Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Stirile Sezonului F1 - 2009
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Pages: 1, 2, 3, 4
AZAZEL
nene, astia de la BGP nu sunt sanatosi.
intr-un interviu cu rubens , brazilianul spunea ca bgp se gandeste sa mearga la melbourne pt a castiga.

de asemenea, cica cei de la BGP ar fi incercat sa vada cum merge masina lor si in ritm de calificari si de asta au scos pe finalul zilei timp pe tur atat de bun. cica ar fi fost intrebat massa ca daca ferrari ar fi incercat acelasi lucru ar fi putut sa bata timpul celor de la BGP? raspunul a fost nu. iar rubens spunea ca nu era necesar sa il intrebe pe massa ci puteau sa-l intrebe pe rubens insusi si le putea spune el ca nimeni nu le putea bate timpii chiar daca ar fi incercat.

http://www.formula1.com/news/interviews/2009/3/9012.html

interviu si cu massa:

http://www.formula1.com/news/interviews/2009/3/9015.html
laurentiu
tare mi-e teama ca astia de la Honda isi forteaza foarte mult masinile (foarte aproape de limite) si se vor trezi ca abandoneaza inca de la inceputul calificarilor sau cursei.
Ceva asemanator imi amintesc ca a facut Mika Hakinen o data si a abandonat la vreo cateva sute de metri de finish.
20krpm
relax. bgp are probabil de demonstrat ceva cuiva. sint in campanie de stringere de fonduri, le trebuie abtibilduri sa-si puna pe masina, heck, le trebuie si o persoana cu un strop de gust artistic sa le aleaga niste culori pentru masina aia... asa ca io cred ca e destul de probabil ca in pun cauciucuri proaspete, benzina cu pipeta, si tamburi noi de frine in fiecare tur si da-i nene. lasa testele, sintem la competitie aici. sper sa gresesc, si intr-adevar bgp sa fie revelatia sezonului, dar in general nu prea poti face mare lucru cu o trupa de ingineri adormiti si flaminzi de luni de zile...
AZAZEL
am mai citit pe cava site-uri de profil faptul ca BGP vor sa faca tot posibilul sa impresioneze eventualii sponsori. circula zvonurile ca masinile cu care au fost facuti acesti timpi sunt neregulamentare tocmai pt a soca prin perfomantele de pe circuit.
AZAZEL
din nou, insa la herez:

1 . R. Barrichello - Brawn GP Mercedes BGP001 - 1:19.236 (+ 0.000) - 107 laps
2 . F. Alonso - Renault R29 - 119.819 (+ 0.583) - 40 laps
3 . N. Hulkenberg - Williams Toyota FW31 - 1:20.015 (+ 0.196) - 69 laps
klm
CITAT(20krpm @ Mar 15 2009, 06:47 PM) *
relax. bgp are probabil de demonstrat ceva cuiva. sint in campanie de stringere de fonduri, le trebuie abtibilduri sa-si puna pe masina

Poate ai dreptate insa cine crezi ca ar pune botul?
20krpm
fota o fi fotat ea acolo ideea cu sistemul de punctaj, toata lumea a zis "da, o facem" si prin urmare punctele au ramas la fel. in schimb anul asta soferul cu cele mai multe victorii in sezon e declarat campion. absolut aiurea. avem un invingator, restul competitorilor ce mai conteaza?...
Oana
mie, in schimb, imi place ideea cu sesiunea obligatorie de autografe... macar fortat sa mai stea si ei putin si la cheremul fanilor, ca de altfel nu mai stiu pe unde sa se ascunda
AZAZEL
mi se pare aiurea.
s-ar putea ca echipele sa joace pe o singura carte adica cea a victoriei , neurmarind si fiabilitatea masinilor.
practic, daca obtin cu un motor o victorie, cursa urmatoare cand vor folosi acelasi motor, pot alege sa scoata tot din fundul lui ca sa poata castiga cursa din nou indiferent ca acel motor va pocni in cursa cu nr 3. daca ai doua reusite din 3 atunci te doare in fund.

