Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Golf VI intra in scena anul acesta ....
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
iulian_1976
Noul Golf VI isi va face aparitia anul acesta.

Designul nu mi se pare extraordinar,parca este o copiere de pe Astra .
Nu stiu despre motorizari nimic am inteles ca raman 1.4 tfsi si 2.0 tfsi benzina ,astea fiind si la ora actuala cele mai ,,adevarate, pe Golf V si 2.0 tdi care nu pare sa fi avut un mare succes pe Golf V.
Opinii despre noul Golf VI thumbsup.gif
OvidiuH
Bot de Scirocco, fund de Touareg, în rest n-au schimbat mare brânză.
ValiR
Motorizarile, le puteti vedea aici:

http://www.autobild.de/artikel/der-neue-vw...-vi_760516.html

Oricum, ma bucur ca 2.0TDi cu common-rail e disponibil acum si pe Golf. Mai bine mai tarziu decat deloc smile.gif
sorin200693010
QUOTE (ValiR @ Aug 6 2008, 06:09 AM) *
Motorizarile, le puteti vedea aici:

http://www.autobild.de/artikel/der-neue-vw...-vi_760516.html

Oricum, ma bucur ca 2.0TDi cu common-rail e disponibil acum si pe Golf. Mai bine mai tarziu decat deloc smile.gif


Se pare ca motorizarile 1,9 TDI ....nu vor mai fi....Sunt sceptic in privinta fiabilitatii motoarelor 1,4 TFSI, cu atat de multi cai putere, la o dimensiune atat de mica a motorului.Japonezii de la Honda sau Toyota, care se pricep si ei la motoare, nu au optat pentru motoare cu cilindree mica si cu cai putere multi.Oare de ce?Nu cred ca se poate spune de un avans major al nemtilor la motoare, in detrimentul japonezilor.Pentru ca uzura motorului este prea mare?De exemplu noul Acord de la Honda, motorizarea diesel, are motorul de 2,2 l, si 150 C.P.
Poate europenii opteaza pt aceste motorizari pt a evita impozitele platite pt cilindreea mare, in schimb ignora uzura motorului.
air_wolf
QUOTE (sorin200693010 @ Aug 9 2008, 10:10 PM) *
QUOTE (ValiR @ Aug 6 2008, 06:09 AM) *
Motorizarile, le puteti vedea aici:

http://www.autobild.de/artikel/der-neue-vw...-vi_760516.html

Oricum, ma bucur ca 2.0TDi cu common-rail e disponibil acum si pe Golf. Mai bine mai tarziu decat deloc smile.gif


Se pare ca motorizarile 1,9 TDI ....nu vor mai fi....Sunt sceptic in privinta fiabilitatii motoarelor 1,4 TFSI, cu atat de multi cai putere, la o dimensiune atat de mica a motorului.Japonezii de la Honda sau Toyota, care se pricep si ei la motoare, nu au optat pentru motoare cu cilindree mica si cu cai putere multi.Oare de ce?Nu cred ca se poate spune de un avans major al nemtilor la motoare, in detrimentul japonezilor.Pentru ca uzura motorului este prea mare?De exemplu noul Acord de la Honda, motorizarea diesel, are motorul de 2,2 l, si 150 C.P.
Poate europenii opteaza pt aceste motorizari pt a evita impozitele platite pt cilindreea mare, in schimb ignora uzura motorului.


eu stau asa de linistit... sa nu uitam de motoarele de pina in 2000cmc care scoteau cite 300-400CP pe masinile de raliu. si cred ca tehnologia si materialele se compara, cele de acum cu cele vechi de 20-30 de ani...
sorin200693010
Prezint mai jos un articol preluat din ziarul Gandul, datat 03.09.2008
,,Noul Golf VI vine în România luna viitoare
de Adriana MĂRGĂRIT | 03 SEPTEMBRIE 2008


Golf VI va fi disponibil la vânzare, pe piața românească, la un preț comparabil cu cel al vechii generații de Golf


6 foto 0 audio 0 video 0 alte fisiere

Noul Golf VI vine în România luna viitoare
?Cel mai bun Golf din toate timpurile?. Astfel descrie constructorul german Volkswagen noul Golf VI. Golf este unul dintre cele mai de succese modele ale mărcii, fiind vândut, de-a lungul timpului, în peste 26 milioane unități.

