Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cum sa ne alegem un cauciuc, sfaturi, informatii...
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Cauciucuri/Roti
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
sorin200693010
QUOTE(cristi52331 @ Jan 16 2007, 03:39 AM) *
Datele problemei:Bucuresti, ora 9 dimineata, carosabil perfect uscat, -1 grad, viteza - cam 45km/h...frana aproximativ brusca, nu eram foarte atent in fata...Rezultat: super alunecare, ABS, masina nu se oprea....a trebuit sa trag dreapta, noroc ca nu venea nimic....si asta cu cauciucuri noi noute de iarna....


Acelasi test l-am facut azi, cu Goodyear Ultra Grip 7+, pe carosabil uscat, la temperatura de +3 grade.Rezultatul a fost o oprire in cel mult 3-4m.Un comportament admirabil al anvelopelor.Se stie ca la temperaturi scazute, sub 0 grade, anvelopele de iarna sunt mai eficiente.Asa ca sunt optimist in ceea ce priveste modul cum se vor comporta mai incolo.
ionut1410
apropa de good yey ultra grip aveti grija ca pe piata au intrat nicste copii (de proasta calitate) e acestui midel de anvelopa cu un pret mai mult decat dubios (pe ele scrie ca sunt facute in franta ) lipseste fulgul de zapada da pe el (desi ca profil e clar ca e de zapada)si de asemenea data fabricatiei lipseste ceva de genul [4207] -asta insemnand data fabricatiei saptamana 42 din 2007 sa ca aveti grija !!in mod specila la acest model de anvelopa !
ozz86651
Mi-am tras si eu cauciucuri all season de pe tirerack si am scapat de nenorocirile de Turanza venite cu Civic. Am fost la un pas de a lua Goodyear Eagle F1, care sint cele mai bune la all season dar testele tirerack nu se fac si pe zapada si nu exista survey despre ele. Dupa aspect si performante mi-a fost frica de doua chestii: prea moi, performanta super dar nu tin mult si eu fac o multime de naveta, si comportament prost in zapada (profil cu canale in V mai mult ca summer tire) iar eu merg la ski si vreau un compromis.
Apoi am am avut de ales:
1. Pirreli Pzero Nero M+S. Cauciucuri facute pe structura alora de vara (Rosso) foarte bune de altfel dar slabe in zapada. Foarte ieftine de asemenea (93$ fata de 122$ Eagle F1).
2. Michelin Pilot Sport sau asa ceva, bunicele dar nimic fantastic, sub F1, mult mai scumpe decit cauciucuri superioare (~140).
3. Ceva Continental. Astia or face si cauciucuri bune dar mai toata lumea le inujura si nu stie cum sa le schimbe. Macar sint ieftine.
3. Birdgestone Potenza 960 Pole position. Pe astea le-am luat. La survey sint pe primul loc, au garantie vreo 45,000 mile sau asa ceva (Turanza sint terminate dupa 30,000 mile). In teste sint usor sub Eagle F1, Nero si Michelin dar diferentele sint minime. Oamenii sint foarte multumiti de ele, merg cit de cit si pe zapada.
Dupa aia m-am dat cu ele citiva km. Stopping power is fierce. La Turaza intra abasul mereu, la astea mi-e aproape imposibil, cel putin pe uscat, sa-l fac sa intre. In curbe rupe aderenta altfel. Turanza determina un comportament foarte subvirator. Masina rupe aderenta in fata si cam atit, largind curba. Potenza rupe aderenta si in spate si sta pe curba penntru ca compenseaza oarecum subvirarea cu supravirarea. Superb. Si predictibil. EVident vorbim de viteze in curba sub 50kmh.
In curind o sa vada ceva zapada, mai povestesc.
AZAZEL
cine stie care este diferenta intre dunlop winter sport 3d si dunlop winter sport m3? vreau sa ii iau sotiei pt ca i-a venit masina. cele 3 d sunt un pic mai scumpe. anvelopele le-am gasit intre 350 si 400 roni. mi se par cam ieftine. oare n-or fi si astea contrafacute?
TLS-09
Drept sa-ti spun nu prea stiu exact in ce consta in afara de faptul ca M3 sint generatia mai veche, D3 cea mai noua. Profilul la prima vedere este foarte asemanator. Eu am M3, dar pe asfalt sint cam zgomotoase (senzatie ca mergi pe senile-mai ales la franare treptata).Pe zapada nu m-am plans niciodata.
Parca as lua D3 daca ar fi sa le schimb si sa aleg intre cele doua.
AZAZEL
intrebare prosteasca:

pana la urma se merita sa dau banii pe ceva mai bun, bani pe care nu ii am? 450 RON as fi dispus sa dau maxim. de banii astia nu imi iau good year ultragrip 7 . ce mi-ati mai recomanda?
ionut1410
QUOTE(ozz86651 @ Nov 18 2007, 01:22 AM) *
Mi-am tras si eu cauciucuri all season de pe tirerack si am scapat de nenorocirile de Turanza venite cu Civic. Am fost la un pas de a lua Goodyear Eagle F1, care sint cele mai bune la all season dar testele tirerack nu se fac si pe zapada si nu exista survey despre ele. Dupa aspect si performante mi-a fost frica de doua chestii: prea moi, performanta super dar nu tin mult si eu fac o multime de naveta, si comportament prost in zapada (profil cu canale in V mai mult ca summer tire) iar eu merg la ski si vreau un compromis.
Apoi am am avut de ales:
1. Pirreli Pzero Nero M+S. Cauciucuri facute pe structura alora de vara (Rosso) foarte bune de altfel dar slabe in zapada. Foarte ieftine de asemenea (93$ fata de 122$ Eagle F1).
2. Michelin Pilot Sport sau asa ceva, bunicele dar nimic fantastic, sub F1, mult mai scumpe decit cauciucuri superioare (~140).
3. Ceva Continental. Astia or face si cauciucuri bune dar mai toata lumea le inujura si nu stie cum sa le schimbe. Macar sint ieftine.
3. Birdgestone Potenza 960 Pole position. Pe astea le-am luat. La survey sint pe primul loc, au garantie vreo 45,000 mile sau asa ceva (Turanza sint terminate dupa 30,000 mile). In teste sint usor sub Eagle F1, Nero si Michelin dar diferentele sint minime. Oamenii sint foarte multumiti de ele, merg cit de cit si pe zapada.
Dupa aia m-am dat cu ele citiva km. Stopping power is fierce. La Turaza intra abasul mereu, la astea mi-e aproape imposibil, cel putin pe uscat, sa-l fac sa intre. In curbe rupe aderenta altfel. Turanza determina un comportament foarte subvirator. Masina rupe aderenta in fata si cam atit, largind curba. Potenza rupe aderenta si in spate si sta pe curba penntru ca compenseaza oarecum subvirarea cu supravirarea. Superb. Si predictibil. EVident vorbim de viteze in curba sub 50kmh.
In curind o sa vada ceva zapada, mai povestesc.

good yey eagle nu sunt cauciucuri mixte !!! poate doar teoretic dar si dupa denumire m+s noroi si zapada

deeci o anvelopa nu poate fi mixta dac nu ofera aderenta pe zapada
am mai auzit povesti de genul m+s dar fara zapada e o aiureala din good yer : ultra grip e m+s (cu specificatia adrenta crescuta pe zapada)
ozz86651
M-am exprimat gresit. Eagle F1 A/S e ultra high perfomance all season. Pe de alta parte Eagle F1 pe care l-am vazut eu la garajul unde am schimbat cauciucul foarte posibil sa fi fost varinata d evara ca prea arata a caciuc de vara.
Pireeli Nero fiind facut pe structura de cauciuc de vara nu e cea mai buna solutie pentru zapada. Pe de alta parte pentru citeva zile pe an maxim de zapada cind pun lanturi oricum putea fi o varianta.
Aia ca nu pot face sa intre absul a fost o hiperbolizare evident smile.gif. Pot da e mult mai greu.
RUE
uite ce am gasit? stiti ceva preturi pt R15 si (ne) recomanadari la ele?

