Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Focus vs I30 vs Bravo
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Padre Mucalhino
Salut am max 16500 de euro si-mi doresc o masina din clasa compacta .Dupa cateva cautari am ramas la aceste 3 modele .

1.Hyundai I30 Comfort 1.6 diesel 115 hp : 14000 -14500 [ dotarile sunt acceptabile :Abs ,Ac ,geamuri fatza , toate airbagurile ,mp3 iar motorul e destul de laudat];

2.Fiat Bravo -Dynamic 15.500 [initial vroiam 1.4 benzina turbo 120 hp dar ieri la Autoitalia mia fost prezentat unul cu reducere-model 2007- 1.9 diesel 150 hp la banii astia: are in plus computer de bord , clima bizona , jante aliaj, portbagaj mai mare ;

3.Focus Facelift 2008 1.6 benzina 115 hp sedan:16000 -16500 [la banii astia singurul minus in dotari ar fi mp3 ul]

Ma intereseaza parerea voastra despe modele , fiabilitate , consum [dak cunoasteti] service sin concluzie ce v-ati lua .

Multumesc .

PS :mentionez ca scap acum [prog rabla] de o Dacie din 86` asa ca ... oricare va fi un mare upgrade wink.gif
Paul105855
Definitely Focus!

Iata de ce: masina e sigura, sta bine pe sosea, s-a rezolvat si impedimentul legat de franele spate, care acum sunt pe discuri. Eu am 1.6 100cp si e un motor decent pentru masa masinii, cel de 115cp sigur va fi si mai potrivit pentru o utilizare normala. Si daca zici ca vrei sedan ai inca un avantaj fata de celelalte doua - portbagajul.

Altfel
- fiabilitate -ok, pana in 100.000Km n-ar trebui sa ai probleme mari
- consum - eu am scos 10-11% urban si 6.5% extraurban cu ac pornit
- service - parerea generala e ca ar putea fi mai bun si mai ieftin. Eu personal n-am avut nevoie de service cu exceptia primei revizii

later edit - nici eu n-am mp3 da` nici nu-i duc lipsa. Oricum poti rezolva simplu si ieftin cu o mufa aux, daca n-o avea deja montata sau cu un modulator FM.
Cipp
Scoate Bravo din ecuatie, au un service de toata jena. De-aia sar cu fel de fel de oferte, poate mai pacalesc niste clienti. Ca mine...
T u d o r
Benzina vs diesel.... biggrin.gif

Eu as alege Bravo daca as fi tanar si dornic sa impresionez prin aspectul masinii.... sau Focus in orice alta situatie. biggrin.gif
adrian_flavius
Nici eu nu am incredere in Bravo...arata bine, dar atat...daca ar fi sa aleg, dintre ce ai tu acolo, tot pe Ford as merge...
OvidiuH
Si Fiat-ul si Ford-ul au service-uri praf in Romania. Bravo arata mai bine, pare mai bine dotat si are un motor mai puternic, insa e ca la loz in plic, poti alege unul necastigator. Cu Focus-ul ai mai multe certitudini.
laurentiu
Mai corect ar fi sa spunem ca mai toate service-urile din Romania sunt scumpe si proaste. no.gif
Personal eu as alege Fordul pentru ca (sigur) e mai fiabila decat celelate doua, tinuta de drum,confortul si siguranta sunt ok. Iar faza ca nu are mp3 se poate rezolva printr-un mp3 player pe care il conectezi la mufa aux de la radio cd.
Pe de alta parte si valoarea la revanzare este (mult) mai mare, mai ales daca faci comparatie cu Kia. thumbsup.gif
Dany_s
Eu as merge pe Bravo avand in vedere ca sunt noi si fiabilitate conteaza mai putin. Oricum, Fiat din cate stiu au mai rezolvat din probleme si nu e chiar asa negru draku asta.

