Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ajutor!Aripa spate indoita: de schimbat sau de indreptat ?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Ford
renard
Salutare tuturor!
Scuze pentru titlu. Am vrut sa zic: de schimbat sau indreptat? dar nu stiu cum sa mai modific.
Am nevoie de un sfat. Am un Ford Focus 2 , am avut un accident cu un camion si am ramas cu partea din stanga spate (usa, aripa) infundate destul de rau. Am Casco la ea si m-au trimis la un service agreat de ei.Mai era varianta Colina Motors in Popesti Leordeni dar mi s-a parut cam departe.Aceste doua variante sunt cu decontare directa de la Casco la service.In alta parte, platesc eu si primesc banii dupa, dar nu prea am cu ce plati (la un magazin de piese, pentru tot de se vede in poza busit ma costa cam 1000 si ceva de Euro piesele,la care se adauga manopera).
Cei de la service-ul mentionat la inceput mi-a recomandant indreptare aripa deoarece e mai bine pt masina decat inlocuirea.Ca n-o sa mai iasa sudurile la fel ca alea din fabrica.Dar dupa indreptare nu risc sa sara chitul in timp?Cei de la Casco au scris inlocuire pe dovada de reparatie.La service Ford Colina se face treaba mai buna?


Am atasat si 1 poza ca sa va dati cu parerea.
OvidiuH
Eu spun că e de înlocuit.
Marius*
Exista un adevar si in ce au spus cei de la service. Daca tinichigiul este un bun meserias iti poate face treaba buna.
Nu stiu ce sa zic, dar din fotografie pare o lovitura destul de puternica si cu siguranta sunt stricaciuni in interior, sub aripa.
renard
Sub aripa nu e mare lucru stricat. Carenajul care acopera roata, dar e dintr-un matrial flexibil; nici nu stiu daca trebuie inlocuit. Sau chiar daca se inlocuieste, nu cred ca e o operatiune dificila.
Cezarrr
QUOTE (last @ May 24 2008, 03:13 PM) *
Exista un adevar si in ce au spus cei de la service. Daca tinichigiul este un bun meserias iti poate face treaba buna.
Nu stiu ce sa zic, dar din fotografie pare o lovitura destul de puternica si cu siguranta sunt stricaciuni in interior, sub aripa.



Orice hotarae vei lua, NU TE DUCE LA BDT FORD. Sunt varza !!!
renard
Multumesc pt sfat Cezarrrrr. Desi am luat masina de la ei, nu ma duc acolo.Casco-ul meu nu are decontare directa cu BDT. Si nici nu stiu daca fac tinichigerie acolo la Lacul Morii. Am inteles ca ar fi subcontractata.
Cezarrr
QUOTE (renard @ May 27 2008, 03:38 PM) *
Multumesc pt sfat Cezarrrrr. Desi am luat masina de la ei, nu ma duc acolo.Casco-ul meu nu are decontare directa cu BDT. Si nici nu stiu daca fac tinichigerie acolo la Lacul Morii. Am inteles ca ar fi subcontractata.


Din pacate fac tinichigerie acolo, pentru ca o problema de tinichigerie am facut si eu la ei - de vopsit usa + aripa datorita zgarieturilor. Pot sa spun ca mai binea le -faceam eu cu pensula. Le-au scos gazate, matuite, fara luciu, ornamentul de pe usa lipit stramb, etc.
ToRnada
CITAT(Cezarrr @ May 28 2008, 11:14 AM) *
Din pacate fac tinichigerie acolo, pentru ca o problema de tinichigerie am facut si eu la ei - de vopsit usa + aripa datorita zgarieturilor. Pot sa spun ca mai binea le -faceam eu cu pensula. Le-au scos gazate, matuite, fara luciu, ornamentul de pe usa lipit stramb, etc.