Cea de-a șasea generație a modelului face trecerea la sistemul de injecție Common-Rail pentru motoarele diesel, iar sistemele TSI și DSG reduc semnificativ consumul de carburant. Vor fi disponibile propulsoare TDI cu o putere cuprinsă între 90 și 170 CP. În România, vor fi disponibile două propulsoare TDI, ambele de 2,0 litri, care vor dezvolta 110 CP, respectiv 140 CP. Pentru motorul de 110 CP constructorul declară un consum de 4,5 litri carburant (119 g/km CO2), ceea ce înseamnă o reducere a consumului cu 0,6 litri. În timp ce versiunea de 140 CP consumă 4,9 litri motorină la 100 km (129 g/km CO2).

Gama propulsoarelor pe benzină disponibile la momentul lansării pe piața românească va include patru variante: 80 CP, 102 CP, 122 CP și 160 CP. Plecând de la o putere de 122 CP, vor fi disponibile și motoare TSI cu supraalimentare cu compresor și (sau) turbocompresor. Motorizarea de bază (80 CP) are un consum de 6,4 litri benzină la 100 km (149 g/km CO2), ceea ce înseamnă o scădere cu 0,5 litri în comparație cu modelul anterior. La noul Golf ies în evidență motoarele TSI cu 122 CP. De exemplu, 1.4 TSI consumă 6,2 litri (144 g/km CO2), iar noua versiune de top, de 160 CP a propulsorului 1.4 TSI, are un consum de 6,3 litri.

Nu se cunoaște încă prețul oficial al lui Golf VI, dar reprezentanții importatorului Porsche Romania, spun că acesta va fi comparabil cu cel al vechii generații. Prețul de pornire al unui Golf V, versiunea Trendline (benzină / 1.4 litri / 80 CP / cutie manuală, 5 viteze, 2 uși) este 10.382 euro fără TVA.

adriana.margarit@gandul.info''


Se pare ca VW-ul are cele mai bune motorizari de pe piata.
ValiR

Hehe, inca nu a fost lansat oficial dar aici sunt poze cu Golf VI, suficiente as putea spune smile.gif
http://www.worldcarfans.com/9080908.002/vo...ad-of-unveiling
ValiR
Si sursa worldcarfans(sunt mai multe poze): http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=1492
laurentiu
Nu stiu daca chiar era momentul ca VW sa lanseze Golf VI. Inca mai face fata cu bine concurentei. In plus este un face-lift major decat un inlocuitor de model. Tehnica in mare a ramas cam la fel.Designul este unul mult mai bun, dar nu cred ca merita pretul mai mare fata de varianta de actuala.
sorin200693010
In schimb Opel Astra I pare un model nou, in comparatie cu VWGolf 6.
sorin200693010
Probabil aparitia pe piata a Kia Ceed, Toyota Auris sau iminenta aparitie a lui Opel Astra I, a fost factorul care i-a determinat pe cei de la VW sa iasa pe piata cu acest model ,,aranjat''care se numeste VW6.Noutatea generala a sa, sunt noile sale motorizari, atat diesel, de ultima generatie, euro 5, cat si cele pe benzina TSI.In acest moment, VW este al treilea producator mondial de autoturisme, devansand Fordul.
StefanVVTi
Singurul lucru care-mi place cu adevarat la Golf VI este interiorul. In rest, nu ma dau in vant nici dupa motoare, iar design-ul...cel mai urat Golf din toate timpurile!! thumbsup.gif Astept sa-l vad live..poate, poate! ninja.gif
Viorel5
Parca germanii de la VW sau grabit sa arunce pe piata noul Golf pt a lua fata competitorilor sa zicem Megane 3 de exemplu.
Pe langa calitatea deja celebra a modelelor germane , noua masina nu vine cu nimic spectaculos, fata de Sciriacco si spate de Tuareg mai mic (cum spunea cineva mai sus ff corect). Asteptam mai mult de la constructorii celebri auto, parca as vrea o masina care sa socheze asa cum a facut renault cu megane 2 hatch , dar casa germana "merge" pe clasicul catre vinde si vinde ff bine fie vb intre noi. De remarcat cat de repede vine noul Golf in Romania dupa lansarea mondiala spre deosebire de noul Megane care va aparea in Romanica abia in primavara lui 2009. Felicitari Porsche Romania...
OvidiuH
QUOTE (Viorel5 @ Sep 22 2008, 01:37 PM) *
De remarcat cat de repede vine noul Golf in Romania dupa lansarea mondiala spre deosebire de noul Megane care va aparea in Romanica abia in primavara lui 2009. Felicitari Porsche Romania...

