Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Concursul de pronosticuri - editia Hungaroring 2008
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Alex-F1
......si in loc sa fiu la fata locului, voi sta tot in fata televizorului, ascultand perlele scoase de al nostru ca bradul Mikidutza.... wallbash.gif Dar la anu' cu siguranta nu voi mai rata evenimentul....poate ne vorbim mai din timp si facem o trupa.....eeee, ar fi super-misto, nu? band.gif yes.gif Dar pana una alta, votati si castigati.... biggrin.gif
20krpm
si intrebarea pentru editia de weekendul asta: cu cite puncte o sa se aleaga bmw din cursa din ungaria?
AZAZEL
domnilor care mai este clasamentul nostru?
undepot vedea punctajul?
DRAGOS
uite-l aici: http://spreadsheets.google.com/pub?key=prx...FxqgeroKUhHNIMQ
AZAZEL
QUOTE (DRAGOS @ Aug 1 2008, 12:24 PM) *


se cunoaste ca nu a mai castigat raikkonen de mult . sunt cam in spate in clasament.
20krpm
yo napot kivaniuk. (si cu asta dragi prieteni am epuizat jumatate din cunostintele mele de limba maghiara. cealalta jumatate nu e frumos sa o public aici.) ce ne facem, fratilor, cu ferrari. cum mai facem noi puncte la concurs?... zau asa. daca-l mai tine si massa pe kimi sa astepte in pits, cum l-a tinut balonzo pe hamilton anu trecut, am pus-o. devine foarte incurcata treaba (sau cum ar fi, devine ca cealalta jumatate de cunostinte de limba maghiara pe care o stiu io).

deci ce facem? facem asa?...
1. HAM
2. KOV
3. ALO
4. MAS
5. KUB
6. TRU
7. RAI
8. ROS
pole: HAM (de fiecare data cind scriu pole, imi vine sa raspund kubica. in definitiv, he's the only pole on the grid.)
fast: HAM
finish: 17
q: aaa... 6. nu stiu cum - cumva smile.gif

PS: punctajul e si pe http://pronosticf1.info
laurentiu
E din ce in ce mai greu sa-ti dai seama cine va castiga. Tot felul de situatii neasteptate imi dau planurile peste cap whistling.gif . De-asta am cazut pe 3 teehee.gif . In fine. Eu zic asa:

1. Massa
2. Hamilton
3. Raikkonen
4. Kubica (presimt ca iar imi iau teapa unsure.gif )
5. Kovalainen
6. Heidfeld
7. Trulli
8. Alonso

pleaca din pole: Massa
fastest: Hamilton
finish:16
raspuns:8
Oana
mda, hamilton azi iar a zburat ca vantul si ca gandul pe pista... iar daca massa a incercat cat a putut sa se tina de el, kimi e la aproape o secunda in spate... sunt debusolata total... au ferrari probleme sau sunt doar mclaren mai buni? sau ambele...

1 massa (mai insist si cursa asta)
2 hamilton
3 kovalainen
4 heidfeld
5 kimi
6 piquet
7 kubica
8 glock

pole - massa
fast - hamilton
finish - 15
q - 5
DRAGOS
1. hamilton
2. raikkonen
3. massa
4. kubica
5. kovalainen
6. heidfeld
7. alonso
8. rosberg

Pole: hamilton
fast lap: raikkonen
termina: 18
Q: 8

AZAZEL
raikkonen
kovalainen
massa
heidfeld
alonso
trulli
rosberg
webber

pole hamilton
fastest raikkonen
q: 5
finish 18

raikkonen probabil va avea fuel de aproape 25 tururi la start
AZAZEL
dezamagit
AZAZEL
am vrut sa mananc rahat sambata ca hamilton nu termina si castiga kovalainen.
Oana
n-am cuvinte...
Oana
cea mai tare faza a cursei de azi...

