Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Stiri auto pe scurt
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
laurentiu
CITAT(laurentiu @ Jun 16 2009, 10:45 AM) *
http://www.24auto.ro/newsroom/Honda_Skoda_...din_Franta.html

In Franta se pare marcile nemtesti sunt mai iubite decat marcile japoneze, exceptie facand numai Honda. Ma bucur ca Volvo se tine bine smile.gif


Acum vad ca nu e Subaru trecut. Eh, lasa ca au gresit. Trebuia pus in locul lui Skoda whistling.gif
AZAZEL
international engine of the year 2009:

http://www.ukipme.com/engineoftheyear/categories.html
cristsib
Vine si la noi Toyota IQ!
cristsib
Aici sunt propunerile pentru masina anului 2010.
ncristi
Studiul JD Power in Germania:

http://www.jdpower.com/corporate/news/rele...aspx?ID=2009116

1.Pozitia dacia excelenta.
2.Laguna III confirma faptul ca este o masina foarte fiabila - pacat de design.
3.Excelenta pozitia alfei.
4.Declinul marcilor japoneze care se pare ca trec printr-o perioada mai putin inspirata.
cristsib
Reapare Toyota Supra!
cristsib
Hibridele sunt prea silentioase!
Diesel
Hertz va inchiria Lotus Elise si Exige in Italia
Ma intreb ce preturi au si daca inchiriaza si romanilor smile.gif

Lotus e ultima adaugire la Hertz Fun Collection
20krpm
un articol care mi s-a parut foarte nostim, prin simplul fapt ca mentioneaza inca de la inceput ca toate masinile care s-au calificat la categoria "overpriced" sint de productie americana smile.gif
laurentiu
Rechemari la greu:

http://www.mail.com/Article.aspx/money/bus...r-Mats?pageid=1
AZAZEL
criza i-a facut bine lui vw.
in doi ani a sarit de pe 4 pe 1 depasind in ordine pe ford, gm si toyota.

http://www.germancarblog.com/2009/11/volks...r-in-world.html
se pare ca la anul audi vor depasi pe mercedes.
Otto73
Koenigsegg nu mai vrea Saabul.
GMul nu stie ce va face cu marca suedeza in momentul de fata.

http://news.yahoo.com/s/ap/20091124/ap_on_bi_ge/us_gm_saab
Seri
O noua sesiune de crash teste EuroNCAP:


Singura surpriza este rezultatul slab obtinut de Toyota Urban Cruiser, doar 3 stele! ohmy.gif
James Kilowatt
Peugeot-Citroen vrea sa cumpere Mitsubishi, devenind al 6-lea grup mondial.

Mi se pare cool, dupa pomana facuta de statul francez cu bani publici unei firme private. Capitalism a l'europeen. smile.gif
AZAZEL
niste prostioare mai jos:

http://autos.yahoo.com/articles/autos_cont...orst-car-names/

cele mai nereusite nume de masini.
cristsib
Cea mai mare amenda aici.
Rebel
QUOTE (cristsib @ Jan 8 2010, 02:48 AM) *
Cea mai mare amenda aici.

Si la un moment dat ma gandeam sa ma mut in Elvetia. Imi plac regulile dar nici chiar asa... ma intreb daaca amenda a fost stabilita in functie de venitul omului...
RUE
modelul elvetian de amenda e beton. probabil atunci am circula toti mai decent in RO.
cea mai buna dovada e aceasta amenda. fiti siguri ca ii va pasa la milionar de amenda aia.
jenanti astia cu rovinietele electronice si noi circulam ca in epoca de piatra. cel putin in banat.
centura aia a timisoarei e de toata jena, o sa fie praf pe alocuri in primavara.
tm - lugoj deja e cu scandaluri la nici o luna de la inaugurare.
podul de la albina spre buzias are probleme mari.
orasul timisoara este praf. e o groapa uriasa in centru dupa ce treci podul de la politehnica spre catedrala - centru.
Rebel
QUOTE (RUE @ Jan 8 2010, 05:56 PM) *
modelul elvetian de amenda e beton. probabil atunci am circula toti mai decent in RO.

