Ipoteze de lucru:
- barilul de petrol cca 150 $ cu previziune de 200$ pt finele lui 2008;
- Conul Dinu a prognozat pretul benzinei la 5 ron tot pina la sfirsitul anului, deja costa de la 4,2 ron in sus, acelasi brav manager (proorocise el si pretul motorinei m. mare decit cel al benzinei daca va amintiti) se concentreaza pe dezvoltarea distributiei GPL.Si acest combustibil s-a scumpit, dar de la 2,3 la 2,5 ron;
- legislatia europeana interzice introducerea oricarei taxe sau accize la GPL cel putin pina in 2012;
- dimensiunile relativ modeste ale portbagajului la modelele Suzuki.Exista insa rezervoare cilindrice de 40 l(am vazut pe Matiz) dar si toroidale;
- proportia relativ mica de modele cu kit GPL pt Suzuki SH (mobile.de) raportat la nr de masini din oferta echipate m.a.s. si rulaj modest comparativ cu alte tipuri de masini - Subaru spre o pilda;
- "shansa" de a pierde garantia la motor (masina?) pt autoturismele mai noi;
Se cere:
- parerea celor ce utilizeaza astfel de instalatii pe motoare de fabricatie Suzuki;
- opinia oricarui posesor Suzuki (de ce nu ? ) - si nu numai...
Numai bine !