Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Marca TOYOTA opinii , sfaturii, informatii...
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
gogu25920
Cred ca e super masina. Am un amic care-si cumpara. Ce-i drept nu de aici din Austria. Super fiabila se pare ii ofera 12 ani garantie anticoroyiune si 5 la motor. Ai pe ea cam tot ce-ti trebuie . As opta pt motorul pe benyina de 1,3 87 de cai. restul prea mici iar dieselul prea mic si prea puturos. Oricum este o super masinuta dai un ban ceva mai mult dar sti ca face. In austria costa in jur de 13500 euro cu toate taxele. Toyota yaris Luna. AS fi optat si pt varianta sport care este super cu motor de 1,5 la 107 cai. Bravo Toyota.
Apropos aveti idee astea au scut sau nu?

Ce parere aveti...
G e o r g e
misterb , de ce sa imi iau din austria cu 13500 luna cand imi iau de aici 13200 sol , adica cu un nivel de echipare peste . si nu mai platesc nici taxele vamale :roll:
gogu25920
pai eu am dat un exemplu fireste ca noi o luam de aici , partea proasta ca dealerii nu au creyut de cuviinta sa faca un site dar asta e. Era doar un exemplu si-o ia de acolo fiindca acolo sta. Am postat ca inceput de discutie pt a aduna informatii despre masinuta din experienta forumistilor. Ma bate gandul ca urmatoarea masina sa fie o Toyota . Nu stiu daca noi insa oferim aceleasi conditii ca si acolo de garantie.
Kaiten
gogu25920 motoru de care ai zis de 1.3 87 cp e ala la care tot faceau astia de la toyota reclama ca ar consuma 2-3 litri in afara? (sau mixt, nu mai tin bine minte)
gogu25920
nu cred ala aere pe motorina. La motorizare 2 motoare mi-au retinut atentia din care unul a valabil doar pt varinata sport care este mai scumpa. Pe varinata sport este un mor 107 vvi parca de 107 cai putere la celelalte au vreo 3 varioante motor benzina de 1l cu 60 Cp sau ceva de genul asta, ala pe motorina 4d4 de 65 CP la 1,5 si asta de 87 cai pe benyina. Dintre astea ultimul e cel mai meserias parerea mea. Am gasit ceva informatii intr-o limba mai inteleasca si pe la noi pe www.toyota.fr ca la austrieci nu inteleg nimic. :shock:
madalina
Motorul caruia ii fac reclama este diesel (D4D)! Cel de 1.3 87 CP este benzina.

Garantia este de 3 ani sau 100 000 km, 3 ani fara limita de kilometrii pentru ruginirea caroseriei sau defectede vopsire si 12 ani pentru perforarea caroseriei prin coroziune.
gogu25920
aha eu nu inteleg de naiba la aceiasi masina la noi se ofera o garantie de 2 lei in comparatie cu ce ofera afara? sper ca dupa 2007 sa se uniformizeze si chestia asta. totusi in intre 3 si 5 ani este o diferenta.
Oricum ala pe benyina la 87 d ecai mi se pare super pt o masina usoara si micuta are suficient.
Iulian HondaFan
la toyota nu prea conteaza ce garantie iti dau, aici cred ca au garantia cea mai mica de pe piata, dar au vanzarile cele mai mari la autoturisme. fiabilitate mai buna nu are chiar nimeni.
daca nu ai timp de cercetat o masina si vrei sa nu iei plasa te poti duce si cumpara o toyota, nu vei da gres.
daniela-21
Informatii legate de Toyota puteti gasi aici:
WWW.toyota-autoshop.ro
gogu25920
Gata azi amicul meu s-a hotarat. A comandat un yaris Luna motor VVti de 87 de cai pe benzina. Dealerul l-a intrebat unde doriti sa fie facuta ca optiune; Europa (nu stiu exact unde are Toyota fabrica ) sau Japonia. Evident ca a ales Japonia desi asteapta cu 2 sapt mai mult. Cum am spus garantie 5 ani motor si 12 coroziune. Uite nu stiu daca are sis cut la motor :shock:
Astea vandute la noi or avea?
Iulian HondaFan
In iulie Toyota a mai spart o bariera in USA:

a depasit in vanzari totale Chryslerul care tocmai isi revine din recul si e la randu-i in crestere.

sunt deja al doilea producator mondial depasind Fordul anul trecut. e prima oara in istorie cand unul dintre Big3 din Detroit cade sub o marca straina pe teren propriu.
Bogdan-223
Stie careva mai multe despre noua masina conceputa de Toyota cu PSA si fabricata in Cehia? Eu doar atat am gasit...
Iulian HondaFan
This is all news to me.