Cred ca nu stii ce vorbesti. pentru o depasire a vitezei cu 20-30 km/h sa iei o amenda de zeci de mii? de euro?
Iti garantez ca amenzile de cateva sute lucreaza excelent numai sa fie date. Eu cea mai mare am luat-o pt depasirea cu vreo 28 de km si m-a costat $148 parca. Si tot ii injur pentru ca anumite limitari sunt puse unde nu trebuie.

Screw Elvetia!
RUE
amenzile acolo sunt corelate cu veniturile, dar te asigur ca si un somer daca ia o amenda sau un milionar, ar simti cand sunt amendati.
solmar
QUOTE (RUE @ Jan 9 2010, 08:07 AM) *
amenzile acolo sunt corelate cu veniturile, dar te asigur ca si un somer daca ia o amenda sau un milionar, ar simti cand sunt amendati.

neh, imposibil... sa nu poti tu sa cazi la pace cu agentu'??? sa nu poti s-o rezolvi cu spaga... ce plictiseala!
acum serios mi-as dori ca inaintea obtinerii cetateniei romane, aplicabil si celor care o au, un stagiu de 3-5 ani in elvetia. apoi la liber!
T u d o r
Da da, sa vezi rata de sinucideri mai apoi. laugh.gif Lasa-ne asa in nestiinta noastra, daca as veni dupa 4 ani de Elvetia inapoi m-ar lasa nervii garantat.
ozz86651
Elevetia nu e deloc o tara in care e usor sa traiesti, mai ales pentru cultura noastra. Stiu elevetini pe aici care nu o vorbesc chiar de bine, d-apoi noi.
Cit despre amenda corelata cu venitul, e injust si nu e necesar.. chiar si un milionar daca isi pierde carnetul sau pierde puncte sufera si nu mai poate sa conduca.
James Kilowatt
Si mie mi s-ar parea normal ca sanctiunea sa fie proportionala cu gravitatea faptei, nu cu venitul sanctionatului. Vorba aia, legea tre' sa fie oarba.

Daca ramane fara carnet sau ia nitica parnaie asta ar afecta ca pe un miliardar ca pe un muritor de rand. Insa parnaie e pt se da pt infractiune grava, nu o banala contraventie.

Daca sunt sarac lipit si cu datorii de milioane la banca, cand iau amenda mi se dau bani, in loc sa mi se ia, daca am avere negativa? biggrin.gif
Rebel
QUOTE (RUE @ Jan 9 2010, 04:07 AM) *
amenzile acolo sunt corelate cu veniturile, dar te asigur ca si un somer daca ia o amenda sau un milionar, ar simti cand sunt amendati.

Asta este o grava incalcare a unor drepturi si este in deplina contradictie cu egalitatea in drepturi domnule. Bataie de joc. Oricum, nu as putea trai intr-o tara in care vecinul cheama politia daca fac dus dupa 10 seara. Inchisoare de dimensiuni mai mari unde libertatea este similara cu a unui peste in acvariu...Sa stea in prostia lor, numai sa n-o exporte...

QUOTE (solmar @ Jan 9 2010, 05:20 AM) *
neh, imposibil... sa nu poti tu sa cazi la pace cu agentu'??? sa nu poti s-o rezolvi cu spaga... ce plictiseala!
acum serios mi-as dori ca inaintea obtinerii cetateniei romane, aplicabil si celor care o au, un stagiu de 3-5 ani in elvetia. apoi la liber!


