Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Stirile Sezonului F1 - 2009
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Pages: 1, 2, 3, 4
20krpm
ce credeti, merita sa fluturam steguletul verde peste sezonul de vinzoleala al soferilor? pina acum avem asa:
- vettel la red bull
- coulthard la pensie
- kovalainen ramine la mclaren - inca nu foarte oficial, dar asa le-a zis whitmarsh la aia de la autosport dawt com.

acceptam si sugestii, idei traznite, dorinte arzatoare si alte argumente care sa vina in sprijinul debandadei de la sfisritul sezonului.
20krpm
au mai fost vreo citeva anunturi in ultima vreme. printre care alonso care discuta cu honda (nu cred ca o sa se intimple) si bobby kubica care a semnat cu bmw.

dar ce plutea in aer a inceput sa vina. heidfeld. mario nu prea mai e asa de happy cu el, asa ca si-a trimis oamenii sa caute pe la alte echipe. articolul asta zice taman bine de toro rosso. hmmm... parca la inceputul anului ma miram de unul singur cum de vettel sta in continuare cu str, iar acu vreo doua luni cind am auzit ca se duce la red bull am sarit ca ars, "aia-i echipa gresita pentru tine". tare-as vrea sa-l vad pe vettel inapoi la bmw.
f1anatic
Soon in 2010 we will see the launch of the Bugatti-Schumacher Formula 1 team with an investment to the tune of £500.00 million over the next 5 years.

http://bleacherreport.com/articles/53381-m...ies-are-endless

The drivers are unknown but include Nick Heldfield and Lewis Hamilton, as Lewis Hamilton's contract with Mclaren expires in '10 and will be over by then.

Michael Schumacher will be the team CEO and test driver.

Ferrari is understood to be disappointed to be losing such a great asset to the Ferrari F1 team.

Schumacher will leave Ferrari at the end of 2008 to concentrate on setting up Bugatti-Schumacher and so as not to have a conflict of interests.
f1anatic
Interviu cu Bruno Senna
http://www.spiegel.de/international/world/...,576320,00.html
Oana
un lucru stiu sigur: daca va intra in f1, il voi sustine... si ptr ca este un senna, dar si ptr ca "Michael Schumacher is much more of a role model for me" thumbsup.gif
foarte misto interviul...
20krpm
cum prima echipa care are in mod public un loc vacant e str, mi se pare normal ca senna a dat o geana pe-acolo. cum de altfel si sato, si buemi au testat cu ei. personal cred mai degraba ca sato ar fi mai de dorit pentru berger.
20krpm
pin la urma se pare ca buemi o sa fie semnat de toro rosso. nu sato. nu prea ma asteptam, dar cine stie ce comoara o fi buemi. ar trebui sa ma uit si io la cursele de gp2... oricum nu se stie ce face seabass, el e mai frustrat de echipa decit e echipa de el, asa ca daca pleaca sato inca mai are o sansa. nu c-as tine neaparat ca sato sa se-ntoarca.

balonzo s-a hotarit sa ramina la renault, ca flavio a zis ca a mai facut rost de niste bani. zice ca a refuzat ofertele de la honda si de la bmw. booon. mai ales aia de la bmw a refuzat-o...

kimi scored big saptamina trecuta, a mai semnat cu ferrari si pentru 2010, banui ca majoritatea stiti deja. asa ca ferrari va mai beneficia inca mult si bine de serviciile prea-marelui campion.

in continuare cele mai subrede pozitii in echipele lor mi se par heidfeld, kovalainen si pichet. toyota s-ar putea sa vrea sa schimbe ceva, papa williams inca are nevoie de bani asa ca tre sa vada daca gaseste pe cineva sa dea mai mult decit kaz... asa ca s-ar putea sa mai vedem cite ceva miscari pina la sfirsitul anului.
f1anatic
http://f1.gpupdate.net/en/news/2008/10/07/...-s-f1-calendar/

