Help - Search - Members - Calendar
Full Version: orice despre hibride
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini Hibride
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
klm
CITAT(FAR EASTERN @ Sep 19 2008, 10:25 AM) *
Mercedes S 400 BlueHIBRID - Noua bestie hibrida...
Se pare ca bransa vehiculelor hibride de familie va avea in curand un nou campion...

Dintotdeauna intentia marilor companii auto a fost sa realizeze acel model ideal pentru societate, iar in ziua de azi acea societate este definita de familie.

Adica la Mercedes clasa S e formata din vehicule de familie blink.gif ?!
FAR EASTERN
Cred ca vrea sa spuna ca in S incape o familie de..... indivizi. cool.gif
James Kilowatt
Io zic sa vorbim de masini verzi smile.gif

MDI (amicii cu aer comprimat) sunt pe punctul sa creeze o uzina la Toulouse, in Franta, care sa angajeze aprox 80 tipi care sa fabrice micile rable cu aer comprimat pe care sa le comercializeze incepand din 2010. Tata a cumparat deja jucaria pentru India, iar proiectul din Franta e finantat de o banca andorrana.
Vor fi mai multe modele, cu sau fara motor termic, de la masinute mici de oras (2.62m) la utilitare de cativa m3. Autonomia se apropie de 1500Km iar consumul mediu pentru varianta cu motor termic este de sub 2l/100 km.
Merge deci cu benzina, sau cu aer comprimat, sau poti incarca butelia cu aer comprimat la tine in garaj cupland-o la priza.
Evident, franarea e cu recuperare de energie.

Preturile sunt intre 3500 si 13000 euroi

In materie de eificienta da clasa hibridelor electrice.... si in plus, evita problemele masinilor electrice pure (adica baterii grele, timp mare de incarcare, autonomie de kkt si durata de viata foarte limitata a bateriilor).

Mie o rabla din asta mi se pare o a doua masina ideala.... ai una normala, si mai ai una de oras/servici. N-are rost sa platesti asigurare/taxa de drum aiurea pentru o masina cu care faci 3000km/an..... Unele modele ajung la 110km/h, ceea ce le permite sa iasa si din oras daca trebuie musai.
FAR EASTERN
Hmm, in continuare, interesant!
Eu abia astept sa iasa pe piata, macar ca sa le vad fetele marilor producatori, cand MDi-urile se vor vinde ca painea calda....
James Kilowatt
Asta poate cand o sa ajunga benzina 15E/litrul....
FAR EASTERN
BMW seria 7 ActiveHYBRID
http://masini.ro/stiri-auto-bmw-seria-7-ac...vareza-4460.htm
FAR EASTERN
HMMMM..... ia auziti!

In Marea Britanie
Lexus, acuzata ca prezinta un hibrid ca fiind mult mai prietenos cu mediul decat este in realitate
HotNews.ro

Lexus, marca de lux a Toyota, a fost obligata sa schimbe reclamele pentru hibridul RX 400h in Marea Britanie, dupa ce o asociatie de profil a constatat ca reclamele induceau publicul in eroare, prezentand masina ca avand un impact nesemnificativ asupra mediului inconjurator, scrie MotorAuthority.

Lexus a prezentat hibridul RX 400h ca fiind "pefect pentru climatul de azi si de maine" si sustine ca are sens din punct de vedere economic si ecologic sa conduci acest SUV de lux, lansat in 2005.

Cei de la Autoritatea pentru Standarde in Publicitate din UK s-au sesizat si sustin ca japonezii isi induc clientii in eroare si ii fac sa creada, fara temei, ca masina are un impact nesemnificativ sau chiar zero asupra mediului.

S-a dispus ca Lexus sa schimbe reclamele si sa spuna in ele ca masina este "perfecta pentru climatul economic actual", dar a fost obligata sa renunte la a sustine ca masina este "prietenoasa" cu mediul.

Este a doua oara cand cei de la Lexus sunt trasi de maneca pe subiectul RX 400h, insa echipele de marketing de la multi producatori vor cu tot dinadinsul ca vehiculele sa fie vazute ca fiind cat mai "verzi" astfel ca nu doar niponii au patit-o ci si altii, cum ar fi Saab.