Mi se pare insa masina ca atare ce-a mai buna. Motorul de departe cel mai puternic, si diesel care inseamna consum mai mic si valoare mai mare la revanzare, probabil are si cele mai multe dotari. Pe langa asta mi se pare ca Bravo arata extrem de bine, printre cele mai aratoase compacte, si inauntru si afara.

Pe de alta parte I30-ul arata cel putin banal (mai bine Cee'd, e mai ieftina si e aceeasi treaba).
Focusul fara suspensie sport e inalt de zici ca-i crossover, si are motorul de 1.6 benzina care iese clar in dezavantaj fata de dieselul de la Fiat ca si costuri si performante. Mie Focusul mi se pare scump pt ce ofera. Deocamdata.
James Kilowatt
Eu as alege Bravo, fara ezitare. Pe mine unul ma avantajeaza noua lor politica de garantie (5 ani sau 500.000km) avand in vedere ca merg destul de mult. Si buy-back-ul garantat, din acelasi motiv. Plus ca e mai rapid decat celelalte....

In Ro insa s-ar putea sa fie altele conditiile.
Padre Mucalhino
QUOTE (James Kilowatt @ May 21 2008, 07:58 PM) *
Eu as alege Bravo, fara ezitare. Pe mine unul ma avantajeaza noua lor politica de garantie (5 ani sau 500.000km) avand in vedere ca merg destul de mult. Si buy-back-ul garantat, din acelasi motiv. Plus ca e mai rapid decat celelalte....

In Ro insa s-ar putea sa fie altele conditiile.



Fiatul are garantie 3 ani fara limita de km doar si astfel e in urma celoe de la Ford(4 ani) sau Hyundai (5)

Sincer sa fiu miam facut niste calcule si motorul de 1.9 de la Bravoare niste taxe cam mari sad.gif fatza de motoarele e 1.4 /1.6)De ex : la impozit dai pe an 150 ron ( fatza de 50-56) la RCA cu 200 ron mai mult .. iar la taxa de prima imatriculare ( cea veche in vigoare pina la 1 iulie) e 1700 ron cu 1100 mai mare ca la celelate : dak fac o socoteala la cat pierd in 6-7 ani parca nul mai vreau! O sa caut la alti dealeri Fiat poate mai au modele din 2007 cu reducerea de 11% si cu motoare mai mici;

Nimeni nu prea a luatin considerare I30 ul... are pretul cel mai mic e diesel si consuma cel mai putin .. si are garantie 5 ani deci .. conteaza mai putin cat de fiabil in anii astia .

Fordul intradevar ramine in carti ...dar si probleme ca : geamuri laterale care nu se sterg cind ploua , interiorul [fetze usi spartane si jumatatea din spate a habitaclului la fel ] si pretul mai mare il trag in jos .Ce sa fie ce sa fie
Paul105855
Nu ne-ai spus cati km pe an estimezi ca vei face.

Cat despre garantie vezi ca informatia asta trebuie privita cu oarescari rezerve. De exemplu la Octavia, din cate stiu, la puntea spate ai garantie doar 6 luni, desi nimeni nu-ti spune chestia asta daca nu intrebi. Nici Ford nu da 4 ani "bumper to bumper". Despre Hyundai am auzit ca ar fi si mai parsivi la capitolul asta. De Fiat nu stiu nimic. Daca aspectul asta conteaza asa mult pentru tine orienteaza-te catre Toyota, de exemplu. Si mai e un aspect - pentru a beneficia de garantie trebuie sa-ti faci reviziile numai in reteaua de service agreata de producator. Ori la Ford si Hyundai cam costa (dl. Tiriac stie de ce). Din nou nu stiu nimic de Fiat. Vreau doar sa spun ca eu n-as alege criteriul garantiei ca fiind determinant in cumpararea masinii.
Marius*
Daca ai exclus Fiatul, datorita capacitatii cilindrice si al taxelor, iar optiunea ta ramane intre cele doua: Focus benzina si i30 motorina, eu as alege i30-ul pt echipare mai bogata, consum etc. In privinta service-ului, Hyundai-ul sta destul de bine. La mine in oras sunt deja doua reprezentante cu service.
Bafta !
ToRnada
Lista ta are doar un invingator ... Fosus...alege-l fara sa te mai gandesti
Dar ce nu inteleg eu este diferenta de 2.000 de euro care nu se justifica.
ff2 2008 1.6 sedan trend style = 13.733 euro
varianta 2008 cu face-lift aceleasi dotari = 16.000 euro
doar ptr un design mai bun sa dai 2.000 de euro??
cauta daca mai au varianta de 2007 ca e mai ieftina cu 2000 de euro.