Formula One: Raikkonen wins Hungarian Grand Prix
Finn Heikki Kovalainen secured his maiden Formula One motor racing victory in dramatic circumstances on Sunday when he won the Hungarian Grand Prix for the McLaren Mercedes team.
http://www.hindustantimes.com/StoryPage/St...ent=strParentID
20krpm
QUOTE (oana87995 @ Aug 3 2008, 12:08 PM) *

mellow.gif tu citesti hindustan times?...
Oana
nu... habar nu am cine-s astia... a postat cineva link-ul pe un alt forum, facand misto de greseala lor... si acum incerc sa ma agat de orice sa ma inveseleasca dupa cursa asta si mi s-a parut funny cum s-a incurcat autorul articolului in prea multi "k"...
in schimb mi-a placut titlul de pe site-ul oficial f1: "In order to finish first, first you have to be Finnish"
tot nu pot sa comentez cursa...
20krpm
io cred ca a fost de bine totusi, pentru ferrari. au aratat ca nu sint intr-o cadere de forma, ca pot sa lupte. cind am vazut in primele ture cum se duce massa ma si gindeam ce mi-a trebuit sa-i disconsider vineri, si sa ma fac de ris. mai vedem. valencia le-o cam dau celor de la ferrari, daca e sa judec asa pe neve, dar belgia cred ca e tot a lu mclaren.
Oana
nu stiu ce sa zic, valencie e totusi circuit stradal... si cand ma gandesc ca startul de azi a lui massa, si de altfel toata cursa (cu exceptia finalului) imi ridicasera moralul dupa dezamagirile din ultimele 2 etape si eram numai buna de plecat la valencia, cu sperante ca ferrari vor face o impresie bune, la care voi fi partasa... acum iar m-am dezumflat si ma gandesc cu groaza la un nou esec marca ferrari, pe care am sa-l vad LIVE down.gif
klm
CITAT(20krpm @ Aug 3 2008, 06:53 PM) *
dar belgia cred ca e tot a lu mclaren.

Sper sa nu ai dreptate, Spa e unul dintre cele mai frumoase circuite si fiecare cursa pare sa ridice pretentia de cea mai frumoasa a sezonului; tot Spa este o cursa pe care o castiga campionii si mi-ar parea rau sa nu fie unul dintre pilotii Ferrari.
Si in legatura cu Hungaroring: kk, chiar ca se intampla ceva cu masinile Ferrari... nici nu mai stiu de cand nu au mai fost atatea probleme intr-un singur sezon iar faptul ca se intampla cu cativa km inaintea liniei de finish este si mai dezamagitor pentru fani cat si pentru echipa. Am mai spus ca Massa nu are fata de campion, totusi, pe langa talentul sau, vad ca uneori aplica si sfaturile pe care le-a primit (si poate inca le primeste) de la M. Schumacher, pacat de astfel de ghinioane pentru ca nu cred ca mai are multe curse de castigat si o sa o ia pe urmele lui Barrichello si Coulthard.
M-am uitat la cursa asta de la primul pana la ultimul fluier si nu am vazut cat poate merge o masina, 20krpm si oana, care e secretul de stiti la metru cat alearga un monopost?
AZAZEL
QUOTE (klm @ Aug 4 2008, 09:24 AM) *
si nu am vazut cat poate merge o masina,


la ce te referi?

QUOTE (20krpm @ Aug 3 2008, 07:53 PM) *
. valencia le-o cam dau celor de la ferrari, daca e sa judec asa pe neve, dar belgia cred ca e tot a lu mclaren.



eu zic ca va fi invers
klm
Azazel, vezi discutia de aici si parerea unanim impartasita ca doar daca te uiti la o cursa stii foarte clar cati metri poate face un pilot cu o cantitatea de benzina, inca n-am putut sa-mi dau seama cum reusesti si astept sa ma lamureasca unul din cei care m-au contrazis pentru ca m-am holbat pe grafica aia doar doar oi vedea si eu senzorul din rezervoare+ ca i-am ascultat cu mare atentie pe spaniolii aia de comentau si spaniolii vorbesc o gramada, singura apreciere a fost ca Massa va intra cam in 3 tururi la pituri si a intrat in 5 si daca nici in camerele de presa nu sunt monitoare cu informatii atunci nu stiu alt loc unde ar putea fi (exceptandu-le pe cele din paddockuri).
AZAZEL
se pot face anumite estimari despre cantitatea de combustibil in functie de cat de repede merge un anumit pilot in calificari si cursa. singurii care stiu despre cantitatea de combustibil ar fi cei din staful tehnic. de asemenea , in 99% din cazuri pilotii merg pana se duce si ultima picatura de combustibil. vezi cazul raikkonen duminica. la primul stop a intrat impreuna cu alonso cu toate ca era evident ca alonso va iesi in faza lui de la boxe si astfel urma sa mai fie blocat inca minimn 25 de tururi. daca mai avea combustibil pt un tur cu siguranta ar fi stat pe traseu pt ca astfel il putea depasi pe alonso.