Sint super dezamagit. Nici nu stiu unde sa incep ...cu injuraturi sau cu decizia asta politica sau cu lipsa de considerente pt cea mai impoirtanta piata de desfacere auto din lume sau cu alte injuraturi...
20krpm
mda. trist. dar n-as spune neasteptat. e drept ca montreal facea casa plina in fiecare an, dar orasul ala e in mare nevoie de un racetrack. ce au ei acolo se poate numi cel putin periculos pentru f1. apoi, sa muti tot circul in mijlocul verii pentru un one night stand la o ora nepopulara in europa e destul de neeficient. pe scurt, montreal avea sanse sa supravietuiasca daca era mutat in toamna, daca avea banii de sanctionare, si daca avea o cursa in US cu o saptamina inainte sau dupa. fani?... cine are nevoie de fani. mai ales de d-astia care considera preturile din europa scandaloase. traiasca bahrain si abu dhabi.
ozz86651
Eu zic ca e normal, audienta la F1 in USA nu e prea mare, piata aia auto de fapt nu mai e prima si nici cind era daca scadeai clientii de truckuri si camry - care nu formeaza audienta la F1 - nu mai raminea asa mult, parte din firmele care concureaza si baga banul nu vind in USA samd.
Oana
QUOTE (20krpm @ Oct 8 2008, 01:40 AM) *
fani?... cine are nevoie de fani. mai ales de d-astia care considera preturile din europa scandaloase.

nu inteleg ce vrei sa zici... preturile in europa chiar sunt scandaloase... pai un bilet la valencia, spa, hungaroring - locuri bune - e in jur de 500 de EURO... din cate spunea f1anatic, la voi cel mai bun loc era 100 si putin de dolari...
20krpm
si franta a renuntat la f1. probabil ca telefonul lui tilke suna tot timpu zilele astea, o fi ocupat saracu cu proiectarea unui circuit nou la dar es salaam...
Alex-F1
Barem un Mare Premiu al Canadei ar fi putut si ei sa lase, daca nu din alte motive, macar in memoria lui Villeneuve, care si-a dat viata pt. acest sport si a fiului, care a fost campion mondial.....dar asta e acum, nimeni nu se mai uita inapoi, ci doar inainte..... confused.gif Pacat.... sad.gif
20krpm
e foarte frumos ce propui tu, Alex, dar din pacate valoarea financiara a gindurilor tale e ceva de ordinul a citorva sute de dolari pe care o fundatie villeneuve ar putea sa-i colecteze intr-un an...
FAR EASTERN
Am auzit ca o sa se tina in India un GP, da asta parca de prin 2011... whistling.gif
Oana
cam multe noutati pentru o singura zi... alonso si piquet raman la renault in 2009, FIA a decis ca anul viitor un motor sa fie folosit 3 curse si brazilia nu va mai fi gazda ultimei etape din campionat...
de altfel, calendarul are mai multe noutati: dispar canada si franta si apare abu dhabi, care va fi ultima cursa, si vor exista 2 pauze mari, una de 3 saptamani si cealalta de o luna wacko.gif
29 March Australia
5 April Malaysia
19 April China
26 April Bahrain
10 May Spain
24 May Monaco
7 June Turkey
21 June Great Britain
12 July Germany
26 July Hungary
23 August Europe (Valencia)
30 August Belgium
13 September Italy
27 September Singapore
4 October Japan
18 October Brazil
1 November Abu Dhabi
Alex-F1
Mda.....9 curse in Europa si 8 in rest......incepe sa se schimbe balanta...... confused.gif Sper sa nu se mearga prea departe doar de amorul artei din capul obosit a lui Bernica, ca oricum europenii raman no. 1 in materie de cultura auto, pe cand chinezoii si/sau araboii n-au nicio treaba cu domeniul asta.....vin cativa la curse doar asa ca sa vada si ei menunea care se cheama motorsport..... verymad.gif
klm
CITAT(Alex-F1 @ Nov 6 2008, 12:35 AM) *
ca oricum europenii raman no. 1 in materie de cultura auto, pe cand chinezoii si/sau araboii n-au nicio treaba cu domeniul asta.....vin cativa la curse doar asa ca sa vada si ei menunea care se cheama motorsport..... verymad.gif

Esti rautacios no.gif no.gif no.gif !
AZAZEL
sa nu-mi spui ca asa hidos va fi eleronul spate!
ce rahaturi!!!
petre 1
Din cate am auzit (dar nu sunt foarte sigur),pilotul va putea ajusta eleronele in timpul mersului, dar de numai 2 ori pe un tur.
f1anatic
QUOTE (AZAZEL @ Nov 12 2008, 10:34 AM) *
sa nu-mi spui ca asa hidos va fi eleronul spate!
ce rahaturi!!!