FACE-LIFT: http://www.masini.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=271187

si inca ceva: DACA E ACELASI MOTOR DE 1.6 , CUM SCOATE CU 15CP MAI MULT???
FAR EASTERN
QUOTE (ToRnada @ May 29 2008, 01:31 PM) *
si inca ceva: DACA E ACELASI MOTOR DE 1.6 , CUM SCOATE CU 15CP MAI MULT???



Datorita tehnologiei.
Sunt o gramada de exemple, cele mai multe cu motoare ale unor marci diferite. De ce nu si cu motoare ale aleleiasi marci?!
Dar sunt sigur ca e cineva mult mai avizat care va da explicatii mai pertinente.
Paul105855
QUOTE (ToRnada @ May 29 2008, 07:31 AM) *
si inca ceva: DACA E ACELASI MOTOR DE 1.6 , CUM SCOATE CU 15CP MAI MULT???


din cate inteleg eu e vorba de motorul de 1.6 cu distributie variabila. Noi avem pe Focus-urile noastre motorul de 1.6 cu distributie clasica.
ToRnada
si pe romaneste cum se traduce??? teehee.gif
cry
Eu as alege Bravo, arata cel mai bine dintre toate iar cei 150 de cai pe un diesel o sa te faca sa uiti de taxele un pic mai mari care le-ai platit la inceput sau o data la 1 an. Acum depinde si cum conduci, daca vrei un pic de adrenalina si stilul tau nu e unul batranesc, Bravo e alegerea, altfel, probabil (nu am condus si nici nu stiu f. multe) ca ti-as recomanda i30.
FAR EASTERN
cry, bun venit!
Iti doresc sa treci cat mai repede de perioada de proba si sa devii specialist!
ToRnada
CITAT(Padre Mucalhino @ May 22 2008, 01:27 AM) *
Nimeni nu prea a luatin considerare I30 ul... are pretul cel mai mic e diesel si consuma cel mai putin .. si are garantie 5 ani deci .. conteaza mai putin cat de fiabil in anii astia .

Fordul intradevar ramine in carti ........pretul mai mare il trag in jos .Ce sa fie ce sa fie

De I30 am auzit de la un prieten ca zgomotul de la hayon e "infernal" si nu prea ai solutii sa scapi de greierasi.
El a avut de ales intre I30 si Focus......acum isi mananca mainile ca nu a ales Focus ca mine whistling.gif

Nu te zgarci la 1.000 de euro. Masina o tii cativa ani si daca alegi gresit s-ar putea sa regreti amarnic.
Vei avea cosmaruri noaptea si nu vei putea dormi de ciuda ca nu ai ales Focus ninja.gif teehee.gif ...glumesc

E decizia ta, dar eu din lista asta as alege Focus fara dubii.
Si inca ceva important....alege SEDAN ca sa nu ai probleme cu zgomutul de la hayon thumbsup.gif

Ar mai fi varianta 307/307 sau colt, dar aici te lovesti de hayon.....
Bafta
Daniumfcv
Salut

La 16 500 euro cu toate taxele exista in afara clasei compact si Noul Mitsubishi Lancer ( ABS,EBD,full electric , AC , Mp3 , 1.5 l 109 cp - 15 800 euro )

Hyundai i 30 am vrut si eu dar nu am mai ajuns la el ca nu intra in programul rabla .. deci daca te gandesti la remat ( mentionai de o dacie ) nu va functiona , am incercat eu.Focus ... are un amic.. masina este solid construita dar in interior parca plasticul lasa de dorit ( acceasi treaba este si la Lancer ).Bravo ...parca nu as lua..

