Help - Search - Members - Calendar
Full Version: probleme fiesta
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Ford
mario_m_2006
am un fiesta 1.4 TDCI 2007 am observat ca pe furtunul care face legatura intre turbosuflanta si filtru de aer are ulei pe el
l-am mai schimbat odata am zis ca nu etanseaza bine dar tot degeaba acum la fel plin de ulei este normal?
am luat masina noua si la 9600 km mi-a mancat 1.6 litri de ulei un mare semn de intrebare dc asa mult ulei cei de la service mi-au spus ca este normal fiind in rodaj mi se pare prea mult vreau niste sfaturi va rog.
Va multumesc
mario_m_2006
QUOTE (mario_m_2006 @ Jul 28 2008, 02:48 PM) *
am un fiesta 1.4 TDCI 2007 am observat ca pe furtunul care face legatura intre turbosuflanta si filtru de aer are ulei pe el
l-am mai schimbat odata am zis ca nu etanseaza bine dar tot degeaba acum la fel plin de ulei este normal?
am luat masina noua si la 9600 km mi-a mancat 1.6 litri de ulei un mare semn de intrebare dc asa mult ulei cei de la service mi-au spus ca este normal fiind in rodaj mi se pare prea mult vreau niste sfaturi va rog.
Va multumesc

nu imi da nimeni un raspuns pls
kissyulescu
mai da niste detalii, eventual poze, 1.6l la 9500 trebuie sa curga bine pe undeva daca asta e cauza. Ce inseamna "ulei pe el"? la vreun racord ceva? ca banuiec ca nu trece pur simplu prin porii furtunului. Sterge periodic uleiul, cam cat lasa si mai ales pe unde? Fiesta mea e din 2002 si mai supureaza putin ulei pe la diverse imbinari fara sa simt asta absolut deloc de la un schimb la altul. Dar intre turbosuflanta si filtrul de aer nu prea cred ca are ce cauta uleiul, poate se prelinge din alta parte. Daca nu lasa pata pe asfalt poate cauza consumului e totusi rodajul, cu toate ca auzisem ca motoarele vin rodate pe banc din fabrica.
mario_m_2006
QUOTE (kissyulescu @ Aug 11 2008, 01:21 PM) *
mai da niste detalii, eventual poze, 1.6l la 9500 trebuie sa curga bine pe undeva daca asta e cauza. Ce inseamna "ulei pe el"? la vreun racord ceva? ca banuiec ca nu trece pur simplu prin porii furtunului. Sterge periodic uleiul, cam cat lasa si mai ales pe unde? Fiesta mea e din 2002 si mai supureaza putin ulei pe la diverse imbinari fara sa simt asta absolut deloc de la un schimb la altul. Dar intre turbosuflanta si filtrul de aer nu prea cred ca are ce cauta uleiul, poate se prelinge din alta parte. Daca nu lasa pata pe asfalt poate cauza consumului e totusi rodajul, cu toate ca auzisem ca motoarele vin rodate pe banc din fabrica.

mario_m_2006
QUOTE (mario_m_2006 @ Aug 12 2008, 07:55 PM) *
QUOTE (kissyulescu @ Aug 11 2008, 01:21 PM) *
mai da niste detalii, eventual poze, 1.6l la 9500 trebuie sa curga bine pe undeva daca asta e cauza. Ce inseamna "ulei pe el"? la vreun racord ceva? ca banuiec ca nu trece pur simplu prin porii furtunului. Sterge periodic uleiul, cam cat lasa si mai ales pe unde? Fiesta mea e din 2002 si mai supureaza putin ulei pe la diverse imbinari fara sa simt asta absolut deloc de la un schimb la altul. Dar intre turbosuflanta si filtrul de aer nu prea cred ca are ce cauta uleiul, poate se prelinge din alta parte. Daca nu lasa pata pe asfalt poate cauza consumului e totusi rodajul, cu toate ca auzisem ca motoarele vin rodate pe banc din fabrica.

mario_m_2006
QUOTE (mario_m_2006 @ Aug 12 2008, 07:59 PM) *
QUOTE (mario_m_2006 @ Aug 12 2008, 07:55 PM) *
QUOTE (kissyulescu @ Aug 11 2008, 01:21 PM) *
mai da niste detalii, eventual poze, 1.6l la 9500 trebuie sa curga bine pe undeva daca asta e cauza. Ce inseamna "ulei pe el"? la vreun racord ceva? ca banuiec ca nu trece pur simplu prin porii furtunului. Sterge periodic uleiul, cam cat lasa si mai ales pe unde? Fiesta mea e din 2002 si mai supureaza putin ulei pe la diverse imbinari fara sa simt asta absolut deloc de la un schimb la altul. Dar intre turbosuflanta si filtrul de aer nu prea cred ca are ce cauta uleiul, poate se prelinge din alta parte. Daca nu lasa pata pe asfalt poate cauza consumului e totusi rodajul, cu toate ca auzisem ca motoarele vin rodate pe banc din fabrica.



