătarea acestei generații.



Suzuki - vor prezenta noua generație a modelului urban Swift. Cea de-a treia generație a lui Swift vine cu un design ușor retușat, cu propulsoare noi și cu dimensiuni ceva mai mari.



Volvo - dacă Geneva a făcut cunoștință cu Volvo S60, Parisul va fi martorul dezvelirii lui V60. Versiunea break a lui S60 a primit titulatura de Sports Wagon pentru a sublinia alura sportivă a familistului din Gothenburg.

solmar
QUOTE (RD-Woo @ Jul 20 2010, 08:05 PM) *
PARIS 2010 - Lista celor mai importante premiere

Asa cum bine spuneam cand eram mici: STOP, A MEA!
Mircea104901
Omul care a condus 4,5 milioane de kilometri. Aceeasi masina.

Asta da fiabilitate biggrin.gif thumbsup.gif
T u d o r
Wow... ce tare e tipul.

Nici n-am stiut ca Volvo a creat candva masini asa de charistmatice cum e modelul asta. Nu-l stiam, arata superb.
Mariustom
Se dorește să se modifice procedura de examinare pentru obținerea permisului de conducere, drept care se face dezbatere publică
http://www.mai.gov.ro/index02_3.htm

Informație luată de aici
ninja.gif
bogcot76
Pai ok, inteleg ca se vrea reintroducerea poligonului si a traseului de noapte, in mare. Foarte bine. Eu insa cred, ca problema numarul unu este in continuare coruptia la examen. Cand or rezolva asta, atunci o sa fie mai bine.
HalbaSus
Who owns who ?

Rebel
QUOTE ( T u d o r @ Jul 21 2010, 01:46 PM) *
Wow... ce tare e tipul.

Nici n-am stiut ca Volvo a creat candva masini asa de charistmatice cum e modelul asta. Nu-l stiam, arata superb.


Tot respectul pentru proprietarul respectiv. Gasesc ca nu sunt singurul care isi respecta masina in acelasi mod. iata ce spune proprietarul:

Most people buy cars as an expedience, to keep up with the folks next door, to show off, or just figuring one feature ... such as fuel economy. They wind up with a car they grow to hate or disrespect and treat like a $20,000-$50,000 piece of junk. They beat on it, slam the doors, rarely if ever clean the car and eat/smoke in the car till it smells like an old movie theater and then decided not to spend any money to service it properly to the point the car begins to break down and the owner feels it is the car's fault. So much for going back into debt to purchase or lease another car and again repeat the cycle.

I try to understand the mechanisms within the car as the designers meant them to be used. I treat the car with respect not only when I am driving it but when it has taken me where I want to go. I don't eat or smoke in the car. I keep it clean under, inside and outside. I service it as the owner's manual called for ... figuring the manual was written by the engineers who built the car ... who knows better than they do?




http://www.designnews.com/article/12384-Ho...llion_Miles.php
laurentiu
Asta se intampla intr-o perioada in care fiabilitatea conta mai mult decat marketingul si banii.
ozz86651
http://autos.yahoo.com/articles/autos_cont...-reliable-cars/


In a nutshell:

The major Asian brands are still doing well overall. All models from Acura, Honda, Hyundai, Infiniti, Scion, and Toyota have at least average predicted reliability.

Ford continues to be the most reliable American automaker. Ninety percent of Fords, including Lincoln models, have at least average reliability.

Chrysler remains the lowest-ranked manufacturer in our survey. We can recommend only one of its vehicles, the four wheel-drive Dodge Ram 1500.

While European reliability had been improving, momentum seems to have stalled. All Porsche and Volvo models are rated average or better. But Audi, BMW, and Mercedes-Benz are among the worst automakers overall.

The Porsche Boxster has the best predicted reliability in our survey, while the Audi A6 3.0T and Jaguar XF have the worst.
Rebel
Acura, Honda, Toyota pana si Hyundai sunt reliable...
BMW, Mercedes, Audi und andere nu sunt reliable...