Incearca sa vezi un Lancer... daca nu si nu... poate un Ford TDCI de 115 cp sau 110 cat il au.Cel de 1.6 90 cp este anemic ca l-am testat.


Numai bine
adi.mitrea
După umila mea părere i30 pică pentru că:

1. E aceeași mașină ca Ceed (KIA), dar mai scump cu circa 1.000 de euro la aceleași dotări / motorizări
2. Are service foarte scump și prost (toate mărcile stau rău, dar la Hyundai e jale)

Focus are avantajul că are suspensie independentă pe spate, iar Bravo nu are.

Ca motorizări Fiat e mai tare. vs. Focus

1.4 95 cai vs. 1.4 80 cai
1.4 t-jet (turbo benzină) 120 cai și 150 de cai vs. nu există
1.9 multijet (diesl) 150 cai vs. 2.0 tdci 136 cai

La focus ar mai fi motorul diesel de 1.6 în variante de putere de 90 și 115 cai, precum și unul pe benzină de 1.6 și 10x cai....

Am mers cu amândouă, Bravo cu 1.4 150 de cai, Focus cu 2.0 tdci 136 de cai.

Bravo-ul mi s-a părut mai excitant. Arată mai bine, stă mai bine pe drum, nu are greierași (mașina cu care am mers era de drive-test și avea 7.000 de km).
Focus e foarte frumos și corect la preț aș spune, însă calitatea asamblării face ca mașina să aibe greierași după numai 1.000 de kilometri.

Ambele versiuni cu care am mers au fost de top, la Bravo versiunea Sport (18.000 euro), la Focus Titanium (20.000 euro)

Eu zic că Bravo cu 1.4 benzină 120 sau 150 de cai e cea mai bună afacere.

Indiferent de modelul pe care ești chitit, fă drive-test înainte!
laurentiu
Eu zic Focus in continuare.
Am auzit un proprietar de C'eed acum cateva zile ca are niste greierasi urati undeva prin spate (inca nu si-a dat seama de unde provin). Asta in conditiile in care masina nu are nici 20 000 km.
Nu stiu ce paperi aveti voi despre Bravo, insa mie unu' nu-mi inspira incredere. In continuare electronica mi se pare cam varza. In plus motorul ala de 1.4 si 120 CP nu este elastic. Un prieten are o Corolla de 1.4 97CP si daca vrea condus ceva mai sportiv trebuie sa schimbe des vitezele, lucru care mi se pare cam aiurea.
klm
CITAT(laurentiu @ Jun 2 2008, 02:31 PM) *
Am auzit un proprietar de C'eed acum cateva zile ca are niste greierasi urati undeva prin spate (inca nu si-a dat seama de unde provin). Asta in conditiile in care masina nu are nici 20 000 km.
Nu stiu ce paperi aveti voi despre Bravo, insa mie unu' nu-mi inspira incredere. In continuare electronica mi se pare cam varza. In plus motorul ala de 1.4 si 120 CP nu este elastic. Un prieten are o Corolla de 1.4 97CP si daca vrea condus ceva mai sportiv trebuie sa schimbe des vitezele, lucru care mi se pare cam aiurea.