Solmar, muta-te acolo domnule, poate primesti si o hartie cu cate paharele de vin ai dreptul pe an...
James Kilowatt
Prin Elvetia rurala sunt niste satuce unde ai senzatia ca sunt beti toti.... si au niste moace de zici ca tot satul are aceeasi strabunici biggrin.gif
Niste poze cu strada principala dintr-un sat din asta... care are si hotel biggrin.gif Sunt autentice, facute in noiembrie...
T u d o r
Chestia cu amenda in functie de venit se poate aplica eventual in Elvetia, nu in Ro. biggrin.gif Aici unii par saraci lipiti pamantului si ei au vile chiar in ...Elvetia. biggrin.gif Unde de altfel nu mi s-a parut sa fie chiar asa lagar de concentrare si nici incet rau nu mergeau aia pe sosele.

Serios vorbind n-ar fi o idee chiar atat de rea. Pentru mine o amenda de 2-3 sute de euro sau franci ar fi cam usturatoare. PEntru un milionar ar parea restul de la paine. Gradul de preventie pe care orice amenda trebuie sa-l contina nu e la fel la mine si la el. Eu daca o iau odata sigur nu mai fac, la el merg fara numar fara numar.
Rebel
Bai Tudore, eu zic sa luam furcile si sa dam foc conacelor boieresti ! Ai dracului burghezi !

Acum stau si ma intreb daca prostul care ar da asa o lege stie ca un Ferrari si cand e condus calm este rapid pentru altii, si daca stie ca pt a schimba viteza unei asemenea masini trebuie ceva turatie.

Si daca as urmari ratiunea ta, ar insemna ca toti burghezii astia care au Bugatti si Bentley de pe la mine prin oras ar trebui sa ma intreaca tot timpul ca tot ii doare la salata de amenda... Culmea e ca nu o fac... sa mai amintesc ca omul a platit niste dari ca sa aiba masina aia?

A dracului capra vecinului nu mai moare si nu stim cum sa facem... grea problema domnule...

T u d o r
Bai ma lasi cu filosofiile de 2 bani? Cand esti responsabil esti responsabil si cu 5 dolari in buzunar si cu 5 milioane. Noi aici vorbim de cei care incaseaza o amenda pentru depasirea vitezei, deci despre cei care au depasit-o.

Prima mea amenda pentru depasirea vitezei a fost de vreo 50 mii lei. Ceva mai mult decat un pachet de tigari la vremea aia. Mi s-a rupt. Apoi am incasat alta imediat dupa ce au introdus noul cod rutier cu amenzile majorate si am simtit-o. Frica pazeste bostanaria.

In privinta judecatilor tale de valoare la adresa mea imi pot permite sa le ignor. N-am chef sa ma cert cu tine si stii ca te respect. Nu ma face sa-mi pierd respectul prin astfel de atacuri la persoana. smile.gif Oricum nu fac parte din categoria romanilor pentru care o amenda sa insemne un nou CAR facut. Dar nici nu ma bat cu caramida in piept pentru asta, prefer sa fiu recunoascut pentru calitatea mea ca om decat pentru grosimea buzunarului.
pmhoria
In 2007 am fost cu vechea Fabie prin Elvetia. Pana am ajuns in primul oras mai maricel, nu am vazut masina mai noua de 2002 pe autostrada ..si toti mergeau legal fara depasiri din scurt, fara blitzuri..etc. Eee..povestea s-a schimbat in Geneva.. acolo eu eram cu caruta si ei cu masini adevarate. Dar acolo am observat ca erau un pic mai tupeisti sogferii in trafic desi respectau legislatia. Depasiri din scurt, fara semnalizari..taiat de banda fara sa se asigure..chestii, cum sa le zic, romanesti un pic. Si apoi am aflat si eu de sitemul lor de pedepse, si sincer la ce concentratie de bogatie e in marile orase si ce saracie e prin sate.. nu stiu cum ai putea sa-i responsabilizezi pe oamenii din ambele categorii.
Ei s-au gandit la sistemul asta si pt ei functionezaza, ce sa-mi mai bat capul ca poate era mai bine nu stiu cum.. smile.gif Functioneaza si gata. Oamenii nu se plang, si oricum daca vor s-o schimbe legea, au referndumul de partea lor. whistling.gif
FAR EASTERN
Anul trecut a fost primul in care piata interna nu a fost cea mai importanta piata pentru Dacia, ci abia a treia, devansata de Germania si Franta. Astfel, Dacia a vandut 85.000 de automobile in Germania anul trecut, ajungand la o cota record de 2,1% din piata. In Romania vanzarile pe 2009 au fost sub 45.000 de unitati, jumatate fata de 2008, insa reculul de la noi a fost compensat de tari precum Franta si Italia unde vanzarile Dacia au depasit 60.000, respectiv 20.000 de unitati.