"Compenseaza" ei cu altele...
laurentiu
O avea Golf VI motorizari bune, dar nu cred ca este suficient. De exemplu designul mi se pare naspa rau, iar asta ii poate indeparta pe posibilii clienti care nu stiu ei ce tehnica are Golf...
Seri
Ieri am luat primul contact cu Golf VI. Erau in centrul Oradiei 8 Golf-uri, toate rosii cu aceleasi dotari, aduse pentru ceva filmare. Nu m-au lasat sa ma urc in masina, dar era una cu geamul deschis si am putut sa simt materialele. Plasticul este moale si placut la atingere si vedere, cu un mic avantaj fata de plasticul cenusiu de la Astra. Volanul arata foarte bine cu insertiile acelea metalice de pe spite, mai bine decat capacele de plastic de la Astra. Scaunele pareau foarte confortabile, nu stiu daca erau cele standard sau un model optional, dar aveau un design frumos cu o buna sustinere laterala, era acelasi model pe care l-am intalnit si la Passat CC. Sistemul de navigatie cu toutch-screen este sexy, dar nu este in campul vizual cum este display-ul de la Astra. Pe dinafara arata bine pe rosu, atrage atentia asupra masinii, dupa care remarci masca neagra cu muchii cromate incadrata de farurile negre incruntate, singura diferenta notabila fata de Golf V. Daca era alta culoare decat rosu ar fi fost mult mai greu de observat, argintiu trece timid, iar pe negru nu observi diferentele fata de golf V. Din spate este lesne de observat ca au renuntat la spoilerul din plastic negru, parasocul si spoilerul fiind acum dintr-o singura bucata.

Cei de la VW au adus modificari doar pe unde trebuia si sunt convins ca acest Golfse va vinde ca painea calda.
laurentiu
QUOTE (Seri @ Oct 1 2008, 05:01 AM) *
Cei de la VW au adus modificari doar pe unde trebuia si sunt convins ca acest Golfse va vinde ca painea calda.


Cu sau fara modificari un Golf se va vinde oricum pentru ca are in fata un W argintiu verymad.gif
Tarabostes
dealerii spun ca il vor avea spre finele lui octombrie
ValiR

Am facut si eu cunostinta cu noul Golf si trebuie sa recunosc(dpdv personal) ca arata mai bine decat V, deci lucrurile sunt ok.
La interior, am gasit comenzile cu care VAG isi doteaza cam toate masinile, aceeasi climatizare, acelasi sistem multimedia, cu cosmetizarile si optiunile specifice fiecarui model. Insertiile metalice prind bine, mie imi plac si Walter da Silva stie ca multi o sa le aprecieze whistling.gif
Tot la interior, calitatea materialelor e destul de buna, inca nu m-au convins la calitate butoanele de pe volan. Nu am stat sa incerc toate setarile pentru scaun si volan, dar dupa cateva incercari de reglare tot atingeam volanul cu genunchiul cand luam piciorul de pe acceleratie si il puneam pe frana.
O varianta cu 2.0TDi sau un 1.4TSi, DSG, tapiterie din piele, insertii metalice ar suna interesant. Desi mai interesat as fi de viitorul model Jetta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.