Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Terrano modelele mai vechi
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Winter1966
Buna ziua tuturor

Cum mai am un Nissan (Almera) ma gandesc si la o " camila" care sa ma scoata de pe drum mai mult decat Almera.
Deci ... prospectand piata am luat mai multe optiuni in considerare.

Nissan Terrano ar fi una din optiuni. Eventual versiunea Freeway.

Din ce am gasit pe aici am vazut ca sunt in general proprietari de diesele mai noi. Pe mine ma intereseaza un benzinar mai vechi 1993-1995.
Motorul stiu ca este 2.4 i dar :
1- Este Euro 1 sau Non Euro ( stiu ca Euro 1 este obligatoriu de la 1 Iulie 1992, dar....)
2- Ce stiti despre fiabilitate ?
3-Distributia este pe lant sau curea ?
4 Motorul/transmisia sunt Nissan sau altceva ?

Despre preturi nu intreb ca am oarecare idee.

Multumesc
Arheopterix
Un prieten a avut un Terrano 2 din 2002 cu motor de 2.4.
A mers peste 100K fara probleme.
Totusi mecanicul sef de la BAdsi mi-a spus ca "le sare distributia".Chiar si la 10.000.
Acum nu stiu ce sa i-ti spun.
Winter1966
QUOTE (Arheopterix @ Jul 18 2008, 12:25 PM) *
Un prieten a avut un Terrano 2 din 2002 cu motor de 2.4.
A mers peste 100K fara probleme.
Totusi mecanicul sef de la BAdsi mi-a spus ca "le sare distributia".Chiar si la 10.000.
Acum nu stiu ce sa i-ti spun.

Multumesc Arhi.
Daca sare distributia asta inseamna ca este pe curea, desi la puterea si capacitatea asta ... nu am prea auzit de asa ceva.
Am citit ce ai spus despre Vitara, care evident este in vizorul meu, dar...ma scoate din minti taxa asta idioata...iar cele vechi sunt cam prapadite.
Vitara ta este E1 sau E2 ?
Arheopterix
Mercedesul 250D din 90- avea distributia pe lant si tot sarea in draci.

Vitara mea e non euro.
In 97 nu erau suficiente benzinarii cu benzina f. plumb,asa ca are motorul cu 8 valve ,carburator si 75 cp (in loc de 16 v 90 cp si injectie).

I-ti recomand masina daca mergi exclusiv in oras si pe camp.
Nu e facuta ptr distante mari.
Fiabilitatea in schimb e mare.
Merg 10.000/an din care aproape jumatate pe camp.
Am 150k si au inceput probleme pe la 120k.
Nimic serios (kit amb,discuri frana,capete bara).
Winter1966
QUOTE (Arheopterix @ Jul 18 2008, 09:24 PM) *
Mercedesul 250D din 90- avea distributia pe lant si tot sarea in draci.

Vitara mea e non euro.
In 97 nu erau suficiente benzinarii cu benzina f. plumb,asa ca are motorul cu 8 valve ,carburator si 75 cp (in loc de 16 v 90 cp si injectie).

I-ti recomand masina daca mergi exclusiv in oras si pe camp.
Nu e facuta ptr distante mari.
Fiabilitatea in schimb e mare.
Merg 10.000/an din care aproape jumatate pe camp.
Am 150k si au inceput probleme pe la 120k.
Nimic serios (kit amb,discuri frana,capete bara).

Multumesc pentru raspuns.
Ceva de genul asta imi trebuie pentru santiere si oras.De asta ma gandeam si la Terrano.Sau ceva similar dar mai mic.
Ma doare sufletul de ALmera care este de 2 1/2 ani.
Arheopterix
Sunt multe vitara la femei care fac cumparaturile cu ele.
Personal stiu 3.
Mai au si unii mosi.
Nu au vazut offroad in viata lor.
Astea sunt perfecte daca gasesti una.
Winter1966
QUOTE (Arheopterix @ Jul 19 2008, 01:47 PM) *
Sunt multe vitara la femei care fac cumparaturile cu ele.
Personal stiu 3.
Mai au si unii mosi.
Nu au vazut offroad in viata lor.
Astea sunt perfecte daca gasesti una.

