Alex-F1
Sep 8 2008, 10:35 PM
laurentiu
Sep 11 2008, 05:14 PM
1. Hamilton
2. Raikkonen
3. Massa
4. Kovalainen
5. Kubica
6. Alonso
7. Heidfeld
8. Trulli
Pleca din pole: Hamilton, fastest lap Hamiltom, termina cursa 17
Cine tre' sa intrebele il rog sa intrebe cat mai repede pentru ca de maine nu voi mai avea netul disponibil.
Oana
Sep 11 2008, 06:46 PM
cati piloti vor termina cursa cu o singura oprire la boxe?
20krpm
Sep 11 2008, 07:48 PM
cum cea mai buna intrebare cu care am putut sa contribui a fost ceva de genul "ce culoare rosie va avea masina soferului caruia ii va fi inminata victoria lui hamilton de la monza", si cum toata lumea stie foarte bine ca raspunsul la aceasta intrebare este "da", vom considera intrebarea Oanei ca fiind singura si valorind doua puncte pentru etapa asta. happy ferraring, everybody.
laurentiu
Sep 11 2008, 09:33 PM
Pai... niciunul
Oana
Sep 12 2008, 12:47 PM
20krpm
Sep 12 2008, 07:12 PM
1. RAI
2. HAM
3. KUB
4. VET
5. MAS
6. HEI
7. BOU
8. ALO
pole: RAI
fast: RAI
q: cred ca amindoua hondele o sa fie pe 1-stoppers, alta sansa n-au. problema e daca vreuna dintre ele o sa supravietuiasca. hai sa zic 2.
edit: vi se pare ca exagerez cu 2 str-uri in primele 8?...
AZAZEL
Sep 12 2008, 11:07 PM
chiar nu stiu ce sa zic.
s-ar putea sa ploua iar in acest weekend ceea ce va implica hazardul.
daca nu va ploua, va fi sigur racoare ceea ce va avantaja pe mclaren.
ramane de vazut.
ar cam fi timpul pt un DNF pt hamilton si cred ca il voi pronostica in acest weekend
deci
raikkonen
kubica
heidfeld
massa
kovalainen
trulli
vettel
webber
pole&fastest kimi
3 piloti vor opri o singura data
termina cursa 16 masini.
daca eram cu mintea intreaga, pronosticam pole& win pt hamilton iar pe massa cel putin pe 3.
Oana
Sep 13 2008, 01:06 PM
1 massa
2 kubica
3 hamilton
4 alonso
5 glock
6 heidfeld
7 kimi
8 vettel
pole - hamilton
fast - kovalainen
finish - 14
q - 1 (in conditii de pista uscata as fi pus 8)
klm
Sep 13 2008, 03:11 PM
Fooooarte interesanta cursa!
Vettel pole, Massa-6, Raikkonen-14, Hamilton-15. Fooooarte interesant!
20krpm
Sep 13 2008, 06:04 PM
daca imi pare rau de ceva, imi pare rau ca hamilton nu e acolo sus cu vettel, bourdais si kovalainen, sa vedem o cursa a soferilor cu adevarat talentati. but boy, de cind ma uit la formula 1 inca n-am primit asa o recompensa pentru incurajarile mele.
edit: daca stau sa ma gindesc bine, probabil ca locul pe care a iesit hamilton de fapt a reusit sa faca cursa de la monza sa se desfasoare anul asta. daca hamilton intra in q3 (ceea ce ar fi insemnat ca nici massa si nici kimi n-ar fi intrat), am motive serioase sa cred ca s-ar fi anulat cursa.
klm
Sep 13 2008, 07:21 PM
Nu prea as crede ca fia il vede cu ochi negri pe LH si se inchina in fata Ferarri dupa ce s-au chinuit ani intregi sa-l ingenuncheze pe MS; daca tii tu bine minte au incercat aproape orice pentru ca neamtu sa nu mai castige (cred ca daca i-ar fi legat o remorca de masina tot ar fi castigat). Hamilton a avut anul trecut concursul tuturor: staff, soarta, talent si a dat-o-n bara, anul asta se afla in aceeasi postura iar daca nici acum nu reuseste sa ia titlul nu va fi decat vina lui asa cum a fost doar vina lui MS ca a castigat de atatea ori
.