Toyota are un joint venture cu GM in California. GM a venit cu o uzina falimentara si cu muncitorii lor sindicalizati de UAW (Union of Automotive Workers). Toyota a venit cu produsele a facut ordine in uzina si fac produse 95% Toyota dar jumatate din productie este vanduta sub marci americane. A fost vorba de vechea generatie Toyota Corolla comercializata si ca Chevrolet si Geo (aceasta marca GM este acum decedata) Prism iar acum de monovolumul-hatch de succes Toyota Matrix comercializat si de GM ca Pontiac Vibe ( este un fel de Corolla Verso dar cu design diferit fiind bazata pe noua Corolla si fiind motorizata de 2 variante ale motorului 1.8l VVTi.

Sper ca acest nou joint-venture cu PSA va fi altceva decat numai Toyota...
Nicolae30758
cum arata land cruiser prado ? poate are cineva o poza ? care este deosebirea fata de land cruiser 100 ?
Mihailescu45464
Un articol interesant daca imi permiteti......

Convulsii puternice la varful ierarhiei din industria auto mondiala

25 Mai 2005, 00:26

Cei trei mari, GM, Ford si DaimlerChrysler, pierd teren in fata japonezilor de la Toyota.


Faptul ca industria auto trece printr-un moment greu nu este deloc o noutate, insa ideea ca lupta acerba dintre companiile americane aflate pe podium poate propulsa pe primul loc o firma din afara Statelor Unite este aproape imposibil de acceptat de catre competitori.

La inceputul anului, analistii le dadeau vesti proaste producatorilor de automobile. In cel mai bun caz, piata va stagna, sustineau majoritatea specialistilor, iar voci timide dadeau ca aproape sigura o scadere a vanzarilor. In martie, vanzarile din cele 23 de state ale Uniunii Europene scadeau cu 4,7% fata de aceeasi luna a anului 2004, iar in ce priveste trimestrul I, comertul cu masini s-a redus cu 3,5%. Cifrele cumulative pentru primele trei luni din 2005 in UE arata ca opt tari au inregistrat cresteri intre 25% (Lituania) si 1,1% (Suedia), iar in celelalte 15 vanzarile au scazut cu procente intre 0,1% (Spania) si 33% (Polonia). Nici in aprilie situatia nu a fost mai buna, scaderea inregistrata fiind de 0,8%, principalul factor negativ fiind caderea brusca a vanzarilor de masini noi in Polonia (-40,5%).

In primele patru luni din 2005 in Europa, grupul Volkswagen cu toate marcile sale detine cea mai mare cota de piata (17,5%), urmat de PSA Peugeot-Citroen (14,1%), Ford (11,3%), GM (10,7%) si Renault (10,1%). La nivel mondial insa, lupta pentru suprematie se da acum intre gigantii General Motors (GM) si Toyota, ceilalti mari competitori precum Ford sau DaimlerChrysler (DC) incercand fara succes sa tina pasul.

Japonezii ii invata pe americani sa faca masini

Primul automobil produs in serie s-a nascut in America. Aceasta fraza a stat ani de-a randul pe buzele marilor firme din Lumea Noua, justificand, in opinia lor, faptul ca americanii au rezervate primele locuri in topul mondial. Din anul 2000, situatia a inceput sa se schimbe, iar mandria celor de la GM, Ford si DC a fost calcata in picioare de stiinta japonezilor de a produce si, mai ales, de a vinde masini. Acum niponii ii invata pe americani sa construiasca autovehicule. De la 1 ianuarie 2000, productia mondiala de masini a crescut de la 57 de milioane de vehicule pana la aproximativ 60 de milioane. Din plusul de 3 milioane, aproape jumatate poarta marca Toyota sau Lexus. Impresionanta capacitate de productie a niponilor a lasat cu gura cascata intreaga industrie auto mondiala, iar concurentii care sperau ca mai mult inseamna mai prost au fost "dezamagiti" de calitatea vehiculelor produse de Toyota.