http://www.praktiker.ro/praktiker-internat...ml#anker_169021.
vreau sa pun pe logan musai pe fata macar.
aveti alte recomandari ieftine pe Timisoara?
ionut1410
QUOTE(RUE @ Nov 28 2007, 07:29 AM) *
uite ce am gasit? stiti ceva preturi pt R15 si (ne) recomanadari la ele?

http://www.praktiker.ro/praktiker-internat...ml#anker_169021.
vreau sa pun pe logan musai pe fata macar.
aveti alte recomandari ieftine pe Timisoara?

resapata ? fii serios mai ales pe fata !!! nu se merita !!si e riscant !!!anvelopele resapate isi termina viata cu explozie de obicei!!


am mau spus pe undeva anvelope ieftine www.vanzarianvelope.ro si vin gratis la tine acasa a doua zi!! SUBSCRIU transportu e cu bani acuma si preturile nu mai sunt chiar asa de bune!!!
geanny
am si eu o intrebare legata de cauciucuri
ca dimensiune imi trebuie 175/65 R14 sau 185/55 R14
am primit de la cineva 2 cauciucuri de iarna 185/60 R14
are ceva daca le pun pe astea , ca am sunat la service renault si aia nu au stiut sa imi zica nimic, doar ca sa ma uit in talon si acolo gasesc ce pot sa pun...
stie care?
merci mult anticipat
numa bine
robert2008
QUOTE(G e o r g e @ Jul 14 2004, 04:46 AM) *
incercati NOKIAN !

nokian NRZi pentru masinile de 200+ km/h tongue.gif

Incercati si KUMHO, sunt fff mutumit de ele.
robert2008
QUOTE(James Kilowatt @ Jul 21 2004, 08:41 AM) *
Eu am Barum 155/80 R13 si sunt foarte multumit de ele. Inainte am avut unele poloneze (Polar sau cam asa ceva) mai scumpe care de la o frana puternica s-au deformat si pana nu le-am schimbat am avut vibratii, cu toate incercarile de echilibraj. Cu Barum nu am probleme, desi n-am avut cum sa le testez la mai mult de 170 ca nu ma duce obiectul.


Eu am KUMHO 195/60/15 , am mers cu ele cam 50-60 mii km, se comporta foarte bine
OvidiuH
Vezi că ai un buton frumos ce te ajută să editezi mesajul.
Cristinelu
QUOTE(geanny @ Dec 12 2007, 06:52 AM) *
am si eu o intrebare legata de cauciucuri
ca dimensiune imi trebuie 175/65 R14 sau 185/55 R14
am primit de la cineva 2 cauciucuri de iarna 185/60 R14
are ceva daca le pun pe astea , ca am sunat la service renault si aia nu au stiut sa imi zica nimic, doar ca sa ma uit in talon si acolo gasesc ce pot sa pun...
stie care?
merci mult anticipat
numa bine



Nu are nimic...Si eu am in talon 195/60/R15 si mi-am pus 205/60/R15 iar acum ma gandesc la ceva R17 whistling.gif

Toata chestia este sa nu iti atinga la viraje...trebuie sa le verifici la vulcanizare cand le pui
cod
In talon ar trebui sa ai doua dimensiuni de cauciucuri. Poti alege oricare, dar nu alta. Orice alta dimensiune de cauciuc ti-ai pune necesita o vizita la RAR. Oricum, atentie sa nu depasesti diametrul actual al rotii.
AZAZEL
QUOTE(Cristinelu @ Mar 10 2008, 08:48 PM) *
Nu are nimic...Si eu am in talon 195/60/R15 si mi-am pus 205/60/R15 iar acum ma gandesc la ceva R17 whistling.gif


probabil ai un opel astra G sau corolla vechea versiune.
pai nene, tu poti sa pui ceva de genul 215/40R17. te-ai gandit ca iti transformi masina intr-o caruta din aia cu roti de lemn care zdruncina? ce vrei sa faci cu asemenea jante si cu un talon atat de mic. chiar si 225/45R17 zdruncina destul de tare. aceasta dimensiune ar fi minimul acceptat pt jantele de 17.