tampenie.
cel mai bine se facea daca se revenea la sistemul de punctaj de acum 10 ani.
pe vremuri, daca un pilot ce a castigat 6 curse si a terminat de 6 ori pe doi plus ca mai culegea si ceva resturi de ici de colo era aproape sigur campion indiferent ca altul a castigat 8 curse si a terminat de doua ori pe doi si mai culegea si ceva resturi.
wtf, primul pilot(cel cu 6 victorii si 6 locuri doi) ar trebui sa devina campion asa cum era inainte(anii 90)
marius68582
Ce parere aveti de ultima reglementare FIA : campionul va fi cel cu cele mai multe victorii,si nu cel care acumuleaza cele mai multe puncte ca si pana acum. Punctele vor fi luate in considerare doar daca doi sau mai multi piloti vor avea acelasi numar de victorii.Pentru restul clasamentului,va functiona acelasi regulament ca si pana acum.
Din pacate,regula asta survine un an prea tarziu pentru Massa.
klm
CITAT(20krpm @ Mar 17 2009, 05:00 PM) *
avem un invingator, restul competitorilor ce mai conteaza?...

Urmatorii chiar conteaza?
CITAT(AZAZEL @ Mar 17 2009, 11:39 PM) *
s-ar putea ca echipele sa joace pe o singura carte adica cea a victoriei , neurmarind si fiabilitatea masinilor.

Daca nu ma insel f1 este un concurs de viteza, pentru anduranta avem LeMans; daca tin bine minte Mansell spunea ca cea mai buna masina de f1 este cea care se strica la 1 sec sau 1 m dupa ce trece linia de sosire.
admin
http://masini.ro/stiri-auto-titlul-mondial...ctorii-6015.htm

Consiliul Mondial al FIA, reunit la Paris a stabilit ca pilotul care va obtine cele mai victorii in sezonul de Formula 1 de anul acesta va deveni campion mondial. In aceste conditii, FIA practic aproba propunerea boss-ului Formulei 1, Bernie Ecclestone.



E buna decizia sau nu?
20krpm
QUOTE (admin @ Mar 18 2009, 11:15 AM) *
http://masini.ro/stiri-auto-titlul-mondial...ctorii-6015.htm

Consiliul Mondial al FIA, reunit la Paris a stabilit ca pilotul care va obtine cele mai victorii in sezonul de Formula 1 de anul acesta va deveni campion mondial. In aceste conditii, FIA practic aproba propunerea boss-ului Formulei 1, Bernie Ecclestone.



E buna decizia sau nu?

admin, stim asta. am fi interesati de fapt sa aflam parerea ta, in topicul urmator, unde deja am inceput discutia. si ca idee, bernie nu a venit cu o propunere de schimbare (nu e indatorirea lui, imparatia lui e doar partea financiara si organizatorica a competitiei); fota (asociatia echipelor din f1) a avut citeva propuneri, iar fia, care sanctioneaza regulamentul, a ales solutia asta.
20krpm
marius, stim. trebuie doar sa citesti un post sau doua mai sus. dar ne-ar place sa auzim care e parerea ta despre noul mod de acordare a titlului la final.
admin
QUOTE (20krpm @ Mar 18 2009, 06:54 PM) *
QUOTE (admin @ Mar 18 2009, 11:15 AM) *
http://masini.ro/stiri-auto-titlul-mondial...ctorii-6015.htm

Consiliul Mondial al FIA, reunit la Paris a stabilit ca pilotul care va obtine cele mai victorii in sezonul de Formula 1 de anul acesta va deveni campion mondial. In aceste conditii, FIA practic aproba propunerea boss-ului Formulei 1, Bernie Ecclestone.



E buna decizia sau nu?

admin, stim asta. am fi interesati de fapt sa aflam parerea ta, in topicul urmator, unde deja am inceput discutia. si ca idee, bernie nu a venit cu o propunere de schimbare (nu e indatorirea lui, imparatia lui e doar partea financiara si organizatorica a competitiei); fota (asociatia echipelor din f1) a avut citeva propuneri, iar fia, care sanctioneaza regulamentul, a ales solutia asta.



