Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dacia lansează Logan facelift pe 1 iulie
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
adi.mitrea
Pe scurt, Dacia lansează Logan facelift, se pare că doar Sedan, MCV-urmând la anul, în perioada lansării SUV-ului.

În afară de câteva mici îmbunătățiri de ordin estetic, la capitolul mecanică nu cred că s-a schimbat ceva.

Mai multe, pe hotnews și pe MEDIAFAX.

Interesant este că din 2009 vom avea un Logan cu adevărat puternic, AICI
adi.mitrea
Mașina a fost lansată, detalii AICI și AICI
ValiR

"La nivel de dotări, Logan facelift introduce ca noutate în domeniul siguranței, sistemul de asistență la frânarea de urgență (ABU). De asemenea, facelift-ul are coloana de direcție ajustabilă pe înălțime, iar oglinzile retrovizoare laterale au fost preluate de la Logan MCV, fiind mai mari."
Asta cu oglinzile da modificare... Cat despre sistemul de asistenta la franarea de urgenta, e un lucru bun, tinand cont ca la aparitia Loganului unele persoane s-au plans putin de eficacitatea sistemului de franare.
La interior, eu personal consider ca e cam tot pe acolo. A fost tare tipa care a zis ca interiorul a fost total schimbat laugh.gif Si tanti ar trebui sa stie ca Logan nu are cel mai mare portbagaj din segmentul sau. Fiat-ul meu, Albea, are de exemplu 515 litri smile.gif (nu incepeti cu versus, am vrut sa subliniez doar afirmatiile gratuite ale celor care isi prezinta masinile in general). In fine, asa-i cand ai lectia invatata de acasa.
De asemenea, bancheta rabatabila nu e introdusa, probabil va fi la Logan 2.
air_wolf
ok, pina azi n-am aut nevoie de ochelari, dar se pare ca trebuie sa-mi pun... ce-au schimbat la el, in afara de logo si calandru? stopurile alea desprinse din cosmarele tunerului cu bun gust?
adi.mitrea
Asistența aia la frânarea de urgență e de fapt AFU, nu ABU.

Păi nou ar fi așa:
- volan reglabil pe înălțime
- AFU
- interior identic cu al Sandero
- faruri si stopuri modificate, precum si elementele de caroserie din zonele respective (aripi, capote, calandru, spoilere)
- oglinzi de MCV

Mie personal mi-a plăcut mașina, arată mult mai bine decât Logan-ul din 2004. Oricum, la ce caroserie și în special la ce spate i-au făcut designerii inițial, e foarte greu să mai dregi ceva la un simplu facelift. confused.gif

Și ce e cu adevărat mișto, prețul a rămas neschimbat, varianta Ambition a dispărut și dotările ei au fost preluate de Laureate. thumbsup.gif Nu-mi amintesc ca vreun producător să aducă un facelift la același preț cu vechea versiune.

Aaa, că mecanic nu s-a schimbat nimic, că suspensia e moale în continuare, că poziția de condus e tot aia, că motoarele pe benzină sunt leșinate, că e tot Dacie, asta e altă poveste, dar dacă te uiți și la preț, pur și simplu nu au concurență. rolleyes.gif
ValiR
QUOTE (adi.mitrea @ Jul 2 2008, 09:15 AM) *
Și ce e cu adevărat mișto, prețul a rămas neschimbat, varianta Ambition a dispărut și dotările ei au fost preluate de Laureate. thumbsup.gif Nu-mi amintesc ca vreun producător să aducă un facelift la același preț cu vechea versiune.


Sunt producatori care au oferit chiar modelul nou la acelasi pret cu cel vechi, mi-ar fi placut sa imi amintesc si exemplul concret.
Oricum, pentru cei care intentionau sa isi cumpere un Logan, e un lucru bun(asta daca nu sunt in categoria celor carora le place mai mult varianta initiala decat asta de acum).
Diesel
eu ma gandesc cu groaza la versiunea de 133cp, actualul sasiu abia face fata la 75cp
adi.mitrea
Măh... nu e chiar așa. Structura mașinii e bună și mecanic e gândită bine. Ar avea nevoie de o suspensie cu 30-40 mm mai joasă și mai tare. În rest, Logan-ul nu e chiar așa instabil și răsturnabil cum îl prezintă unii. verymad.gif
Diesel
Exact la suspensie ma refeream. Ar trebui sa ii reduca un pic din tendinta de subvirare, sa intareasca suspensia mai ales pe faza de compresie si alte detalii de genul asta.
florin55503
acelasi sasiu este si la clio 3 care are si variante destul de puternice de motorizare si nu sunt probleme. evident ca vor face modificari in ceea ce priveste suspensia si gard la sol
DRAGOS
arata ok. e o evolutie.

daca odata cu motorul asta de 133 de cai adauga si esp,discuri pe spate si airbaguri cortina, intra in shortlistul meu biggrin.gif

edit: din ce am citit au zis clar ca vor fi ceva modificari tenice. Logic ar fi sa aiba alta suspensie si frane mai de domane ajuta, cu discuri si pe spate.
Alex-F1
QUOTE (adi.mitrea @ Jul 2 2008, 03:15 AM) *
Și ce e cu adevărat mișto, prețul a rămas neschimbat [...] Nu-mi amintesc ca vreun producător să aducă un facelift la același preț cu vechea versiune


Hmmm, dubios...cine mai face in ziua de azi acte de astea de caritate? confused.gif ....atunci ori versiunea veche avea scorul umflat si or avut acuma de unde sa ia, ori la versiunea noua or "umblat" putin la niste piese, in sensul ca acum au pus, de exemplu, o pompa de apa furnizata de firma X, pret 15 Euro, pe cand versiunea veche, fara facelift, avea o pompa de apa furnizata de firma Y, pret 25 Euro... ninja.gif Zic si io....ca Toma necredinciosu.....dar sansele sa ma insel nu cred ca sunt chiar zero.... turned.gif
ValiR
QUOTE (ValiR @ Jul 2 2008, 08:14 PM) *
QUOTE (adi.mitrea @ Jul 2 2008, 09:15 AM) *
Și ce e cu adevărat mișto, prețul a rămas neschimbat, varianta Ambition a dispărut și dotările ei au fost preluate de Laureate. thumbsup.gif Nu-mi amintesc ca vreun producător să aducă un facelift la același preț cu vechea versiune.


Sunt producatori care au oferit chiar modelul nou la acelasi pret cu cel vechi, mi-ar fi placut sa imi amintesc si exemplul concret.
Oricum, pentru cei care intentionau sa isi cumpere un Logan, e un lucru bun(asta daca nu sunt in categoria celor carora le place mai mult varianta initiala decat asta de acum).


Am gasit si unul dintre exemplele despre care vorbeam, in care pretul modelului nou a ramas la fel ca al modelului precedent, nefiind vorba doar de un simplu facelift:
http://www.youtube.com/watch?v=sFG7bR0V3RE
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.