Help - Search - Members - Calendar
Full Version: am o problema mare
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
TL-07-NAF
de ceva timp ma tot chinui cu masina mea..un Golf 4 1,9TDI 110CP..2002
la inceput doar pierdeam putin lichid din vasu de racire..acum de o perioada am pierdut enorm,cum depaseam 100km/h cum imi arunca toat lichidu..acum am facut bine m-am dus la service..mi-au schimbat garnitura de chiuloasa..si prezoanele..cik astea erau..si toate bune shi frumoase..1 sapt si bufffff...iar mi-a aruncat lichidu afara unsure.gif .acum am fost iar la ei..dupa care mi-au sp k e probabil sa fie chiuloasa fisurata..am intrebat cat costa una si mi s-a sp un pret undeva la 2800 Ron+manopera pe la 4000de Ron cu tot cu montaj si bineinteles iar garnitura noua. sad.gif .acum ideia mea e urmatoare..dak ati putea sa ma ajutati..cum e mai bine..sa fac cum spun ei confused.gif ..sau sa imi cumpar un motor sh..cu 131 cp dak ar merge sau makr alt motor de 110..chiar nu stiu cum sa procedez..multumesc anticipat.. smile.gif
Marius*
Ai gasit motor mai ieftin decat costul reparaiei?
La ce service ai fost? La reprezentanta VW?
TL-07-NAF
nu la unu obisnuit din Galati..nu stiu dak pot sa ii spun numele..si motor inca mai caut pe net..tot ce am gasit este...1,9 de 90CP si nu ma multumeste deloc..vreau cel putin kt am acum sau mai mult confused.gif
Marius*
Trebuie sa iei in calcul si costurile cu actele la RAR, dupa schimbarea motorului.
Detalii gasesti aici.
Motorul 1.9 TDI de 90 cp (ALH) este considerat cel mai fiabil din toata gama.
Oricum, inainte de a cumpara alt motor, te sfatuiesc sa mergi cu masina si la o reprezentanta vw. Poate nu e ceva asa de grav, sau vezi ca exista un program cu piesa veche la schimb, piesa noua e mult mai ieftina, in cadrul reprezentantelor vw.
Bafta!
TL-07-NAF
multumesc mult last..o sa ma duc la GL la Scorpion poate gasesc cu ei o cale sa o repar.... confused.gif
TL-07-NAF
dar totusi as vrea dak ar fi cineva care ar sti de unde sa iau un motor confused.gif
klm
Un prieten a avut aceeasi problema (de fapt una echivalenta cu a ta) o sa-l intreb ce anume a facut ca sa o rezolve, in mod sigur nu a schimbat motorul si nici nu l-a costat mai mult de 1.200 lei.
CITAT(TL-07-NAF @ Jul 12 2008, 01:22 PM) *
o sa ma duc la GL la Scorpion poate gasesc cu ei o cale sa o repar.... confused.gif

Eu zic ca faci o mare greseala.
CITAT(TL-07-NAF @ Jul 13 2008, 06:07 AM) *
dar totusi as vrea dak ar fi cineva care ar sti de unde sa iau un motor confused.gif

In Germania gasesti toate natiile de motoare (ex: motor 1.6 30k km=450E=1.620 lei).
TL-07-NAF
poi eu deja l-am dus la Broca stii unde e spre Tecuci si mi-au luat 19 mil aiurea..ca nu era garnitura...acum dak vb cu prietenul tau poate imi spui cum o rezolv shi eu...as vrea totusi acelasi motor 1,9TDI..110cp..si ink o problema stie cineva dak este un motor cu pompa duse..k asa mi-au spus baietzi de la piese auto ca reise din seria de identificare..multumesc
mike.omega
Folositi limba romana! Fara "sh", "tz", "k" s.a.m.d
TL-07-NAF
QUOTE (mike.omega @ Jul 15 2008, 08:20 AM) *
Folositi limba romana! Fara "sh", "tz", "k" s.a.m.d