Cea mai spectaculoasa evolutie a fost insa fara indoiala in Germania, unde datorita programului Rabla (in germana Abwrackprämie), marca romaneasca si-a vazut vanzarile ajungand la un nivel mai mult decat triplu: aproape 85.000 de unitati, echivalent cu o cota de 2,1%, fata de nici 0,8% acum un an.

Achim Schaible, CEO al Renault Germania a declarat, citat de ziarul Die Welt, ca rezultatul e foarte bun, adaugand insa ca anul acesta lipsa programului Rabla se va simti asupra vanzarilor, iar prognoza arata 30.000 de automobile vandute de Dacia in acest an, iar pentru Renault 120.000, scadere fata de cele peste 140.000 de anul trecut. La cele 150.000 de autoturisme ce se estimeaza ca vor fi vandute de Renault - Dacia se mai adauga 15.000 de vehicule comerciale usoare. Prognozele pesimiste nu trebuie sa surprinda deoarace dupa un an in care piata germana a urcat la un nivel record de 3,8 milioane masini datorita programului Rabla, asociatiile industriei auto asteapta un 2010 slab cu 2,8 milioane de inmatriculari in lipsa acestui program.

Dacia a avut un an record si in Franta unde vanzarile au crescut cu 40%, la peste 61.000 de masini, echivalentul unei cote de 2,7%. Si in Italia a fost un an record pentru Dacia care si-a vazut inmatricularile urcand cu 150%, la 20.800 unitati, echivalentul a 1% din piata.

Si in Spania a fost un an foarte bun, vanzarile marcii romanesti crescand cu 25%, la peste 8.700 unitati.

Dacia a produs in 2009 circa 300.000 de automobile, din care nici 45.000 nu s-au vandut in Romania. Pe de alta parte, jumatate din productie a mers catre Franta si Germania, cele mai importante doua piete.
Rebel
QUOTE ( T u d o r @ Jan 10 2010, 07:29 AM) *
Bai ma lasi cu filosofiile de 2 bani? Cand esti responsabil esti responsabil si cu 5 dolari in buzunar si cu 5 milioane. Noi aici vorbim de cei care incaseaza o amenda pentru depasirea vitezei, deci despre cei care au depasit-o.

Prima mea amenda pentru depasirea vitezei a fost de vreo 50 mii lei. Ceva mai mult decat un pachet de tigari la vremea aia. Mi s-a rupt. Apoi am incasat alta imediat dupa ce au introdus noul cod rutier cu amenzile majorate si am simtit-o. Frica pazeste bostanaria.

In privinta judecatilor tale de valoare la adresa mea imi pot permite sa le ignor. N-am chef sa ma cert cu tine si stii ca te respect. Nu ma face sa-mi pierd respectul prin astfel de atacuri la persoana. smile.gif Oricum nu fac parte din categoria romanilor pentru care o amenda sa insemne un nou CAR facut. Dar nici nu ma bat cu caramida in piept pentru asta, prefer sa fiu recunoascut pentru calitatea mea ca om decat pentru grosimea buzunarului.