totusi, este posibil ca raikkonen sa mai fi avut combustibil in germania. de fapt sunt sigur 100%.
cursa avea 67 de tururi. primul pit raikkonen l-a facut in turul 22 si urmatorul in turul 38 cand a fost safety car. practic dupa ultimul pit raikkonen mai avea de mers inca 30 de tururi cu benzina de rezervor (abia se intrase in turul 38) ceea ce insemna o masina destul de grea. este f putin probabil ca la primul pit, cel din turul 22 , raikkonen si ferrari sa fi pus combustibil doar pt 16 tururi si sa lase pt ultimul schimb posibilitatea de a alimenta pt alte 30 ceea ce ar fi insemnat o masina lenta. cred ca raikkonen in turul 38 cand a alimentat, mai avea combustibil sa ajunga in turul 45. este f posibil sa fi ajuns pe podium daca statea pe traseu pana i se termina combustibilul. deciziile astea se iau in general impreuna cu echipa. daca raikkonen a fost cel ce a dorit sa se opreasca impreuna cu massa sau echipa l-a fortat sau a fost o decizie de comun acord, nu vom sti niciodata.

btw raikkonenin ungaria s-a oprit in turul 22 . eu estimasem ca va face aproape 25 de tururi cu primul plin , lucru scos in evidenta si de timpii cam slabi pe care ii tot scotea in free practice vineri si sambata dimineata.
20krpm
QUOTE (klm @ Aug 4 2008, 03:24 AM) *
[...] care e secretul de stiti la metru cat alearga un monopost?