Stiu. Dezavantajul este ca astea au multe sute de mii de km.
Cele de off road au in general mult mai putin.
Arheopterix
Nu,nu!
Una din doamne care cunosc e insotitoare de zbor.
Masina merge de 2-3 ori pe sapt.
Cealalata face cumparaturile cu ea.
Mosul de care zic are o cabana la munte si cand se duce acolo merge cu vitara.
Toate au in jur de 50-70k.
Oricum la mine motorul e ok desi am tras de el din greu.
Consuma acelasi 0.5 litri la 1000 km care zic in carte.
Winter1966
QUOTE (Arheopterix @ Jul 19 2008, 11:13 PM) *
Nu,nu!
Una din doamne care cunosc e insotitoare de zbor.
Masina merge de 2-3 ori pe sapt.
Cealalata face cumparaturile cu ea.
Mosul de care zic are o cabana la munte si cand se duce acolo merge cu vitara.
Toate au in jur de 50-70k.
Oricum la mine motorul e ok desi am tras de el din greu.
Consuma acelasi 0.5 litri la 1000 km care zic in carte.

Pai da, sunt si astfel de cazuri.
Din experientele de pana acum , motorul este chestia care iti da cele mai putine (ieftine)belele. Ma refer la cele mai vechi cu putina (sau deloc) electronica.
Mai am intrebari apropo de Vitara , dar am sa le trimit pe PM ca suntem deja bine off topic.
Multumesc pana acum
Arheopterix
Ultimul raspuns off topic...
Vitara inafara de aprindere ,nu are nimic electronic.
Sorin71828
QUOTE (Arheopterix @ Jul 18 2008, 06:25 AM) *
Un prieten a avut un Terrano 2 din 2002 cu motor de 2.4.
A mers peste 100K fara probleme.
Totusi mecanicul sef de la BAdsi mi-a spus ca "le sare distributia".Chiar si la 10.000.
Acum nu stiu ce sa i-ti spun.


Mecanicul sef - daca asa a zis- atunci nu se pricepe deloc la motoare ! Terrano 2 este o masina care are "distributie pe viata". Nu are nici curea nici lant ! Nu necesita schimbare sau intretinere. Distributia este directa, adica pe pinioane care angreneaza cardanul ( tractiunea permanenta fiind pe spate ) In consecinta nu s-a pomenit inca la niciun angrenaj de acest tip ( e drept sint foarte rare ) "sa sara distributia"
Arheopterix
O fi mintit omul sau nu stie.
CE sa zic.
Ma interesa un 2.4 benzina.
A zis ce am scris mai sus.
A zis ca poate sari de pe punct si la 10.000km.
Winter1966
QUOTE (Arheopterix @ Jul 29 2008, 02:43 PM) *
O fi mintit omul sau nu stie.
CE sa zic.
Ma interesa un 2.4 benzina.
A zis ce am scris mai sus.
A zis ca poate sari de pe punct si la 10.000km.


Ceea ce spune Sorin, ca injiner ce ma aflu, mi se pare oarecum ciudat.
Distributie pe cardan cu certitudine nu este posibil pentru simplul motiv ca, cardanul este cuplat la cutia de viteze, deci dupa o demultiplicare/multiplicare.
Angrenaj cuplat direct pe arborele cotit se poate desi pana acum nu am auzit de asa ceva.
Eu aveam in gand un 4x4 mai mic ( desi nici Terrano nu ar fi de lepadat, desi taxa rusinii verymad.gif si consumul teehee.gif ... ) dar cred ca mai astept.
zburatoru
Sorin are dreptate!!!Terrano2 are distributia pe pinioane.
Winter1966
QUOTE (zburatoru @ Jul 31 2008, 08:58 AM) *
Sorin are dreptate!!!Terrano2 are distributia pe pinioane.