Departe de mine judecata de ordin personal. Ca am eu opinii mai puternice, nu inseamna ca am ceva cu cineva. thumbsup.gif
Judecata mea insa nu este de doi lei ci doresc sa iti aduc in vedere ca gandesti gresit. Este gresit sa dai amenda dupa venit, pasul urmator ar fi sa vindem painea la preturi diferite, mai ieftin pentru saraci si mai scumpa pentru bogati.
In afara faptului ca este un tratament discriminator nu este nici pe departe corect. Exista dealtfel si o nisa de fani care au hooby-uri masina si care fac eforturi sa cumpere acel M3 sau AMG pentru ca asta vor. la fel cum exista multi care par average dar sunt mai bogati decat crezi tu sau guvernul.

Total inechitabil si discriminatoriu.
T u d o r
Rebel, dar deja sunt lucruri care te costa diferit, sunt asa numitele obiecte de lux. Sau daca vrei, suprataxarea luxului. E evident ca numai cine isi permite poate achizitiona un produs de lux, asadar ne adresam doar categoriei celor bogati.
De asemenea un alt exemplu care-mi vine in minte acum este cel al alcoolului si tutunului.

Atat fumatorii, betivii si cei care consuma produsele de lux ar trebui deja sa fie total nemultumiti pentru pretul pe care il platesc pe obiectele placerii lor. De ce sa fie taxata tuica altfel decat painea? biggrin.gif
RUE
in riyadh mai ieseam la la biliard si masa cu un elvetian care era consultant SW pt o firma elvetiana si care fusese recrutat din somaj, deci nu... fusese pe val si avea un clk de 18 000 euro sh.
Rebel
QUOTE ( T u d o r @ Jan 10 2010, 04:41 PM) *
Atat fumatorii, betivii si cei care consuma produsele de lux ar trebui deja sa fie total nemultumiti pentru pretul pe care il platesc pe obiectele placerii lor. De ce sa fie taxata tuica altfel decat painea? biggrin.gif


Pentru ca se obtine altfel? Ai vazut tu ca tuica se vinde in functie de categoria sociala? betivi si fumatori sunt si bogati si saraci si pachetul de tigari are acelasi pret pentru amandoi.
James Kilowatt
Eu sunt de acord cu Rebel. Tratamentul diferentiat in fata legii mi se pare foarte pacatos ca principiu.

Nici prea multa putere pt Garcea nu e buna, desi sunt de acord ca smecherii cu jeepane care o fac pe eroii pe strazi trebuie starpiti. Insa Garcea chiar si bine intentioant inca aplica legea ca bou', fara sa gandeasca, asa ca prefer sa nu-i dau prea multe puteri. Adica, daca te prinde cu 70km/h langa o scoala sau cu 160km/h pe autostrada ziua in amizaza mare, teoretic esti pasibil de aceeasi amenda. Practic insa, pentru prima eu unu' ti-as lua carnetul vreo juma' de an si ti-as da o amenda crunta, pentru a doua mustrare verbala biggrin.gif Mi-ar placea ca politia sa aiba putere mai multa (cam ca-n america biggrin.gif) insa doar dupa ce dovedesc ca sunt nisti tipi destepti si rafinati, cu bun simt si care gandesc cu circumvolutiunea lor, nu doar niste roboti care aplica un regulament simplist.
ozz86651
Si eu sint de acord cu Rebel, nu neaparat din cauza amenzii dar din cauza ca exista s alte sisteme de penalizare: puncte, suspendarea sau anularea carnetului, dosar penal, bulau etc.
Cu toate astea asa de-al dracu smile.gif as vrea sa prezint si o alternativa de punt de vedere:
1. Egaliatea in fata legii pot sa o masori in diferite unitati. De exemplu in franci, euro sau ... procente.
2. Totusi piinea si amenda sint chetii foarte diferite. Una e un produs ailalata e o penalizare.
3. Oamenii oriucm nu-s egali in fata legii/guvernuluo nici macar in principiu. Sa nu uitam ca de fapt impozitul in majoriatea tarilor e progresiv, taxele tin de cilindree etc. Amenda e mai deraba ca un impozit/taxa decit ca o piine.
4. Hai sa spunem ca doi copii fac o timpenie. Daca unul e pispiriu si celalalt e un vlajgan si le aplici pedepse fizice, nu o faci "puteri"? daca nu ori vlajganul nu simte nimic, ori pispiriul moare.