Si eu care credeam ca va uimesc cu noutatile mele:))
Oana
QUOTE (admin @ Mar 18 2009, 05:12 PM) *
Si eu care credeam ca va uimesc cu noutatile mele:))

ai o parere cam proasta despre noi... tu crezi ca noi aici stam degeaba? dar nu-i nicio problema, ca si mariustom pateste la fel cand posteaza in sectiunea asta tongue.gif

si ca sa fiu on topic. nu-mi place decizia asta, desi mi se pare si buna si rea. pe de o parte cred ca e corect sa castige pilotul care reuseste sa se impuna in cele mai multe curse, decat cel care are o "traiectorie" constanta. dar la fel de corect e sa castige si cel care strange puncte altfel decat castigand cele mai multe curse, ca ar fi o dovada ca a tras tare... dar ce stim noi? sunem prea mici pentru ei
klm
Era mai fair daca se facea un sistem de punctare in care primul pilot sa ia dublul de puncte fata de al 2-lea, in felul acesta aproape sigur castiga titlul pilotul cu cele mai multe victorii intr-un GP, dar... vorba ta, noi suntem prea mici.
AZAZEL
cea mai mare aroganta:
flacaii de la BGP considera ce este f posibil ca in australia, daca totul merge ok, masinile lor sa lase in urma pe urmatorul clasat cu un tur, pana la sfarsitul cursei.

m-as bucura.
20krpm
ja right. sau barichello o sa cistige primele 9 curse si o sa intre in vacanta - la restul curselor nici n-o sa mai fie necesar sa vina, ca e deja campion. eu unul le doresc succes in cruciada lor de funds raising...
AZAZEL
regulamentul asta este re rahat asa cum era si cel de la sfarsitul anilor 90

de exemplu in '88 sezonul a numarat 16 curse.
alain prost a castigat 7 din ele iar alte 7 le-a terminat pe 2. doua curse le-a abandonat.

pe vremea aia se dadeau 9 puncte pt victorie si 6 pt locul doi, prost strangand in aceste conditii 105 puncte.

senna a avut 8 victorii, 3 locuri doi , un loc 4 si un loc sase. total 94 puncte. a mai terminat o cursa pe 10 iar in alta a fost descalificat.

regulamentul spunea ca in lupta pt titlu se vor lua in calcul doar cele mai bune 11 clasari din 16 curse.

practic pt prost s-au luat in calcul cele 7 victorii si inca 4 locuri doi adica 7 x 9(atat se premia victoria -9 puncte) + 4 x 6 =87 de puncte
pt senna s-au luat in calcul exact ceea ce trebuia adica 8 victorii si 3 locuri doi care inseamna 8 x 9 + 3 x 6 =90 de puncte.

sa nu-mi spuna careva ca senna merita camipionatul din 88. nu ma intereseaza ca el a facut spectacol pe circuit.

7 victorii si 7 locuri doi ar trebui sa valoreze mai mult ca 8 victorii, 3 locuri doi , un loc 4 si un loc 6.

regulament de rahat a fost pe vremuri si regulament de rahat probabil se va dovedi si acesta din 2009.


care a fost ultimul an in care s-au contorizat cele mai bune 11 rezultate?
cred ca 89.
20krpm
pin la urma se pare ca gasesc o solutie de compromis. fota zice ca adoptarea deciziei de premiere numita de romanul neaosh "alba-neagra" se bate cap in cap cu nush ce chichitza din regulament. fia e fericita ca poa sa clatine din cap, "da-da, asa e, fuggedaboudit". woo-hoo. dintr-o data solutia status-quo 10-8-6 pare stralucita.

damn. io tocmai facusem cereri pe alt forum pentru inventia podiumului cu o singura treapta, si pentru bullbars aerodinamice. (daca o echipa tine musai sa alerge cu doua masini, sa puna pe masina "a doua" niste bullbars cu care sa o impinga pe prima. barem sa faca ceva sens tot sistemu asta de punk-taj.)

serios acuma. ia imaginati-va... fisichella cistiga primele doua curse, drept urmare devine soferul cu cele mai bune sanse la campionat din echipa force india. managementul se intreaba cum ar putea sa-l ajute in continuare, asa ca il pune pe adrian sutil sa conduca cu 65mph in zig-zag. (sau mai bine il angajeaza iara pe kartikheyan, ca la indieni condusul in zig-zag e a doua natura.) ce risca? o amenda de citeva zeci de mii de dolari?... b.s. amenzile nu fac parte din bugetul maxim impus de fia.
AZAZEL
oare cate kilograme cantareste KERS-ul?
AZAZEL
la ferrari s-a convenit ca massa sa poarte nr 3 iar raikkonen 4.

