S320CDI 4matic ...
hmmm , comportament rutier ce aduce forate mult a subaru , 4maticul se simte total diferit fata de propulsie .
scaunele sunt dementiale, iti sufla si in cur , la propriu ! ventilatie + masaj in scaune = doar pentru asta tot mai multi km de inghitit de masina . scaunele multicontur, se umfla in momentul cand tragi de volan pentru a nu te lasa sa aluneci din ele .
multe multe dotari , night vision , tv tuner , camera de mers inapoi , jante amg 19" samd
motor + cutie sunt aceleasi de pe C ul meu , dar motorul pare mic de tot pentru aceasta masina . o misca respectabil din loc , dar nu lasa loc de valente sportive si la o adica trebuei sa tragi de el serios ca sa ai vreun feeling . totul se intampla foarte foarte linistit.
la fel ca si la mine nu se simte deloc viteza , dar , franele sunt mai mici decat la mine iar masa masinii mai mare (1700 vs 2025), chestia asta se simte oarecum . in plus pe C am discuri ventilate fata + spate iar S ul are doar fata. suspensiile sunt zgomotoase , un pic , dar totusi sunt zgomotoase la denivelari mai mari . la fel si la C , tot zgomotoase , si nu ma asteptam la asta.
sonorizarea este harman-kardon , extracost , si este dementiala .
ce imi lipseste ILS ul de pe a mea . ce mi-ar fi placut pe a mea : SCAUNELE multicontur ! iti vine sa plangi dupa ele .
masina este imensa , ai loc berechet in ea dar si se conduce foarte usor pentru dimensiunile ei . si are acel ceva care il tot caut eu , sa te vada lumea in onglinzi cand mergi la drum lung si sa nu mai stea ca nesimtitii la 90la ora pe banda a doua cand prima banda a libera . se cam dau din fata ei , desi e inevitabil sa gasesti acei cativa care nu vor sa se dea / nu ta vad / nu vor sa te vada / ii doare la basca de restul / au o frustrare mareata / li se scoala cand stau acolo si tin coloana in spate / and that is the highlight of their day.