RX 400h costa de la circa 60.000 de euro in sus si dispune de un motor termic 3,3 litri 211 CP secondat de doua motoare electrice. Acestea ajuta masina sa consume mai putina benzina si sa aiba o acceleratie imbunatatita.

Consumul mediu mixt de combustibil anuntat de producator este de 8,1 litri/100 km, cu 9,1 litri/100 km urban si 7,6 litri in extraurban. Totusi, presa de specialitate a scris ca in practica masina consuma cu mult peste valoarea "de catalog". Emisiile poluante ale masinii sunt 192g CO2/km, mai mici decat la un SUV similar, dar fara propulsie electrica, insa mari daca e sa le comparam cu cele mai "verzi" masini de pe piata.
Otto73
motoarele ce ard conbustibili fosili nu au cum sa fie prietenoase cu mediul.
La ora actuala cele mai prietenoase masini cu mediul sunt tesla roadster si honda fcx cea din urma o poti lua numai in leasing si daca esti si resident al californiei).
mike.omega
Ce pateste acum Lexus, a patit si Toyota cu Prius biggrin.gif
FAR EASTERN
Si ce a patit Toyota, mike? Chiar nu stiu. Daca ai date concrete.....baga.
mike.omega
Si cei de la Toyota au fost acuzati de britanici ca mint in reclama cu prius smile.gif Caut link!

LE: am gasit si linkul smile.gif
FAR EASTERN
Pentru J K si nu numai......
James Kilowatt
Eu ma apuc de plantat pruni in curte, sa fie pe rod pana iese dracia pe piata smile.gif ca scrie acolo ca merge si cu alcool biggrin.gif
T u d o r
Masina, nu soferu', da? biggrin.gif
Hoinar
QUOTE ( T u d o r @ Nov 4 2008, 12:39 PM) *
Masina, nu soferu', da? biggrin.gif


Da ma...da' altfel e cand pe strada nu mai simti duhoarea de benzina/motorina arsa ci un parfum de pruna...in lemn de dud biggrin.gif.
Ar fi lumea mai fericita..parol.
20krpm
dac-ar fi sa se tina de toate recomandarile astea, jk chiar si-ar face parc auto. nimic mai funny decit sa vezi vreo zece d-astea noaptea intr-un garaj sugind de la compresorul central... teehee.gif
FAR EASTERN
Tot mai multi constructori de automobile promit masini electrice, insa litiul, element esential pentru bateriile viitorului, va fi disponibil in cantitati suficiente numai daca Bolivia va decide sa exploateze la maximum rezervele uriase pe care le detine. Tara andina detine peste jumatate din rezervele mondiale de litiu, insa nu vrea sa lase nicio companie straina sa investeasca, pentru a nu-i imbogati pe occidentali, scrie BBC.

Carbonatul de litiu e prezent in bateriile de laptop si de telefoane mobile, insa e privit ca un "Sfant Graal" al industriei auto, putand stoca multa energie intr-un spatiu restrans. Marii producatori auto fac experiente cu bateriile pe baza de litiu: General Motors le testeaza pe Chevrolet Volt, Toyota are in vedere baterii cu litiu la o viitoare generatie a lui Prius, BMW are acelasi gand pentru o versiune de Mini, iar Mitsubishi spune ca litiul e cheia succesului masinilor electrice, insa conditia e ca rezervele sa fie suficiente.

Mitsubishi va lansa la anul o masina electrica in productie de serie, dar atrage atentia ca in anii ce vin, cererea mondiala pentru litiu va creste de cinci ori, iar daca nu se vor gasi noi rezerve, nu va putea fi acoperita. Bolivia, spun japonezii, este cheia viitorului, pentru ca zona deserturilor de sare Salar de Uyuni detine peste jumatate din rezervele mondiale de litiu.