Posibil, desi neuzual. Oricum asta inseamna o belea mai putin in conditii normale, si una mult mai mare in conditii de avarie.

La motorul de 2.4 pe benzina ? sau la 2.7 diesel ? Sau amandoua ?
Stii cumva de cand au trecut la Euro 2 ?
Multumesc
Arheopterix
Am inteles ca saritul de pe punct e la 2.4 benz.
Winter1966
QUOTE (Arheopterix @ Jul 31 2008, 01:58 PM) *
Am inteles ca saritul de pe punct e la 2.4 benz.

Oarecum ciudat. In mod normal la un angrenaj, ori este ceva din proiectare, ori uzura mare. Alte motive nu ar avea sa sara.....
Sorin71828
Nu sare nimic la niciun motor de Terrano. Simple speculatii. Uitati-va doar la citeva exemplare de Terrano care au atins 200.000 km !!! si sint de vinzare in stare f. buna. Atit cele pe benzina 2,4 cit si cele pe motorina de 2.7 sau 3,0 l sint motorizari foarte reusite.
Pentru cei care le folosesc la off road sau tracteaza rulote se recomanda cele de 3,0 l. care dezvolta o putere mare pentru o masina grea ( cca. 2.0 to. ) plus remorca ( max. 2.8 to )
Consumul putin cam mare se regaseste pe motoarele de 2,4. Cele de 2,7 au un consum acceptabil ( mixt ) undeva intre 9,0 - 11,00 l / 100 pentru un mers normal. Consumul creste cind cuplezi 4X4 si mai creste evident un pic cind cuplezi reductorul.
Motoarele de 3,0 au un consum un pic mai mic decit cele de 2,7.
otisinvest
Mi-am luat de curand un Nissan Terrano 1 cam vechiut dar km putini si sincer sunt foarte multumit de el. Dupa Slanic Moldova este un drum forestier care traverseaza muntele si duce la Onesti. Mentionez ca ploua cu galeata si nu am avut nevoie nici o secunda de 4x4. Este o masina minunata. Si consum de 11l/100km la 2.7 TD pe drumul ala mi s-a parut super OK.
Winter1966
QUOTE (otisinvest @ Oct 6 2008, 08:31 AM) *
Mi-am luat de curand un Nissan Terrano 1 cam vechiut dar km putini si sincer sunt foarte multumit de el. Dupa Slanic Moldova este un drum forestier care traverseaza muntele si duce la Onesti. Mentionez ca ploua cu galeata si nu am avut nevoie nici o secunda de 4x4. Este o masina minunata. Si consum de 11l/100km la 2.7 TD pe drumul ala mi s-a parut super OK.


Ce inseamna mai vechiut ? Si km ? Ce probleme are sau ai descoperit deocamdata ? Luat de aici , sau adus direct in Vest ?
Multumesc
otisinvest
QUOTE (Winter1966 @ Oct 6 2008, 07:45 AM) *
QUOTE (otisinvest @ Oct 6 2008, 08:31 AM) *
Mi-am luat de curand un Nissan Terrano 1 cam vechiut dar km putini si sincer sunt foarte multumit de el. Dupa Slanic Moldova este un drum forestier care traverseaza muntele si duce la Onesti. Mentionez ca ploua cu galeata si nu am avut nevoie nici o secunda de 4x4. Este o masina minunata. Si consum de 11l/100km la 2.7 TD pe drumul ala mi s-a parut super OK.


