Help - Search - Members - Calendar
Full Version: VVT-urile Suzuki +GPL egal LOVE au ba ???
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki
SXtelu
Ipoteze de lucru:
- barilul de petrol cca 150 $ cu previziune de 200$ pt finele lui 2008;
- Conul Dinu a prognozat pretul benzinei la 5 ron tot pina la sfirsitul anului, deja costa de la 4,2 ron in sus, acelasi brav manager (proorocise el si pretul motorinei m. mare decit cel al benzinei daca va amintiti) se concentreaza pe dezvoltarea distributiei GPL.Si acest combustibil s-a scumpit, dar de la 2,3 la 2,5 ron;
- legislatia europeana interzice introducerea oricarei taxe sau accize la GPL cel putin pina in 2012;
- dimensiunile relativ modeste ale portbagajului la modelele Suzuki.Exista insa rezervoare cilindrice de 40 l(am vazut pe Matiz) dar si toroidale;
- proportia relativ mica de modele cu kit GPL pt Suzuki SH (mobile.de) raportat la nr de masini din oferta echipate m.a.s. si rulaj modest comparativ cu alte tipuri de masini - Subaru spre o pilda;
- "shansa" de a pierde garantia la motor (masina?) pt autoturismele mai noi;

Se cere:
- parerea celor ce utilizeaza astfel de instalatii pe motoare de fabricatie Suzuki;
- opinia oricarui posesor Suzuki (de ce nu ? ) - si nu numai...
Numai bine !
unsure.gif
mike.omega
1. E clar ca iti pierzi garantia la motor daca montezi instalatie de GPL
2. In functie de dimensiunile portbagajului pot monta butelie clasica sau toroidala in locul rotii de rezerva. Eu la Nubira am ales varianta toroidala si am un rezervor de GPL de 36L si pentru ca circul mai mult in oras las roata de rezerva acasa, are cine sa mi-o aduca la nevoie biggrin.gif
3. Pe GPL explozia are loc la o temperatura mai mare de unde rezulta o uzura mai rapida a uleiului(7k de km in loc de 10k) dar si a bujiilor. Pe GPL se simte imediat orice problema la sistemul de aprindere. (bujii consumate, fise crapate)
4. Mai nou se pare ca "masa" de la electronica instalatiei GPL trebuie pusa pe blocul motor. Explicatii in link wink.gif
5. Vara nu se recomanda umplerea buteliei cu GPL la maxim(supapa oricum te lasa sa ocupi numai 80% din volumul total).
6. Pe GPL nu mai ai limitare de turatie => in depasiri trebuie sa stai cu ochii pe turometru

SXtelu

3. Pe GPL explozia are loc la o temperatura mai mare de unde rezulta o uzura mai rapida a uleiului(7k de km in loc de 10k) dar si a bujiilor. Pe GPL se simte imediat orice problema la sistemul de aprindere. (bujii consumate, fise crapate)


De aia e bine sa intrebi: eu citisem ca functionarea motorului cu gpl se face la o temperatura ceva mai scazuta decit in cazul alimentarii cu benzina, motiv pt care si uleiul se uzeaza mai tirziu.Cred ca asta este explicat si pe www.molromania.ro pe sectiunea dedicata GPL.
Mai studiem...
ntire2002
si totusi nu-i pacat?!?
adica motoarele pe benzina iti dau cele mai mari satisfactii.... thumbsup.gif
Diesel
Tovarasul Mike are aceleasi satisfactii si pe GPL si pe Benzina pe vaporul lui, parol.

Problema care se pune este legata de comportamentul distributiei variabile, daca este afectat sau nu.

PS: trebuia sa zici ca n-are limitare de ture cand imi explicai cum functioneaza comanda alimentarii de gaz. N-am trecut de 4500rpm, dar totusi...



This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.