Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ce se intampla?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Laurentiu_007
In ultima luna in lumea auto situatia a fost una cam neplacuta.Cauza care a dus la aceata situatie a reprezentat-o rechemare de catre Mercedes a 680 000 de modele E si SL care aveau probleme la sistemul de franare si anume distanta de franare ERA DE DOUA ORI MAI MARE.Spre ex. daca constructorul a declarat ca Clasa E poate frana de la 100km/h pe o distanta de max. 40, clientii au constatat ca masina se opresta in 70-80de metri.Problema mai grava este ca unii clienti de ML-uri au declarat acelasi lucru, insa nu s-au luat masuri.Acest caz a fost prezentat cam acum o luna de OTV.
Insa acum doua zile am fost martor la un lucru incredibil:motorul unui Peugeot 607 a luat foc.Cauza din cate am auzit ar fi fost o defectiune la reteaua electrica.
Automobilele care au fost prezentate sunt considerate cu totul speciale, asta daca ne gandim si la pretul lor de peste 30 000 de euro.
krysty
rugamintea e ca in momentul in care deschideti un nou topic sa-i dati un titlu cat mai sugestiv, din care sa se inteleaga problema dezbatuta.

tks!
Laurentiu_007
scuze :oops:
M i h a i
cu riscul de a-l supara pe krysty, n-am de zis decat atat:

BMW Rulez laugh.gif
Rai
Asta se cam intamla mai nou la cam toti producatori.De ce?
Technica avanseaza prea repede ca si modelele noi create nu mai sunt timpii din anii 80 toti producatori vor sa-si atraga clienti si sa faca profit cat mai mult iar technica nu mai e incercata zeci de ore totul se scurteaza si apar problemele.
Dar ce e mai dureros se fac masini tot mai ieftine si piesele cum ar fii Mercedes in tari cum ar fii si Ro si calitatea nu mai corespunde sigur multi se intreaba de unde stiu e f f simplu si eu incerc zilnic piese si producte din anumite tari si stiu cat de bune sunt asa ca e greu in ziua de azi sa cumperi o masina buna Renaul-Nissan-Dacia produce peste tot si in China,India,Malaezia si tot asa sa nu vorbesc de mai mari cum ar fii Volvo,Saab si as putea continua nu sunt nici Japonezi sau Americani mai buni in ziua de azi omasina buna e chestie de noroc. laugh.gif
Laurentiu_007
marius poate ai dreptate, dar acele masini erau din f. multe tari cu o situatie economica si infrastructura diferia.e drept ca se afla si ro pe lista celor de la Mercedes,insa erau si tari ca USA,Canada sau Germania
Echo
"They don't build'em like they used to" e fraza tot mai des auzita azi cand timpii de viata in piata ai unui model se diminueaza vazand cu ochii, asta inseamna ca si timpii de R&D scad, sunt comprimate la maxim tot felul de teste, masina este creata pentru societatea de consum de azi unde durabilitatea este pe pozitia doi in spatele look-ului. Acum 30 de ani se faceau masini care sa te tina o viata. Azi masinile sunt trecute de la bunuri de folosinta indelungata la consumabile (exagerand un pic). Producatorii nu au nevoie de masini care sa tina, ci masini care sa se vanda iar constructori care si-au construit o reputatie tocmai pe aceste valori de genul Mercedes se trezesc azi pusi in situatii bizare. Totusi, cred ca e o chestie de supravietuire, Mercedes era falimentara azi daca continua strategia din anii '80. ei au cotit-o prin '93 cand erau in pragul colapsului, s-au dat pe brazda, cum se zice.
alex20
Tin sa spun ca sapt trecuta m-am dat cu un m,ercedes clasa e motor de 5 l,380 cp,tunat de Amg.A Accelerat de la 0 la 200 incredibil de repede.Trebuie sa recunosc masina este o bijuterie,model din 98.POroblema a aPARUT cand a franat de la 200 la 40 dupa care ne-au lasat franele.Credeti-ma ca ne-am crucit toti,a trebui sa oprim cu frana de mana.A doua zi direct la reprezentanta,acestia spunand ca n-au mai vazut asa ceva ceva...
Cam atat
Laurentiu_007
O chestie si mai interesanta este ca nici o publicatie nu a anuntat de cazul celor de la Mercedes.AM VAZUT DOAR PE UN SINGUR POST CAZUL ASTA.
f1anatic
Frinele nu te lasa ca a facut producatorul o greseala de design si productie. Cred ca frinele sint intr-adevar ultimele cu care te joci.

