daca au reparat de 4-5 ori si tot n-au finalizat lucrarea nu te mai duce la ei incearca la un alt service poate o sa ai mai multa bafta sau localizeaza tu zgomotul si roaga-i sa foloseasca si banda "dublu adeziva" -e sfanta si se foloseste la toate masinile premium in cantitati mai mari decat in primera,zgomot la portiera provine in principal de la panoul care acopera interiorul portierei,in zonele astea am descoperit eu zgomote la toate usile mai mult sau mai putin.eu am remediat singur problema:banda dublu adeziva de preferat neagra se gaseste in carrefour,praktiker ,bricostore cu diferite latimi (am folostit de 1 cm), am taiat banda la 2-3 cm in functie de necesitati si cu o penseta fara sa dau fata de usa jos am introdus-o in locurile acelea indicate mai exact intre panou si cealalta suprafata,cand voi avea timp voi pune o poza cu ce am facut eu si ai sa vezi mai exact atunci, asta e o poza de pe net.poate unora li se va parea dificil dar decat sa-mi pierd timpul prin service-urile de cacao din ro iar "mecanici" sa faca practica pe masina mea am zis sa incerc si sunt multumit de rezultat.la tine zgomotul poate provine din alta parte dar cum am mai spus important e sa-l identifici sau poti incerca o solutie profesionala folii dynamat sauuuuu mai pui vreo 15.000e si vei gasi o masina care sa te multumeasca mai mult.
.1.6 pe 1400kg nu e combinatia ideala pentu o masina sportiva evident dar daca ai nevoie de putere nu ezita sa retrogradezi treapta de viteza si sa duci acul turometrului pana in 6000rpm(!!!!!doar dupa ce acul a ajuns la temperatura normala 90'sau duap cativa km)si nu o tine sub 2200rpm in treptele 2-5 iar cand ai nevoie de accelerare nu apasa pedala pana la podea in cazul in care esti sub 2500rpm si dupa aceasta valoare apasa progresiv regula valabila cam pentru orice masina daca iti pasa de ea .numai bine si in cazul in care iti rezolva bazaitul din bord posteaza solutia