Help - Search - Members - Calendar
Full Version: masini SH de la Dealeri/Parcuri Auto
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
c4cristi
Salut,

As vrea sa imi cumpar un VW golf 5 SH , in limita a vreo 12-13000 euro si as vrea sa stiu care sunt cele mai bune optiuni pe care le am daca vreau sa il cumpar de la noi din tara . Varianta de a lua o asemenea masina din targ se exclude pt ca am inteles ca acestea au kilometrajul dat mult inapoi si nu vreau sa imi iau o teapa.
Nu prea le am cu masinile - nu am mai avut pana acum masina , asta ar fi prima - asa ca urmeaza niste intrebari ...de noob smile.gif :

1. Unde pot afla kilometrajul exact al unei masini (din cate am inteles ar fi la reprezentanta VW in cazul meu.. , dar vreau sa fiu sigur ca asa e) - daca imi puteti da si un exemplu pls (adresa , link..)
2. Aveti idee daca dealerii de la noi au obiceiul sa dea inapoi kilometrajul masinilor pe care apoi le vand ca masini de ocazie?(sh)
3. Aceeasi intrebare legata de masinile din parcurile auto din Bucuresti sa zicem ...am fost week trecut la dealerul porsche nord bucuresti si langa el era un parc auto( cred ca ii zice)..nu mai stiu numele , si nu stiu cata incredere se poate avea ca masinile de acolo sunt cu atatia km la bord cat scrie .

Also , daca puteti sa imi raspundeti prin a compara situatia din tara noastra cu cea din germania (daca nu e ok sa iau de la noi ma duc si in germania , dar numai daca e nevoie).

Mersi pt eventuale raspunsuri ! smile.gif
::::AL3X::::
parcul de langa porsche nord cred ca se chema Weltauto nu? daca e asa poti avea incredere in ei pt ca sunt parc legat de vw
cucuci
de ce nu-ti cauti singurel masina pe mobile.de sau autoscout.de, vorbesti cu unul altul (gasesti pe internet o gramada daca nu da-mi un pm si-ti dau cateva date de contact) si pentru suma de 500 euro ti-o aduce. mai ai sansa sa-ti cauti o masina in jurul berlinului unde te asteapta o persoana care pentru 100 euro te plimba la toate masinile gasite de tine din jurul berlinului vezi masina si ti-o aduci dupa caz.

decat sa le iei din parcuri auto/targuri mai bine putina miscare si iesi si cu vreo 2-3 sute mai ieftin.

ceea ce zici tu, la reprezentanta iti scoate un istoric cu schimburile de ulei, curea distributie, etc (in cazul in care s-au facut la reprezentanta) astfel daca la ei in baza de date o sa apara ca la 100.000 km s-a schimbat ultima data uleiul logic ca masina ar trebui sa aibe undeva la 110.000 maxim (asa gandesc ei) dar daca nu s-au facut reviziile la reprezentanta nu prea te ajuta cu mare lucru.
la partea cu kilometri reali te ajuta cat de cat daca masina are carte service de unde poti sa deduci ce si cum.

spor la achizitionarea masinii.
klm
CITAT(cucuci @ Apr 1 2008, 09:16 PM) *
ceea ce zici tu, la reprezentanta iti scoate un istoric cu schimburile de ulei, curea distributie, etc (in cazul in care s-au facut la reprezentanta) astfel daca la ei in baza de date o sa apara ca la 100.000 km s-a schimbat ultima data uleiul logic ca masina ar trebui sa aibe undeva la 110.000 maxim (asa gandesc ei) dar daca nu s-au facut reviziile la reprezentanta nu prea te ajuta cu mare lucru.
la partea cu kilometri reali te ajuta cat de cat daca masina are carte service de unde poti sa deduci ce si cum.