Ai auzit ca o masina, despre care omul nu e interesat, are greierasi.
Bravo nu-ti inspira incredere pentru ca...?
Electronica ti se pare... din ce punct de vedere?
Condusul sportiv nu e <=> cu schimbatul des al vitezelor?!
ToRnada
CITAT(laurentiu)
Eu zic Focus in continuare. Am auzit un proprietar de C'eed acum cateva zile ca are niste greierasi urati undeva prin spate (inca nu si-a dat seama de unde provin). Asta in conditiile in care masina nu are nici 20 000 km.
Nu stiu ce paperi aveti voi despre Bravo, insa mie unu' nu-mi inspira incredere. In continuare electronica mi se pare cam varza. In plus motorul ala de 1.4 si 120 CP nu este elastic. Un prieten are o Corolla de 1.4 97CP si daca vrea condus ceva mai sportiv trebuie sa schimbe des vitezele, lucru care mi se pare cam aiurea.

offtopic.gif Eu zic Focus in continuare. In rest niste comentarii vagi si fara legatura cu subiectul stupid.gif

CITAT(Daniumfcv)
Focus ... are un amic.. masina este solid construita dar in interior parca plasticul lasa de dorit

Dar ce ai vrea sai ai, lemn de esenta tare sau aluminiu?? Oricum nu se compara cu plasticul de pe reno de exemplu.
E mai placut la atingere, numai ca daca se zgarie nu ai sum sa il faci la loc teehee.gif De, plasticul e plastic indiferent de marca.
In plus bordul e dintr-un fel de spuma...nu stiu de care, nu se vede praful nu necesite insiliconare, e foarte usor de curatat si placut la atingere, probabil bun si in cazul in care dai cu capul sau cu genunchii in el (Doamne fereste sa ajungi in situatia asta)

CITAT(adi.mitrea)
Ca motorizări Fiat e mai tare. vs. Focus

Mie sincer mi se par cam fortate motoarele Fiat ptr asemenea cai (daca or fi reali si aia).
La Ford motorul e facut sa tina o viata, la Fiat.... unsure.gif rolleyes.gif whistling.gif
adi.mitrea
teehee.gif Parcă te știam mai glumeț și mai avizat...

Nu înțeleg de ce 120 sau 150 de cai dintr-un 1.4 ți se pare irealizabil sau mai puțin fiabil?

Volkswagen are Golf GT cu 150 și 170 cai dintr-un 1.4 și nu s-a plâns nimeni până acum.

Sau și tu ești din ăla care crede că VW face motoare bune și restul sunt varză.

Sau ești adeptul lui 1.9 sdi de 68 de cai putere de la VAG... că na, 1.9 TDI-urile de 90, 105 și 140 de cai putere sunt forțate și sunt nefiabile. confused.gif
ToRnada
CITAT(adi.mitrea @ Jun 2 2008, 02:28 PM) *
1. teehee.gif Parcă te știam mai glumeț și mai avizat...
2. Nu înțeleg de ce 120 sau 150 de cai dintr-un 1.4 ți se pare irealizabil sau mai puțin fiabil?
3. Sau și tu ești din ăla care crede că VW face motoare bune și restul sunt varză.
4.Sau ești adeptul lui 1.9 sdi de 68 de cai putere de la VAG... că na, 1.9 TDI-urile de 90, 105 și 140 de cai putere sunt forțate și sunt nefiabile. confused.gif

1. multumesc de apreciere, ma bucur sa citesc asa ceva thumbsup.gif
2. asa mi-a lasat o impresie motoarele astea cu cilindree mica si cai multi...cred ca gresesc eu.....sau nu!?!?!?!?
continui sa cred ca "La Ford motorul e facut sa tina o viata, la Fiat.... "
3. in nici un caz....ca doar mi-am luat FORD laugh.gif
4. motorul de 1.9 nu prea are cum sa fie fortat nici la 150Cp teehee.gif

Numai bine rolleyes.gif
adi.mitrea
QUOTE (ToRnada @ Jun 2 2008, 04:26 PM) *
2. asa mi-a lasat o impresie motoarele astea cu cilindree mica si cai multi...cred ca gresesc eu.....sau nu!?!?!?!?


Greșești. La vremea când a apărut 1.9 SDI de 68 de cai, era o minune tehnică. Ulterior, când tehnica a mai evoluat, din 1.9 s-au scos mai mulți cai 150+.