AZAZEL
Sep 14 2008, 01:52 PM
chiar sunt curios ce se va intampla azi.
daca va fi vreme uscata, va fi o disputa intre kovalainen si massa. daca nu, oricine din cei 22 piloti poate castiga.
tare mi-e teama de un incident in primul viraj, hamilton si raikkonen fiind foarte vulnerabili.
tare mi-e teama ca indiferent de vreme, raikkonen va rata si cele cateva puncete ce teoretic le-ar putea face inca din primul viraj.
AZAZEL
Sep 14 2008, 02:04 PM
hamilton si raikkonen cred ca vor merge pe un singur stop mai ales ca se economiseste mult combustibil cu safety carul
AZAZEL
Sep 14 2008, 02:58 PM
daca mai astepta un pic , raikkonen putea trece pe dry.
James Kilowatt
Sep 14 2008, 08:01 PM
Eu n-am prea inteles de ce Kimi n-a mers pe o strategie cu o singura oprire la standuri.... Massa n-avea incotro, insa Raikkonen ar fi putut, nefiind in primii 10...
20krpm
Sep 14 2008, 09:20 PM
nu cred ca numarul de pit stop-uri a fost punctul forte al strategiei lui kimi azi. si probabil ca nici felul in care a schimbat cauciucurile. totul a functionat foarte bine pentru el, a avut un duel impresionant cu fischella (care sa nu uitam alearga tot cu motor ferrari!!), a facut o cursa calculata, fara sa-si asume riscuri, si a terminat pe un excelent loc 9. ii mai trebuia numai un dram de noroc adaugat la dibacia lui si putea chiar sa termine in puncte. evolutia sa a fost cu atit mai impresionanta cu cit, saptamina asta, a reusit inca o performanta demna de un mare campion: a semnat sa primeasca bani de la ferrari pentru inca un an.
intre timp, pentru cei interesati de cursele de formula 1 in varianta lor contemporana, primele 3 locuri au fost ocupate de vettel, kovalainen si kubica.
AZAZEL
Sep 14 2008, 10:36 PM
QUOTE (James Kilowatt @ Sep 14 2008, 08:01 PM)
Eu n-am prea inteles de ce Kimi n-a mers pe o strategie cu o singura oprire la standuri.... Massa n-avea incotro, insa Raikkonen ar fi putut, nefiind in primii 10...
nu ai vazut ca asta a incercat hamilton insa se uscase atat de mult incat daca ramanea pe wetts pierdea minim 5 sec pe tur si a fost nevoit sa intre pt a schimba pe intermediare chiar daca avea combustibil pana la sfarsit.
raikkonen anticipase faptul ca se va usca si de asta primul schimb a fost scurt insa chiar si asa, cred ca in momemntul in care a intrat a doua oara cu scopul sa treaca pe intermediare , mai avea combustibil pt inca 5 tururi.
eu cred ca in ultimile 7 tururi se putea trece pe anvelope de uscat insa nu cred ca avantajul rezultat era mai mare de 2 sec pe tur , ceea ce nu ar fi compensat timpul pierdut la boxe.
si nu cred ca kimi a avut cu ce ridica ritmul masinii pe timp de ploaie. si massa a fost la fel. toata treaba sta in modul cum masina se intelege cu anvelopele si cu vremea de afara.
nu ai vazut cum ritmul lui hamilton a picat in momentul in care s-a uscat.
nu se mai putea tine de massa cu toate ca erau aceleasi anvelope
20krpm
Sep 15 2008, 12:34 AM
QUOTE (AZAZEL @ Sep 14 2008, 05:36 PM)
nu ai vazut cum ritmul lui hamilton a picat in momentul in care s-a uscat.