QUOTE(geanny @ Dec 12 2007, 09:52 AM) *
am si eu o intrebare legata de cauciucuri
ca dimensiune imi trebuie 175/65 R14 sau 185/55 R14
am primit de la cineva 2 cauciucuri de iarna 185/60 R14


185/60R14 este echivalentul in diametru pt 175/65R14. sunt perfecte. ce masina ai?

scuze. trebuia sa editez postul anterior. rog adminii sa faca din doua posturi doar unul singur.
pdanut2000
Salut.

Am urmatoarea problema, sunt curios daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva: am roti de vara de 17 (Octavia 2 RS), cu care am mers aprox 20,000 km; iarna, i-am luat roti de tabla de 16 (am mers cu ele aprox. 7,500 km).

Le-am schimbat ieri (le-am pus pe cele de vara), si mi se pare ca se aude un uruit de la cauciucuri. Sa fie de la faptul ca pe cele care erau pe fata le-am pus pe spate, si viceversa? A mai observat cineva asta?
cristsib
Daca sunt toate patru de acelasi tip, nu conteaza. Verifica sa fie bine stranse piulitele, eu am patit-o!
sorin200693010
Multi oameni cumpara anvelope, indiferent de sezon, doar dupa numele unor marci de anvelope , aspectul anvelopelor sau indicatiile,,pretioase'' ale celor de la punctele de comercializare a anvelopelor ai caror angajati multi, habar nu au care este durata de viata reala a unei anvelope, cat poti sa rulezi cu ea in conditii de securitate.
Asa ca, cei care doresc sa isi cumpere anvelope de top, performante, de calitate, le recomand sa consulte rezultatul testelor ADAC(ACR-ul german), care desi uneori , poate mai sunt un pic subiective, reprezentantii ADAC stiu ce inseamna o anvelopa performanta.
Pentru cei care nu stiu cum sa gaseasca aceste rezultate ADAC, pot afla usor de ele, introducand cuvantul ADAC pe google, intra pe situl adac in lb germana, apoi clic pe -tests-reifen tests-Sommerreifen (pt vara)si Winterreifen(pt iarna)si ...afla raspunsul la intrebarea lor.
Si pentru a avea aderenta maxima, trebuie ca autoturismul sa fie echipat pe toate rotile cu aceiasi marca si model de anvelopa.De exemplu Pirelli P6.Asa se procedeaza in tarile occidentale, cu traditie si cultura auto.
La noi in tara, unii au pe fata marcile si modele diferite de anvelope fata de cele de pe rotile din spate.Ignoranta inca este foarte mare in Romania...
OvidiuH
Sunt mai multe site-uri:

http://www.tirerack.com/tires/tirebran.jsp

http://www.tyretest.com/index.html
sorin200693010
QUOTE (OvidiuH @ Jun 7 2008, 07:59 AM) *



Eu as merge totusi pe ADAC, deoarece primul sit este american, unde este alt standard la masini, iar cel de-al doilea cred ca este britanic.Oricum, in domeniul auto , nemtii sunt peste americani sau britanici.
OvidiuH
QUOTE (sorin200693010 @ Jun 25 2008, 12:00 PM) *
Eu as merge totusi pe ADAC, deoarece primul sit este american, unde este alt standard la masini, iar cel de-al doilea cred ca este britanic.Oricum, in domeniul auto , nemtii sunt peste americani sau britanici.