De altfel, totul a pornit de la calitate si costuri de productie reduse. Putini auzisera de Toyota Production System (TPS) pana in momentul in care cativa ingineri de la o universitate americana au scris o carte care se numea intuitiv "Masina care a schimbat lumea". Ei descriau pe larg ideea lui Tajichi Ohno de a reduce pierderile si de a imbunatati continuu calitatea produselor. Studiind mai atent problema, majoritatea producatorilor au inceput acum sa copieze acest sistem de lucru convinsi de rezultatele incredibile ale japonezilor. Cum a copia nu inseamna si a fi in pas cu adversarul, Toyota a crescut mult mai repede decat competitorii sai, depasind pe rand Ford si DC in ceea ce priveste vanzarile.

Pentru a intelege de ce Toyota a devenit atat de repede lider in preferintele cumparatorilor, directorul de vanzari pentru America de Nord al companiei japoneze spunea in urma cu cateva zile: "Cultura Toyota este in noi toti. Toyota este o companie dedicata cumparatorilor. Ei sunt adevaratii mei sefi si tot ceea ce fac este destinat multumirii dorintelor acestora. Traim pentru a le face viata mai buna. Noi toti de la Toyota muncim pentru cumparator."

Ofensiva Toyota In 1980, Toyota Motor Corp. detinea 11 uzine in noua state. In 1990, producea deja 20 de fabrici in 14 tari, iar modelele 2004 au fost fabricate in 46 de uzine din 26 de state. Nu este suficient pentru a demonstra forta viitorului "number one" al industriei auto? Ei bine, intre 1993 si 2003 productia din afara Japoniei a atins doua milioane de unitati, iar pe teren propriu niponii produceau alte 3 milioane, jumatate dintre acestea luand calea exportului. In anul fiscal 2005, vanzarile globale de vehicule Toyota au atins recordul absolut de 7,4 milioane de unitati, dintre acesta 2,38 milioane fiind comercializate in Japonia, 2,27 milioane in America de Nord si alte aproximativ 800.000 in Europa. In aceste coditii, orice incercare a celor de la GM, Ford sau DC de a contracara cresterea japonezilor este sortita esecului.
Iulian HondaFan
Toyota este un adevarat fenomen economic. sunt cel mai bogat producator auto, au cea mai diversa gama de vehicule ( e drept ca asta se vede mai mult in Japonia) si unul din cei mai eficienti (BMW si Nissan sunt un pic mai buni la acest capitol).

detin aprox. 45% din piata japoneza si 15% din cea nord-americana iar in Europa se apropie de 10%.

GM, Ford dar si Nissan si prin ricoseu Renault au adoptat elemente ale TPS inca din anii '90. Honda au mers in paralel cu Toyota la acest sistem denumit "lean manufacturing" iar Nissan in ultimii 5 ani au facut progrese enorme fiind acum in frunte desi cu ceva mai multe probleme la calitatea produselor finite.
bogdan41974
toyota este intradevar numarul 1 in japonia ca vanzari pentru ca au un standard de calitate foarte ridicat la produsele care le primesc .Acum am o toyota corona de 8 ani, care am cumparato la vreo 48500 de km dar nu are nici o problema ,mentionez ca e o masina facuta in japonia . Am auzit multe pareri despre toyota facuta in turcia sau anglia si cea facuta in japonia .Nu stiu care e diferenta dar cred ca e ste ceva .
zefir34016
Maine 1 iunie este Ziua Nationala a României la EXPO 2005 Aichi Japan, ocazie cu care presedintele Basescu face o vizita in Tara Soarelui Rasare - va avea convorbiri cu premierul Junichiro Koizumi si va fi primit de Imparatul Akihito si Imparateasa Michiko.

Am pus stirea asta pentru ca - important pentru actualii si viitorii toyotisti wink.gif - in pogram figureaza si vizitarea uzinelor Toyota!