nu sunt scurgeri pe nicaieri si nici pete pe asfalt nu lasa
din cate stiu eu turbosuflanta isi face si ea ungere cu ulei nu? l-am sters si eu cred ca pe la colier am fost la service si l-am schimbat camdin cate am observat cam pe la 2500 --3000 km se murdareste cu ulei
kissyulescu
[/quote]
nu sunt scurgeri pe nicaieri si nici pete pe asfalt nu lasa
din cate stiu eu turbosuflanta isi face si ea ungere cu ulei nu? l-am sters si eu cred ca pe la colier am fost la service si l-am schimbat camdin cate am observat cam pe la 2500 --3000 km se murdareste cu ulei
[/quote]
daca e furtunul dintre filtru de aer si turbosuflanta atunci prin el nu are ce cauta decat aer. Cum arata pe interior acest furtun? daca are ulei inseamna ca e vreo garnitura ceva care scapa de la sistemul de ungere al turbosuflantei. Depinde cat ulei se scurge pe acolo, poate fi periculos.Nu te-ai uitat, scoate fum masina, mai ales la schimbarea vitezei sau cand e in sarcina? Dar un mecanic ce zice de problema? Eu nu pot sa-mi dau decat o parere de amator cu toate ca multe din probleme mi le-am rezolvat singur la masini.
mario_m_2006
ce rodaj tata am cu ea 18500 km
stiu si eu ca motoarele vin din fabrica cu rodaj
azi dimineata am verificat uleiul si la 4000 km mi-a mancat 400-500g ulei
cei de la service ford sunt toti varza de umplututa nici nu pot umbla la ea este in garantie am umblat am pierdut garantia
iulian_1976
In zona aceea nu are ce cauta ulei ,in cazuri ajunse la extrem se produce autoaprindere.

Sfatul meu este daca tot vrei sa stii exact ce este incearca mai multe service-uri autorizate Ford nu neaparat de unde ai
cumparat masina ci din alt oras,asta ai voie. Daca vei intalni un mecanic ok iti va spune cum sta treaba.
Insa asta nu este semn bun. thumbsup.gif
iulian_1976
Ca sa adaug daca doresti o explicatie exacta poti merge la un service VW sau Audi care au expierenta pe tdi-uri
si iti vor spune cu exactitate de ce ai auilei acolo.

Ca sfat ce pot sa ti-l dau este sa fii foarte atent cand masina va scoate un fum alb sau negru,din acel moment poti sa te duci linistit la serviceul Ford smile.gif
Bafta.
kissyulescu
masina este noua deci nu are cum sa traga atata ulei pe la segmenti totusi sunt cazuri in care totusi se poate. Pentru a elimina ipoteza trebuie verificata compresia la un tester. Ramane varianta mai grava ca uleiul scurs pe la turbosuflanta sa fie aspirat odata cu aerul, sa ajunga in camera de inalta presiune si sa fie introdus prin injectoare in cilindri. Nu vad alta explicatie daca nu lasa pete de ulei . Problema ar putea fi o simpla garnitura sau un banal simering dar trebuie schimbate URGENT deoarece pot duce la avarii costisitoare. M-ar interesa si rezolvarea problemei pt ca sper totusi sa-i dea cineva de capat repede, bafta!
mario_m_2006
am fost la service si mi-au spus ca nu au cum sa-mi faca tester sa vada dc pierde ulei... bulangi, mi-au verificat uleiul 3/4 pe joja la 4000km ei spun ca este bine uleiul intr-o concluzie mi-au spus ca masina ramane sub observatie dar fara nici o explicatie dc pierde ulei mari meseriasi, au mai curatat ( a sters) acel furtun care avea ulei pe el mai stau puti sa vada daca mai pierde si ma duc iar peste ei
mario_m_2006
inca ceva: cer parere aveti de un detector radar cobra 9190 aveti idee ce raza de detectie are merita cumparat? conduce-ti prudent.Salutare
liviualee
Turbosuflanta e de vina, trebuie verificata, eventual schimbata, aproape sigur.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.