bai, nu stiu ce-i aici. tata lumea presteaza inventii aerodinamice. de la tunelu ala a lu ferrari (masina cu o singura nara), la aripile alea verticale cu care a venit red bull acu vreo 3 luni (io credeam ca alea o sa fie numa asa, o chestie de obtinut mai mult spatiu de reclama), si pina la urechile alea ale lu honda, care mi-au adus brusc aminte de iepuroaica de pe vopselele de oua galus.
alte panseuri. garaju lu mclaren ii face sa piarda vreo doua zecimi de secunda la fiecare pit stop (e asa de aprape de iesire ca nu cred sa aiba vreme sa accelereze). lu super aguri cica i-a luat honda nota de plata pe saptamina asta, asa ca inca o sa mai existe jaloane de slalom si duminica asta.
mclaren e pe nicaieri, cind te uiti la ei ai impresia ca toti mecanicii scobesc in cutia cu scule, in necunostinta de cauza, doar-doar or gasi ceva care sa se potriveasca la fix. cu bmw chestia a fost simpla anu asta, nimeresc sau nu nimeresc setarile, iar diferenta intre da si ba cica e de la cer la pamint. deocamdata e ba.
ferrari (si toyota) nu s-au antrenat in off-season in barcelona, ca tot restu lumii, da vad c-o duc bine de tot. la fel si renault, au mers bine in practici. si - domne, tot respectu - force india. de unde rezulta urmatorul pronostic dupa ureche:
1. RAI
2. MAS
3. HAM
4. KUB
5. ALO
6. KOV
7. NAK
8. VET
pole: RAI
fast lap: MAS
finish: 18
first pit: lap 1