Litiul e extras din roci si din apa marii, iar de comportamentul Boliviei depinde mult viitorul acestui produs. Tara sud-americana nu e prietenoasa cu investitorii straini, presedintele socialist Evo Morales vrea ca statul sa controleze toate resursele, iar mesajul trimis Vestului este ostil.

"Nu vom repeta experienta istorica traita din secolul 15, materiile prime au fost exportate pentru industrializarea occidentului, iar noi am ramas saraci", spune ministrul minelor din Bolivia, Luis Alberto Echazu.

De-a lungul istoriei, din Bolivia au mers la export cantitati mari de aur, argint, petrol si gaze, insa tara ramane cea mai saraca din regiune.

Populatia locala extrage sarea si o vinde pentru cativa dolari, pentru a putea supravietui, iar atitudinea presedintelui este apreciata de bastinasii care nu vor ca resursele tarii sa-i imbogateasca pe capitalisti.

S-au mai facut incercari pentru exploatarea resurselor uriase de litiu in Bolivia, insa fara succes. Totusi, in prezent, guvernul din La Paz vrea sa le exploateze puternic, insa fara imixtiuni ale companiilor straine. Bolivienii vor sa instaleze o uzina pilot care sa produca 1,2 kilotone pe an, iar productia ar putea ajunge la 30 de kilotone anual, in 2012.

Insa problema este ca in prezent, litiul este folosit in baterii foarte mici, cele de masina sunt sensibil mai mari, iar Mitsubishi estimeaza ca va fi nevoie de o productie mondiala de 500 kilotone anual. Concluzia trasa de japonezi este ca in 2015 cererea de litiu pe plan mondial va depasi oferta, astfel ca avansul masinilor electrice poate fi blocat.

Intrebarea este: poate Bolivia sa produca suficient? Guvernele sud-americane au experienta indelungata in minerit, insa fara tehnologie straina performanta e posibil ca lucrurile sa nu mearga asa de repede. In orice caz, producatorii de masini vor ca bateriile sa fie cat mai ieftin de produs, pentru ca altfel, pretul automobilelor electrice va fi prohibitiv in continuare.

Daca productia de litiu va creste greu, producatorii vor fi nevoiti sa-si amane lansarile de masini electrice. Iar Bolivia avertizeaza ca va fi atenta si la nivelul de poluare generat de productia de litiu si subliniaza ca "nu exista o solutie magica" a problemei.

@hotnews.ro
f1anatic
Uite un hybrid demn de tot junkyard-ul

CHEVROLET MALIBU HYBRID
http://www.soultek.com/clean_energy/hybrid...libu_Hybrid.htm
QUOTE
According to early reports the Malibu hybrid should offer about a 2 mpg improvement in fuel economy compared to the conventional Malibu, or about 24/32 mpg city/highway.

si bineinteles rudele
SATURN AURA
http://www.saturn.com/saturn/vehicles/aura/overview.jsp

Conform site-ului oficial; Saturn Aura Hybrid are un consum de
26 mpg city si 34 mpg highway
pe cind Saturn Aura XE (cu motor normal) are un consum de
22 mpg city si 33 mpg highway


Really - why bother ? Aura XE are MSRP de 23,100 iar Aura Hybrid are MSRP de 26,685. Se presupune o scadere de 2000-2500 de dolari dupa ce negociezi cu dealerul. Totusi, aceasta diferenta de consum nu justifica pretul. Parerea mea: MAJOR FAIL. Nu e de mirare ca GM este falimentara.



FAR EASTERN
Asta e si motivul pentru care am ales alt hibrid, pentru ca, asa cum spuneam pe topicul lui 20krpm, Saturn mi-a atras atentia catre hibride. Ce-i adevarat, oarecum din intamplare...
Acu nu stiu exact daca sunt diferente notabile cu privire la nivelul emisiilor intre hibrid si regular la Saturn. Ar trebui, totusi.
Eu astept cu nerabdare specificatiile de la Insight. smile.gif wink.gif

l.e. eu zic ca totusi 2 mpg improvement nu trece neobservat la americani, atata timp cat se cainau ca se scumpeste galonul de gaz cu 1 cent... de asta a si avut(si inca mai are, cred) succes Prius in state. smile.gif
f1anatic
QUOTE (FAR EASTERN @ Nov 24 2008, 07:56 AM) *
l.e. eu zic ca totusi 2 mpg improvement nu trece neobservat la americani, atata timp cat se cainau ca se scumpeste galonul de gaz cu 1 cent... de asta a si avut(si inca mai are, cred) succes Prius in state. smile.gif


