ozz - e chiar mai bine decit atita. bateriile ziceau ca tin la vreo 1200 de cicli, parca vazusem pe undeva, deci sint ok pentru 100,000mi. teoretic consumul e de 2c pe mila. la 100,000 de mile cit te gindesti tu, asta vine vreo $2000 in loc de $13.3k, sau $11.3k sint in economie de combustibil dupa comparatia cu civic-u.
acuma, judecind dupa preferintele mele, 20,000mi cu pantofioru asta inseamna vreo $400, in loc de gas pentru 30,000mi, care ar fi $4800. (asta ar fi necesitatile mele pentru vreo 3 ani; cu hondutza mai merg si-n alte locuri, nu numa la serviciu, si nu i-am facut niciodata consumul, dar banui ca-i pe la 25mpg.) deci $4200 de-acolo. in 3 ani contraption-u asta ramine sa zicem pe la 30% din valoare, deci ma costa in exploatare $14k, cu combustibil cu tot si cu taxe $16k. pe honda o sa platesc $12.6k, plus inca $2k la inceput, plus combustibilu sus-numit, $19,200. calculat asa, cam $3200 e diferenta intre a merge 3 ani la serviciu cu asta, fata de o honda s2000, la virsta de patruzeci de ani
well, ok, depinde in buna masura de devaloarizarea unei asemenea masini in 3 ani, 10% inseamna $2000, dar ce spun eu e ca o masina din asta cu o forma pe care numai o mama poate s-o iubeasca devine interesanta doar daca dupa 3 ani e un throwaway.
de reteaua electrica a californiei parca nu mi-e asa teama, draciile astea stau la incarcat peste noapte, cind consumul global e mai mic. iar AC-ul tot trebe pus daca vor s-o vinda aici, chiar daca reduce autonomia cu 50mi...
mike - (1) da, si e unul din motivele majore pentru care mi-as lua un hybrid, un electric, sau un pzev (2) acelasi lucru pe care-l faci si-n avion cind te nimereste un fulger - tragi o spaima sanatoasa si gata. (fulgere in sudul californiei insa e pe lista lucrurilor pe care inca trebuie sa le vad.)