Esti in stare sa vorbesti politicos ?
AZAZEL
QUOTE (f1anatic @ Nov 12 2008, 08:50 PM) *
QUOTE (AZAZEL @ Nov 12 2008, 10:34 AM) *
sa nu-mi spui ca asa hidos va fi eleronul spate!
ce rahaturi!!!


Esti in stare sa vorbesti politicos ?

auzi, ti se pare ca ti-am adresat tie ceva nepoliticos?
imparate, stiu ca faci tot posibilul sa ma faultezi de fiecare data insa chiar nu stiu de ce iti acord atentie. ar trebui sa fac asa cum au facut altii.
vrei sa iti gasesc cel putin 100 de astfel de exprimari pe forumul unde esti tu un "supermoderator"?
Alex-F1
QUOTE (Seri @ Nov 12 2008, 12:21 PM) *
In prezent este foarte dificil de pilotat cand esti la mai putin de o secunda de masina din fata


La 1 sec. masinile sunt inca la o distanta considerabila, care nu-l afecteaza prea mult pe cel din spate.....ma rog, in niciun caz nu este "foarte dificil de pilotat"..... ninja.gif Dificil devine pe la 0,6 - 0,7 sec, iar f. dificil probabil pe la 0,3 - 0,4 sec.... tongue.gif
Alex-F1
Poate, poate.....the big chief se indura..... confused.gif

>>> The alliance of Montreal hoteliers has agreed to apply a one percent 'Grand Prix' tax to the price of rooms in an effort to rescue the axed Canadian event.
According to the French language newspaper La Presse, the Montreal hotel association will increase the room tax from three to four percent, with the extra money to go to the organisation of the annual race held at the nearby Circuit Gilles Villeneuve.
The newspaper said the proposal could generate up to $5 million per year.
With the Quebec and Canadian governments each promising $2.5 million apiece, the Grand Prix bailout pool would therefore be set to double to $10m.
The rescue plan will reportedly be presented to F1 CEO Bernie Ecclestone in London next Thursday. <<<
Alex-F1
QUOTE (klm @ Nov 6 2008, 04:50 AM) *
QUOTE (Alex-F1 @ Nov 6 2008, 12:35 AM) *
ca oricum europenii raman no. 1 in materie de cultura auto, pe cand chinezoii si/sau araboii n-au nicio treaba cu domeniul asta.....vin cativa la curse doar asa ca sa vada si ei menunea care se cheama motorsport..... verymad.gif

Esti rautacios no.gif no.gif no.gif !


>>> China may drop Grand Prix after 2010 ---- A relative lack of interest for F1 in China.

Chinese officials are unsure if they will seek to renew Shanghai's contract to host the annual Grand Prix beyond 2010.
The metropolis built the bespoke Shanghai International Circuit at a cost of $365 million for its first race in 2004, but ticket sales have been poor.
Qiu Weichang, deputy director of the Shanghai Administration of Sports, suggested a decision about the loss-making event will be taken next year.
"We're doing the assessment. By next year we should be able to give you an answer," he told the AFP news agency.
He did not seem keen to embrace Bernie Ecclestone's push for more night races in Asia.
While admitting that Singapore's inaugural floodlit event in September was interesting, Qui insisted that "we will decide based on our own situation what we're going to do to attract fans." <<<


Deeeeci????? Io ce ziceam???? Rautacios sau nu.....c'est la vie my friend..... confused.gif
f1anatic
Nu stiu cit este lack of interest - lispa de interes - cit lumea nu isi merite sa cumpere bilete la cursa. Apoi, e adevarat, prin prisma situatiei socio-economio-politice din China, lumea nu a putut sa dezvolte pasiunea in sporturile cu motor. Deci un interes scazut. Asa cum nici eu nu ma innebunesc dupa UFC (Ultimate Fighting Championship)...probabil nici chinezii nu se innebunesc dupa F1...dar si eu m-as duce sa vad un eveniment daca pretul ar fi 40 de dolari nu 140 ...probabil tot la fel chinezii s-ar duce. Acum, eu as avea de unde sa dau 140 de dolari...dar ma indoiesc ca ...chinezul de rind isi permite 140 de dolari. Shanghai este un oras afluent, lumea este (mai) bogata, dar acum banuiesc ca toti care se duc si umplu tribunele...sint aia mai rasaritii financiar. Dar e clar ca nu e suficient. Apoi, in zona ai 2 curse in Japonica, 1 la Singapore, 1 in Malayasia, 1 in Australia.