Din pacate, 2 mpg improvement este absolut nesemnificativ. Intra in plaja de eroare/variatie datorata modului de condus; a greutatii carate de masina; vint din fata etc. Uite spre exemplu, daca o masina obtine pe autostrada
30 mpg = 7.84 L% iar o alta masina hibrida (cum e cazul de mai sus) obtine
32 mpg = 7.35 L% tu chiar ti-ai cumpara varianta hibrida, cind e masi scumpa cu 4000 de dolari ? P:arca mai facusem socoteala cu Honda Civic Hybrid undeva aici pe forum. E aceeasi bascalie. Tehnologia hibrida nu ajuta chiar atit de mult la consum decit la anumite masini - gen Prius - care au fost gindite pt a fi hibride de la bun inceput - nu la masini gen cele facute de General Motors la care tehnologia hibrida este adaugata ulterior prin prisma fortelor de piata.

FAR EASTERN
QUOTE (f1anatic @ Nov 24 2008, 09:31 PM) *
...tu chiar ti-ai cumpara varianta hibrida, cind e masi scumpa cu 4000 de dolari ? Parca mai facusem socoteala cu Honda Civic Hybrid undeva aici pe forum. E aceeasi bascalie. Tehnologia hibrida nu ajuta chiar atit de mult la consum decit la anumite masini - gen Prius - care au fost gindite pt a fi hibride de la bun inceput - nu la masini gen cele facute de General Motors la care tehnologia hibrida este adaugata ulterior prin prisma fortelor de piata.


Foarte corect si, desi Toyota stie cel mai bine asta, tot in urma miscarilor din piata, au pus sisteme hibride si pe alte variante standard de la ei, inclusiv Lexus.
f1anatic
Hmmm. Far Eastern, asta sa fie jobu' tau ?
FAR EASTERN
http://www.automarket.ro/stiri/un-designer...ului-17157.html
N-am decat link-ul deocamdata... adica nu am citit tot articolul....
James Kilowatt
Ia uitati aici hibrid urban.... electric + tractiune animala smile.gif Nenea care la construit (cel din poza) se lauda ca prinde 90km/h, e foarte sigur (are centuri de siguranta, etc) si are 200km autonomie. Adica ai autonomie in plus atata timp cat ai suflu sa pedalezi biggrin.gif Pedalatul e foarte sanatos, mai ales iarna, avand si rol de propulsie si de incalzire biggrin.gif

Scuze pentru calitate, sunt facute cu un mobil amarat intr-o zi destul de intunecata.
FAR EASTERN
2009 Dodge Circuit EV
si
Fisker Karma
FAR EASTERN
Fisker Karma S consuma 3 litri/100 de km. Hibridul a fost la el acasa la Detroit in 2009. Salonul auto a insemnat si lansarea roadsterului Fisker Karma S. Masina are propulsie electric/benzina si o versiune coupe care a fost lansata in 2008. Propulsia lui Fisker Karma S este numita Q-Drive si este compusa dintr-un cuplu de 2 motoare electrice alimentate de la un pat de baterii li-ion, capabile sa ofere 400 de CP rotilor din spate. Fara motorul pe benzina de 2.0 litri (produs de GM) care este montat in fata si conectat la un generator, Fisker Karma S sau coupe poate merge doar 80 de km. Cu ajutorul propulsorului de benzina care alimenteaza patul de baterii, Fisker Karma S poate atinge o autonomie de peste 400 de km. Constructorul roadsterului sustine ca pentru fiecare 100 de km, Fisker Karma S consuma aproximativ 3 litri de benzina, scrie StiriAuto.ro.
FAR EASTERN
Prius III vs. Insight(II) http://reviews.cnet.com/2300-11443_7-10000...;tag=mncol;page
FAR EASTERN
Daca aveti chef de joaca... in arhiva e o aplicatie Java, care simuleaza functionarea sistemului hibrid pe Prius generatia I. Eu zic ca e... foarte TARE!!!!
FAR EASTERN
Cica:

"Pe langa variantele pe benzina si diesel, cei de la conducerea Volkswagen au anuntat ca vor pune la dispozitia publicului si o versiune hibrida a modelului Touareg.

