Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Concursul de pronosticuri - editia Spa 2008
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Oana
din cate stiu alex e in concediu... nu stiu daca a insarcinat sau nu pe cineva sa deschida topicul, dar cum nu l-a deschis nimeni pana acum, iata-l...
20krpm, ai onoarea la o noua intrebare...
20krpm
cite masini o sa termine in leading lap?
AZAZEL
tocmai acum cand am sanse sa fac puncte babane era sa uit sa votez mai ales ca mai spre seara interu intr-o zona unde spun adio internetului.

pole& victorie&fastest lap: raikkonen, kimi, cu toate ca nici eu nu mai cred in asta si daca nu mai cred nici eu inseamna ca e grav. cu siguranta se va intampla si de data asta ceva nasol pt finlandez

hamilton
kovalainen
heidfeld
alonso
kubica
webber
trulli

termina cursa 16 din care 11 in leading lap.
klm
CITAT(AZAZEL @ Sep 5 2008, 07:42 AM) *
pole& victorie&fastest lap: raikkonen, kimi, cu toate ca nici eu nu mai cred in asta si daca nu mai cred nici eu inseamna ca e grav. cu siguranta se va intampla si de data asta ceva nasol pt finlandez

Eu cred in continuare smile.gif (nu uita ca si anul trecut a avut niste probleme); ramane totusi cel mai rapid pilot... chiar daca nu si cel mai inteligent.
laurentiu
1. Massa
2. Raikkonen
3. Kubica
4. Hamilton
5. Heidfeld
6. Kovalainen
7. Alonso
8. Trulli

Pleaca din pole Massa, fastest lap Raikkonen, termina cursa 17, raspuns 10
20krpm
dupa cite am vazut azi de dimineata (si n-am vazut decit prima jumatate din a doua sesiune de antrenamente - dupa vreo 25min a inceput ploaia, si dup-aia vreo 3 sferturi de ora n-a mai iesit nimeni din garaj) nu prea cred ca m-as baga sa pun ferrari pe primele locuri. daca e sa iau eau rouge de exemplu, mi se pare clar ca pe portiunea respectiva mclaren sint favoriti. pe serpentinele alea din beau rivage si pouhon ferrari-urile mi s-au parut ca stau ceva mai asezat, dar fiind o coborire puternica, orice frina apasa destul de bine botul masinii, asa ca nu stiu cit de mare avantaj e asta. bias frina pe fata si gata, iar timp ca sa schimbi bias-ul frinelor pe fata si inapoi e suficient, pentru ca-s portiuni drepte lungi si inainte si dupa. (unde-i michael, sa dea lectii la chestia asta?...) in al doilea rind spa e un circuit in care mina soferului, talentul la condus, conteaza foarte mult. asta clar il avantajeaza pe hamilton si ii dezavantajeaza pe massa si pe kimi. in al treilea rind, daca ploua duminica... nici nu mai vorbesc. ferrari n-are cu cine sa mearga pe ploaie.

parerea mea e ca pina la sfirsitul anului avem sansa sa vedem un mars in forta, cadentat, al lui massa - singura exceptie ar putea fi doar cursa asta. desi e in urma acum, eu cred ca are toate sansele sa puncteze 2+ puncte fata de hamilton in fiecare cursa care a mai ramas si sa cistige campionatul. trebuie doar sa se tina de treaba.
Oana
doamne ajuta... eu am urmarit dimineatza timpii din fp1, cand ferrari au condus mai tot timpul clasamentul... cel putin timpii scosi pe sectorul 2 au fost foarte frumosi... acolo pierdea mclaren... nu stiu ce sa zic de spa, in afara faptului ca sper sa nu ploua... ca altfel iar vedem intrecere la arat intre kimi si massa... nu am reusit sa inteleg pana acum de ce ferrari nu s-au mai lipit de asfalt anul asta pe ploaie...
Oana
acum vad ca kimi a iesit deja la arat, in fp2... si a facut poc... http://f1.gpupdate.net/en/news/2008/09/05/...i-preparations/
20krpm
bai, ploua sau nu ploua? ca io asta as vrea sa stiu.

uite, ziceam ca nu ploo. si ca ferarri sint niste tari. bag pronostic impotriva uzului ratiunii.