azazel, pentru el nu e suficient sa faci estimari, omul vrea sa stii la metru, domne. ce-i aia sa stii sa faci diferenta intre benzina pentru vreo 13 ture fata de benzina pentru vreo 32 - el vrea sa stie citi metri poate sa mearga masina aia cu benzina care o pun in rezervor cind se vede la televizor. si sa o scazi pe aia care ia foc, da? ca aia nu se pune. altfel nu ii poti demonstra nimic, si orice ai spune tu, tot el are dreptate, ca n-ai date certe. teehee.gif
klm
Azazel, ms pentru explicatie, din bucatile pe care le-am pus cap la cap (deh, n-am vazut cursa si a trebuit sa ma documentez dupa) o mare parte din ce ai spus am reusit sa deduc si eu, doar ca nu avea si o confirmare din alta parte.
Nu m-as fi bagat in aceasta discutie daca nu ar fi existat un raspuns plin de rautate ieftina (demonstrata de BRAC cu rotile), cu ce difera o persoana care nu e atenta la cursa de una care nu o vede? doar prin faptul ca, poate, zareste steagul fluturand prin fata invingatorului, restul amanuntelor ii scapa (sa nu exagerez: ii scapa doar o parte din amanunte), insa poate sa desconsidere pe altii pentru ca, vezi doamne, el s-a uitat la cursa.
Asa e, poti face o estimare insa asa cum tu ai estimat 25 si a facut 22, asa cum si eu m-am inselat cu 2 tururi la Massa, asa se poate insela oricine cand e vorba de estimari, deci era posibil ca parerea mea sa fie adevarata; daca domnul inteligent considera ca nu am dreptate imi spunea:"bah, uite, pt ca n-ai vazut cursa, fii atent ce s-a intamplat: a facut pit in 22/67, deci si-a cam pus benzina pentru a ajunge in turul 45 si de aia te inseli." si era ok, le ceream scuze ca m-am bagat, da' el nu: "betmen, betmen" o tot da ca poti estima dupa timpul de alimentare, se poate dar uite ca se poate s-o iei si in barba, sau... poate ca dumnealui are o alta metoda si poate aprecia exact la mm si atunci o sa ii cer scuze ca m-am bagat aiurea imediat ce-mi dau seama ca metoda lui e infailibila.
Pana atunci, sa fiti iubiti, nu va mai credeti buricii pamantului si nu uitati ca Guglielmo din Baskerville a reusit sa "citeasca" cartea comediei scrisa de Aristotel inainte de a pune mana pe ea (si n-a downloadat-o de pe net wink.gif)!
Oana
eu nu pricep ce te tot umfli in pene atat? mai uita-te la curse si apoi ai sa intelegi care e diferenta intre o estimare facuta de unul care o vede si altul care doar isi da cu parerea... acum pe bune, te rog eu frumos nu mai insista atat cu subiectul asta ca esti chiar obositor...
Alex-F1
Eeee, dragii moshului, de "emotie" am si uitat sa-mi pun pronosticul aici.....oricum is praf in clasament, asa ca nu cred c-am pierdut nimic.....daaaaaar......daaaaaaar.......am fost la Hungaroring domnilor biggrin.gif ..... chiar si fara bilete, duminica dimineata devreme io cu un prieten si nevestele ne-am pus funduletele in masina si-am purces spre circuit! Ajuns acolo in 4 ore (305 km, din care 185 pe autostrada), parcat cu 5 Euro/zi chiar in buricul targului in spatele tribunei de la sicana, pierdut cursa de BMW, vazut prin crapaturile gardului o parte din cursa de GP2, sondat terenul sa vedem pe unde se pot mitui mai bine baietii de la bilete, ratat negocierile la tribuna de la sicana (am oferit si 200 Euro pt. toti 4 si n-a mers), mers mai departe la sectorul de locuri in picioare (adica pe iarba, pe deal, doar ca fara scaune), negociere reusita la 120 Euro pt. toti 4 banana.gif , intrat, gasit loc bun la ~ 30m de pista, dupa sicana, pe portiunea de accelerare, vazut Cupa Porsche si Formula 1.....ce sa zic, cursa fara prea multe evenimente, dar, spre deosebire de televizor, aici nici nu mi-am dat seama cum au trecut cele 70 de ture.....facut poze din diverse unghiuri, filmat, uitat prin binoclu de vedeam pana si mainile pilotilor muncindu-se cu volanul.....ramas surprins cand a disparut Massa din peisaj, apoi si mai surprins/nervos cand am vazut cum s-a dus pe apa Sambetei toata munca lui Kimi de-al ajunge pe Glock....desi ulterior am banuit ca i s-o fi comunicat sa stea calm, ca sa nu pateasca ce-a patit Massa....ma rog....bun si locul 3.....ne-am facut tai-tai unii altora cu mainile si-am plecat bucurosi la o balaceala de zile mari in cea mai mare arena de distractii acvatice din Ungaria, aflata la 10 min. de mers pe jos de la locul unde am parcat masina....practic de acolo puteai sa vezi cursa, fiind pe un deal si f. aproape de circuit....oricum autostrada era full (o vedeam tot de la piscine), n-avea rost sa ne inghesuim cu toata lumea, i-am lasat sa plece, iar noi am plecat lejer pe la ora 21 si la ora 1 am fost acasa.....si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa. smile.gif Bineinteles ca in curand vor veni si ceva poze pe topicul dedicat.....poate cateva chiar in seara asta, daca am timp..... tongue.gif
Abia astept acum sa aud impresiile Oanei despre cursa din Valencia.....impresii care vor fi incarcate la maxim de emotii, fiind o premiera absoluta pt. ea.....imi aduc si io aminte de prima oara cand am vazut trecand prin fata mea la ~ 20m, cu ~ 245 km/h, o masina de F1.....parea ceva ireal.....atat de frumoase sunt masinile, ca niste jucarii, dar in acelasi timp niste monstrii mecanici.....atata forta pusa pe asfalt, asa accelerari/decelerari nu vezi NICAIERI in viata!!! Go OANAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wub.gif
Oana
AMR 16 zile, 9 ore si 10 min pana la prima sesiune de antrenamente... mai am...
bravo alex... eu una nu as fi vrut sa vad cursa aia live.. desi cred ca treci mai usor peste ghinioanele pilotilor fiind acolo, decat din fatza tv-ului... te mai iei cu atmosfera, sunetul masinilor, mirosul cauciucurilor si uiti... impresii? sa vad daca o sa fiu si in stare sa leg 2 fraze... faza nasoala e ca incerc si o colaborare cu o institutie media si ar trebui sa scriu un articol la finalul fiecarei zile... de oi putea...
20krpm
well well well. felicitari, Alex, bine-ai fost, bine-ai venit. chiar ma pregateam sa ma mir public ca nici macar in budapesta nu merge nimeni la o cursa de f1... am ramas socat de felul in care ati intrat, dar presupun ca e o practica obisnuita pe-acolo. din cite a declarat dupa cursa, kimi a fost "frinat" de echipa, dar cu vreo 2 ture inainte de final, intr-un prim plan, mi s-a parut ca roata lui din stinga fatza, cu totul, avea o miscare foarte nefireasca sus-jos. tu ai reusit sa auzi ceva nefiresc la masina lui, de-acolo de unde erai?
Alex-F1
Ce sa mai aud frate, ca in afara de zgomotul motoarelor nu mai auzeam nimic, abia ne intelegeam noi intre noi, am si ragusit amandoi urland unu la altu!!! Niste frecari metalice stridente mi s-a parut ca am auzit vreo 2 ture consecutive la Hamilton imediat DUPA remedierea problemei cu roata, dar nici pt. asta nu bag mana-n foc, fiindca zgomotul motoarelor acoperea 99% din sonor! Iar de vazut anomalii, iti dai seama ca n-am putut sa disting amanunte asa bine cum le-ati distins voi in prim-planurile de la TV!!! Cu intrarea.....da, anul asta asa a fost si nu ma laud cu asta, dar in ceilalti ani cand am mai fost am avut bilete luate cu 3 luni inainte.....ne-am hotarat cam tarziu.....si, desi la circuit mai erau bilete de vanzare (100 Euro/pers. acolo unde am stat noi sau 160 Euro/pers. tot fara loc deasupra tribunelor de la sicana sau 220 Euro/pers. cu loc in tribune la sicana), totusi am zis sa incercam sa vedem daca e adevarat ca se poate intra si-asa.....si ne-am convins....doar oameni {tineri} sunt si ei si nu le strica un ciubuc ceva acolo, nu? whistling.gif La anu' daca o sa mai merg, promit sa cumpar bilet si inca o sa plec de joi, ca sa ma patrunda lent feeling-ul evenimentului, nu doar duminica... thumbsup.gif
20krpm
intotdeauna am fost de parere ca o cursa de f1 la fata locului se adreseaza altor simturi decit vederii - in special auzului si simturilor olfactive. la televizor niciodata nu te prinzi ca o masina e beteaga, dar cind est in tribune imediat o auzi ca suna altfel decit celelalte. de-aia te-ntrebam dac-ai auzit ceva, ca de vazut vazusem io smile.gif