QUOTE
Mi-ar placea ca politia sa aiba putere mai multa (cam ca-n america biggrin.gif)


De fapt nu cred ca vrei asta... adica cind e vorba de altii da, da nu cind e vorba de tine smile.gif. Puterea politiei in america e consecinta directa a dreptului de a detine arme. Dreptul d ea detine arme are aspecte pozitive (un Stalin/Ceausescu ar f i imposibil aici) dar are o multime de efecte secundare negative si libertati pierdute. In Europa neexistnind dreptul de a detine arme in acceasi forma (ok, Elventia unde mai orice cetatean e OBLIGAT sa detina arma e o expceptie) nu e necesara aceasta putere a politiei.
T u d o r
Asta e stirea despre care vorbim? biggrin.gif wow...ce l-a ars pe flacau. Cica avea antecedente, probabil ca au un sistem de amendare exponential la recidiva. In alta ordine de idei 270 ron pentru un tip de talia lui Penescu mi se pare de asemenea ridicol.
solmar
QUOTE (Rebel @ Jan 9 2010, 08:14 PM) *
QUOTE (RUE @ Jan 9 2010, 04:07 AM) *
amenzile acolo sunt corelate cu veniturile, dar te asigur ca si un somer daca ia o amenda sau un milionar, ar simti cand sunt amendati.

Asta este o grava incalcare a unor drepturi si este in deplina contradictie cu egalitatea in drepturi domnule. Bataie de joc. Oricum, nu as putea trai intr-o tara in care vecinul cheama politia daca fac dus dupa 10 seara. Inchisoare de dimensiuni mai mari unde libertatea este similara cu a unui peste in acvariu...Sa stea in prostia lor, numai sa n-o exporte...

QUOTE (solmar @ Jan 9 2010, 05:20 AM) *
neh, imposibil... sa nu poti tu sa cazi la pace cu agentu'??? sa nu poti s-o rezolvi cu spaga... ce plictiseala!
acum serios mi-as dori ca inaintea obtinerii cetateniei romane, aplicabil si celor care o au, un stagiu de 3-5 ani in elvetia. apoi la liber!


Solmar, muta-te acolo domnule, poate primesti si o hartie cu cate paharele de vin ai dreptul pe an...


Ori ne batem gurile de pomana pe forumul asta ori nu. Daca civilizarea bizonului de la volan inseamna masuri drastice prefer asta, mai ales ca eu ca si multi altii, ma comport normal in trafic. Nu sunt de acord cu paliere de amenzi diferentiate. Greseala e aceeasi pt toata lumea, trebuie penalizata identic. La noi insa politia si sistemul juridic controlat politic sunt la fel de vinovate de starea de fapt - legea nu e una pentru toti. E drept ca si prin alte parti se fac concesii si nu prea vezi "burtosi" suferind dar la noi a devenit regula, ca sa nu mai zic ca ti se forteaza greseala ca sa ti se propuna aranjamentul/mita ceea ce e strigator la cer. To protect and to serve e o gluma, eu am in fata ochilor militianul din intersectie care se retrage in umbra si in loc sa dirijeze circulatia apare doar sa opreasca pe unul care a fortat galbenul. As prefera sincer ca fiecare echipa de politie sa fie insotita de una de reporteri care sa filmeze, poate asa ajungem la un rezultat. Daca zilnic bizonul vede ca nu e de gluma poate ii mai scad fumurile.

