Help - Search - Members - Calendar
Full Version: vreau sa cumpar un Audi A4 2002 TDI 131 CP
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Audi
xeonet
Salut!

Vreau sa-mi cumpar un Audi 1,9 TDI 131CP din 2002, pe la 135 000 km. Ideea e ca nu sunt asa experimentat in domeniu si as avea nevoie de cateva sfaturi din partea voastra si anume:

1. cam la ce pret s-ar invarti o achizitie din romania si una din afara? din cate m-am uitat pe cateva site-uri din romania un audi din 2002 se invarte intre 11500-13000 euro iar in afara am vazut ca sunt preturi exact ca aici(am auzit ca cica au ridicat preturile de cand cu taxa auto)...se mai justifica atunci daca mai platesc si taxa auto peste? cum ar fi mai bine? sa cumpar o masina de aici sau din afara? daca ma insel in privinta preturilor va rog sa ma corectati
2. in legatura cu motorizarea as inclina spre una diesel. Insa am vazut ca motorina s-a scumpit si a depasit pretul benzinei. Ce-mi recomandati in cazul acesta? La ce consum sa ma astept din partea unui diesel si unul pe benzina. Precizez ca nu conduc ca nebunu peste 150 km/h...
3. care ar fi costurile de intretinere+casco+impozite si la ce interval trebuie facute reviziile
4. se merita investitia? adica peste un an as putea sa vand masina cu 1000-2000 de euro in minus la sa zicem inca 70 000 de km in plus?
5. ce teste as putea sa-i fac la masina inainte sa o cumpar si unde ar fi cel mai ieftin.
6. orice adaugari sunt bine venite...

Multumesc frumos pentru atentia acordata. Poate reusiti sa ma ajutati cu cateva hinturi
iulian_1976
Nu iti pot raspunde la toate dar la cateva pot thumbsup.gif .
Dupa opinia mea este motorizarea cea mai reusita pe motorina Audi 1,9 TDI 131CP
3.schimburi de ulei,filtre dar nu reprezentanta, aprox 100e.
5.test cu VAG comul
6.hiba lor este infundarea turbinei ,care se finalizeaza cu schimbarea ei cam dupa 200 de mii de km.
Daca esti stresat de cat consuma si vrei un avantaj de aici alege dieselul thumbsup.gif
T u d o r
Xeonet, urmareste avantul pe care l-a luat pretul motorinei la pompa si calculeaza-ti bine cati km rulezi pe an. Poate ar fi mai nimerit un 2.4 benzina, un motor rafinat, chiar daca nu cel mai tare dpdv al cailor putere. Probabil vei gasi masini mai putin rulate si mai ieftine cu motorizarea asta. Are 170 cai, oricum mai multi decat TDI-ul de 131. Mai sunt 1.8T la 150 cai , 2.0 la 130, dar daca esti un sofer care apreciaza un smooth ride, alege 2.4, eventual cu tiptronic.

Iata doar un exemplu: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=4
Flav
Te sfatuiesc cu incredere, daca dai peste o masina buna, sa o cumperi. Pentru A4 motorul de 1,9 TDi e ideal. Are si forta si gratie in acelasi timp. Consumul sa stii ca nu este exagerat iar placerea de al coduce face toti banii, si asta ti-o spune cineva care a condus 2 ani de zile un audi cu motor de 1,9.
T u d o r
Cum Doamne iarta-ma sa aiba gratie un motor de 1.9 TDI? blink.gif

Toata lumea se plange de lipsa lui de rafinament si de zgomotul excesiv pe care il produce... Singurul lui avantaj real e consumul mai mic decat al concurentilor directi.
adi45619
Sa stii ca inauntru nu se aude motorul; doar daca deschizi geamurile se aude, altfel e bine antifonata masina. Si de fapt, mie personal chiar imi place duduitul ala. E f masculin. Odata a oprit unul langa mine sa ma certe ca am parcat unde nu trebuie. Am turat putin la 2500-3000 de nu se mai auzea nimic din vorbaria lui. smile.gif) A inchis frumos geamul si a plecat cuminte.
M-am plimbat recent cu merc c220. Totul bine, n-am avut ce zice. Dar parca lipsea ceva. Zgomotul inconfundabil de 1,9 tdi. smile.gif
Cristi2
pe langa lipsa de 'rafinament', de care eu m-am plictisit sa aud, TDI-ul are si avantaje : reprize excelente si cuplu disponibil 'repede', fapt ceea ce iti poate creea impresia de forta bruta.
am fost cu o laguna 150 cp. nu i-am simtit. nu simti nicaieri explozia turbo.
la o masina, senzatiile fac aproape totul. cel putin pentru mine.