Ce inseamna mai vechiut ? Si km ? Ce probleme are sau ai descoperit deocamdata ? Luat de aici , sau adus direct in Vest ?
Multumesc

din 12/1990, km 170.000, nu are pana in momentul de fata nu are nici o problema,caroseria este impecabila, pe dedesubt la fel......l-am luat de aici pt. ca daca ma duceam in germania ieseam mult mai scump. Am dat 4500 pe el. In germania as fi dat 4000 negociabil, plus drum, plus taxa care ne rupe.......
oaneasilviu
QUOTE (Sorin71828 @ Aug 1 2008, 02:09 PM) *
Nu sare nimic la niciun motor de Terrano. Simple speculatii. Uitati-va doar la citeva exemplare de Terrano care au atins 200.000 km !!! si sint de vinzare in stare f. buna. Atit cele pe benzina 2,4 cit si cele pe motorina de 2.7 sau 3,0 l sint motorizari foarte reusite.
Pentru cei care le folosesc la off road sau tracteaza rulote se recomanda cele de 3,0 l. care dezvolta o putere mare pentru o masina grea ( cca. 2.0 to. ) plus remorca ( max. 2.8 to )
Consumul putin cam mare se regaseste pe motoarele de 2,4. Cele de 2,7 au un consum acceptabil ( mixt ) undeva intre 9,0 - 11,00 l / 100 pentru un mers normal. Consumul creste cind cuplezi 4X4 si mai creste evident un pic cind cuplezi reductorul.
Motoarele de 3,0 au un consum un pic mai mic decit cele de 2,7.


Stimabile permite-mi sa te corectez cu consumul la Terrano Diesel 2,7 , consumul real este de peste 12% mixt , spun asta pentru ca sunt posesorul unuia si il cunosc incepand de la vascocupla din bot pana la satelitii din grup, iar reductorul nu iti creste consumul pentru ca acesta nu este necesar decat la urcusuri de peste 30 grade ... in rest motorul trage si fara reductor
Sorin71828
Stimabile permite-mi sa te corectez cu consumul la Terrano Diesel 2,7 , consumul real este de peste 12% mixt , spun asta pentru ca sunt posesorul unuia si il cunosc incepand de la vascocupla din bot pana la satelitii din grup, iar reductorul nu iti creste consumul pentru ca acesta nu este necesar decat la urcusuri de peste 30 grade ... in rest motorul trage si fara reductor
[/quote]

Ma bucur ca am gasit un posesor de Nissan Terrano cu care mai pot schimba citeva pareri constructive. Referitor la consumul mixt este posibil sa junga la 12 % - functie si de trafic, de oras, ... etc. Insa eu folosesc prea putin masina in oras...asa ca acest lucru nu l-am verificat.
Eu, am verificat - pe "pielea mea" consumul, in urmatoarele conditii. Plin la plin, de 3 ori la rind. In iarna asta - cind am prins temperaturi de - 15* am fost la schi in Arieseni, apoi am facut mai multe drumuri la munte ( unde am urcat, nu gluma ) iar in anumite imprejurari am folosit si reductorul ( e drept - destul de putin ) iar consumul real - subliniez real, a fost de 9.00 litri/100... Parerea mea este ca am obtinut un consum bun.
Am uitat sa specific : motor 2.7 tdi
norbertyno
saluti eu am un nissan terrano 2 an de fabricatie 1995, 2,4 benzina, 124 cai.masina am aduso din germania anul trecut si am facut 10 mi de km, masina se comporta foarte bine atat pe sosea cat si pe teren accidentat, fac drumul la arieseni de 2 ori pe luna, am o cabana in varf de munte am testato in toate privintele, consumil mediu mia iest la 10 %, daca trag de ia,depasesc 120km la ora si oras nu ia mai mult de 13%eu zic ca e un consum acceptabil pentru un motor de 2,4. si benzina e mai ieftina de cat motorina
bogdan26
BUNA ZIUA AM SI EU O PROBLEMA LA TERRANO DACA MA PUTETI AJUTA

