Help - Search - Members - Calendar
Full Version: diferenta calitate filtre
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
sorin200693010
Sunt interesat sa stiu daca din punct de vedere calitativ , cu impact asupra duratei de folosinta si intretinerii motorului, este o diferenta intre filtrele originale GM( pt aer, motorina, polen, ulei) si filtrele produse de MAN sau Bosch, de exemplu , pt Opel Astra G 1,7 CDTI. Filtrele originale au o durata de exploatare mai mare?Multumesc frumos pt parerile voastre.
f1anatic
Sincer, dpdv calitativ, vorbind din multa experienta dar si din auzite, produsele OEM (original equipment manufacturer) sint cele mai ...PROASTE. Daca General Motors si-a propus sa vinda modelul Pontiac Grand Prix (sau Opel Astra sau sau - nu conteaza ce) pt. o anumita suma de bani, atunci una din metodele de a mentine pretul de productie scazut este sa folosesti materiale inferioare: filtrul de aer/polen va fi din hirtie nu din spuma, va fi mai restrictiv la trecerea aerului si se va infunda mai repede...dar va costa 5 dolari comparat cu un filtru reutilizabil (prin spalare) din polimer, care permite o filtrare uniforma prin toata suprafata, care filtreaza particole si mai mici si care se spala si se pune la loc, dar care costa 40 de dolari.

In general sint putine produsele OEM care sint mai bune calitativ decit ce gasesti "aftermarket". Si asta e valabil cam pt orice este considerat bun de consum la masina: uleiuri, filtre, bujii, becuri, disc de ambreiaj, etc.
sorin200693010
Unii zic ca filtrele Mahle ar fi mai bune ca si cele Mann.Sa fie asa oare?
spata2008
QUOTE (sorin200693010 @ Jul 24 2008, 09:48 PM) *
Unii zic ca filtrele Mahle ar fi mai bune ca si cele Mann.Sa fie asa oare?

Asa stiu si eu. Mahle sunt bune (calitate/pret).
sorin200693010
Mahle sunt folosite printre altii de Mercedes si VW, iar Man de BMW si Volvo...
sorin200693010
Azi mi-am schimbat filtrele .Cele schimbate anul trecut , la reprezentanta Opel, erau fabricate in Polonia, si purtau sigla GM.Am rulat 11500km cu ele, dar era necesara schimbarea lor.Cel de aer era foarte murdar, in schimb filtrul de polen, simplu, era negru complet.Tipul care mi-a schimbat filtrul a crezut ca nu a fost schimbat de foarte mult timp, asa arata de rau.Si asta dupa circa 11500km.Acum am trecut pe filtru de polen cu carbon activ.
Nu stiu de ce, poate mi se pare mie, dar parca motorul este mai galagios un pic, toarce un pic mai diferit, si porneste parca un pic mai greu.Poate mi se pare...Sau sa fie din cauza faptului ca utilizez alt tip de ulei?Inainte aveam Mobil1-5w40 sintetic, iar acum folosesc GM5W30 full sintetic, long life.
Toata povestea ma costat 325 lei.
sorin200693010
Dupa ce am rulat azi circa 59km,am ajuns la concluzia ca este ok.Ma rog, a fost doar o percepere eronata.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.