Cu Montreal este alta treaba. Exista populatia financiar capabila si interesul. Iar cursa ramasese singura in N. America pt a deservi o populatie de 400 de milioane cu interes si traditie in sporturile auto.

In timp ce categoric pling lipsa cursei in USA, si as fi de acord sa platesc mai mult la bilet; imi aduc aminte vorbind cu Oana asta vara inaintea cursei de la Valencia. Voi dati nu stiu cite sute de Euro pe bilet...eu dadem 110 dolari pe cele mai bune locuri (Stand H - in primna curba de la Indy unde se buseau sau se depaseau toti). Si nu cred ca iesea nimeni in pierdere financiara...nu s-a spus asta niciodata...in ciuda faptului ca pe masura ce au trecut anii intre 2000 si 2007, numarul celor care au venit la cursa a scazut de la 200,000 in primii 2 ani la 100,000. Aici e din nou vorba ca Bernie si gasca lui nu cistigau suficient.
20krpm
mai nou nu soferii sint problema aprinsa la toro rosso, ci... ownership-ul. gerhard berger si-a vindut ieri seara jumatatea lui in STR inapoi la red bull. fara-ndoiala, bani facuti cinstit, mai ales in ultimul an. si in continuare mateschitz umbla cu echipa de dirlogi prin tirg si zice c-o vinde. parca-l vad pe paul stoddart inventind niste bani prin metoda hocus-pocus si cumparindu-si echipa inapoi smile.gif
20krpm
o fi plecat gerhard berger de la str, dar n-a plecat departe: l-a angajat vijay mallya. care tocmai il daduse afara pe gascoyne acu vreo luna, si ma-ntrebam de ce. asadar ia sa vedem: bani (mai) sint, motor nou mclaren, echipa de management cu istorie foarte buna... tot ce mai lipsesc acum sint soferi smile.gif pe cine credeti ca o sa aduca?
f1anatic


Ce seamana cu taica-su !

20krpm
sad.gif io marturisesc ca-s sucker rau de tot la astea cu semanatul. poti sa pui si o poza cu tat-su, sa ne dam seama si daca seamana, si cu cine seamana?
AZAZEL
alain prost.
20krpm
thanks. mai ales daca nu cumva ai vrut sa zici "cu alain, prostule" wink.gif nevasta-mea, omul meu de sprijin la chestii d-astea, a zis "george clooney". smile.gif de-acu incolo ma bazez pe azazel.
wolf
QUOTE (20krpm @ Dec 1 2008, 07:52 PM) *
o fi plecat gerhard berger de la str, dar n-a plecat departe: l-a angajat vijay mallya. care tocmai il daduse afara pe gascoyne acu vreo luna, si ma-ntrebam de ce. asadar ia sa vedem: bani (mai) sint, motor nou mclaren, echipa de management cu istorie foarte buna... tot ce mai lipsesc acum sint soferi smile.gif pe cine credeti ca o sa aduca?

Auzia este clara dar Vettel nu cred ca este un copil tampit sa mearga la F.India si nici Berger, care se vrea mannagerul lui, nu poate distruge un talent chiar asa cu seninatate.
Dupa RBR copilu ori merge la McLaren, ca e cu Mercedes, desi e nasol cu LH acolo ori la Ferrari, o marca iubita in Germania. Dupa mine Force team va fi un fel de debuseu financiar pentru McLaren. Vijai, un indian patruns de cultura britanica a facut o miscare previzibila spre McLaren dar va fi tratat ca un indian in fata unui supus al coroanei de pe insula, adica de sus. Va da bani si va primi....
Alex-F1
QUOTE (20krpm @ Dec 1 2008, 04:02 PM) *
cu cine seamana?