Poate obtinem un discount, anularea taxei vamale, ceva, cu ocazia asta... arigato.gif

Sooo... Go Toy!
Andrei Suzuki
Ooo,Zefir,bine ai revenit! De cand nu te-am mai vazut... smile.gif
Ce-ti mai face masinuta?Stickeru mai e pe ea? biggrin.gif
zefir34016
QUOTE(Andrei Suzuki)
Ooo,Zefir,bine ai revenit! De cand nu te-am mai vazut... smile.gif Ce-ti mai face masinuta?


Buna, Andrei, multzam de intrebare, cat despre raspuns - vezi aici:
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=4609

Si aia nu-i tot.

Pe la mijlocul lui aprilie stateam la stop in fata la Obor, pe banda de langa mine in stanga opreste (destul de) brusc un hârb de autobuz (din ala cu usi care se deschid din balamale) si ce crezi? Usa din spate (defecta, neincuiata, etc) se deschide cu putere si ma izbeste lateral spate. Lampa stop nu s-a spart, saracuta, dar din cauza izbiturii s-a rupt o clema, ceva, si puteai baga mana, vopsea albastra (ai ghicit, de la autobuz) de bara spate. Am facut-o pe RCA-ul lui de Unita, dar a durat ceva timp. Cei de la Toyo Motor au avut nevoie de 10 zile ca sa le vina lampa stop, apoi au fost Pastele etc - abia pe 9 mai am fost programat. Le-a trebuit 48 ore pentru inlocuire lampa spate si vopsire bara spate! Pentru ca Unita nu are decontare directa cu service-urile Toyota am platit din buzunar (9.9 mil ROL) si au mai trecut fix 2 saptamani pana cand cei de Unita mi-au telefonat ca pot sa vin sa-mi iau banii din asigurare. Asta a fost joia trecuta, exact in ziua in care mi-am gasit anvelopa taiata cu cutter-ul in parcare pe o strada (ultra)centrala din Bucuresti (Capitala tarii, adica). Pana la urma am zis bo'daproste ca mi-au picat banii astia ca din cer si am avut din ce plati 1 buc Dunlop Sport 3000A 205/55 R16 91V care ai vazut cat costa...
Iulian HondaFan
what a bummer, man...

cat priveste vizita capitanului natiei in Nippon sa speram ca poate atrage ceva investitii japoneze in Ro. Toyota a investit in Polonia, Slovacia, Rusia... poate se gandesc si la noi... poate chiar gaseste cineva un petitor japonez pentru uzina de la Craiova ca am auzit ca "deal"-ul cu GM a picat...

Toyota are venituri anuale ( 160mld$ in 2004) care sunt aproape cat PIB-ul Romaniei (171 mld. $ in 2004) !!! Toyota are insa numai 260.000 angajati...
madalina
Ce bine ar fi sa preia Toyota fabrica de la Craiova. Am putea testa ce este mai "tare" - eficienta si calitatea japoneza sau principiul romanesc "las' ca merge s-asa"
Andrei Suzuki
Dar de sticker nu zici nimic.... laugh.gif
zefir34016
@andrei hehe, stickerul s-a dus la revopsire. ar trebui sa mai am unul, da' nu dau de el, habar n-am ce-am facut cu el.

@madalina cre'ca japonezii asteapta sa vada gata autostrazile alea de sute si sute de kilometri (de care se vorbeste de cinspe ani) brazdand plaiurile noastre mioritice in lung si-n lat inainte sa investeasca in industria automobilului din romania. asta po'a sa-nsemne... secolu' alalalt.
James Kilowatt
Si pe deasupra o intrare in UE, ca sa poata exporta fara taxe. Si un nivel de trai in Ro care sa insemne ca exista o piata potentiala si local... etc
GIGI49219
Sunt multe date despre Toyota aici!
guerilla
asta e reclama.
bine ai venit pe forum d-le Gigi.
incearca sa citesti regulamentul inainte de a posta aiurea. te rog sa-ti modifici toate cele 3 mesaje anterioare si sa nu mai scrii cu litere mari!!!
si te rog sa te abtii de la a face reclama firmei la care lucrezi sau pe care o detii (cred ca stii la ce ma refer).
gabi4
Bossul toyota biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.