Puterea va fi oferita de un motor V6 de 3.0 litri, cu supercharger, ce dezvolta 333 CP si 440 Nm de cuplu.

Motorul conventional este cuplat la unul electric care ofera inca 52 de CP si 300 Nm de cuplu. Acest motor electric este alimentat de catre o serie de baterii 228volt-nichel.

Aceasta configuratie va duce consumul modelului pana la 9l/100 de km parcursi, reprezentand o imbunatatire de peste 20% in acest departament.

Nu in ultimul rand, se pare ca nu va trebui sa asteptam mult dupa acest model deoarece, conform spuselor unui purtator de cuvant Volkswagen, primele prototipuri sunt deja in faza de testare. "

@masini.ro
AZAZEL
este prima data cand am deschis aria "masini hibride" si am facut-o ca sa pun rezultatele unor teste. cei de la autobild au vrut sa vada cu cat consuma mai mult masinile in realitate fata de ce declara producatorii. cea mai mincinoasa masina a fost mercedes G 55 AMG si apoi , spre surprinderea mea au fost 3 hibride consacrate. rusinica:

Fahrzeug Werksangabe Testverbrauch Mehrverbrauch
Mercedes G 55 AMG 15,9 lSP 24,3 l SP 53,00%
Lexus RX 400h 8,1 l S 12,0 l S 48,00%
Honda Civic Hybrid 4,6 l S 6,6 l S 43,50%
Toyota Prius 1.5 HSD 4,3 l S 6,0 l S 39,50%
Mitsubishi Colt 1.5 CZT 6,8 l S 9,4 l S 38,00%
Fiat Panda 1.3 Multijet 16V 4,3 l D 5,9 l D 37,00%
Citroen C1 Hdi 55 4,1 l D 5.5 l D 34,50%
BMW 123d 5,2 l D 6,9 l D 32,70%
Kia Cee'd 1.4 CVVT 6,1 l S 8,0 l S 31,00%
VW Polo BlueMotion 3,9 l D 5,1 l D 30,80%
BMW X5 3.0sd 8,2 l D 10,4 l D 26,80%
Peugeot 308 Hdi 110 4,7 l D 5,9 l D 25,50%
Daihatsu Cuore 1.0 4,4 l N 5,5 l N 25,00%
Ford Focus 1.6 TDCi 4,8 l D 6,0 l D 25,00%
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V 7,1 l S 8,8 l S 23,90%
Audi A3 Sportback 2.0 TDI 5,5 l D 6,8 l D 23,60%
Hyundai i30 1.6 CRDi 4,7 l D 5,8 l D 23,40%
Daihatsu Materia 1.5 7,2 l 8,8 l N 22,20%
BMW 525i Touring 7,7 l SP 9,4 l SP 22,10%
Volvo C30 1.8 7,3 l S 8,8 l S 20,55%
FAR EASTERN
Uite aici niste explicatii.
leroux
QUOTE (AZAZEL @ Feb 6 2009, 02:37 AM) *
este prima data cand am deschis aria "masini hibride" si am facut-o ca sa pun rezultatele unor teste. cei de la autobild au vrut sa vada cu cat consuma mai mult masinile in realitate fata de ce declara producatorii. cea mai mincinoasa masina a fost mercedes G 55 AMG si apoi , spre surprinderea mea au fost 3 hibride consacrate. rusinica:

Fahrzeug Werksangabe Testverbrauch Mehrverbrauch
.........
Lexus RX 400h 8,1 l S 12,0 l S 48,00%
........................