NU SE MAI TUREAZA PESTE 2000 RPM.STITI CEVA LEGAT DE UN SENZOR PE POMPA DE INJECTIE?SAU E CUMVA INSTALATIA PE VACUM....SAU CEVA DE GENUL..................PLEASE HELP ME !!!!!!!
DE PORNIT PORNESTE PERFECT ATATA CA NU SE ACCELEREAZA.PRECIZEZ CA TURBOSUFLANTA NU ESTE DEFECTA.MULTUMESC ANTICIPAT
PRECIZEZ CA E VORBA DE 2.7 TDI 100CP.
adi1969
QUOTE (norbertyno @ Jan 29 2009, 05:36 PM) *
saluti eu am un nissan terrano 2 an de fabricatie 1995, 2,4 benzina, 124 cai.masina am aduso din germania anul trecut si am facut 10 mi de km, masina se comporta foarte bine atat pe sosea cat si pe teren accidentat, fac drumul la arieseni de 2 ori pe luna, am o cabana in varf de munte am testato in toate privintele, consumil mediu mia iest la 10 %, daca trag de ia,depasesc 120km la ora si oras nu ia mai mult de 13%eu zic ca e un consum acceptabil pentru un motor de 2,4. si benzina e mai ieftina de cat motorina

esti foarte sigur ca turbina nu este defecta?
burebista
Buna,

Am Nissanul Terrano 1 2,7tdi de 10 ani si il cunosc destul de bine. Bine il cunoaste proiectantul.
Consum mediu in oras= 14L / 100km, in afara, ( drum lung ) intre 7,5 si 8 L / 100km ( in functie de incarcatura ) - eu i-am dat jos roata de rezerva si am pus-o in portbagaj, ca sa limitez " drag "-ul ( imbunatatesc cx-ul ). diferenta ar fi cam de 1/2 L motorina la 100km in afara.

Masina are 350.000 km, si merge brici. Cu schimb ulei motor 5w40 la 10000 km, pana acum am schimbat placutele de frana de 3 ori -fata si 1 data tamburii -spate.
Am facut cu ea cam 200. 000 km. pana acum, sunt multumit.

Singura problema ar fi faptul ca n-are ABS. Asta, daca nu esti obisnuit sa o conduci, iti face surprize. Mai ales iarna.

Masina are aproape 3 tone, si are un demaraj teribil, deci daca pleci mai tare de la stop si cel din fata franeaza, ai interesul sa intri repede-n trotuar si te urci in picioare pe frana.

Asta ar fi inconvenientul + viteza maxima atinsa de mine in vara 2008 pe autostrada ( strainatate ) -max 150/ora. ( cu clima pusa ). Am uitat, in mod normal masina n-are clima( 2,7tdi). Daca are, a fost montata post-fabrica ( eu mi-am montat-o singur -luata de pe un terrano2 )


Una peste alta, masina e buna, IMHO, si intentionez s-o pastrez inca 5-10 ani.

As vrea sa iau legatura cu cineva care detine cartea tehnica ( de service ) a masinii asteia.( terrano 1 2,7 tdi, din 92 )

p.s. N-are treaba distributia pe pinioane, cu "sarit distributia"?! ( sunt terrano-uri 1 care au depasit milionu' de km....) incercati sa-l gasiti pe grecu' de la Busteni - e pe unele forumuri - care are un atelier numa cu Nissan-uri, si va lamureste mai bine, ce-i cu utilaju' asta.


Cel care are un Terrano1, daca e mester, il are poate pe viata,( in anumite conditii, consumul scade pe la 5-6L/100 in afara, si 10 in oras... ninja.gif

Bafta multa.


JOHN09
buna ziua

Am un nissan terrano si am vrut sal incerc sa vad ce poate si mam dus cu el pe la dunare si mam impotmilit intr-un canal si mia intrat apa la calculator si acum caut un calculator ca acela nu cred ca mai functioneaza,va rog sa ma ajutati daca puteti
multumesc si astept un raspuns
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.