Aceeasi poveste de doi lei in care alea simple cu un motor si un singur geam automatic se compara cu cele care au departure lane, radar, efficient dynamics, etc..

BTW, multe sunt fiabile dar ce preferi: un Hyundai reliable dar zgomotoasa cu greieri si plastic de rahat, ieftina si instabila sau una super hich tech cu sport/ confort mode si o dinamica de invidiat?

Foaie verde trei pistoane,
Multi mananca doar castane....
ozz86651
Te enervezi degeaba, eu am pus numai un articol de pe yahoo smile.gif.

Si hai sa fim seriosi, marea majoritate a audiurilor si bemeweurilor de pe strada sint seria 3, A3 si A4 cu minimul de dotari, un sport package poate, fara nici o dotare high tech si radar si efficient dynamics si ce se mai vinde pe 1% din masini. Adica cu nimic diferite de Acura.
Vezi ca de BMW nu zice de rau in general, ci de modelele X35, ori problemele motorului aluia sint bine cunoscute de ceva vreme, nici vorba de aiurelile cu radare si electronica.

QUOTE
BMW had a bad year, with five of 11 models now scoring below average. Although the BMW M3 topped the sporty cars category, the 1, 3, and 5 Series models with the 3.0-liter, turbocharged engine had high problem rates related to the fuel system, among other issues.

Mercedes-Benz had the least reliable vehicles in three categories. Six of its 13 models were below average, and the GLK SUV was far below average this year. The redesigned E350 sedan was above average, but the new E-Class coupe, a wholly different car, was a disappointment.

Almost three-quarters of the Audi models we analyzed were below average. Volkswagen did better, with its Golf (formerly Rabbit) doing very well and the various Jetta models doing average or better.



Iar de Lexus vad ca n-ai zis nimic ... sau si aia au un geam electric si atit?
Rebel
Lexus is a PIECE OF SHIT!

Astazi am fost in dealershipul Lexus cu un amic. Este doar aceeasi turta facuta din secara cu niste frisca pe deasupra.

Si ca sa stii si matale, seria 3 este una dintre cele mai reliable masini si tehnic vorbind are mai multa tehnica standard decat ceea ce spui matale. Nu in ultimul rand, nemtii nu pun 4 tevi la esapament ca sa prosteasca lumea cand masina nici nu are 4 iesiri...

ce ma apuca pe mine rasul este reclama aia noua cu Toyota 4 -5 star crashing si la o cunostinta i-a taiat unul fata iar Toyota e muci. pacat ca n-am facut poza sa vezi cum arata o Toyota dupa ce a lovit lateralul unui FORD. penibil...

Ah, uitasem, baiatul care a cumparat Corolla mea mi-a spus ca are recall pentru ECU ca crapa si masina se opreste din mers... Halal reliability!
vio
da de ce ati bagat BMW la discutii de mashini?! BMW a ajuns la stadiu de mashina ?? miramash ... in afara de mashini cu motoare de autobuz nu stiu sa faca nimic , aaa si dulapuri/shifonere cu 3 canate , pe rotzi .... daca Lexus e turta de malai cu frishca , bmw e o gramada de gojgarele de oaie ...
ozz86651
QUOTE
ce ma apuca pe mine rasul este reclama aia noua cu Toyota 4 -5 star crashing si la o cunostinta i-a taiat unul fata iar Toyota e muci. pacat ca n-am facut poza sa vezi cum arata o Toyota dupa ce a lovit lateralul unui FORD. penibil...


Ar trebui sa stii si tu ca stelele nu masoara cum arata masina dupa impact, ci cum arata ocupantii, si ca masina TREBUIE sa se faca muci ca sa supravietuiesti tu fara vizite la spital.

Am un prieten cu 328 nou, i-a picat un surub d-ala mare dins supensie in 8,000 de mile. Nu l-a costat nici un ban sa i-l puna la loc, nici nu i-a pus viata in pericol dar e ridicol....
Rebel
Ozz, mai incearca si altceva decat NHTSA. De exemplu IIHS

The IIHS ranks the vehicles it tests in one of four positions: Good, Acceptable, Marginal or Poor. Ratings do not correlate to a chance of injury as in the government's test, because the IIHS is assessing more than just occupant injury. It is also looking at how well the vehicle structure performs and the movement of the dummy, such as a partial ejection from the vehicle.