ok scuze am ramas cu limbajul de pe mess..
TL-07-NAF
am gasit un motor de 1,9TDi 131cp la 1500 de euro da fara turbina si injectoare ..se potrivesc oare de la mine turbina si injectoarele k eu am 110cp
Marius*
Nu se potrivesc nici injectoarele, nici turbina. Ce cod de motor ai?
TL-07-NAF
codu meu este ASV dar baiatu mi-a spus ca ar merge si ale mele...offfffff..unde rezolv eu problema ca m-am saturat de mers cu 90 si completat apa distilata la 100 de km.... sad.gif
iulian_1976
QUOTE (TL-07-NAF @ Jul 15 2008, 11:33 PM) *
codu meu este ASV dar baiatu mi-a spus ca ar merge si ale mele...offfffff..unde rezolv eu problema ca m-am saturat de mers cu 90 si completat apa distilata la 100 de km.... sad.gif


Sfat : Inlocuieste vasul de expansiune(unde completezi tu cu apa distilata) posibil sa fie de acolo.

Nu te grabi cu schimbatul,eu iti recomand doua servisuri in Galati unde pot sa o vada mecanici cu expierenta este unul pe centura langa ,,Gold&Platinus , Iulizeni ii spune, du-te cu masina acolo sa o verifice nu este scump e 40 ron ora/ora apoi poti incerca si la Seat pe Cosbuc este 70 ron/ora ,la fel baieti cu expierenta.
Este bine sa ai o certitudine din doua surse .
klm
CITAT(iulian_1976 @ Jul 16 2008, 01:55 PM) *
poti incerca si la Seat pe Cosbuc este 70 ron/ora ,la fel baieti cu expierenta.

Daca va spun 2 povesti cu Seat nu va mai duceti in vecii vecilor acolo.
iulian_1976
Klm @-Poti sa ne spui numai sa fie si ceva adevarat thumbsup.gif

Eu cand vin in tara mai schimb cate ceva la masina,cand este nevoie .Pentru probleme uzuale apeles la cel de pe centura.
Insa ptr mai delicate este bine sa apelezi la un dealer care are expierenta.
Multi baieti de la Ena-Seat vin cu expierenta de pe Daewo .

In materie de VAG in Galati ai trei alegeri Scorpion (Audi) foarte scumpi,nu am auzit lucruri bune,
Ivas(Skoda)-asta ar fi de asemenea o solutie ptr TL-07-NAF@ fac uneori si lucru de mantuiala apoi nu poti privi ce fac la masina si Ena (Seat) eu am facut distributia anul trecut nu pot spune decat ca sunt multumit,trag de pret si ei,nu se poarta extraordinar vizavi de client(cu programare din timp poti astepta mult si bine pe afara )
Pentru o parere vizavi de masina lui iTL-07-NAF@ insa cred ca sunt in stare sa se dea cu parerea.
Eu in locul lui asa as face in primul rand
(Unele lucruri poata sa se faca singur altele in service)
1.as verifica atent toata furtunarara de la racire
2. m-as uita sa vad merge termostatul?merge pompa de apa?trece antigelul prin radiator? are ulei in vasul de expansiune?face circuitul?
3.o verificare cu vagcomul sa vedem ce erori mai apar,o verificare a temperaturii apei .
4.daca totul e ok la pct3 si 4 as schimba vasul de expansiune.
5.daca nici o remediere as merge la 2-3 service-uri sa se dea cu parerea
6.Dupa toti pasii astia se poate spune,,masina a fost invinsa,, hai sa cautam un motor.