la majoritatea Audi-urilor pe benzina, se recomanda benzina de 98. asa ca tot consumul ar decide.
ma rog, e o parere personala.
BlueWave
un 1.9 TDI e ok .
consumabilele (cele 4 filtre) fara ulei te duc la un schimb 2 mil
consum f.bun chiar daca motorina a luat-o la deal cu pretul ... (nu o sa ai medii >7%, asta cu o talpa grea)
SAlex
Am un A4/2004, iar ceea ce spun unii despre 1,9 TDI sunt rautati.
- la 180 km/h turatia motorului era de 300 rot/min si zgomotul nu era mai mare decat in masina pe care am avut-o: Bora 1,6 benzina;
- dieselul de pe Ford este mult mai zgomotos;
- PD-urile au un timp de reactie asemenetor motoarelor pe benzina si cu o investitie minima se poate face un cip-tuning care sa-i creasca puterea cu 20-30%;
- dupa un drum de 1000 de km (650 extraurban, 350 urban) prin metoda plin-plin i-am calculat un consum, acesta fiind exact 6 l/100km;
- orice diesel este mai dur decat un benzinar (poate-mi explica si mie: Ce inseamna un motor rafinat? Cum se poate masura rafinamentul unui motor?)
Daca se doreste un motor Otto atunci consider ca cea mai buna alegere este 2 TFSI.
G e o r g e
rafinament ... sa traga constant pe orice plaja de turatii , sa nu vibreze , sa nu fie zgomotos ... sa-ti mai zic?

ps: puterea litrica mare nu indica si un motor rafinat .
mike.omega
3000rpm la 180? smile.gif Cate trepte de viteze ai tu? dry.gif
Si da, TDDI-urile de la Ford or fi mai zgomotoase insa am vazut cazuri in care e exact pe dos. PD-urile nu au timp de reactie asemanator cu un otto, in principiu un motor cu turbina nu are un timp de reactie asemanator ca unul fara.

@George: cred ca ti-am mai zis. Incearca sa mergi si cu un diesel mai nou ca 1.9 TDI rolleyes.gif Nu ai mai zice de vibratii nimic. Si nici de zgomot, ca si motoarele pe benzina la 5000 rpm urla destul de tare, nu mai tare ca un diesel la 4500rpm dar suficient cat sa nu fie confortabil.
SAlex
"Cate trepte de viteze ai tu? "> 5, dar poate sunt reglate mai ciudat pentru ca treapta a IV-a nu pot sa o folosesc decat la o viteza de peste 70 km/h

Un motor care trage constant intre 1700 si 6000 este 1,4 TSI de la VW.
Daca se vrea unul diesel atunci cel de 3 litrii de la BMW este foarte bun. Am facut un test cu un prieten care are X3. Cu capota deschisa si motorul pornit a asezat o bricheta cu suprafata mica pe aparatoarea din plastic a motorului apoi a accelerat pana aproape de turatia maxima. Spre surprinderea mea bricheta a ramas in "picioare". Se deplasa pe aparatoare dar nu a cazut. Eu nici macar nu am incercat.
mike.omega
Cum adica sa schimbi a 5-a la 70?! Ca ar insemna sa mergi sub turat. Eu pe acolo(cu HDI-ul) schimb a 4-a, cand nu ma grabesc thumbsup.gif
SAlex
QUOTE (SAlex @ Jun 11 2008, 09:22 AM) *
"Cate trepte de viteze ai tu? "> 5, dar poate sunt reglate mai ciudat pentru ca treapta a IV-a nu pot sa o folosesc decat la o viteza de peste 70 km/h

IV nu inseamna 4 pe latineste si in limba romana asa se scrie "a patra"?
mike.omega
Imi cer scuze! Am citit "V" din motive pe care nu le pricep down.gif Daca e vorba de treapta a 4-a, da! Se schimba situatia biggrin.gif
klm
CITAT(SAlex @ Jun 11 2008, 09:56 AM) *
IV nu inseamna 4 pe latineste si in limba romana asa se scrie "a patra"?

Si secolul al XII-lea se scrie in limba romana: secolul al doisprezecelea", pfff.
paull
eu am un audi a4, TDI 131CP 6 viteze din 2003 si sunt foarte multumit de el, are 146000km si de 2 ani de zile de cind il am am schimbat doar uleiul la el, filtrele si motorina, in rest nimik.motorizarea 1.9 TDI cu 131 de cai eu spun ca e ceea mai reusita, mai ales daca are si 6 viteze, motorul nu e chiar asa de turat cine e in viteza 6, consum mic, ulei mai juma de litru la un schimb de ulei.
HalbaSus
1.9 TDI-ul are rafinamentul unui shot de tequilla stins cu o halba de bere ieftina... eu nu zic ca nu e "fun"... dar in nici un caz rafinat. Mie imi plac senzatiile alea de accelerare turbata... problema e ca totul se termina prea repede... cand treci de 3000-3500 de ture simti cum se termina vlaga si e frustrant... ca abia ai inceput sa o calci.

Nu se aude zgomotul din interior ? Cum sa nu se auda ? Eu nu zic ca masina nu e foarte bine antifonata... dar ca sa izolezi zgomotul ala de tractor ti-ar trebui probabil un buncar atomic... se aude "tzac-tzac-tzac..." . Comparativ cu masini mai ieftine pe care s-a montat TDI (golf, octavia, sharan, etc) intr-adevar audi-ul pare silentios... dar tractorasul tot tractoras ramane.

Inainte de a cumpara masina mergi la un service si verifica-i suspensia... probabil trebuie schimbate brate/bucse/etc... nu e un motiv pentru care sa renunti la cumpararea masinii, dar e un argument cu care sa determini vanzatorul sa scada pretul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2021 Invision Power Services, Inc.