1. MAS
2. HAM
3. RAI
4. KOV
5. ALO
6. KUB
7. VET
8. TRU
pole: MAS
fast: ALO
finish: 17
leading lap: 11
Oana
1 massa
2 kimi
3 heidfeld
4 hamilton
5 alonso
6 kovalainen
7vettel
8 kubica

pole - massa
fast - kimi
finish - 18
q - 9
20krpm
acesta este un post care in mod normal ar trebui sa satisfaca toate cerintele de cenzura. sau mai pe limba mea, i am 20krpm and i approve this message. mai vedem cum il aproba altii wink.gif
Oana
te simti rau? sau am pierdut noi ceva...
AZAZEL
QUOTE (20krpm @ Sep 5 2008, 09:06 PM) *
in al doilea rind spa e un circuit in care mina soferului, talentul la condus, conteaza foarte mult. asta clar il avantajeaza pe hamilton si ii dezavantajeaza pe massa si pe kimi.


cu tot respectul, dar am impresia ca deseori nu stii ce vorbesti.
indiferent ca raikkonen nu a terminat azi, probabil ai observat ca in curba cu nr 10( acolo unde se vede mana soferului) kimi raikkonen trecea cu o viteza mai mare cu 8 km/h decat viteza oricarui alt pilot.

probabil stii care este curba nr 10 la Spa pt ca vad ca te pricepi la f1.

scuze, dar sunt prea iritat dupa ziua de azi si cand citesc si aberatii....
f1anatic
In caz ca nu v-ati prins, cursa s-a terminat in ordinea asta.

1. Massa
2. Heidfeld
3. Hamilton (penalizat de FIA 25 de secunde)

Raikkonen incepe sa dea dovada ca primul campionat poate nu va fi ultimul, dar cu siguranta nu a fost meritat, in baza prestatiei de anul acesta in campionat. pe de alta parte, Massa...e la 2 puncte de Hamilton, si ...probabil acum leader al echipei Ferrari.
http://www.formula1.com/news/headlines/2008/9/8334.html

Decizia FIA
http://www.fia.com/belgiumgp/documents/BEL...Document_49.pdf

Protestul McLaren
http://www.fia.com/belgiumgp/documents/BEL...Document_52.pdf

Omul totusi nu cred ca a fost penalizat chiar corect. Dar in fine, acum taind chicana, pe urma lasind Kimmoidul sa ii treaca in fata dar lipindu-se the aripa din spate a Ferrari-ului, poti spune totusi ca a obtinut un avantaj mai ales ca urma o linie dreapta lunga, ceea ce i-a oferit avantaj aerodinamic si a facilitat depasirea. probabil nenorocul lui Hamilton a fost ca l-a depasit pe Kimmoid imediat...daca era cu o tura dupa...probabil scapa.

VIDEO IN CAR
http://www.youtube.com/watch?v=70rXr2Mkq_M
f1anatic
AZAZEL
indiferent ce bors mamanca mclaren, hamilton si-a creat avantaj scurtcircuitand sicana. si nu cred ca era nevoie ca hamilton sa mai astepte un tur. ci trebuia sa mai amane atacul pt zona imediat urmatoare. era o linie de un km in care putea face orice.

massa se afla el f aproape de sefia clasmanetului insa asta printr-un concurs de factori. din pacate , el nu are puterea sa se lupte cu hamilton si se pare ca dupa o pauza de 9 ani mclaren vor fi campioni la piloti.

in momentele in care nu intervine hazardul massa poate emite pretentii la maxim 5 curse pe sezon. si cum hazard a fost suficient in acest an cine stie, vom avea cel mai slab campion mondial din ultimile 3 decenii. poate doar keke rossberg sau alan jones sa fi fost mai slabi ca massa. alan jones era chiar gras.
AZAZEL
pacat ca lumea trece cu vederea evolutia lui heidfeld. heidfeld a reusit performanta ca in mai outin de 2 km sa depaseasca 4 piloti.
senna a reusit sa depaseasca 5 piloti intr-un tur la donnington acum mai bine de 20 de ani.