Aveai din poza inca 2 indicii: steagul Frantei si scrisul cu "A1 Team France"..... tongue.gif Cu Google aflai in max. 1 minut.....da lenea-i cocoana maaaaare.... teehee.gif
20krpm
QUOTE (wolf @ Dec 2 2008, 03:15 PM) *
Auzia este clara dar Vettel nu cred ca este un copil tampit sa mearga la F.India si nici Berger, care se vrea mannagerul lui, nu poate distruge un talent chiar asa cu seninatate.
Dupa RBR copilu ori merge la McLaren, ca e cu Mercedes, desi e nasol cu LH acolo ori la Ferrari, o marca iubita in Germania. Dupa mine Force team va fi un fel de debuseu financiar pentru McLaren. Vijai, un indian patruns de cultura britanica a facut o miscare previzibila spre McLaren dar va fi tratat ca un indian in fata unui supus al coroanei de pe insula, adica de sus. Va da bani si va primi....

oh nu, in nici un caz nu m-as fi gindit ca vettel ar fi numa potrivit pentru force india... din contra, io am fost ala care a urlat asta vara "meriti mai mult", cind vettel a semnat cu rbr. eu pe vettel am un ochi inca de cind era la bmw, si a alergat la indianapolis in 2007 in locul lui kubica, si-a scos 2 puncte la 18 ani si in prima lui cursa de f1. citeste posturile mele de-atunci, si cele de la inceputul sezonului 2008. eram convins ca anul asta vettel se-ntoarce la bmw, dar... uite ca n-a fost sa fie. asa e cind n-ai manager, si get suckered in toate ispitele. apropo, cica berger s-a oferit sa-i fie manager, si vettel inca n-a zis nu.

force india are nevoie de soferi, punct. is numa buni de acceptat cei tineri care vin din celelalte campionate, sint sigur ca berger are ochi bun la ales. ce vrei sa spui cu "debuseu financiar pentru McLaren"? mclaren a pus pe apa simbetei 100 de milioane anul trecut, remember? proiectul lor de o echipa a doua a murit la momentul respectiv, iar acuma vind motoare ca sa-si revina. nu cred ca de "debuseu" au ei nevoie acuma...
AZAZEL
kovalainen se plange si am mai citit o data un articol unde se plangea pe aceeasi tema:
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news...203093857.shtml

stau si ma intreb de ce ii baga mclaren atat fuel!
f1anatic
QUOTE (AZAZEL @ Dec 4 2008, 05:14 AM) *
kovalainen se plange si am mai citit o data un articol unde se plangea pe aceeasi tema:
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news...203093857.shtml

stau si ma intreb de ce ii baga mclaren atat fuel!



Pai stim de ce. Ca sa il faca pe Lewis mai iute decit coechipierul sau. O metoda mai "eleganta" decit ce acuza Rubens despre anii petrecuti la Ferrari. O fi mai "eleganta" dar e mai paguboasa pt ca ii compromite cursa mai ales atunci cind Lewis face cite o greseala. In alt timp; in alta parte Rubens avea aceleasi sanse - cel putin prin strategie si set-up-ul masinii.
AZAZEL
QUOTE (f1anatic @ Dec 4 2008, 07:07 PM) *
QUOTE (AZAZEL @ Dec 4 2008, 05:14 AM) *
kovalainen se plange si am mai citit o data un articol unde se plangea pe aceeasi tema:
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news...203093857.shtml

stau si ma intreb de ce ii baga mclaren atat fuel!



Pai stim de ce. Ca sa il faca pe Lewis mai iute decit coechipierul sau. O metoda mai "eleganta" decit ce acuza Rubens despre anii petrecuti la Ferrari. O fi mai "eleganta" dar e mai paguboasa pt ca ii compromite cursa mai ales atunci cind Lewis face cite o greseala. In alt timp; in alta parte Rubens avea aceleasi sanse - cel putin prin strategie si set-up-ul masinii.


mie kovalainen mi se parea mult mai rapid anul trecut la renault decat mi s-a parut anul asta la mclaren. anul trecut m-a impresionat prin modul cum alerga renaultul ala.
anul asta nu m-am grabit sa-l cataloghez ca fiind slab pt ca in general eu nu ma ghidez dupa aparente insa prea i-a mers prost, masina i se strica des iar atunci cand termina o facea jalnic si in afara podiumului in general.
f1anatic
HONDA se retrage din Formula Unu
http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?id=44707