nu stie nimeni cat cantareste KERS?
20krpm
pai depinde cum e facut, ma azazel. asta-mi aduce aminte de intrebarile mele de cind aveam 3 ani, si o-ntrebam pe mama din ce e facut troleibuzul. am inteles ca majoritatea au un sistem electric cu baterie, bmw parca avea o sacosa cu condensatori (mai stii cind s-a descarcat pe bietu indivdu ala cind l-au testat prima oara - semn ca merge), williams parca se jucau la un moment dat cu o chestie mecanica cu volanta (flywheel). la altii nu cintareste absolut nimic - pentru ca nu exista, nu sint interesati de asa ceva.
AZAZEL
istet mai esti tu mai 20krpm.

pana la urma m-ai facut retardat , mi-ai insirat niste bazaconii si ai aratat ca nici tu nu stii sa raspunzi la intrebare.

ok, este facut din diverse cacaturi.
cat cantaresc cacaturile alea?
stii sa raspunzi sau nu?
am vazut ca te dai rotund insa pana la urma stii la fel de multe ca mine iar intrebarea aia de copil de 3 ani salajluieste si in mintea ta.

eu nu am intrebat din ce este facut kers. posibil sa fi stiut sau nu.
am intrebat cat cantareste acest sistem. ca or fi mai multe solutii tehnice ma intereseaza mai puttin . cat cantaresc acele solutii tehnice?
20krpm
ba, pune ma si tu un stegulet rosu la avatar in zilele in care esti - stii tu ce. nu te-a facut nimeni retardat, ideea iti apartine in intregime. ai pus o intrebare care vezi bine ca n-are un singur raspuns, si io asta am incercat sa-ti explic. nu-i o chestie din aia sa te duci la alimentara si sa ceri doo chile de chers.

20krpm
10-6-8 a fost declarat un sistem de punctaj mult mai bun decit cel aprobat de fia. drept urmare, cistigatorul campionatului va fi cel care va acumula cele mai multe puncte. bravoooo. traiasca revolutia.

(stirea a fost publicata de speed tv, dar nu o vad inca pe site-ul oficial al f1.)
AZAZEL
la bmw sauber doar heidfeld va incepe cu Kers inca din australia pt ca omuletul ii usor ca o femeie.
laurentiu
http://formula1.automarket.ro/stiri/artico...unt-legale.html

La naiba! ninja.gif
klm
Atunci e timpul sa apara pe toate masinile smile.gif.
Oana
cica ferrari si red bull sunt echipele cele mai afectate de decizia asta, putand sa dezvolte noua tehnologie cel mai devreme in iunie. asta in timp ce bmw, mclaren si renault sunt in masura sa intre in cursa diffuserelor de la inceputul lui mai, la barcelona.
ferrari spune ca ii costa 40 milioane de euro toata povestea... si atunci ma intreb, oare nu cumva asta se bate cap in cap cu reducerile de costuri ale lui mosley? teehee.gif

klm
Nu stiu de ce cred eu ca, daca nu pentru acest weekend, atunci pentru cealalta cursa, vor fi deja "cheltuiti" cei 40 mil de euroi!
laurentiu
Pentru greii F1 sezonul asta eu zic ca e compromis. Ok, o sa puna si ceilalti difuzoarele alea, insa fara sa fi facut inainte cine stie ce teste si in acest caz nu vor reusi mare lucru. Iar acei 40 de milioane vor fi cam aruncati in vant. So, cu ele sau fara ele Ferrari si restu' nu cred ca vor reusi mare lucru.
AZAZEL
lasa sa mai castige si altcineva campionatul. au castigat suficient atat ferrari cat si mclaren si renault.
20krpm
QUOTE (Oana @ Apr 15 2009, 08:01 AM) *
cica ferrari si red bull sunt echipele cele mai afectate de decizia asta, putand sa dezvolte noua tehnologie cel mai devreme in iunie. asta in timp ce bmw, mclaren si renault sunt in masura sa intre in cursa diffuserelor de la inceputul lui mai, la barcelona.
ferrari spune ca ii costa 40 milioane de euro toata povestea... si atunci ma intreb, oare nu cumva asta se bate cap in cap cu reducerile de costuri ale lui mosley? teehee.gif

aproape as putea sa jur ca orice piesa de ferrari costa mai mult decit orice piesa de toyota:) nu stiu de unde or fi venit cu eticheta asta de pret. dar de acord, nu e o chestie care se face peste noapte, trebuie mult timp. insa si ferrari si red bull o duc relativ bine si-asa cum sint acum.