Confirm la Lexus pe ultimele 50,000 mile, dar asta nu inseamna mai nimic draga AZAZEL... Al Gore a exagerat cu mult mai mult in lucrarile sale cu privire la incalzirea globala si totusi documentarul "An Inconvenient Truth" a luat 2 Oscaruri iar Gore a impuscat chiar premiul Nobel. Dilema este: te supui tendintelor mai mult sau mai putin manipulatoare, sau nu...

Eu sunt multumit totusi ca, spre deosebire de alte SUV-uri cu aceleasi performante, Lexus 400H consuma chiar foarte, foarte putin...
FAR EASTERN
Hey,leroux!!! Pe unde ai umblat????
Hm, 50000 mile..., daca ai setat kilometrajul pe "mile", cred ca te-ai plimbat un pic... wink.gif
HalbaSus
leroux, cat consuma un lexus RX400h (daca ai calculator de long trip neresetat de macar 5000-1000 km ar fi cel mai bine).

Referitor la consumuri, se pot obtine consumuri si sub cifrele date de producatori. Eu la Touareg V6 3.6 am reusit sa scot 9.9% medie pe 300 km (de la Munchen la Gratz - prin alpi). Iar in carte e dat 10.4% extraurban. Si asta in conditiile in care eram 4 persoane in masina + bagaje aferente.

LE: De altfel am vazut recent un episod Top Gear in care cei trei trebuie sa parcurga 750 de mile (1200 km) cu un singur plin cu ce masina vor ei. Nu are rost sa va povestesc episodul ideea e ca pana la urma fiecare dintre ei ajunge la destinatie parcurgand chiar mai mult decat 1200 km (au ales rute diferite) iar masinile folosite au fost: legacy diesel, polo ecotech diesel si, surpriza: jaguar XJ twin-turbo.

Oare cate hibride ar fi putut parcurge distanta aia ?
FAR EASTERN
Cu rezervor de aceeasi capacitate???
Polo-45 litri, XJ-70l?, Legacy-64l.

Prius, de exemplu normal wink.gif ..., are 45 l. Acum cate e Polo si cat e Prius, ca dimensiuni... Si cred ca tot Prius ar bate. Eu am facut pe drumurile patriei 960 de km cu un rezervor(Slobozia, Valea PH, BV, Curtea de AG, Transfagarasanul, Sighisoara si inca o traversare de munti pe la Lacu Rosu.) Dar am mai povestit despre asta pe aici...
HalbaSus
QUOTE (FAR EASTERN @ Feb 6 2009, 04:25 PM) *
Cu rezervor de aceeasi capacitate???
Polo-45 litri, XJ-70l?, Legacy-64l.

Prius, de exemplu normal wink.gif ..., are 45 l. Acum cate e Polo si cat e Prius, ca dimensiuni... Si cred ca tot Prius ar bate. Eu am facut pe drumurile patriei 960 de km cu un rezervor(Slobozia, Valea PH, BV, Curtea de AG, Transfagarasanul, Sighisoara si inca o traversare de munti pe la Lacu Rosu.) Dar am mai povestit despre asta pe aici...


Fiecare masina avea rezervorul lui standard, nu aveau voie sa modifice masinile. Nu cred ca ar castiga priusul sau ca ar reusi sa faca cei 1200 km. La un moment dat in timpul testului computerul de bord al polo-ului arata 78 mpg. Asta inseamna un consum de 3.6 l/100 km.
In privinta marimii, ai dreptate, polo e mai mic decat prius, dar aceasi distanta (sau chiar mai mare) a fost parcursa si de jaguar xj (e drept, asta are rezervorul cel mai mare asa ca si-a permis si un consum mai mare)...
Oricum, la un asemenea test (autonomie pe distante mari) cu siguranta nu as fi ales un hibrid.
Diesel
ala a fost cel mai penibil si cel mai "regizat" challenge dintre toate. daca alea cu masina vs transportul public au vreun sambure de adevar, ala cu consumul mi s-a parut plin de inadvertente. nu imi aduc aminte detaliile specifice, dar la momentul vizionarii am ramas cu un gust amar.