Cand faci o alegere, e bine sa te informezi din cat mai multe surse.
hc robert75
Ovidiu, ce gume de iarna ai la Auris?
OvidiuH
QUOTE (hc robert75 @ Aug 11 2008, 01:48 PM) *
Ovidiu, ce gume de iarna ai la Auris?


http://www.tirerack.com/tires/BigPic.jsp?s...l=Blizzak+LM-25

http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.jsp?...005101a10aRCRD#

f1anatic
Si eu recent am cumparat (dar nu am instalat inca)

Continental Conti Extreme Contacts care teoretic ar trebui sa fie foarte bune.
AZAZEL
pai din ce am vazut scotocind site-ul care l-ai dat, sunt multe anvelope peste aceasta: bridgestone potenza re050a, goodyear f1 asymmetrical, michellin pilot sport ps2 si multe altele.
klm
Si un alt criteriu de alegere al cauciucurilor:
Click to view attachmentClick to view attachment[attachment=1
6062:16082008_002_.jpg]

f1anatic
QUOTE (AZAZEL @ Aug 19 2008, 05:42 AM) *
pai din ce am vazut scotocind site-ul care l-ai dat, sunt multe anvelope peste aceasta: bridgestone potenza re050a, goodyear f1 asymmetrical, michellin pilot sport ps2 si multe altele.



http://www.tirerack.com/tires/surveyresult....jsp?type=UHPAS

Pai da...dar ce le ei numai dupa criteriul ala ? Pt tractiune in Deep Snow, sint cele mai bune si pe asta m-am axat. Ani de zile au fost la virful topului, acum sint pe 5. Uita-te in schimb la numarul de mile raportate. De fapt peste ea sint numai 4 altele (Michelin Pilot Sport sint sub). Nu as alege un cauciuc care este nou si prea putin incercat. Si apoi este si pretzul. Bridgestone POtenza RE60 si GoodYear Eagle F1 All Season sint cu 30-40 de dolari mai scumpe la pretz unitar decit Conti. Ele sint singura competitie adevarata clasata deasupra ei dar din nou, din punct de vedere al milelor rulate, sint mult in urma anvelopelor Continental. Prefer sa compromit putin in performanta dar sa fie un produs fiabil si popular.
OvidiuH
Tu chiar crezi că alea trag pe zăpadă mare ? Cauciucurile all season sunt niște struțo-cămile mediocre vara, mediocre iarna, ce nu se vor ridica niciodată la nivelul unor cauciucuri dedicate. Sunt decente în general în zonele cu ierni foarte ușoare, însă pe zăpadă mare sau gheață foarte probabil vor fi săniuțe.

PS: Azazel, tu vorbești de anvelope de vară, el de all season.
RUE
as vrea sa merg iarna asta de sarbatori in austria dar nu am gume de iarna si acolo sunt obligatorii.
nu vreau sa investesc mult pt a le folosi o singura iarna pt ca poate la anu o sa vand longanul.
ma gandeam sa iau cele mai ieftine gume de iarna de pe piata sau sa pun pt iarna asta niste gume sh care sa ma ajung putin ca pret.

ma oftica legea aia ...
f1anatic
QUOTE (OvidiuH @ Aug 19 2008, 07:14 AM) *
Tu chiar crezi că alea trag pe zăpadă mare ? Cauciucurile all season sunt niște struțo-cămile mediocre vara, mediocre iarna, ce nu se vor ridica niciodată la nivelul unor cauciucuri dedicate. Sunt decente în general în zonele cu ierni foarte ușoare, însă pe zăpadă mare sau gheață foarte probabil vor fi săniuțe.

PS: Azazel, tu vorbești de anvelope de vară, el de all season.



Continental Extreme Contact


Kumho Ecsta ASX


Ambele Ultra High Performance All Season. Kumho am pe masina acum. Sint decente prin zapada.