probabil turul care l-a reusit heidfeld este unul din cele mai bune din istoria f1. simteam ca heidfeld va face o cursa mare in belgia si l-am pus in pronostic pe locul 4.
acum cateva etape cand toata lumea dadea cu el de pamant spuneam ca nu mica mi-ar fi mirarea sa termine campionatul in fata lui kubica si se pare ca are toate sansele intre cei doi fiind doar 9 puncte.
Oana
QUOTE (AZAZEL @ Sep 7 2008, 11:48 PM) *
massa se afla el f aproape de sefia clasmanetului insa asta printr-un concurs de factori.

cam acelasi care a facut ca raikkonen sa castige campionatul anul trecut sick.gif eu inteleg ca esti iritat, dar kimi isi merita soarta cu varf si indesat... pacat de talentul lui, ca numai aere are in cap...
recunosc, cursa asta trebuia sa fie a lui, asa cum cea din ungaria trebuia sa fie a lui massa... dar uite ca nu functioneaza asa...
si daca massa va castiga anul asta, oricum va fi o reusita mai meritata decat cea a lui kimi de anul trecut... asa pilot slab cum il vezi tu, o sa-l faca pe kimi sa plece din formula 1... si de altfel te mai ridicai si cu "pretentii" de genul alora in care kimi l-ar fi facut de rusine pe schumy, daca ar fi fost amandoi la ferrari... eu zic sa incepi sa tii cu vettel
singura chestie cu care sunt de acord cu tine e cea legata de heidfeld... dupa cum bine vezi eu l-am pus pe 3, si intr-un alt pronostic chiar pe 2...
20krpm
QUOTE (oana87995 @ Sep 7 2008, 05:15 AM) *
te simti rau? sau am pierdut noi ceva...

ati pierdut voi ceva.
klm
CITAT(AZAZEL @ Sep 7 2008, 11:48 PM) *
massa se afla el f aproape de sefia clasmanetului insa asta printr-un concurs de factori. din pacate , el nu are puterea sa se lupte cu hamilton si se pare ca dupa o pauza de 9 ani mclaren vor fi campioni la piloti.

Cursa de la Spa, cred ce-a mai frumoasa cursa a campionatului, m-a facut sa-mi pierd interesul pt editia de anul acesta. N-am ascuns faptul ca am o afinitate fata de Ferrari insa aceasta a aparut datorita unui mare om care se numeste Michael Shumacher, un geniu al pilotajului si un mecanic desavarsit; Raikkonen parea (si inca mai pare) un demn urmas, are talent, are zvacniri insa, desi a facut-o in cateva curse, ii lipseste inteligenta de a ceda 2 puncte pentru a castiga doar 8 (asta le lipseste tuturor campionilor, ii lipsea si lui MS insa acesta cunostea atat de bine masina si limitele ei incat de cele mai multe ori reusea sa ia inapoi macar o parte din ceea ce pierdea orgoliul sau). In schimb Hamilton o face si o face f. bine, s-a vazut si sezonul trecut cand a fost multumit sa termine pe locurile 2-3 dar sa ia cate un punctulet; coraborat cu talentul sau indiscutabil si cu calitatea masinilor McLaren a devenit un candidat serios la titlu.
Masa mi se pare un f. bun executant (la fel ca David Coulthard), n-are inteligenta unui campion, tace si apasa pedala, daca are ghinionul sa fie careva in fata e mancat, are prestatii sterse si total neinteresante, e prea simpatic pentru a fi campion si, sunt de acord cu Azazel, daca pana la urma va castiga va fi unul din cei mai slabi piloti care au facut-o.
Campionatul a devenit neinteresant datorita faptului ca preconizez un titlu la piloti luat de reprezentantul McLaren, un Raikkonen care il va impinge din spate pe Massa si un Alonso care face cam ce a facut si anul trecut cand stia ca va pleca de la echipa anglo-germana (plus ca masina de anul acesta nu-i permite mai mult).
Ramane de vazut daca MS va intra in f1 cu echipa Bugatti-Shumacher, Alonso va fi la Ferrari, Raikkonen va sti sa-si seteze masina, Hamilton e mai bun decat Kubica pe aceeasi masina (desi asta nu cred sa se intample vreodata), Renault isi va reveni, banii japonezi vor aduce si rezultate, etc.
Pana atunci poate ca ma voi mai uita cu un gust amar la 1-2-10 curse pentru ca sper sa ma insel.
Bafta!
OvidiuH
Foarte frumoasa cursa, pacat ca s-a decis la masa verde. Cei de la Ferrari dovedesc inca o data ca au cele mai mari "pile".
James Kilowatt
Si mie mi se pare discutabila rau decizia celor de la FIA. Daca voiau sa-l sanctioneze, trebuiau sa o faca imediat (o trecere obligatorie la standuri), nu dupa nu stiu cate ore de la terminare.
Cat despre Kimi, imi pare rau pentru el, da' a dovedit ca doar norocul chior l-a facut sa castige anul trecut. Anul asta nu prea mai are noroc si nici cu sansele nu sta mai bine...
a3des
Nu am cuvinte fata de aceasta decizie care probabil va influenta destul de mult cine va deveni noul campion.
Nu mi-e foarte clar, in momentul depasirii finale, din linia dreapta, era cumva steag galben in acea zona?
AZAZEL
nu era nici un steag galben.
se presupune ca hamilton , scurtcircuitand sicana, si-a creat un avantaj, chiar daca l-a lasat pe raikkonen in fata si ulterior l-a atacat.