Nu e clar ? Nu e oficial ? Dar se pare ca am mai pierdut o echipa...si cum STR va fi si ea pusa in vinzare...raminem cu...9 bucati ? Foarte trist pt. sport.
AZAZEL
uite si un comentariu facut de james allen:

http://www.itv-f1.com/Feature.aspx?Type=Ja...en&id=44706

adevarul este ca sa cheltui o groaza de banet si sa nu obtii nimic este ceva. daca acum honda sau toyota erau pe pozitia lui sauber bmw sau pe pozitia pe care honda a avut-o in 2004 cu siguranta nicinu se gandeau la retragere cu tot cu criza asta de rahat
f1anatic
http://f1.gpupdate.net/en/news/2008/12/05/...andard-engines/
QUOTE
The FIA announced on Friday that it believes it is now even more important to cut costs in Formula 1. 'The announcement of Honda's intended withdrawal from Formula One has confirmed the FIA's longstanding concern that the cost of competing in the World Championship is unsustainable,' a FIA statement said. In order to do so the FIA granted Cosworth the exclusive right to build a standard engine for Formula 1.

The Cosworth deal though doesn't mean every Formula 1 team will have to buy its engine from Cosworth. The teams are given three options as of 2010: buy the engine at Cosworth, build your own engine but with the technical specs supplied by Cosworth or the right to continue to use a team's existing engine, with the current ban on development and requirement for engine parity still in place (noting that the engine supplied will become the reference engine for output and other performance indicators and no engine will be permitted to exceed those indicators).

FIA President Max Mosley said in a letter to the Formula 1 teams: "Further to my letter of 18 November (copy attached for convenience), we have completed the tendering process and are now in exclusive negotiations with Cosworth together with Xtrac and Ricardo Transmissions (XR) to supply a complete Formula One power train starting in 2010. The engine will be a current Formula One engine while the transmission will be state-of-the-art Formula One and a joint effort by two companies which already supply transmissions to most of the grid.

"The cost to each team taking up this option will be an up-front payment of £1.68M (€1.97M) and then £5.49M (€6.42M) per season for each of the three years of the supply contract (2010, 2011, 2012). This price is based on four teams signing up and includes full technical support at all races and official tests, plus 30,000 km of testing. The annual cost will reduce if more teams take up the option, for example to £4.99M (€5.84M) per team with eight teams. It will further reduce if less than 30,000 km of testing is required. Neither engine nor transmission will be badged."



Asa-i. Ma asteptam la asta de multa vreme - ma rog nu sa se retraga ci la o restructurare a efortului in F1 - stiu eu sa isi vinda din echipa, sa ramina doar cu motoare si transmisie, sa aiaba din nou sponsori (de fap asta e si vina lor - ca de doi ani ne arata Earth Dreams - dar realitatea a fost ca nu au mai avut sponsorizare de la British American Tobacco)

Uite si ce se vrea cu motoarele si transmisiile standard:
http://f1.gpupdate.net/en/news/2008/12/05/...andard-engines/

20krpm
yeah... asta s-ar putea sa fie sfirsitul f1 asa cum o stim noi. inca nici nu pot sa cuprind cu gindul cam ce inseamna chestia asta cu unii cu motoare proprii, altii cu motoare pe contract si semnate pe 3 ani in avans. e ca si cum ar fi doua ligi, cam cum se alearga le mans-ul - mai multe ligi in aceeasi cursa.
20krpm
dupa ce STR, si ala cu cap si ala decapitat, au tot adus in fiecare saptamina ba un sofer, ba altu, si i-a pus sa alerge ture sa vada care-i mai ager, pin la urma criteriul de calificare pentru un job la ei pare a fi "care aduce mai multi bani". (chestie la care bourdais cred ca pierde.) e ca in bancu ala cu individu care evalua 3 femei ca sa-si aleaga o nevasta - una facea o mincare exceptionala, alta muncea si aducea o gramada de bani in casa, a treia ii promitea ca o sa-i faca copii frumosi si destepti, si pin la urma a ales-o pe aia care avea sinii ca a lu mariustom.
20krpm
mie asta mi se pare facatura flagranta de presa. cica peugeot si citroen ar vrea sa cumpere honda (sau BAR, cine stie ce-o mai fi acuma) si s-o alerge cu jenson button dar si cu bourdais la pachet. pentru cine oare? ca daca nu mai avem nici o cursa in franta, nush ce se fac cu atita frantzuzeala.
f1anatic
QUOTE (20krpm @ Dec 15 2008, 05:42 PM) *
mie asta mi se pare facatura flagranta de presa. cica peugeot si citroen ar vrea sa cumpere honda (sau BAR, cine stie ce-o mai fi acuma) si s-o alerge cu jenson button dar si cu bourdais la pachet. pentru cine oare? ca daca nu mai avem nici o cursa in franta, nush ce se fac cu atita frantzuzeala.



