@far: e posibil sa-i fi fost furate si sa fi pus ce a avut sau gasit. sa vezi cum e cind faci pana pe 33" sau 35" si n-ai decit 31" ca rezerva. sta masina ca dracu.
@pista: cauta bf goodrich, sint excelente
@meghitz: no ofence, dar din postul nr. 190 am dedus ca banii sint problema, pentru ca restul, pentru mine, n-are nici o logica. in primul rind, 4 cauciucuri cu aceleasi dimensiuni trecute pe talon, marci diferite, puse pe 4 jante indentice, umflate identic, vor avea inaltimi diferite (testat si masurat). deci 2 si 2 va fi la fel - chestie care se simte la drum in comportamentul masinii. eu in locul tau as da ce am acum pe masina, as pune diferenta si mi-as lua 4 cauciucuri de acelasi tip.
alta greseala, din punctul meu de vedere: cauciucurile cu specificatii pentru tarile nordice folosite in tari cu ierni blinde pe principiul "la aia merg de rup". in primul rind temperatura afecteaza comportamentul cauciucului. un cauciuc facut sa reziste la temperaturi joase constante se va face zob la 12-14 grade, pe linga comportamentul pe sosea care vafi groaznic.
nu inteleg de ce e cineva fortat sa mearga 90.000km cu niste cauciucuri proaste cind poate merge 45-50k cu niste cauciucuri bune.
indicatorul meu de bun simt imi spune ca gumele din poza sint uzate, ba chiar inegal (ar merge o verificare la roti
); sa mai meraga inca 20.000, poate doar in protbagaj
QUOTE (meghitz)
eu vreau sa iau ce e mai bun de pe piata chiar daca e diferit fata ce am deja (marca si model)... si chiar daca risc sa fiu ignorant smile.gif
stiam eu ca la tine am vazut fraza asta
pai pe principiul asta are trebui sa ai 4 gume identice, de peste 150eur bucata. corect?
cum ar fi sa umblu pe fata cu simexuri de 33x10.5 si pe spate cu AT-uri 33"x12.5 pe principiul ca au aceleasi dimensiuni?