ucleden
Sep 3 2008, 09:10 PM
Am un Ford Escort 1.6 16V 90CP fabricat in 19.12.1995.
Cand merg cu el dupa o vreme incepe sa intrerupa motorul,sa scuture,accelerez si nimic nu se intampla,ca si cand s-ar ineca,se aprinde becul de baterie si ulei si pana la urma moare motorul.Cand pornesc ,merge cat merge si iarasi face asa.Dupa ce face asa si o las la ralanti incepe sa scada din turatie,pana la urma moare.Cateodata merge bine,cateodata nu.
Am schimbat bujii,debitmetru,sonda apa,am dus-o la mecanici,nimeni nu stie ce are.Ce sa ii mai fac ?
Mariustom
Sep 4 2008, 08:08 AM
Salut și bine ai venit
Că se aprinde becul de la ulei, e oarecum normal dacă îți scade turația sub cea de ralanti deoarece nu mai ai presiunea necesară.
Dar aprinderea becului de la baterie ... Hmmm. Ai verificat încărcarea bateriei ? Ce tensiune ai pe baterie cu motorul pornit și turat ușor ???
Baftă
ucleden
Sep 4 2008, 11:00 AM
QUOTE (Mariustom @ Sep 4 2008, 09:08 AM)
Salut și bine ai venit
Că se aprinde becul de la ulei, e oarecum normal dacă îți scade turația sub cea de ralanti deoarece nu mai ai presiunea necesară.
Dar aprinderea becului de la baterie ... Hmmm. Ai verificat încărcarea bateriei ? Ce tensiune ai pe baterie cu motorul pornit și turat ușor ???
Baftă
Multumesc,am sa verific,dar becul se aprinde numai atunci cand da sa moara motorul.
Iuli110184
Sep 5 2008, 09:32 AM
Ma bag si eu in discutie.... Ti se aprinde becul la baterie pana sa moara motorul, sau in acelasi moment cu opritul (e o chestiune de fractiune de secunda decalajul intre bec aprins si motor oprit)?
Aceeasi problema o am si eu la un vw jetta diesel. La mine e simpla treaba - se infunda sita din capatul sorbului din rezervor. Am curatit-o si nu mai sunt probleme (o perioada de timp, pentru ca mi-a fost prea lene sa dau jos rezervorul sa-l curat si pe el). Poate aceeasi treaba se intampla si la tine (bafta sa fie doar asta).
Mariustom
Sep 5 2008, 10:25 AM
Hmmm. Dacă becul de la baterie se aprinde doar când dă să se oprească motorul, atunci ar fi OK din punct de vedere al încărcării. Căci atunci nu ai destulă turație la alternator pt debitarea unei tensiuni/curent minime
Ar putea fi și ce zice colegul mai sus. Din păcate încă pot fi și altele. Cel mai bine te informezi unde găsești un mecanic cel puțin bun (
nu mă întreba ce înseamnă asta
) și încerci la el.
Practic sunt mai multe șanse să rezolvi problema decât primind info de la noi, pe ghicite oarecum.
Baftă