Si apropos de Elvetia, am avut o ocazie sa lucrez in Zurich acum mai bine de 10 ani, dar i-am dat cu piciorul, din alte considerente decat cele de mai sus.
Rebel
QUOTE (solmar @ Jan 11 2010, 06:53 AM) *
... To protect and to serve e o gluma, eu am in fata ochilor militianul din intersectie care se retrage in umbra si in loc sa dirijeze circulatia apare doar sa opreasca pe unul care a fortat galbenul. As prefera sincer ca fiecare echipa de politie sa fie insotita de una de reporteri care sa filmeze, poate asa ajungem la un rezultat. Daca zilnic bizonul vede ca nu e de gluma poate ii mai scad fumurile.


Solmar, ce te face sa crezi ca altundeva e altfel? Sa ii vezi pe astia cum stau ascunsi dupa copac, statia de autobuz sau cu laserul intre capacul ridicat al portbagajului menit sa le ascunda girofarele.
Dar daca ai o urgenta ai dat de dracu... "for english press one for french press two"...

Ca sa nu mai zic ca in trafic sunt o groaza de nenorociti care iti taie calea, fac niste manevre de toata jena punand in pericol cel putin alti doi samd. Si aici stau la gogosi si la panda si o freaca fara sa opereze. As vrea sa ii vad oprind pe unul care tocmai a facut un slalom periculos si a fortat alti 3 sa franeze in conditii precare, decat sa stea la panda intr-un colt sa vada daca am eu 50/h...
solmar
QUOTE (Rebel @ Jan 11 2010, 05:51 PM) *
QUOTE (solmar @ Jan 11 2010, 06:53 AM) *
... To protect and to serve e o gluma, eu am in fata ochilor militianul din intersectie care se retrage in umbra si in loc sa dirijeze circulatia apare doar sa opreasca pe unul care a fortat galbenul. As prefera sincer ca fiecare echipa de politie sa fie insotita de una de reporteri care sa filmeze, poate asa ajungem la un rezultat. Daca zilnic bizonul vede ca nu e de gluma poate ii mai scad fumurile.


Solmar, ce te face sa crezi ca altundeva e altfel? Sa ii vezi pe astia cum stau ascunsi dupa copac, statia de autobuz sau cu laserul intre capacul ridicat al portbagajului menit sa le ascunda girofarele.
Dar daca ai o urgenta ai dat de dracu... "for english press one for french press two"...

Ca sa nu mai zic ca in trafic sunt o groaza de nenorociti care iti taie calea, fac niste manevre de toata jena punand in pericol cel putin alti doi samd. Si aici stau la gogosi si la panda si o freaca fara sa opereze. As vrea sa ii vad oprind pe unul care tocmai a facut un slalom periculos si a fortat alti 3 sa franeze in conditii precare, decat sa stea la panda intr-un colt sa vada daca am eu 50/h...


acum doi ani parca am avut niste musafiri din bulgaria si mi s-au plans ca la ei e mai rau ca la noi. cum asa? pai la traversarea pe trecerea de pietoni o faci pe riscul tau. sa vezi ce mi s-a umflat pipota de bucurie.... la moldoveni stiu ca e si mai si. am avut niste contracte transort pe acolo si se plangeau soferii ca-i belesc din toate pozitiile. ca au sapca, ca n-au sapca. pe o bucata de 20-30 de km aveau militian bun/militian rau. unu te lasa, "ia-o pe aici, ca scurtezi", altu te inhata, "de ce-ai luat-o pe aci, ca n-ai voie".
nu stiu de ce traiesc eu cu ideea ca afara lumea e mai politicoasa in trafic. daca semnalizezi stanga/drepta sau sa te inscrii de pe o sosea laterala parca nu stai pana te plictisesti.
acum bizon fara militian pe masura n-are farmec. trebuie sa le avem pe ambele. daca vrem regula pe sosele intai disciplinam militienii si apoi urmeaza si bizonii. ca o mai scapa cate unul neprins, doar gauss e de vina, cu curba lui cu tot.
cristsib
Ideea de amenzi "dupa buget, coane Fanica" tenteaza pe tot mai multi. Vezi aici.
FAR EASTERN
Inca un "logan" :

Nissan va lansa in SUA alte doua modele de 10.000 de dolari (6.900 euro), ca parte a unui proiect mondial care prevede comercializarea unor masini low-cost ce urmeaza a fi produse la cinci uzine diferite, scrie Automotive News. Nissan vinde in SUA o masina a carui pret pleaca de la 9.990 dolari, sedanul Versa care este una din cele mai ieftine masini noi de pe piata americana.