nu se mai putea tine de massa cu toate ca erau aceleasi anvelope
corect. daca te uiti la cauciucul din stinga fata al lui hamilton, la sfirsitul cursei, ai sa ai mai multe detalii care sa-ti sustina afimatia. erau intr-adevar pe acelasi tip de cauciucuri, doar pe presiuni diferie
klm
Sep 15 2008, 08:06 AM
Ori masina lui Hamilton a fost setata mai bine/e mai buna ori asta e un pilot extraordinar; ma uitam la modul in care fiecare din cei doi, Raikkonen si Hamilton, au facut depasirile, primul se chinuia sa gasesca o trasa pe care sa treaca iar al doilea trecea de parca ar fi avut macar 100cp in plus, si totusi daca avem in vedere ca cel mai rapid de pe pista a fost (din nou) Raikkonen tot nu reusesc sa-mi explic mare lucru din evolutiile celor 2. Alegerea pneurilor a avut un cuvant greu de spus in rezolvarea cursei si Alonso ne-a mai demonstrat odata, daca ar mai fi fost nevoie, ca este unul din cei mai buni (daca nu ma insel a fost primul care a optat pentru intermediare); sper sa-l vad cat mai repede la o echipa competitiva.
Jos palaria pentru Vettel, astept sa ne incante in continuare cu evolutii frumoase (trebuie sa admit ca locul acestuia din calificari si de la sfarsitul cursei a fost o mare surpriza placuta).
a3des
Sep 15 2008, 10:56 AM
Cred ca daca pana acum echipele mari nu si-au pus ochii pe Vettel, de acum incolo se vor bate pentru el.
AZAZEL
Sep 15 2008, 11:25 AM
QUOTE (klm @ Sep 15 2008, 08:06 AM)
Ori masina lui Hamilton a fost setata mai bine/e mai buna ori asta e un pilot extraordinar; ma uitam la modul in care fiecare din cei doi, Raikkonen si Hamilton, au facut depasirile, primul se chinuia sa gasesca o trasa pe care sa treaca iar al doilea trecea de parca ar fi avut macar 100cp in plus, si totusi daca avem in vedere ca cel mai rapid de pe pista a fost (din nou) Raikkonen tot nu reusesc sa-mi explic mare lucru din evolutiile celor 2. Alegerea pneurilor a avut un cuvant greu de spus in rezolvarea cursei si Alonso ne-a mai demonstrat odata, daca ar mai fi fost nevoie, ca este unul din cei mai buni (daca nu ma insel a fost primul care a optat pentru intermediare); sper sa-l vad cat mai repede la o echipa competitiva.
Jos palaria pentru Vettel, astept sa ne incante in continuare cu evolutii frumoase (trebuie sa admit ca locul acestuia din calificari si de la sfarsitul cursei a fost o mare surpriza placuta).
eu zic ca masina lui hamilton a fost setata pt o cursa pe ploaie 100% si asta ar fi explicatia pt faptul ca mergea atat de repede si ca a picat atat de tare cand s-a uscat. la ferrari cred ca a fost invers. timpul lui raikkonen a fost obtinut pe asfalt aproape uscat.
noi vedem doar ce este la televizor si deseori putem trage concluzii gresite.
indiferent ce veti spune, marea problema a lui raikkonen este incalzirea anvelopelor. as putea sa spun ca pt ferrari in general, modul cum anvelopele comunica impreuna cu masina ar fi o problema.
raikkonen a avut aceeasi problema si anul treecut dar a gasit antidotul. anul acesta se pare ca ferrari si raikkonen nu mai pot face nimic in acest sens si anumite rezultate bune ft finlandez ar fi absolut intamplatoare.
acelasi lucru se poate spune si depre heidfeld. heidfeld este acelasi pilot de anul trecut insa rezultatele lui in calificari si apoi implicit cele din cursa sunt proaste pt simplu fapt ca nu reuseste sa se inteleaga cu anvelopele.
BTW: primul pilot ce a trecut pe anvelope intermediare se pare ca a fost kubica.
alonso a trecut pe intermediare ceva mai tarziu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.