QUOTE (ToRnada @ Jun 2 2008, 04:26 PM) *
continui sa cred ca "La Ford motorul e facut sa tina o viata, la Fiat.... "


Greșești din nou. Fiat este inventatorul motorului diesel commonrail, iar în materie de motoare chiar sunt buni (nu că nu ar fi și la alte capitole).

E normal ca tehnica să progreseze, e normal ca producătorii auto să scoate 200 de cai putere dintr-un 1.6, nu 90, 101 sau 115...

1.4 turbo compresor (150 și 170 CP) de la VAG e o referință, la fel și 1.3 multijet (diesel) de 90 CP de la Fiat. Motorul de 1.6 și 175 CP de pe Mini Cooper S, același de pe Peugeot 308, iar e un motor fantastic.

101, 103, 105 Cai Putere dintr-un 1.6 deja înseamnă foarte puțin.
Puteri pentru motoare de 1.6 benzină fără turbo la diferiți constructori:
Renault 115 CP
Kia / Hyundai 122
Toyota 122/124 (?)
BMW / Peugeot 120
T u d o r
Nu cred ca 1.9 SDI a fost vreodata o minune a tehnicii. smile.gif 1.9 TDI da, dar SDI-ul era comparabil din toate punctele de vedere cu orice diesel aspirat al epocii.

In alta ordine de idei, T-jeturile lui Fiat sunt motoare superbe pe hartie. Daca se vor dovedi fiabile sau nu, ramane de vazut. Oricum, nu vad nici un motiv sa nu fie.
Pe de alta parte, Ford nu exceleaza la motoare benzinare dpdv al performantelor. Si nu au inceput inca politica de downsizing pe care altii au incheiat-o deja. Cand o vor face, vom vedea si la ei turbo de 1.4-1.6 cu puteri comparabile cu ale lui Fiat sau VW.

Si totusi si eu as alege Focus, cum am mai spus, pentru ca Bravo o vad o masina cam tinereasca pentru gustul meu. Desi mi-a placut... biggrin.gif
ToRnada
Bune, bine, m-ati convins.
Sa vedem peste cativa ani T-jeturile lui Fiat daca mai traiesc rolleyes.gif whistling.gif
Oricum se stie vechea tehnica Ford de a sacrifica din caii putere pentru a pune in schimb la dispozitia clientului ceva in plus la siguranta si comfort. thumbsup.gif
Sa nu uitam ca ampatamentul Focus-ului este cel mai mare din clasa sa (compacta).....totusi parca cei de la Kia au facut ptr. Ceed ampatamentul cu 1 cm mai mare.....asta e ptr. imagine teehee.gif
AlexTM
QUOTE (ToRnada @ Jun 3 2008, 07:37 AM) *
Oricum se stie vechea tehnica Ford de a sacrifica din caii putere pentru a pune in schimb la dispozitia clientului ceva in plus la siguranta si comfort. thumbsup.gif


Nu, eu nu stiam de asta. E o "veche tehnica Ford" ? biggrin.gif biggrin.gif
T u d o r
Si unde ai vazut tu confort? Interioarele Ford sunt vestite pentru calitatea deosebita a materialelor si designul rafinat. tongue.gif Ca sa nu mai zic de Focus ca-ti da optional airbaguri laterale pana si la Titanium, iar AC automat ai doar daca-ti comanzi separat, nici macar la cea mai scumpa versiune de echipare nu pun decat manual.

Hai mai Tornada, zi si tu de masina ca are cea mai buna directie si cea mai buna stabilitate din clasa, la concurenta cu G5. Tot eu sa te invat sa-ti sustii masina?! teehee.gif
laurentiu
Pentru klm:
"Ai auzit ca o masina, despre care omul nu e interesat, are greierasi."
Nu stiu cum de ai ajuns la concluzia ca omul nu e interesat. Si ca sa vezi ca este interesat, a fost ieri la reprezentanta si i-au zis ca s-au slabit cateva suruburi care prind o bucata de plastic la hayon. Acum poate vei zice ca din cauza gropilor. Te anunt ca masina a mers mai mult pe drumuri bune.