TL-07-NAF
uite o sa incerc cum spui tu...in legatura cu Ena stiu ca sunt buni mi-am schimbat si eu placutele acolo si am fost super multumit...mi-au pus baietzii lichid de frana original si nu dela la bidon de plastic la 20 de lei..iar acolo mai am intrare pt ca am un amic care repara masinile acolo..bine ca mi-ai adus aminte..mii de multumiri...smile.gif
klm
Ena:
1. O doamna a avut o dauna la un Seat, s-a dus la Ena (care e si dilar seat) sa o repare si cum era aproape de nr de km pt revizie le-a spus sa o faca si pe aia; si-a luat masina si la 1m dupa ce a iesit pe poarta i-a luat foc.
2. Cumnatul meu care are Kia Rio: anul trecut a comandat un ceva care se pune pe nush ce furtun ca sa mai filtreze impuritatile (sau sa faca nush ce la benzina), ceva care face parte din dotarile standard si s-a stricat, masina functioneaza f. bine si fara el insa daca exista... ceva ala a venit dupa jumatate de an. Incepand cu 2 luni inainte de a da comanda intre 1200 si 1500 rpm vibra mai tare ca un tractor, a fost la Ena, a fost la Kia Bucuresti si nimeni nu i-a gasit problema, pana la urma nea' nush_cum (singurul meserias de la Ena i-a spus ce e). Totusi asta n-ar fi o problema, desi in cazul unei defectiuni care imobilizeaza masina incepi sa dai importanta termenelor.
Luna trecuta a fost sa isi schimbe claxonul (se stricase) si, in aceeasi zi, dupa cativa km, si-a dat seama ca nu are directie, motivul: pentru a schimba claxonul trebuie sa scoti recipientul cu lichidul de servo iar domnii mecanici au uitat sa-l fixeze la loc, recipientul frecandu-se cu cureaua de la alternator si spargandu-se.

Eu zic ca daca le scartaia capota sau se trezeau cu scaunele murdare n-ar fi fost prea mare deranjul insa cand iti ia foc masina sau te trezesti fara directie e cam belea.
Asa ca bafta si aveti grija!
iulian_1976
Cazul 1 este interesant dintr-un acident nu stii ce modificari a suferit masina, insa daca a luat foc la 1 metru de service
nu cred ca cel putin nu a fost reparata
Cazul 2 nu pot sa spun ca multe componente de pe Kia si alte japoneze ,au timpi mari de asteptare,acum o luna
cat am stat in Galati am vazut numeroase Kia Ceed thumbsup.gif
Cazul cu rezervorul de servo ,este o neatentie, din partea lor.

Eu i-am recomandat pentru ca in Galati sunt singurii care au o expierenta mai mare venind multi de Daewoo, alte serviceuri
sunt mult mai noi,oricum in Romania nu aveau de unde veni mecanici, ..; de pe Dacia sunt multi ,unii putini au mai apucat
traninguri pe afara, iar o parte vin de pe Daewoo care a fost prima masina introdusa dupa 1994-95 in Romania.
Puteam sa-i recomand un service cu expierenta din 1923 din Germania ,dar nu cred ca-l ajuta cu nimic.
Numai bine.
klm
Acuma nu stiu ce consideri tu ca inseamna reparatia unei masini, pentru mine inseamna ca atunci cand ti se spune "masina e gata" sa iti iei masina si sa ai garantia ca o poti folosi in parametrii normali de exploatare or atunci cand iti arde la 1m dupa ce iesi din servis e clar ca ceva nu a fost remediat si e vina... providentei, naturii inconjuratoare? nu, e doar vina servisului (mai ales ca era vorba de masina unei doamne, de un accident in oras, de o bulitura a spoilerului si o zgarietura pe aripa).

Si acum trecem la termene, de acord ca vin greu piesele dar sa iti spuna "bah, gigel, platesti dar sa stii ca tzushpukul ala vine in juma' de an!" dar dupa jumatate de an cand te duci la ei sa aiba tzushpukul, dar cand ei spun ca vine in 2 sapt, platesti si nu vine nici in jumatate de an atunci, zic eu, e o problema.
Fiecare are dreptul de a alege cum crede de cuviinta, nu am nimic cu Ena sau cu servisurile concurente, pur si simplu v-am spus 2 situatii foarte grave pe care le cunosc pentru ca in cazul in care va hotarati totusi sa va duceti la ei sa stati langa masina si sa nu o lasati acolo "peste noapte" decat bagata in seif (acelasi lucru i l-am spus si cumnatului meu care vrea sa-si repare niste zgarieturi cand se intoarce din concediu de prin tarile calde - din pacate Ena e si reprezentant Kia in Gl).
iulian_1976
Off topic thumbsup.gif
O masina a unei doamne are un accident un spoiler indoit,o aripa .ok
Masina intra in service , mesterii inlocuiesc spoilerul ,revopsesc,inlocuiesc aripa se da o cheie masina porneste.
(Insa nimeni nu stie ca prin accidentul produs o siguranta,un cablu de nu stiu unde a sarit )
Intrebarea este masina are deviz doar pentru inlocuirea spoilerului,aripa sau ea trebuie si testata din toate punctele de vedere?