Care crezi ca e mai de iarna ? kumho sau Continental ? Uite unul de iarna.

Cauciuc de iarna
Bridgestone Blizzak
OvidiuH
Contează în primul rând tipul de cauciuc utilizat, cel folosit pe anvelopele de iarnă fiind mult mai moale și mai elastic, cu proprietăți ce ies în valoare sub 7 grade C, dar mai ales pe zăpadă și gheață. Apoi mai e profilul și suprafața de rulare aparte pe care le au gumele de iarnă. Cauciucul anvelopelor all season nu excelează în niciun mediu, iar suprafața de rulare e "corcită" pentru a face față cât mai multor condiții meteo.

Am folosit și eu mai mulți ani all season (Bridgestone B391 și Goodyear Eagle nu mai țin minte exact cât, unele standard, altele HP), însă ambele mi s-au părut slăbuțe și nesigure pe suprafețe alunecoase, iar pe zăpadă adâncă inutilizabile, așa că am preferat să am seturi dedicate de vară și iarnă. E o soluție mai costisitoare, însă mult mai sigură, performantă și care se amortizează în câțiva ani. Am acum Turanza ER300 pentru vară și Blizzak LM-25 de iarnă, ambele de la Bridgestone.

Și ca să răspund și la întrebare, cele de la Continental par "mai de iarnă".
f1anatic
QUOTE (OvidiuH @ Aug 19 2008, 08:18 AM) *
Contează în primul rând tipul de cauciuc utilizat, cel folosit pe anvelopele de iarnă fiind mult mai moale și mai elastic, cu proprietăți ce ies în valoare sub 7 grade C, dar mai ales pe zăpadă și gheață. Apoi mai e profilul și suprafața de rulare aparte pe care le au gumele de iarnă. Cauciucul anvelopelor all season nu excelează în niciun mediu, iar suprafața de rulare e "corcită" pentru a face față cât mai multor condiții meteo.

Am folosit și eu mai mulți ani all season (Bridgestone B391 și Goodyear Eagle nu mai țin minte exact cât, unele standard, altele HP), însă ambele mi s-au părut slăbuțe și nesigure pe suprafețe alunecoase, iar pe zăpadă adâncă inutilizabile, așa că am preferat să am seturi dedicate de vară și iarnă. E o soluție mai costisitoare, însă mult mai sigură, performantă și care se amortizează în câțiva ani. Am acum Turanza ER300 pentru vară și Blizzak LM-25 de iarnă, ambele de la Bridgestone.

Și ca să răspund și la întrebare, cele de la Continental par "mai de iarnă".



Pai ce spui tu este perfect adevarat. Continental CEC sint insa exact cum spui tu, in comparatie cu Kumho.
Noi avem zapada multa de 3-4 ori pe an si nu se justifica cauciucurile de iarna.
Plus cu masina mea, pot compromite putin.
Pot spune in felul urmator: daca scadeam putin presiunea in cauciucuri incit o aduceam la recomandarile fabricii (eu am 3-4 psi in plus fata de ce recomanda producatorul); atita vreme cit zapada nu depasea garda la sol a masinii astfel incit sa nu ma sui pe ea si sa ramin intepenit (fundul e cam plat), masina era super stabila si nu aveam probleme. Sint convins ca anvelopele de iarna sint incredibile dar nu am nevoie de ele. La primul fulg sint 200 de pluguri pe strada care incearca sa il prinda :-(
OvidiuH
În cazul ăsta, cred că te descurci și cu cele all season.
AZAZEL
mi-am dat si eu seama intr-un tarziu ca f1anatic vorbeste de allseazon. chiar nu am nici o parere despre care anvelope ar fi mai bune in acest caz. este pacat totusi ca vara in loc sa ai niste anvelope dedicate le folosesti pe alea allseazon.
FAR EASTERN
Aici ar putea sa semene cu discutia aia ca de ce sa-ti iei un hibrid doar ca sa ai un consum mic si care sa te coste mult cad poti sa-ti iei o masina ieftina care sa scoata un consum tot pe acolo, dar chiar daca e mai mare nu conteaza....
M A R I A N
Si eu am fost in situatia de a alege anvelope pe care sa le folosesc si in iernile cu zapada foarte putina.
M-am gandit si eu initial la niste all season ultra high performance dar toate review-urile pe care le-am consultat dadeau performante mediocre atat la comportamentul pe uscat/ud vara cat si pe zapada/gheata.
Am preferat sa-mi iau unele de vara UHP care sunt dedicate mersului sportiv pe ploaie (Uniroyal Rainsport 2)
Se pare insa ca cele mai bune pentru conditiile pe care le-am amintit sunt Goodyear F1 Asymmetric si Dunlop SP Sport Maxx GT dar nu aveau dimensiunea pe care o doream eu.