Asa cum spunea si James Allen, un analist F1 : "Lewis was much faster than Kimi at that point of the race because the McLaren keeps heat in its tyres better in those conditions, as we saw in Silverstone, especially on the harder compound.
So Kimi was finished anyway. Lewis had him; he was always going to get him before the finish."


Hamilton trebuia sa astepte mai mult pana sa lanseze atacul si astfel nu mai era penalizat.
a3des
Daca nu era steag galben atunci e atata de discutabila decizia stewarzilor...
Sunt multe precedente de acest gen unde dupa cedarea pozitie castigate prin taiere sicanei, pilotul nu a fost sanctionat.
Lewis a recunoscut greseala si a asteptat sa fie depasit, incepand accelerarea doar dupa ce Kimi a ajuns complet in fata lui. Acuma multi vor zice ca si asta a fost un avantaj deoarece a ajuns exact in zona de unde nu intampini rezistenta si poti sa tasnesti in avantaj. Adevarat si asta. Eu am vazut ca i-a dat o sansa lui Kimi recunoscand ca nu a fost corect, dar trebuie sa recunostem ca in acele momente Kimi nu mai avea nici o sansa. Eu sper sa-l motiveze si mai mult aceasta judecata nelalocul ei si sa ii dea o lectie eternului locotenent Massa.
Oana
first of all, wlc back a3des...
e discutabila si lectia pe care o sa i-o dea, daca se va intampla asta vreodata, kimi lui massa... pana acum tot ce a putut invata de la el a fost cum sa rupa masina in 2, desi nu a fost profesor prea bun nici la capitolul asta, si cum sa devina campion stand la cotitura... nu e massa cel mai bun pilot, dar macar munceste cat altii la un loc... si dupa cum bine stiti f1 nu inseamna numai talent... kimi ne-a demonstrat cel mai bine asta...
a3des
Sarumana, ma bucur sa va revad!
Daca se va intampla lectia sau nu sigur ca ramane sa vedem. Deocamdata nu am vazut la Massa nimic din ce are Kimi sau Lewis. Ori il vezi rupt de pluton, gratie superioritati tehnice, ori nici nu stii ca este pe pista.
Kimi si cu Lewis m-au incantat prin combativitate. Ma asteptam mai multe de la Alonso pe ploaia care numai nu a venit ori cat de mult isi intreba el mecanicul. Iar BMW-ul a fost genial cu anvelopele intermediate. Daca mai erau cateva tururi ii tabaceau pe toti smile.gif)
klm
CITAT(oana87995 @ Sep 8 2008, 10:01 PM) *
nu e massa cel mai bun pilot, dar macar munceste cat altii la un loc... si dupa cum bine stiti f1 nu inseamna numai talent... kimi ne-a demonstrat cel mai bine asta...