iar daca ati reusit sa intrati pe poarta dind banii tinarului maghair in loc sa-i dati lu ernie becclestone - pff. mie mi-e totuna smile.gif
klm
CITAT(oana87995 @ Aug 5 2008, 12:56 PM) *
eu nu pricep ce te tot umfli in pene atat? mai uita-te la curse si apoi ai sa intelegi care e diferenta intre o estimare facuta de unul care o vede si altul care doar isi da cu parerea... acum pe bune, te rog eu frumos nu mai insista atat cu subiectul asta ca esti chiar obositor...

Sa te vad eu cum estimezi de la fata locului din Spania, acolo vei fi si mai atenta la cursa. Sunt deschis la orice argumente care sa va sprijine afirmatiile, demonstrati-mi logic ca aveti dreptate: daca nu vezi o cursa nu poti avea o parere pertinenta! Din pacate, presupun estimez ca n-o sa aveti cum asa ca nici n-o s-o faceti; desi am capacitatea de a intelege o argumentatie nu vad cum o veti putea construi!
20krpm
interesant articol despre vintul care bate pe la ferrari. si interesanta ideea ca echipa ar trebui sa joace la o singura masa, nu la mai multe. personal nu cred ca inteleg de ce: ferrari nu e nici o echipa cu probleme financiare, ca sa zici tre sa-si puna toti banii intr-o singura masina, si nici cu probleme tehnice, ca sa zici ca nu mai dezvolta pentru anul asta ci pentru anul viitor. asa ca a impinge un singur sofer si nu pe amindoi in mod egal dupa mine nu prea face sens...
AZAZEL
indiferent cine va iesi campion din cei 20 de piloti, raikkonen va termina campionatul in fata lui massa . iar asta e sigur.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.