Hai sa-ti spun o poveste: un tip intra in service ptr inlocuirea de placute si discuri ,treaba este facuta.
Mecanicul cu spirit de observatie observa cureaua de distributie aproape rupta,vine clientul este avertizat. Clientul nu si nu
ca nu este nevoie ,dupa indelungi discutii este schimbata si cureaua de distributie.
Daca clientul iesea din service si cureaua pica dupa 10 m cine era considerat de vina?

Mecanicii din Romania sunt slab pregatiti este adevarat. Dar cati au facut traninguri la producatori?
Daca mecanicului roman stii ce sa-i ceri sa schimbe ,totul este ok.
Problema este cand il pui sa gandeasca, sa gaseasca solutii .
Numai bine.
klm
Chiar nu inteleg care ar fi exceptia de care vb, i-a reparat ce avea de reparat si i-a facut revizie, adica a pus-o pe un computer care i-a zis ce, cum, cat trebuie sa schimbe, ce merge si ce nu merge, sau mai nou se fac altfel reviziile?!
Cand te duci sa-ti indrepti o portiera e cu totul altceva dar cand e vorba de verificare ceri prea mult sa bage o mufa in curu' masinii sa dea 2 enteruri si sa vada ca totul e ok?!

iulian_1976
thumbsup.gif Aproape sigur nu ai masina din gama VAG .
Faci o scanare cu vagcom iar masina nu are nici o eroare tongue.gif .
Stii proverbul operatie resita ...pacientul mort.

Pentru a vedea daca merge in parametri trebuie comparate pe fiecare canal valorile rezultate cu cele specifice.Acest lucru ar insemna cam jumatate de zi sa stai doar cu vagcomul in fata, acest lucru nu-l face nimeni sau aproape nimeni in servisurile romanesti.
Ceea ce ceri tu,exista in putine serviceuri in Romania. thumbsup.gif
klm
Nu stiu daca vag-com este soft oficial VW pentru ca nu am facut niciodata o diagnosticare la Scorpion Galati (dealer VW) din simplul motiv ca sunt mai scumpi decat Mercedes. Diagnosticarea am facut-o la un alt servis cu un soft Bosch in care bagi mufa in computer dai click si iti apar toate erorile (parametrii care nu se incadreaza in limitele generice) adica iti arata si cat nox ai pe teava de esapament cu conditia sa ai senzor acolo, vag-com iti arata doar valorile pe care trebuie apoi sa le compari; poate ca Seat nu are asa de multi senzori insa in mod sigur in punctele cheie se poate vedea daca sunt probleme.
Dpmdv este inadmisibil ca masina sa ia foc dupa revizie.

Marius*
QUOTE (klm @ Jul 21 2008, 09:51 AM) *
Nu stiu daca vag-com este soft oficial VW

Softul oficial de diagnosticare VW se numeste VAS. In cea mai mare parte este asemanator cu VAG COM-ul.
TL-07-NAF
baieti..m-a ajutat D-zeu si am gasit o chiuloasa ASV ca a mea 110CP..cu tot cu injectoare cu supape cu axe cu came...la un pret de 340 de euro nu imi venea sa cred...da acum sa o pun si va anunt ce a iesit....biggrin.gif
nelu33
Salutare
Eu recoman baietii de ZETEC sunt tatici si ca bani pun pariu ca ai sa fii multumit, eu am fost si la ena si langa si la kiltec niste japcari ptr ca iti pune testerul la kiltec iti ia 1,2 mil langa ena 5 mii la zetec nu iti ia nici un ban ,pune testerul doar ca sa vada ce probleme ai sa stie de ce sa se apuce si sa vedetzi ce tester are scula nu gluma, iar daca iti trebuie motor am un prieten care aduce masini din germania mia adus si mie unul ptr golf 3 cu 450 euro daca te mai intereseaza lasa un mesaj sa vb cu el
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.