Masinile vor fi produse pe asa-numita "platforma V" pe baza carei vor fi dezvoltate cateva modele, urmand ca productia sa ajunga la un milion de masini pe plan mondial. Cele doua modele ce vor fi vandute in SUA urmeaza a fi produse in Mexic unde productia pentru programul low-cost ar putea ajunge la 200.000 masini/an.

Nissan vinde o masina de sub 10.000 de dolari, sedanul Versa a crui pret de pornire e de 9.990 dolari (6.900 euro) pentru o versiune cu motor pe benzina de 1,6 litri, 107 CP si consum mediu de 8 litri/100 km. Masina are sase airbag-uri dar geamurile sunt actionate manual si nici radio-ul nu e inclus in dotarile standard.

Anul trecut in SUA vanzarile Versa au trecut de 82.000 de unitati, echivalentul a sub 1% din piata.
James Kilowatt
Pe mine nu m-ar mira sa fie chiar logan, avand in vedere ca Reno si Nissan sunt frati de cruce.


Chestia aia cu amenzile dupa avere mi se pare o tampenie imposibil de aplicat. Daca am 25 ani si o casa de juma' de milion, in rate pe 50 ani, din care am platit 3 rate care e averea mea ca sa se calculeze amenda? Da' daca casa e a nevestei? Etc, etc... Aluia i-au dat o amenda de aproape 1% din averea lui. Averea unuia care n-ar nimic si plateste pt tot rate cum se calculeaza? Vine Garcea acasa si evalueaza cat costa televizorul?

In elvetia o asemenea tampenie de lege trece pentru ca e populista si acolo se aproba prin referendum. Probabil ca toti betivanii care si-au baut "averea" au aprobat-o in grup.

Tot in Elvetia recent au dat o lege, tot prin referendum, interzicand sa se mai construeasca minarete. Se pot construi moschei, insa fara minarete. Acelasi principiu... mobilizam p..limea, aratam cu degetul o minoritate de "dusmani de clasa" (bogati, musulmani, carliontzatzi, nu conteaza care) si se aproba orice cretinatate.
ozz86651
QUOTE
Daca am 25 ani si o casa de juma' de milion, in rate pe 50 ani, din care am platit 3 rate care e averea mea ca sa se calculeze amenda?


Probabil equity, adica procentul din casa pe care-l detii. Dupa 3 rate e aproximativ 0 ca ai platit numai dobinzi.
klm
Daca s-ar adopta asemenea lege in Romania (fara modificarea Constitutiei si a legislatiei europene) n-as mai plati nicio amenda biggrin.gif!

A fost lansat noul Ford Focus:

cristsib
De acum ne putem proiecta masina cum vrem. Vezi aici.
AZAZEL
mercedes:
http://www.worldcarfans.com/110012524185/2...empts-to-rescue
HalbaSus
LOL, desi stirea ma bucura nespus (in sensul ca e o dovada in plus ca SUV-urile sunt useless) vina era totusi a gumelor, care probabil erau cele standard (probabil all-weather). Cu niste roti capabile nu cred ca ar fi avut probleme (dovada ca au si reusit dupa ce au montat lanturi).
Iarna, diferenta o fac gumele, nu sistemele de tractiune. O dacie cu gume de iarna va fi mult mai buna pe zapada decat un Land Cruiser cu semi-slick-uri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.