Pe mine ma intereseaza si cum se comporta masina. Nu uita ca masele joaca un rol important in crash, o masina cu doua table ce duc energia catre exterior tot nu e safe decat in NHTSA impact. Accidentele nu sunt programate pe aceeasi ruta si nu toate masinile sunt lovite frontal fix in acelasi unghi pe care il pune NHTSA.
Iar daca tu crezi ca un Jaguar/ Audi de 2 tone se comporta mai prost in impact decat o Corolla obosita, trebuie sa iti faci temele. Sunt poze pe aici puse de mine cu asa zis-a bara de impact a Corollei; o indoi cu mana! Si nu am voie sa pun, dar ti-as arata ceva poze din dosare. Acolo vad eu stelele.
Pacat ca nu se dau stele la plasticul din interior si la cat de des iti lovesti genunchii cand intri in masina. Ca eu i-as da Corolei minus 4 stele la chestia asta. Mama cat am mai blestemat-o dupa ce m-am belit o data rau in cacatul ala de bord. Aia a fost ziua cand am decis ca zboara din curtea mea.

Referitor la BMW, recunosc, pe-asta n-am auzit-o inca dar nu zic ca nu-i asa. Dar singur nu cade, orice are o cauza... A cumparat masina de noua? Daca a luat-o used, este BMW Certified de la un dealer BMW? Servisarea s-a facut numai la BMW? Ceva "upgrade"-uri proprii si "tuning" facut la suspensii intr-un garaj de cartier?
Lucian107416
Rebel:
QUOTE (ozz86651 @ Oct 29 2010, 09:35 PM) *
Am un prieten cu 328 nou....

La BMW totul are o explicatie, la Toyota nu smile.gif In plus, toyotele - observi ca le-am scris cu litera mica - nu sunt BMW certified biggrin.gif, deci n-au cum sa se compare cu un BEEMVEU .
Referitor la masa, daca BMW-ul de 2 tone e superior, inseamna ca SUV-urile sunt parfum. Am mai discutat asta si majoritatea de pe forum ne dorim masini cu masa cat mai mica de dragul handling-ului, nu?
Rebel
Vezi ca daca esti nou pe forum nu inseamna ca nu s-a discutat asta cu ani in urma. Personal le-am detinut deci stiu ce vorbesc.
Du-te si cauta o Corolla si vezi ce ai in fata si in spatele radiatorului si uita-te la ceilalti.
Poate avea si 600 de kg daca au stiu ce sa puna in fata pentru protectie.

Exista tot aici poze puse cu masinile mele, inclusiv Corolla si BMW. Structura intre ele nu este doar incomparabila dar nici macar nu poate fi luata in discutie, deci da la BMW are o explicatie.
Cauta prin forum si trebuie sa le gasesti; eu n-am rabdare.
Lucian107416
QUOTE (Rebel @ Oct 30 2010, 10:23 PM) *
Vezi ca daca esti nou pe forum nu inseamna ca nu s-a discutat asta cu ani in urma. Personal le-am detinut deci stiu ce vorbesc.

Sunt mai vechi decat tine. Uita-te la datele de "join". Oricum, nu conteaza asta. Unele dintre argumentele tale ii dau apa la moara unui posesor de SUV, ca apoi sa-l persiflezi pe acelasi posesor de SUV si sa-i spui ca BMW-ul tau drag e mai usor si agil. Cunosc dragostea ta pentru masina adevarata(BMW) si totala repulsie pentru Toyota. Ma lasa rece si una si alta, dar ma amuza violenta discursului. Pana la urma, totul depinde de ce vrei de la masina. De la caz la caz poti avea si tu dreptate precum si posesorul unui SUV greu si puturos.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.