depinde ce vrei de la masina.
daca vorbim de masini scurte, atunci nu ai decat landcruiseru120 si pajero in discutie. ca doare ele au 3 usi.
Patrolul e in alta categorie de pret, in zona lui landcruiser v8.
daca vrei masina lunga (5usi) atunci ai landcruiser, pajero sau pathfinder.
daca vrei sa te dai pe dealuri, coclauri, whatever, atunci tre sa vezi cat de mult vrei sa faci asta. pathfinder are lsd pe spate si nu diferential blocabil. lc-ul si pajero au 2 diferentiale blocabile. central si spate. toate 3 au reductor.
pathfinder are garda la sol cea mai mare.
cel mai naspa pe sosea sta lc (e parerea mea)
cel mai misto motor, pathfinder.
cel mai usor de condus, pajero.
cea mai scumpa, lc-ul.
eu am vrut masina scurta pt ca merg si in oras. am vrut automata. am vrut sa fie un compromis intre strada si munte, raportul fiind de 50-50 (asfalt/pamant). si din cele de mai sus a iesit pajero.
daca lc nu facea ca o barca, daca pathfinderu nu era asa de lung, altfel ar fi stat situatia probabil. sau daca ar fi iesit pajero sport (facut pe platforma lui l200) anu asta.
tre sa vezi cu care din ele te impaci mai bine. oricum, bugetu tre sa fie destul de mare daca o cumperi de noua. si sa te astepti la consum de masina mare. reviziile sint cam la fel la toate (patfinderu are cele mai ieftine revizii si taxele cele mai mici). pajero are programul ala de asistenta foarte simpatic.
oricum, nu cred ca o sa iti iei masina noua sa te duci pe munti
pentru ca se zgaraie.