Fa reclamatie la protectia consumatorului. Nu te lasa. Sa iti vopseasca din nou. Nu e posibil asa ceva.
Liza
QUOTE (renard @ May 24 2008, 05:26 PM) *
Salutare tuturor!
Scuze pentru titlu. Am vrut sa zic: de schimbat sau indreptat? dar nu stiu cum sa mai modific.
Am nevoie de un sfat. Am un Ford Focus 2 , am avut un accident cu un camion si am ramas cu partea din stanga spate (usa, aripa) infundate destul de rau. Am Casco la ea si m-au trimis la un service agreat de ei.Mai era varianta Colina Motors in Popesti Leordeni dar mi s-a parut cam departe.Aceste doua variante sunt cu decontare directa de la Casco la service.In alta parte, platesc eu si primesc banii dupa, dar nu prea am cu ce plati (la un magazin de piese, pentru tot de se vede in poza busit ma costa cam 1000 si ceva de Euro piesele,la care se adauga manopera).
Cei de la service-ul mentionat la inceput mi-a recomandant indreptare aripa deoarece e mai bine pt masina decat inlocuirea.Ca n-o sa mai iasa sudurile la fel ca alea din fabrica.Dar dupa indreptare nu risc sa sara chitul in timp?Cei de la Casco au scris inlocuire pe dovada de reparatie.La service Ford Colina se face treaba mai buna?


Am atasat si 1 poza ca sa va dati cu parerea.



Salut!
Am exact aceeasi problema cu masina- am avut zilele trecute un accident in urma caruia am ramas cu usa si aripa dreapta spate cam la fel de infundate, si am aceeasi dilema. Daca ar schimba aripa ar trebui sudata in cel putin un loc, langa prag si nu am incredere in cat o sa reziste pana sa rugineasca daca intra cu autogenul in ea asa ca ma gandisem sa merg pe indreptare dar nu stiu daca se poate si cat o sa se cunoasca dupa. Inca nu m-am consultat cu nici un tinichigiu- zilele astea sper sa aflu cam ce ar fi de recomandat. Te-ai hotarat pana la urma pe care din variante sa mergi?
ToRnada
oamenu buni....schimbati piesele distruse. linia de pe aripa si portiera nu mai iese dreapta in veci!!!
si nu va mai faceti atatea probleme cu rugina, nu e dacie ca sa rugineasca,
tabla e tratata corespunzator si atata timp cat cei din service lucreaza ca la carte, nu are cum sa apara rugina!
doar sa respecte normele de schimbare a portierei/sripei

bafta si la multi km fara daune thumbsup.gif
renard
Multumesc tuturor pentru sfaturi!

Merg pe schimbare; dupa mai multe discutii si cu baieti de la service, am analizat parerile si solutiile si am ales sa schimb aripa.

Vad dupa aia ce va iesi.

Bafta tuturor
kissyulescu
cred ca treaba se poate rezolva foarte bine prin inlocuire atat timp cat asiguratorul plateste, trebuie avut insa in vedere faptul ca aripa sa fie originala FORD si nu sub licenta cele sub licenta pe linga faptul ca s-ar putea sa nu se potriveasca pefect sunt si de calite mai slaba, mai subtiri, tabla mai proasta, etc. sudura e foarte important sa se faca cu argon si nu cu autogenul iar materialele de vopsire de buna calitate:spritchit, vopsea, lacuri, si cel mai important lucru: lucrarea sa fie facuta de profesionisti autentici cu scule corespunzatoare si pentru astea cred ca mai trebuie "stimulati" cu ceva in afara de ce plateste asiguratorul
kissyulescu
as fi curios sa vad si rezolvarea problemei atit detalii privind procedeul prin care s-a executat lucrarea, costurile cit si poze
ToRnada
CITAT(kissyulescu @ May 30 2008, 09:14 AM) *
lucrarea sa fie facuta de profesionisti autentici cu scule corespunzatoare si pentru astea cred ca mai trebuie "stimulati" cu ceva in afara de ce plateste asiguratorul

de ce sa incurajezi spaga??? tu pentru munca prestata primesti stimulente?? probabil ca nu
doar daca esti doctor, mecanic, profesor sau ...bugetar in slujba statului no.gif
asa i-ati invatat si tre sa dam bani oriunde mergem ptr ca omul sa isi faca treaba ptr care este remunerat
daca nu ii dai: mori cu zile / stai cu masina si plangi langa ea / te pica la examene ca asa vrea muschiul lor sau pierzi saptamani cu birocratia (asta depinde unde ai treaba)
jalnic am ajuns, sa te rog de unii sa isi faca treaba
nu degeaba cei de peste granita cand aud de noi zic : "rominski....nema cultura" ninja.gif
FAR EASTERN
QUOTE (kissyulescu @ May 30 2008, 10:14 AM) *
cred ca treaba se poate rezolva foarte bine prin inlocuire atat timp cat asiguratorul plateste, trebuie avut insa in vedere faptul ca aripa sa fie originala FORD si nu sub licenta cele sub licenta pe linga faptul ca s-ar putea sa nu se potriveasca pefect sunt si de calite mai slaba, mai subtiri, tabla mai proasta, etc. sudura e foarte important sa se faca cu argon si nu cu autogenul iar materialele de vopsire de buna calitate:spritchit, vopsea, lacuri, si cel mai important lucru: lucrarea sa fie facuta de profesionisti autentici cu scule corespunzatoare si pentru astea cred ca mai trebuie "stimulati" cu ceva in afara de ce plateste asiguratorul