ermm.gif cred ca am innebunit: sunt de acord cu tine. Totusi a fi campion nu se invata.
Oana
nu, a fi campion nu se invata, dar nici nu se nasc campioni... se nasc cu un talent, unii cu mai mult, altii cu mai putin, ca altfel nu ajung in f1... si celor cu mai putin talent nu le ramane decat sa traga tare ptr a compensa "dotarea" celorlalti... si da, massa e mai putin talentat decat kimi sau hamilton, si asta ce insemna? ca nu e indreptatit sa devina campion? ba eu cred ca e chiar mai indreptatit decat cei care au talent si nu stiu ce sa faca cu el...
klm
CITAT(oana87995 @ Sep 9 2008, 11:04 AM) *
nici nu se nasc campioni...

Eu zic ca degeaba ai talent daca nu ai gena de campion, uite-te la Kubica sau la "raposatul" Montoya: au talent cu carul dar...
CITAT(oana87995 @ Sep 9 2008, 11:04 AM) *
eu cred ca e chiar mai indreptatit decat cei care au talent si nu stiu ce sa faca cu el...

Am si spus-o, daca Massa va castiga campionatul va fi cel mai slab pilot care o va face-o, nu am zis ca n-ar fi indreptatit.
Poate ca va dura pana vom mai vedea luptele alea frumoase intre un nou Senna si un nou Mansell, cursele lui MS care pleca de pe 4 ajungea pe ultima pozitie si apoi urca pe podium sau curse in care toti se aliau impotriva lui MS si ala se ducea de nebun si tot castiga; asta vreau eu de la un pilot de f1, vreau curse pe ploaie, vreau curse cu polei daca se poate tongue.gif, vreau sa vad geniu, vreau 4 Spa, 4 Monte Carlo, 4 Monze, 1 Silverstone, 1 Hockenheim si macar 1 Valencia (superb circuit) dar din pacate nu se va putea.

AZAZEL
QUOTE (klm @ Sep 9 2008, 11:34 AM) *
cursele lui MS care pleca de pe 4 ajungea pe ultima pozitie si apoi urca pe podium


a reusit raikkonen o asemenea cursa in 2005 parca in japonia. plecat pe 17, in ultimul tur era pe 2 si l-a atacat pe fisichela si apoi a castigat. a fost o cursa memorabila.

19 puncte nu sunt multe.
eu inca mai cred ca se poate.
vor veni si niste DNF si pentru hamilton si massa.

ma amuz cand citesc ca spun unii ca raikkonen nu a meritat titlul mondial anul trecut. dar cine l-a meritat: hamilton , alonso sau massa? sa fim seriosi.
klm
CITAT(AZAZEL @ Sep 9 2008, 01:26 PM) *
CITAT(klm @ Sep 9 2008, 11:34 AM) *
cursele lui MS care pleca de pe 4 ajungea pe ultima pozitie si apoi urca pe podium

a reusit raikkonen o asemenea cursa in 2005 parca in japonia. plecat pe 17, in ultimul tur era pe 2 si l-a atacat pe fisichela si apoi a castigat. a fost o cursa memorabila.

thumbsup.gif My men!
Din acelasi motive imi place si mie de Kimi.
edit: Suzuka 2005 fenomenala cursa, o sa o caut ca sa o revad smile.gif.
AZAZEL
QUOTE (klm @ Sep 9 2008, 02:31 PM) *
edit: Suzuka 2005 fenomenala cursa, o sa o caut ca sa o revad smile.gif.


pana una alta poti vedea acest filmulet.

http://www.youtube.com/watch?v=pfv2E9TStwA

mai poti urmari si asta. pacat de ce s-a intamplat ulterior in SUA.
http://www.youtube.com/watch?v=f4uNSYTnhnA...feature=related
a3des
Pe ce se bazeaza apelul facut de McLaren:

McLaren chief operating officer Martin Whitmarsh said: 'From the pit wall, we asked race control and they confirmed twice that they believed the position had been given back in a manner that was OK. If race control had instead expressed any concern regarding Lewis's actions, we would have instructed him to allow Kimi to repass for a second time.'
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.