PS: vorbeam azi cu Mike de hibrida lui, 62L benzina si 36L GPL te duc destul de departe smile.gif
FAR EASTERN
Pai si 100 l de benzina te duc departe... numai ca pe mai multi bani. wink.gif

@Halba, vrei sa-ti pun o poza cu 100+ mpg sau 0 l/100 km?
HalbaSus
QUOTE (FAR EASTERN @ Feb 6 2009, 06:18 PM) *
Pai si 100 l de benzina te duc departe... numai ca pe mai multi bani. wink.gif

@Halba, vrei sa-ti pun o poza cu 100+ mpg sau 0 l/100 km?


Da vreau, dar sa fie consumul mediu pe o distanta de macar 100 km. Ca la consum instant pot si cu A3-ul sa-ti arat poza cu 0 l/100 km.

@Diesel: ce crezi ca a fost regizat la el ? crezi ca au mai alimentat pe drum ? Nu vad care ar fi fost rostul.
FAR EASTERN
QUOTE (HalbaSus @ Feb 6 2009, 07:50 PM) *
Nu vad care ar fi fost rostul.


ONE for the money,
TWO for the show...
Diesel
La o distanta obscen de mare de destinatie, computerul de bord al lui Jeremy indica o autonomie de 50 de mile. Apoi exact ultima parte a calatoriei lui lipseste, in timp ce Richard ajunge la destinatie.

E o alta inregistrare mult mai interesanta in care Jeremy face o calatorie dus-intors de 800 de mile cu un A8 W12 TDI sau ceva de genul. Acolo era chiar ingrijorat de rezultat si pare facuta mult mai serios.
FAR EASTERN
Banuiati ca designul folosit pentru Honda Insight si Toyota Prius, a fost inventat de un... german????
FAR EASTERN
Ford versus Toyota
In lupta motorizarilor hibrid: Toyota catre Ford: 100.000 unitati? Dragut... noi am vandut un milion numai in SUA!

Saptamana aceasta, Ford a anuntat construirea masinii hibrid cu numarul 100.000. Ulterior, Toyota a dat publicitatii un comunicat oficial care scade cotatia Ford versus Toyota la o cota de.... 10 la 1! Toyota Motor Sales a vandut, in SUA, peste un milion de modele Toyota si Lexus, echipate cu motorizari hibrid si domina piata americana cu un procent de 75% din vanzarile de hibride.
Toyota Motor Sales comercializeaza sase modele hibride: Prius, Highlander hybrid SUV, Camry hybrid, Lexus GS 450h, LS 600h si RX 400h. In vara aceasta, gama de hibride se va imbogati cu noile modele Prius III, RX 450h si HS 250h.
Si mai surprinzator este fapotul ca la nivel mondial, compania nipona vanduse, pana la finele lui ianuarie 2009, 1,7 milioane vehicule Toyota si Lexus, toate echipate cu motorizari hibrid, din care numai Prius atinsese pana primavara trecuta milionul de unitati vandute!
De asemenea, potrivit comunicatului, Toyota spera sa construiasca pana in anul 2020 cate un milion de vehicule hibrid, anual, dar pe fondul actualei configuratii economice mondiale, termenul a fost redefinit in sensul de "undeva in urmatoarea decada". Totodata, Toyota va introduce pe piata zece noi modele hibrid, la nivel mondial, pana in anul 2012.
Rebel
QUOTE (FAR EASTERN @ Mar 13 2009, 04:19 AM) *
Ford versus Toyota
In lupta motorizarilor hibrid: Toyota catre Ford: 100.000 unitati? Dragut... noi am vandut un milion numai in SUA!

....


