QUOTE (cucuci @ Jun 20 2008, 10:55 PM)
intreb si eu ... de ce 4motion? de ce nu cu tractiune pe fata doar? sa nu uitam ca ambele masini (passat si golf) au esp si nu cred ca faci raliuri cu masina sau altceva ... intreb din cauza consumului sporit la cele cu 4motion (1 litru in plus la suta de km).
zicea cineva mai sus de preturile mari la suspensia passatului: telescop fata 250 ron / buc, telescop spate 180-190 ron / buc, brat inferior 250 ron, brat superior 300 ron ... cel putin astea sunt preturile de unde le iau eu. defectul passatelor sunt bratele care mai cad in rest cum ti-e norocul (sau mai bine zis nenorocul).
inca o chestie ... tot cineva zicea ca motorul pe golf este aproape identic cu cel de pe passat ... gandind astfel motorul de octavia este aproape identic cu cel de passat care la randul lui este aproape identic cu cel de audi.
ca un sfat din partea mea ar fi sa te uiti la passat sau bora.
Multumesc pentru raspuns! Am nevoie de o masina cu tractiune integrala pentru ca fac drumuri destul de dese intr-o zona unde fara asa ceva iarna in nici-un caz nu poti urca, iar pe timp uscat, doar cu tractiune fata omori prea tare masina.
In privinta pieselor: brat superior inseamna tot ansamblul acela de 3 sau nu stiu cate bare sunt la partea superioara fata? Pai pretul pe care mi-l spuneti, n-ar fi de speriat, numai sa nu se intample de două-trei ori pe an.
Am vazut ca ati avut Passat. Care este consumul real pentru aceasta, pentru ca multi mi-au spus, unii si proprietari, că merge peste 7% motorina, indiferent cat de ponderat ai merge. Variantul SDI, chiar demarat un pic mai tare nu imi lua mai mult de 5,7%.
Ca platforma tehnica Bora este diferită de Golf cu ceva? Eu cel putin, stiam ca numai aspectul exterior este oarecum diferit.