Spre exemplu de poate lasa servo frina (power brakes)...pompa hidraulica care asista soferul la crearea presiunii. Sau poate a fost vreun senzor sau modul de comanda al ABS, poate chiar vreo sigurantza amarita...Nu mai zic ca din 1998 si pina cum daca cumva nu si-a verificat frinele si sistemul de frinare...or mai fi aparut nene vreo crapatura prin furtunele de cauciuc, vreo membrana...etc. Poate a ramas fara zeama de frina... Nu inseamna ca daca ai Mertz, nu trebuie sa ai grija de ea.
Iulian HondaFan
MB n-are nici o scuza pt. problemele de fiabilitate. lexusul toyotei o dovedeste ca se poate si inca la un pret mai mic. la pretul unui MB trebuie sa se ofere siguranta cea mai buna de pe piatza.

cu franele si directia nu e de joaca: nu au voie sa fie nesigure nici la logan d-apoi la marcile de lux.

sunt curios cand merz-ul din povestea lui alex 20 a avut ultima revizie tehnica si cine a facut-o.
Iulian HondaFan
MB n-are nici o scuza pt. problemele de fiabilitate. lexusul toyotei o dovedeste ca se poate si inca la un pret mai mic. la pretul unui MB trebuie sa se ofere siguranta cea mai buna de pe piatza.

cu franele si directia nu e de joaca: nu au voie sa fie nesigure nici la logan d-apoi la marcile de lux.

sunt curios cand merz-ul din povestea lui alex 20 a avut ultima revizie tehnica si cine a facut-o.
James Kilowatt
Tocmai pentru ca in general ce-i care-si cumpara mertz isi imagineaza ca nu trebuie intretinut, ar trebui sa aiba o alarma care sa faca ca toti dracii, sau chiar sa nu porneasca in cazul in care ramane fara lichide de frana sau fara vre-o siguranta.... In mod normal abs-ul e deconectabil, si ar trebui sa se deconecteze singur in cazul in care pica un senzor sau o siguranta. Imaginati-va ce se intampla in cazul unei probleme de genul asta la o masina drive by wire, cum sunt noile bmw-uri, unde nu mai ai legatura mecanica intre roti si volan.... Eu cred ca asemenea gen de probleme nu prea sunt scuzabile. Sunt de acord ca poate pica o componenta de la franare, insa nu sunt de acord ca masina sa te lase sa mergi asa.....
Rai
Da probleme sunt tot mai multe la 300 noi BMW seria 1 se poate opri motorul in mers nu e o gluma le schimbam zilele astea pe toate si e vorba numai de o piesa facuta de un producator german cine stie pe unde.Deci ce sa mai vorbesc vad zilnic asa ceva si sunt la BMW ce o fii atunci la altii care fabrica cum pot si peste tot.Sigur ca cunosc si problemele lor dar....
Apropo seria BMW 1 nu va fii afectata la 18 sep cand apare oficial la vanzare.
Iulian HondaFan
masinile de azi sunt mult sofisticate tehnologic. era mai usor sa faci o masina care sa tina toata viata acum 30 de ani, era vorba de zero electronica aproape.

insa si preturile sunt acum cele care sunt, asa ca trebuie sa se ofere mai mult si mai bine.
costul mediu al unei masini noi era atunci 3-4000$, acum aici e 25000$, chiar luand in considerare inflatia vorbim de preturi reale care s-au triplat cel putin.
James Kilowatt
Hai sa nu dam vina pe electronica... pretul electronicii e iluzoriu, si dubland sau tripland toate componentele electronice ce tin de siguranta, ca la avioane, n-ar creste pretul masinii prea mult. In general pana la urma tot mecanica e cea care cedeaza. De aceea atunci cand cedeaza electronica, e cu atat mai grav....
Masinile vechi tineau o viata pentru ca erau usor de intretinut, nu neaparat mai fiabile, pentru ca traficul era altul, pentru ca vitezele cu care mergeau erau altele, pentru ca mecanicii erau altii... pentru ca o groaza de motive. Nu electronica e de vina....
Iulian HondaFan
nu am zis ca numai electronica ar fi mai complexa sau ar contribui la cresterea pretului. electronica a facut posibil trecerea la alt nivel de complexitate.

nu e de conceput o masina fara electronica la ora asta: nu ai putea avea motoare performante si eficiente, ABS, AWD ( fara sa mai vorbesc de gadgeturile de comfort). aproape ca nu mai exista sistem mecanic al masinii care nu e ajustat sau monitorizat electronic.

intreg ansamblul mecanic cu partea electronica asociata a dus la ceea ce vedem zilele astea pe piata.
James Kilowatt
Eu m-am referit stric la problemele legate de fiabilitate. Nu introducerea electronicii pune probleme, ci goana dupa scaderea costurilor si marirea eficientei economice.... Daca un expert in marketing spune ca profitul maxim se obtine vanzand masini proiectate sa reziste 200.000km, atunci asta se va produce... Au existat masini facute sa reziste mult mai mult, cu aceeasi tehnologie pamanteana, nu venita de pe marte... pentru ca asta se cerea probabil la momentul acela...
Iulian HondaFan
cred ca asta spunem amandoi...

imi place polemica.

chestia cu fiabilitatea mai redusa are cred explicatii multiple, dar pt. MB nu e de scuzat la imaginea pe care si-o proiecteaza in promotiile sale.
James Kilowatt
Exact... mai ales cand e vorba de o problema atat de grava, precum sistemul de franare. E o bila neagra pentru ei....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.