Dragut, "noi" nu suntem fanatici Toyota dar tot "noi" am vandut. care noi? biggrin.gif
Tine minte postul acesta, vei afla singur in cateva luni cum sta treaba.
Ford nu a atacat inca nisa de sedanuri dar vine, iar noul Fusion va baga in galeata Toyota, este mai bun, are o calitate a lucrarii superioara Toyota si un consum mult mai mic oferind in acelasi timp un spatiu interior mare spre foarte mare si un portbagaj generos, lucruri ce nu le gasesti la Prius.

http://www.autobloggreen.com/2008/02/26/sa...-in-california/

http://www.hybridcarblog.com/2009/03/led-b...brid-sales.html

Daca in week-end am timp iti voi scana noile teste de la car & Driver ca sa le vezi si tu.
Rebel
Ok, am revista cu mine la birou.
Am scanat pentru tine paginile respective insa sunt in PDF. Sper ca ai ADOBE.

In testul respectiv vei gasi masinile din aceeasi clasa:
Click to view attachment
FAR EASTERN
"Noi" nu il sesiezi din propozitia: "Toyota catre Ford:"? Ce crezi ca vrea sa insemne? O sageata care indica directia? Iar acei "noi" la care te referi tu, nu sunt fanatici Toyota.

Interesant. Numai ca n-am vazut comparatia cu Prius... ori n-am fost eu atent. wink.gif Ah, m-am prins, Prius nu e sedan....
Aici iti dau dreptate: Prius n-are deloc portbagajul lui Fusion. Calitatea executiei... probabil, nu stiu si nici nu am vazut. Consumul... fata de Prius? E departe tare, nu-l mai compara din punctul asta de vedere. Spatiu... nici aici nu stiu, dar mie masina mea mi se pare destul de spatioasa. Am avut de multe ori 5 adulti in masina si nu s-a plans nimeni de lipsa de spatiu ssau discomfort. Dar hai sa nu discutam despre asta acum.
Ai informatii comparative intre Fusion si Prius? Adica, ma scuzi ca nu le caut eu, dar tu vrei sa demonstrezi ca Fusion e mai bun ca Prius... Cred ca nu bate nici Gen II, nu mai zic de III. :/ Oricum, nu-mi inchipui ca s-ar apuca cineva sa le compare... ma refer la cineva indreptatit sa-si de acu parerea. Dar daca gasesti ceva, pune aici.


p.s. postul mi l-am tatuat deja. Nu-ti spun unde. 36182451.gif

p.s.2. Ce-i aia ADOBE?
Rebel
interesanta abordare: "eu nu caut ca stiu ca-i mai buna, tu vrei sa-mi demonstrezi contrariul". rolleyes.gif
Ok, fie ca tine.

Iti cunosc opinia, ultima declaratie mi-a intarit clar apartenenta ta "obiectiva".

Ai diferentiat bine, eu vorbeam de Prius, textul insa -asa cum am si mentionat dealtfel- dezbate insa alte 4 sedanuri.

Nu am o comparatie Prius Fusion, nu am gasit inca vreuna si nici nu am citit vreuna. Daca imi cade ceva in mana iti voi spune.


p.s.
Adobe reader.
FAR EASTERN
off topic: Adobe reader ala care daca deschizi un pedeef de pe net, se ofera sa ti se instaleze gratuit in computer.... pai de ce nu zici asa? Cica a aparut 9 da' eu de ciuda nu l-am instalat. Ma chinui cu 8. wink.gif

Rebel, opiniile mele se bazeaza deocamdata pe experienta proprie. In cazul tau, eu nu o contest pe a ta. Am vazut ca ai "probat" destule masini, dar nu stiu sa fi fost si intrun Prius. Daca da, spune-ne impresiile tale. Daca nu, sunt binevenite si cele viitoare. Asta ca sa nu crezi ca vad doar inainte...
Legionaru'
Rebel, asa cum noi suntem fanatici in a sustine Toyota, asa esti tu in a pune "talpa" impotriva Toyota.
Am mai spus si in alt topic, calitatea materialelor care sunt folosite la constructia masinilor pentru piata din Europa difera fata de cea a materialelor folosite pe piata din SUA.Mie mi se pare ca exagerezi putin.
Am sa marturisesc ceva acum, si prietenii de pe forum o pot confirma:daca as avea 150.000 euro de dat pe o masina stii ce as cumpara?
Te las sa raspunzi si dupa o sa scriu si eu ce mi-as lua.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.