nici nu stiu ce sa zic de decizia fia. ar fi fost si bine si rau, oricum ar fi facut-o. asa au cam rasturnat scara de valori, dar pe de alta parte au promovat gindirea libera. mi-e greu sa cred ca in timpul extrasezonului inginerii de la cele 3 echipe n-au sunat sau n-au trimis un email la fia sa intrebe daca solutia lor e ok sau ba, probabil ca era prevalidata. in general la f1 sint pentru inovatiile tehnice care se regasesc in cele din urma in masinile de serie, dar diffuserele probabil ca n-au sa apara vreodata pe vreuna din masinile pe care le vinde dealerul de la mine din coltz, asa ca de data asta n-am nici o parere.
Oana
pe larg, argumentele in legalizarea diffuserelor
decizia FIA International Court of Appeal
Oana
mai nou, fota vrea sa interzica kers-ul in sezonul 2010. dupa ce echipele au cheltuit o gramada de bani ca sa-l dezvolte, si-au dat seama ca e cam scump. pana acum doar Ferrari, McLaren, BMW si Renault folosesc sistemul, insa se asteapta ca in curand si alte echipa sa-l introduca...
britore: "We understood immediately that KERS was a money-sucking genius, and that the FIA should have taken note of that. It should have been discussed before the start of the season, and the same goes for the diffusers. Having failed to do that has forced on us expenses that are crazy as much as useless."
Oana
mc laren au scapat de eliminarea din campionat. totusi, dupa intalnirea de astazi, echipa a primit o "penalizare" care presupune neparticiparea la 3 curse, ce insa va fi aplicata doar daca vor aparea dovezi noi in cazul scandalului din australia sau daca, in urmatoarele 12 luni, vor incalca prevederile articolului 151c din ISC.

http://www.formula1.com/news/headlines/2009/4/9281.html
Oana
in sfarsit se vorbeste si de preturile mari la bilete. dupa ce au vazut tribunele goale in turcia, pilotii au cerut scaderea preturilor. cam tarziu, totusi, in conditiile in care f1 a inceput de vreo cativa ani sa nu mai aibe spectatori. parca ar fi romani si astia de prefera sa vanda doar 30% din bilete, numai sa nu scada preturile...
http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/06/08/...-ticket-prices/
Oana
fia a publicat lista echipelor acceptate in sezonul 2010. in ea se regasesc toate echipele din acest an plus alte trei noi, insa nu si prodrive.

The FIA statement in full:
2010 FIA Formula One World Championship Entry List

Following the completion of the applications process for teams to compete in the 2010 FIA Formula One World Championship, the following teams have been confirmed.

TEAM / CONSTRUCTOR

SCUDERIA FERRARI MARLBORO / FERRARI
SCUDERIA TORO ROSSO / STR TBA
RED BULL RACING / RBR RENAULT
AT&T WILLIAMS / WILLIAMS TOYOTA
FORCE INDIA F1 TEAM / FORCE INDIA MERCEDES
CAMPOS GRAND PRIX / CAMPOS COSWORTH
MANOR GRAND PRIX / MANOR COSWORTH
TEAM US F1 / TEAM US F1 COSWORTH
VODAFONE McLAREN MERCEDES* / McLAREN MERCEDES
BMW SAUBER F1 TEAM* / BMW SAUBER
RENAULT F1 TEAM* / RENAULT
PANASONIC TOYOTA RACING* / TOYOTA
BRAWN GP FORMULA ONE TEAM* / BRAWN TBA

*These five teams have submitted conditional entries.The FIA has invited them to lift those conditions following further discussions to be concluded not later than close of business on Friday 19 June.

The maximum number of cars permitted to enter the 2010 Championship has been increased to 26, two being entered by each competitor. Pending completion of the discussions referred to above, further due diligence is currently taking place on other potential entries.