Cred ca Prodrive va cumpara. ei erau deja interesati si apoi FIA aveau niste reguli care le faceau intrarea cu customert engine si chassis mai dificila. acum s-a ivit posibilitatea sa cumpere pachetul gata iar Subaru + Prodrive nu mai sint implicati temporar in WRC.
20krpm
ma cam indoiesc. prodrive e deja o echipa, multi din cei de la spyker lucreaza la ei, iar motor ar avea aproape for free de la mclaren. asa ca nu prea cred ca au ce sa faca cu honda, iar banii le trebe ca sa-si plateasca participarea in f1. eu cred ca anul asta nimeni n-o sa cumpere honda, iar la anul ma cam indoiesc ca o sa mai fie ceva de cumparat sad.gif
klm
Inca o surpriza in F1: McLaren si Ferrari vor alinia trei masini in noul sezon

In conditiile in care nu se va gasi un cumparator al locului ramas vacant dupa retragerea Honda, McLaren Mercedes si Ferrari vor fi fortate de Bernie Ecclestone sa concureze in noul sezon cu cate trei monoposturi, in loc de doua cate au in acest moment. Contractul incheiat intre FIA si sponsori prevede ca pe grila de start trebuie sa fie 20 de masini, iar cele doua team-uri ar putea intregi numarul, informeaza Gazzetta dello Sport.

Retragerea Honda ii da batai de cap lui Ecclestone, salvarea venind din partea McLaren si Ferrari, echipe cu bugete mari si care isi pot permite sa introduca in lupta fiecare cate un nou monopost.

Televiziunile care transmit evenimentul ar putea cere despagubiri din partea FIA daca nu vor fi 20 de masini aliniate la start pentru fiecare Grand Prix.

Interesant este faptul ca cele doua masini nu vor fi punctate nici la piloti si nici la constructori, masura fiind una pur comerciala.
20krpm
frumos scris, klm.
f1anatic
QUOTE (klm @ Dec 17 2008, 07:11 AM) *
Inca o surpriza in F1: McLaren si Ferrari vor alinia trei masini in noul sezon

In conditiile in care nu se va gasi un cumparator al locului ramas vacant dupa retragerea Honda, McLaren Mercedes si Ferrari vor fi fortate de Bernie Ecclestone sa concureze in noul sezon cu cate trei monoposturi, in loc de doua cate au in acest moment.

Interesant este faptul ca cele doua masini nu vor fi punctate nici la piloti si nici la constructori, masura fiind una pur comerciala.



Si eu am auzit asemenea zvonuri si probabil o sa se si intimple. Insa aceasta este o clauza care va fi luata in considerare DACA numarul de participanti in campionat este redus la 16 nu 18. Dar bineinteles, de fapt in momentul actual sint 2 echipe F1 de vinzare: Torro Rosso si Honda. Desigur, asta contravine ideii de reducere a bugetului de operare si a costurilor. Nu cred ca partea subliniata este corecta cum ai scris-o. Cred ca ai de graba, doar 2 masini din cele 3 vor puncta. Sau mai precis presupunind ca Ferrari ocupa primele 3 locuri, nu vor puncta decit cu 2 dintre ele, cele care sint clasate cel mai bine. Ceva trebuie dat si celor echipe: "publicitate gratuita gen Ferrari umple podiumul la Monza"
f1anatic
Ok enough cu alluziile astea cu iz jignitor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.