Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Migrare de la X-Trail 2005 la X-Trail 2008
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
cod
Vazand atatea post-uri legate de SUV-uri m-am gandit sa pun si eu unul. Tatal meu are un Nissan X-Trail, varf de gama, cumparat in 2005. Nu si-a luat SUV din snobism, ci din cauza ca munca la firma de constructii il plimba pe tot felul de drumuri mai mult sau mai putin inexistente (pe camp de cele mai multe ori). Desi cea mai tentanta masina ar fi fost un Audi Allroad, bugetul si spiritul practic l-a facut sa vada in X-Trail cel mai bun raport pret/performanta.

Bun, si acum incep problemele: In primele luni de cand primeste masina, ea sta mai mult prin service. Dupa 3 luni inginerii renunta la a o mai repara si ii schimba in intregime motorul. Dupa 1 an i se schimba turbina, moment in care computerul de bord este resoftat si nu mai stie nimeni sa-i reprogrameze trapa. Dupa 2 ani este schimbat intercooler-ul. Acum, dupa 3 ani cedeaza si noua turbina.

Masina are 80.000 km.

Evident ca asta a fost ultima picatura si masina urmeaza a fi schimbata. Problema este ca tatal meu este optimist si vrea tot X-Trail, nou model folosing serviciul de buy-back.

Eu nu sunt la fel de optimist ca si el si spun sincer ca dupa cate probleme a avut cu masina asta, eu voi sta departe de nissan. Totusi, vreau sa va intreb? cum e modelul 2008? E mai fiabil, sau sa ma astept la aceleasi probleme?
Arheopterix
Daca tot e "axat" pe X trail,mai bine alege varianta pe benzina (daca mai exista).Acolo nu are nici turbina nici interooler.
AlexRe
Probabil a avut ghinion cu masina, eu am un prieten, care are varianta pe benzina si de 4 ani nu a avut problema majore cu ea ( exceptand perioada cand a lovit-o si a stat o luna in service ). Recomand varianta pe benzina!
Cipp
QUOTE (Arheopterix @ May 7 2008, 11:52 AM) *
Daca tot e "axat" pe X trail,mai bine alege varianta pe benzina (daca mai exista).Acolo nu are nici turbina nici interooler.

Si nici nu consuma mult smile.gif
cod
Nici el nu mai vrea diesel. Sigur va fi pe benzina urmatoarea.
Arheopterix
Din pacate oamenii nu vor sa inteleaga ca masinile turbo diesel sunt nefiabile.
F multe lucruri care se pot strica.....
cod
Sa inteleg ca motoarele turbo pe benzina sunt mai fiabile?
Georgian107226
QUOTE (Daniel104187 @ May 7 2008, 08:23 AM) *
Sa inteleg ca motoarele turbo pe benzina sunt mai fiabile?


Asta e masina?.......http://anunt.auto.ro/id-49399-nissan-x-trail.html
cod
Nu, vrea sa o schimbe prin programul buy-back. Incerc sa-l conving sa o vanda pt ca ar iesi mai bine la bani, dar prin buy-back are avantajul ca-i dau imediat o masina din stoc.

Un mic update: O turbina noua costa 1800 Euro si este adusa in cateva saptamani. Una nou dar fara acte costa 800 euro si este adusa de pe o zi pe alta. Giciti ce varianta a fost aleasa.
Arheopterix
QUOTE (Daniel104187 @ May 7 2008, 09:23 AM) *
Sa inteleg ca motoarele turbo pe benzina sunt mai fiabile?

Da turbo pe benzina sunt mai fiabile decat turbo pe motorina.
Mai fiabile sunt benzina atmosferice.
cod
Si pe rationamentul asta cele mai fiabile sunt dieselele atmosferice. Deci:

Diesel atmosferic > benzina atmosferic > benzina turbo > diesel turbo

Trebuie vazut unde intra noile motoare TFSI, sar cred ca sunt undeva la coada.

Oricum, u nmic update: L buy-back i-au evaluat masina la 13000 euro. O bataie de joc spun eu, asa ca masina va fi scoasa la vanzare directa si, in sfarsit, marca va fi schimbata.
Georgian107226
Asa se intampla intodeauna la buy-back.....sunt smecheri baietii!!!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.