Se pare ca ai ceva experienta in domeniu, dovada detaliile tehnice referitoare la operatiunile ce trebuiesc facute. De unde ar putea rezulta ca, probabil lucrezi la un service, si deci esti obisnuit cu "stimulente" pentru a-ti demonstra competenta.
No offence.
Cornel001
Si eu sunt contra "stimulentelor" dar data viitoare cand ma duc in service nu am alta solutie alternativa la stimulent decat pistolul. Asta daca vreau sa nu-si bata iar joc de mine. Pe care ziceati s-o aleg?
ToRnada
CITAT(Cornel001 @ Jun 1 2008, 10:02 PM) *
...nu am alta solutie alternativa la stimulent decat pistolul....

bicycle.gif bomb_ie.gif fakenopic.gif starwars.gif whoops.gif si ar mai fi cateva smile.gif
kissyulescu
CITAT(FAR EASTERN @ May 30 2008, 07:35 AM) *
CITAT(kissyulescu @ May 30 2008, 10:14 AM) *
cred ca treaba se poate rezolva foarte bine prin inlocuire atat timp cat asiguratorul plateste, trebuie avut insa in vedere faptul ca aripa sa fie originala FORD si nu sub licenta cele sub licenta pe linga faptul ca s-ar putea sa nu se potriveasca pefect sunt si de calite mai slaba, mai subtiri, tabla mai proasta, etc. sudura e foarte important sa se faca cu argon si nu cu autogenul iar materialele de vopsire de buna calitate:spritchit, vopsea, lacuri, si cel mai important lucru: lucrarea sa fie facuta de profesionisti autentici cu scule corespunzatoare si pentru astea cred ca mai trebuie "stimulati" cu ceva in afara de ce plateste asiguratorul



Se pare ca ai ceva experienta in domeniu, dovada detaliile tehnice referitoare la operatiunile ce trebuiesc facute. De unde ar putea rezulta ca, probabil lucrezi la un service, si deci esti obisnuit cu "stimulente" pentru a-ti demonstra competenta.
No offence.

aoleuuu deja mi-a iesit profilul psihologic, Mama Omida ar fi geloasa pe asa prezicator. Nu, nu am cea mai mica tangenta cu meseria asta traiesc si eu sub cizma coruptiei care nu se mai cheama spaga ci comision, atentie, recunostinta etc. oricum traim in Romania si treburile nu se vor schimba peste noapte, nu-i doresc nimanui sa ajunga la service si nici la doctor, i-am zis omului f sincer ce am crezut despre masina lui si nu-mi doresc sa ajung in aceasta situatie. In ceea ce priveste detaliile tehnice, sunt la indemana oricarui pasionat de tehnica, de masni in speta, uita-te cum se reconditioneaza pe Discovery o masina, la ce pret se ridica lucrarea si uita-te la ce iese din servisurile noastre. Personal nu dau replici decat atunci cand am ceva de zis si sunt documentat in rest citesc si eu si-mi pastrez parerea.
FAR EASTERN
QUOTE (kissyulescu @ Jun 2 2008, 11:23 AM) *
QUOTE (FAR EASTERN @ May 30 2008, 07:35 AM) *
QUOTE (kissyulescu @ May 30 2008, 10:14 AM) *
cred ca treaba se poate rezolva foarte bine prin inlocuire atat timp cat asiguratorul plateste, trebuie avut insa in vedere faptul ca aripa sa fie originala FORD si nu sub licenta cele sub licenta pe linga faptul ca s-ar putea sa nu se potriveasca pefect sunt si de calite mai slaba, mai subtiri, tabla mai proasta, etc. sudura e foarte important sa se faca cu argon si nu cu autogenul iar materialele de vopsire de buna calitate:spritchit, vopsea, lacuri, si cel mai important lucru: lucrarea sa fie facuta de profesionisti autentici cu scule corespunzatoare si pentru astea cred ca mai trebuie "stimulati" cu ceva in afara de ce plateste asiguratorul