http://www.tyrereviews.co.uk/Grid/

Site englez destul de bun, zic eu.
M A R I A N
Referitor la design, in momentul de fata mie mi se par "criminale" 2 anvelope:

-Vredestein Ultrac Sessanta

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Vredeste...ac-Sessanta.htm


-BFGoodrich g-Force T/A KDW-2

http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?ti...rce+T%2FA+KDW+2
meghitz
QUOTE (sorin200693010 @ Jun 7 2008, 11:21 AM) *
Si pentru a avea aderenta maxima, trebuie ca autoturismul sa fie echipat pe toate rotile cu aceiasi marca si model de anvelopa.

La noi in tara, unii au pe fata marcile si modele diferite de anvelope fata de cele de pe rotile din spate.Ignoranta inca este foarte mare in Romania...


citind pe aici am gasit aceste doua fraze cu care nu sunt de acord...

eu am de ex atat anvelopele de iarna cat si cele de vara diferite pe puntile fata si spate
de ex: acum 4 ani am luat 2 buc Nokian WR (de iarna)... am luat doar doua pt ca atatia bani am avut...
anul urmator am luat inca 2 buc GY UG7 (tot pt iarna)... ideea pt care nu am luat aceeasi marca si model de anvelopa a fost pt ca ca am considerat ca UG7 sunt mai bune dpdv al performantelor decat Nokian WR-ul
acum, in acceptiunea user-ului care a scris fraza de mai sus ce ar fi trebuit sa fac, sa iau si anul urmator inca doua Nokian-uri doar ca sa am anvelope la fel pe ambele punti?

la fel s-a aintamplat si cu anvelopele de vara... s-au uzat cele de pe puntea fata mai repede si le-am schimbat cu unele GY F1 GS-D3
acum in primavara asta trebuie sa le schimb si pe celelalte doua care intre timp s-au uzat... de care ar trebui sa iau ceva mai performant sau tot GY F1 care intre timp nu mai sunt in top?!

m-ar interesa niste opinii daca se poate...
hdi
Chiar daca nu esti de acord, adevarul este ca nu e acelasi lucru sa ai anvelope diferite pe punti. Este recomandabil sa fie aceleasi dimensiuni si marca/tip. Sunt convins ca scrie si in carte.
Iat-ti ce mai ai deja si nu uita: anvelopele de top vor fi apreciate doar pe o masina de top. Pe un Peugeot 307 ca al meu pot pune GY F1 GS-D3 sau anvelopa no. in lume ca se vor comporta la fel. Nu investi inutil in ceva de care nu te poti bucura.
Cheers.
meghitz
hai ca m-ai bagat in ceata... nu se comporta nimic la fel.... adica degeaba am luat GY F1 pt vara, pt ca trebuia sa iau ce aveam deja, adica niste jafuri de GY NCT5 (pe care le aveam stock) care imi supravireaza in fiecare curba abordata mai tare si imi pun viata in pericol... doar pt simplul fapt ca GY F1 sunt de top si sunt cu cel putin o clasa peste masina mea (renault megane).. fii serios!!
hdi
Anveopele OE sunt in general niste chestii de care vrei sa scapi. Si eu am luat OBK-ul cu Yokohama G900 si trebuie sa scap de ele rapid.
Ce spuneam eu era ca iti faceai probleme ca GY F1 GS-D3 nu mai sunt in top. Eu cred ca poti sa le iei linistit fara sa investesti in plus pt. 2 anvelope World's no.1 2009-2010. Pana la urma le pui pe un Megane, nu? Lasa-le pe cele mai bune din lume pt. cei cu M3, Aston Martin sau mai stiu ce nazdravanie.
meghitz
eu vreau sa iau ce e mai bun de pe piata chiar daca e diferit fata ce am deja (marca si model)... si chiar daca risc sa fiu ignorant smile.gif
AZAZEL
HDI ce este cu atitudinea asta resemnata?