ferrari precizeaza faptul ca si-a depus candidatura cu anumite conditii, ce insa nu au fost respectate.
http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/06/12/...ent-conditions/
20krpm
adica cum as spune io (wink), fia a acceptat conditionat cererile conditionate de participare ale echipelor care sint motivul propriei ei existente. conditia fia fiind ca echipele respective sa renunte la conditii. rolleyes.gif

la usf1 m-am asteptat (peter windsor are multe cunostinte), dar ma asteptam sa ii primeasca si pe cei de la prodrive. parerea mea e ca legaturile celor de la prodrive cu ron dennis sint de vina. pe brabham il vedeam iara posibil, dar s-a certat cu lotus alaltaieri si se pare ca asta i-a fost. de campos nu stiu ce sa zic, nu stiu prea multe despe ei, iar despre manor nu stiu chiar nimic. macar imi lasa deschisa optiunea la glume nesarate de genul "manure", dac-o fi cazul. ce e iara demn de mentionat e ca toti trei astia noi or sa cumpere motoare de la lotus. campos vine cu masina de la dallara, peter windsor a zis ca si-o fac ei singuri, iar ceilalti nu se stie ce-au de gind.

una peste alta, "ramine cum am vorbit, mai vorbim, da?"
20krpm
citind inca o data mai atent comunicatul oficial, fia a acceptat *neconditionat* intrarea celor de la red bull, toro rosso, si ferrari (!!). singurele cereri acceptate conditionat sint cele de la brawn, mclaren, toyota, renault si bmw. chestia asta inca nu face suficient sens pentru mine.
klm
Se pare ca Ferrari a mai facut un pas in ceea ce priveste asigurarea serviciilor a 2 noi piloti: Alonso (din 2010) si Vettel (din 2011).
In momentul de fata singura problema o constituie inca 1 an de contract (anul 2010) dintre Ferrari si Kimi Raikkonen.

sursa
Oana
cine zice asta?
klm
Un editor de pe un portal de stiri (vezi ca am specificat sursa in dreapta jos).
Oana
scuze, nu am vazut linkul.
barfa asta cu alonso la ferrari a aparut chiar dinainte de retragerea lui schumy. si nu stiu cum naiba s-a facut ca numai ziarele spaniole vorbeau despre asta, sau cel putin de la ele era preluata stirea. alonso chiar a inceput sa-mi placa in ultima vreme, pentru ca am vazut o schimbare radicala in atitudinea sa. cu toate astea, insa, eu ma indoiesc ca el va ajunge la ferrari. dar vettel are toate sansele.
AZAZEL
va fi prea costisitor pt ferrari sa se desparta de kimi sau massa la sfarsitul lui 2009 tinand cont ca fiecare mai are un an de contract.
si nu inteleg de ce ar face-o!
AZAZEL
in fond kimi si massa le-au adus celor de la ferrari ultimile 3 din 4 campionate disponibile.
cel de-al patrulea titlu ferrari l-au pierdut pt ca nu "l-au lasat" pe massa sa castige prin greselile pe care echipa le-a facut. si massa a facut greseli insa mai putine ca hamilton a carui echipa a fost mai atenta si astfel britanicul a devenit campion
raikkonen poate a pierdut aprox 20 de puncte prin greseli proprii insa si cu alea in portofoliu, echipa si conjuctura l-au mai dezbracat de alte 20. chiar nu aveau cum sa castige campionatul la piloti anul trecut idiferent cat s-ar fi straduit cei doi.

sa fim seriosi, si MS pierdea puncte cu duiumul in fiecare an prin greseli proprii insa echipa era suficient de puternica incat sa nu aiba probleme in a castiga capionate.

ramane de vazut.

totusi, am feelingul ca dupa 2010 cei doi piloti vor pleca pt ca rareori in istorie s-a intamplat ca un pilot sa alerge 5 sezoane sau mai multe la o singura echipa indiferent de rezultatele obtinute.
apare autosuficienta si trebuie adus "aer" proaspat la echipa.
klm
CITAT(AZAZEL @ Jul 9 2009, 02:21 PM) *
va fi prea costisitor pt ferrari sa se desparta de kimi sau massa la sfarsitul lui 2009 tinand cont ca fiecare mai are un an de contract.

Sa ne gandim logic: ce salarii au cei 2? nu cred sa sara de 10 mil de euro (MS avea 20 - dupa 3-4 titluri castigate - rotunjit de inca 40 din publicitate, deci aducea o gramada de bani echipei).
Cati bani castiga Ferrari daca semneaza cu Alonso sau Vettel (si cu o parte din sponsorii acestora)? Nu se gaseste nicio echipa care sa le plateasca un procent din salariu (diferenta suportand-o Ferrari)?
Daca gasesti raspunsul la aceste intrebari aprope ca o sa stii ce se va intampla in 2010.
AZAZEL
habar nu am cat castiga MS insa pot spune ca kimi castiga cu mult peste 20.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.