Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Test drive 4007
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Peugeot > 4007
T u d o r
Cand am fost la Peugeot sa-mi fac revizia de 30000 km, am avut ocazia sa fac un test destul de lung cu 4007, in echiparea Premium (cred) si motorizarea de 2.2 HDI.

Impresiile mele legate de masina sunt amestecate.

Estetic, desi e subiectiv, masina arata mai bine in realitate decat in poze. Asta nu trebuie sa se inteleaga ca arata bine... doar ceva mai bine decat ma asteptam eu, vazand fotografii pe net. Din fata designul e destul de controversat, lateral si spate e ok. Interiorul e clasic, in nota caracteristica ... Mitsubishi. biggrin.gif Scaune confortabile, largi. Bordul execrabil dpdv al materialelor folosite, un plastic extrem de tare, care la lovire scoate un sunet aiurea, de cutie de tabla. Consola egonomica, dar de aceeasi calitate indoielnica. Spatiul interior destul de mare, masina fiind dotata din serie cu 7 locuri. Sistemul care pliaza randul 3 in podea e excelent, simplu si ingenios. In configurartia cu 5 locuri, portbagajul e foarte mare, mai mult decat e nevoie pentru o familie normala. Cu randul 3 de scaune pe pozitie...nu prea mai ramane mare lucru. Masina, in echiparea asta "tzipa" de cat crom avea, pe praguri, calandru, masca, portbagaj... in fine, stralucea de-ti lua ochii. biggrin.gif Cam...kitsch pentru gustul meu, dar e de discutat.

In fine...testul propriuzis.

Motorul... exceptional, silentios, rafinat, extrem de puternic. O curba de cuplu generoasa, senzatia e ca masa destul de mare a masinii e miscata fara nici un efort evident. In acceleratii se simte viguros, cu rezerve suficiente de putere. Consumul nu l-am verificat din pacate, dar la o masina de test e oarecum irelevant.

Cutia... 6 trepte, de asemenea impresionanta. Cursa foarte scurta a levierului, timonerie superba, etajare perfecta. Mi-a placut la nebunie, mai ales ca eu sint obisnuit cu "altceva" pe 307, se vede mecanica Mitsubishi. Impreuna cu motorul face un cuplu perfect.

Tinuta de drum. Aici... in functie de preferinte, opiniile mele pot fi percepute pozitiv sau negativ. In orice caz, o tinuta ferma, poate chiat dura. Aici au un aport si jantele de 18'', cu cauciucuri cu talon jos pentru un SUV. Oricum, o stabilitate exemplara pe curbe. PENTRU UN SUV.... nu va asteptati la flick-flak-uri cu masina, e corecta si atat.

Tractiunea integrala e aceeasi ca la Outlander, una performanta pentru clasa sa. 2WD - 4WD - 4WD Lock comutabile din mers de la un buton rotativ. Mai mult decat ofera concurenta, cu 2-3 exceptii. Nu am avut ocazia sa vad ce poate, testul a fost pe sosea, cu o iesire scurta pe un drum neamenajat. Aici am remarcat silentiozitatea amortizarii si oarecum si eficienta ei. Fara greieri...

Una peste alta, masina e corecta si placuta. Dar...e 36000 DDP, la pretul asta ofertele sunt foarte multe si sincer nu l-as lua pe 4007. Am condus putin si CRV, care la un pret egal ofera dotari mai bune si o calitate a interiorului net superioara. In favoarea lui 4007 vad doar mecanica, aici incluzand motorul, cutia si sistemul de tractiune integrala.
hdi
Astazi am facut un drive test cu 4007.
Am fost surprins sa aflu ca garda la sol este de 174 mm!!! Nu am vrut sa cred insa materialele dealerului spuneau asta si pe Internet am gasit fix aceeasi valoare (ma rog...unii zic 176mm).
Ce-mi puteti spune despre asta?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.