daca nu am M3 asta inseamna ca nu am dreptul sau ca e in zadar sa pun o anvelopa premium pe masina?
de ce anume nu ar avea dreptul sau nu ar fi normal ca cineva cu un matiz sa-si cumpere cea mai buna anvelopa existenta pe piata pt masina lui?!
pe matiz nu ai voie sa incalti o anvelopa care sa-ti asigure un plus de siguranta si confort?
Seri
Ai rotit cauciucurile periodic incat sa se uzeze uniform? Adica pe cele din spate sa le aduci in fata si invers. Daca faci asta nu mai ajungi in situatia in care ai 2 anvelope terminate si 2 bune pe jumatate.

Indiferent de masina, calitatea cauciucurilor este importanta.
pista
CITAT(meghitz @ Mar 12 2009, 01:37 PM) *
...niste jafuri de GY NCT5 (pe care le aveam stock) care imi supravireaza in fiecare curba abordata mai tare si imi pun viata in pericol...

Cum s-a manifestat aceasta supravirare ? La ce viteze si pe ce suprafete ? Ce motor ai pe Megane ?
Ma intereseaza raspunsul tau, fiindca urmeaza sa achizitionez 4 buc. GY NCT5 205/55/16. Tu ce dimensiuni ai avut ?
AZAZEL
Pista sa nu faci greseala asta.
NCT5 sunt printre cele mai proaste anvelope de pe piata. am avut si eu ocazia sa conduc NCT5 pt aprox 10.000km si sunt vai mama lor.

la ce masina vrei sa pui aceste NCT-uri?

PS meghitz a avut aceeasi dimensiune cu cea pe care vrei sa o cumperi tu.
pista
Nu este GY o marca premium, sau numai NCT5 e mai slab la ei rolleyes.gif ?
Prin prost ce sa inteleg: slab pe suprafata uscata, umeda, la franare , zgomotoase sau se uzeaza rapid ?
Aceste cauciucuri am gasit cu livrare rapida pe 205/55/16 RFT.(rezistenta la pana)
Trebuie pe tractoras si nu doresc surprize de aderenta.

P.S. ma mira faptul ca un Megane supravireaza cu aceste cauciucuri.
meghitz
prost inseamna prost din toate punctele de vedere... oricum banuiesc ca e suficient ca un singur punct din cele enumerate de tine sa nu fie ok si ai sa renunti la ele
deci.. NU cumpara Good Year NCT5.. eu le-am avut pe echiparea stock la megane si 90 000 km mi-au mancat ficatii.. multa lume de pe forumul reno s-a plans de ele nu numai eu!
ideea e ca se uzeaza si ff greu, iar daca au tinut atat (si inca mai merg) asta denota cat de proaste sunt - banuiesc ca se stie ca o anvelopa buna nu trebuie sa reziste atat!
dupa ce am schimbat 2 buc dintre ele si am pus pe fata 2 buc GY Eagle F1 acum aproape am senzatia ca e lipita masina de asfalt pe puntea fata in comparatie cu NCT5-urile
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.