Se pare ca ai ceva experienta in domeniu, dovada detaliile tehnice referitoare la operatiunile ce trebuiesc facute. De unde ar putea rezulta ca, probabil lucrezi la un service, si deci esti obisnuit cu "stimulente" pentru a-ti demonstra competenta.
No offence.

aoleuuu deja mi-a iesit profilul psihologic, Mama Omida ar fi geloasa pe asa prezicator. Nu, nu am cea mai mica tangenta cu meseria asta traiesc si eu sub cizma coruptiei care nu se mai cheama spaga ci comision, atentie, recunostinta etc. oricum traim in Romania si treburile nu se vor schimba peste noapte, nu-i doresc nimanui sa ajunga la service si nici la doctor, i-am zis omului f sincer ce am crezut despre masina lui si nu-mi doresc sa ajung in aceasta situatie. In ceea ce priveste detaliile tehnice, sunt la indemana oricarui pasionat de tehnica, de masni in speta, uita-te cum se reconditioneaza pe Discovery o masina, la ce pret se ridica lucrarea si uita-te la ce iese din servisurile noastre. Personal nu dau replici decat atunci cand am ceva de zis si sunt documentat in rest citesc si eu si-mi pastrez parerea.



Am sa ma repet, se pare ca ai inteles gresit sensul celor cu bold, kissyulescu.
Catalin112863
renard, sa ne spui si noua dupa ce termini reparatia cum "se vede" aripa aia inlocuita fata de cea din dreapta... ma refer la sudura, prindere, nu neaparat la vopsea...
victoris
Mergeti si voi la un service bun, serios, nu la orice taraba care si-a trantit sigla de "service auto". Stiti ce inseamna asta? Muncitori buni si bine platiti. Sincer vosbind, intr-un astfel de service nu e nevoie de spaga.
Eu lucrez intr-un service de tinichigerie (reprezentanta) si asa sta treaba. Un muncitor care face treaba poate castiga 800 euro fara probleme intr-o luna in care este de lucru. Adica daca sunt masini. Adica daca service-ul are renume bun. Pe un om poti sa il pacalesti odata. A doua oara nu mai vine la tine. Si service-uri sunt garla. Cel putin in Iasi. Si nu stiu cum se face, dar odata la cateva luni ma revad cu unii clienti, si nu cu putini.
Iar calitatea lucrarii este intotdeauna buna. Nu se trateaza nimic superficial. Stiti de ce? Pentru orice reparatie facuta prost se face "comanda de retur" si asta inseamna bani in minus la salariu. Nu convine nimanui.
Am avut si eu masina in service (nu unde lucrez) am vrus sa "motivez" si eu baietii, desi stiam ca nu e cazul. ei bine seful de service nu mi-a permis. A spus ca ii invat prost.
In alta ordine de idei, evitati pe cat posibil sudura pe masina. Riscul de aparitie a ruginii este foarte mare. Mai ales ca pleaca de la interior. Cand o vezi e tarziu si la timp suficient de la reparatie pentru ca service-ul sa se spele pe maini.
Cornel001
Pai si de unde stim care service e bun ?
Eu (si nu numai) m-am ars chiar la service de reprezentanta ford (in bucuresti).
de ex ford tester iasi (ca esti din iasi si ca suntem pe rubrica ford dar nu stiu la ce service esti) e "recunoscut" ca fiind oaie neagra.
Cezarrr
QUOTE (Cornel001 @ Jun 3 2008, 07:09 PM) *
Pai si de unde stim care service e bun ?
Eu (si nu numai) m-am ars chiar la service de reprezentanta ford (in bucuresti).
de ex ford tester iasi (ca esti din iasi si ca suntem pe rubrica ford dar nu stiu la ce service esti) e "recunoscut" ca fiind oaie neagra.


Confirm ce a spus Cornel. in bucuresti cei de la BDT sunt varza.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.