"Bravo nu-ti inspira incredere pentru ca...?"
Pentru ca inca ma mai indoiesc de calitatea Fiat.

"Electronica ti se pare... din ce punct de vedere?"
Repet, mi se pare varza din punct de vedere al fiabilitatii, pentru ca face parte din puctele slabe la Fiat (cazuri pe care le stiu: erori la computerul de bord, becuri care ramaneau aprinse chiar daca motorul era oprit, leduri care ba se apindeau, ba nu se aprindeau)

Condusul sportiv nu e <=> cu schimbatul des al vitezelor?!
Aici este si vina mea, pentru ca nu m-am exprimat cum trebuie. Vroiam sa ma refer la mersul in oras unde e nevoie ca vitezele sa se schimbe mai des, lucru care mi se pare cam deranjant. Da, condusul sportiv inseamna si schimbatul vitezelor mai des.
smile.gif

Pentru Tornada:
Nu inteleg de ce zici ca am fost off topic. Se vorbea despre Focus vs I30 (adica 99% si C'eed) vs Bravo unsure.gif

AlexTM
QUOTE (laurentiu @ Jun 3 2008, 09:51 PM) *
Pentru klm:
"Ai auzit ca o masina, despre care omul nu e interesat, are greierasi."
Nu stiu cum de ai ajuns la concluzia ca omul nu e interesat. Si ca sa vezi ca este interesat, a fost ieri la reprezentanta si i-au zis ca s-au slabit cateva suruburi care prind o bucata de plastic la hayon. Acum poate vei zice ca din cauza gropilor. Te anunt ca masina a mers mai mult pe drumuri bune.

"Omul" era initiatorul topicului. Care propusese 3 optiuni. Fara Kia.
Pot sa vorbesc si eu despre Pejo-ul meu...
laurentiu
Da, dar I30 si C'eed sunt cam aceeasi masina.
ToRnada
CITAT(laurentiu @ Jun 3 2008, 09:51 PM) *
Pentru Tornada:
Nu inteleg de ce zici ca am fost off topic. Se vorbea despre Focus vs I30 (adica 99% si C'eed) vs Bravo unsure.gif


offtopic.gif Comentariul meu era offtopic, la fel si acesta thumbsup.gif Sper ca ai inteles acum!
klm
laurentiu, fara suparare, insa nu vad nicaieri mentionat de padre_m ca ar fi interesat de Ceed, poate ca tu il cunosti si ai si alte informatii decat cele din acest topic, eu din pacate stiu ce vad aici.
Cat despre restul, spune-ne si noua ce anume te face sa gandesti asa (mie imi place Fiat si vreau sa stiu ce si cum, n-as vrea o masina cu leduri cu IQ propriu smile.gif) e un lucru generalizat? pentru ca eu pe forumurile Fiat nu am vazut prea multe probleme de acest gen.
laurentiu
Klm, sincer sa fiu nici nu am intrat pe forumul Fiat. Eu am scris din ce stiu si ce am vazut, ca partea elctrica de la Fiat dupa un timp cam pune probleme si am scris si in ce fel. Motiv pentru care eu nu m-as risca sa-mi iau unul. smile.gif
klm
Nu stiu in alte orase insa reprezentanta din Gl a unei bauturi racoritoare foarte cunoscute, apreciate, scumpe si americanesti are ca masini de serviciu Fiat-uri (Punto si Stilo) si nu am auzit de la ei de asemenea probleme (am lucrat si eu in distributie si pot spune ca o masina merge ceva km/zi).
Cipp
Eu as face o comparatie intre cele trei si sa-mi spuneti daca gresesc:

Focus - model fiabil, pret ok, garantia acopera doar ce nu se misca, service varza, face parte din grupul Tiriac, deci atentie la costurile ulterioare!
I30 - model nou, nu se cunosc bolile copilariei, garantie 5 ani, doar 3 ani "din bara-n bara" si inca 2 ani la grupul moto-propulsor, service varza, grup Tiriac
Bravo - model nou, a aparut o prima problema-cedeaza pompa de frana, garantie 3 ani, service varza, personal nu stiu nimic despre tehnologia T-Jet, e posibil sa fie o revelatie, dar e posibil sa apara probleme in exploatare, costuri ulterioare ridicate!

In concluzie, cred ca ar trebui sa mai introduci in ecuatie si alte masini! E un sfat sincer, gandeste in perspectiva, nu doar pana la momentul achizitionarii masinii! Incearca sa testezi si cateva masini japoneze!
adi.mitrea
QUOTE (Cipp @ Jun 5 2008, 10:05 AM) *
Bravo - model nou, a aparut o prima problema-cedeaza pompa de frana, garantie 3 ani, service varza, personal nu stiu nimic despre tehnologia T-Jet, e posibil sa fie o revelatie, dar e posibil sa apara probleme in exploatare, costuri ulterioare ridicate!

In concluzie, cred ca ar trebui sa mai introduci in ecuatie si alte masini! E un sfat sincer, gandeste in perspectiva, nu doar pana la momentul achizitionarii masinii! Incearca sa testezi si cateva masini japoneze!


Vreau și eu un link cu problema legată de pompa de frână (1. Ca să susții afirmația 2. Că mă miră acest lucru). confused.gif
Service-urile sunt varză la orice marcă / model / importator în țara asta.
Un motor turbo pe benzină nu mai e de mult un secret pentru nimeni. Nu au existat astfel de motoare pentru că era mai ieftin să faci unul fără turbo și, în plus, diesel-urile turbo se vând / vindeau în draci și generau profit mai mare (1. prin prețul de achițizie mai ridicat 2. prin întreținerea mai scumpă)

Cât despre partea cu testatul a altceva, bună idee, deși nici japonezele nu sunt venite de pe altă planetă decât alea italiene sau nemțești. Unele nici măcar nu mai vin din Japonia... thumbsup.gif
cry
QUOTE (FAR EASTERN @ May 30 2008, 10:23 AM) *
cry, bun venit!
Iti doresc sa treci cat mai repede de perioada de proba si sa devii specialist!


Ms, bine v-am gasit. Nu tin asa mult la titulatura smile.gif
Padre Mucalhino
Am revenit smile.gif Pe data de 18 iunie am devenit fericitul posesor al uni Ford Focus 2008 trend 5 usi 1.6 115 cp benzina [pret 15450- are in plus jante aliaj 16"-snowflake , cotiera , faruri ceata,schimbator+volan in piele , pilot automat, clima bizona, senzor de ploaie , faruri automate . oglinda heliomata]

La banii astia nu puteam face o alegere mai buna.Am facut 6000 km si se comporta excelent [ cu exceptia unui greieras undeva in spate dreapta ]Super stabila [transfagarasanul a fost o joaca pt ea ], puternica cand te dai la ea si consum in limite rezonabile : urban am reusit un 9 mergand mai mult seara iar dak merg sportiv 10-11 .

Eram in final sa aleg intre Bravo si Focus agrumentul care a decis a fost spatiul interior mult mai mic la Bravo [ pune 2 pers de 1.80 in fatza sa stea confortabil..la limita normalitatii si nu va ramane loc suficient pt genunchii celor din spate decat dak sunt copii sau pitici] asa ca pana acum sunt multumit de alegerea facuta : multumesc tuturor care au incercat sa ma ajute in alegerea mea .Bafta
adrian_flavius
Sa-l stapanesti iubit si sa-l conduci fericit... thumbsup.gif cat mai multi km, si cat mai lipsiti de evenimente sa fie... rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.