E o inventie nou nouta numita calculator care are niste chestii cam ciudate numite programe, cu un calculator pe care e instalat un program (vag-com cica) si cu un cablu (interfata cica) care se baga in masina poti sa afli/modifici cate ceva, cica si numarul de kilometri!!!; daca tehnologia asta pare desprinsa din Razboaiele Stelelor atunci matematic poti aproxima numarul de kilometri: (rulaj mediu in Romania: 15k km/an, rulaj mediu UE: 35-50k km/an)*vechimea masinii~=nr de km.
cucuci
domnule klm,
o sa ignor tonul tau batjocoritor si permite-mi sa te contrazic in cateva treburi si anume: acel program vag-com care se instaleaza pe acel calculator nu te ajuta la modificatul kilometrilor care cica-l faci cu un program numit vag tacho care se face prin alt cablu numit si el vag tacho usb (si cica versiunea 2.2 ar fi ultima).
despre kilometri reali: zice-se ca daca dai kilometrajul inapoi de la sute de mii la zeci de mii (exemplu de la 150.000 la 89000) pe afisaj va aparea 089000 in schimb daca acei 89000 ar fi reali ar aparea fara 0 in fata.

legat de citirea kilometrilor reali cu vag-com: nu vreau sa te intristez sau sa-ti spulber visele marete dar mai nou cand se modifica kilometrajul se modifica numarul de kilometri atat in IC (bord) cat si in modulele masinii (care sunt vizibile cu vag-com) si in al treilea rand kilometri reali se stocheaza si in ECU dar acesti presupusi kilometri reali din ECU sunt kilometri parcursi cu ECU respectiv astfel daca schimbi ECU nu mai ai date concrete.
toate cele mai sus mentionate putandu-se face doar cu interfata originala si cu versiunea de vag-com peste 6.

Dar tot in secolul acesta al vitezei au aparut solutii pentru rescrierea oricarei informatii VIN Immo KM in ECU prin OBD asa ca NU poti afla kilometri reali cu interfata vag-com decat daca cel care da kilometri inapoi nu stie ce face ... sau nu stie mare branza.

Sa nu uitam ca si cartea service poate fi vrajeala. Exemplu: masina cu 15.000 km ... dati 15.000 km inapoi facut schimbul de ulei la un service no name ... dupa alti 15.000 km facuta revizia la reprezentanta si tot asa astfel cand masina va avea 200.000 km in bord vor aparea 100.000 corect? au fost nenumarate cazuri.

In concluzie raman la ideea mea si anume: CEA MAI SIGURA verificare este sa ceri istoricul masini la reprezentanta si sa compari cu ce ai tu pe cartea service.
klm
Si cat costa sa faci toate alea? Crezi ca se justifica schimbarea ECU?!
Nu mai intru in polemica, tu verifica asa cum crezi si eu verific asa cum cred; un ochi instruit bate toate cartile de servis si toate computerele.

ToRnada
uite de aceea mi-am luat eu masina noua thumbsup.gif
cucuci
Dooh klm nu am discutat chiar nimic despre aproximarea kilometrilor cu ajutorul ochiometrului.

Raspunsul meu era strict la bataia ta de joc: "E o inventie nou nouta numita calculator care are niste chestii cam ciudate numite programe, cu un calculator pe care e instalat un program (vag-com cica) si cu un cablu (interfata cica) care se baga in masina poti sa afli/modifici cate ceva, cica si numarul de kilometri!!!; daca tehnologia asta pare desprinsa din Razboaiele Stelelor atunci matematic poti aproxima numarul de kilometri".

Sa-ti raspund la intrebari: cat cred ca costa toate alea? 10 minute de munca cu ajutorul interfetei vag tacho.
Poate te-ai pierdut printre detalii dar in postul anterior ziceam ca: "Dar tot in secolul acesta al vitezei au aparut solutii pentru rescrierea oricarei informatii VIN Immo KM in ECU prin OBD" ceea ce in traducere libera inseamna ca se pot rescrie informatiile din ECU ceea ce nu mai necesita schimbarea ECU-ului, acesta (repet) putand fi rescris: in bord pui 115000 km ... in ECU pui 115000 si asa mai departe.

Inca o chestie domnule klm: daca acesti kilometri sunt dati inapoi de o persoana care stie cat de cat toate locatiile unde trebuie sa schimbe numarul de kilometri nu vei afla probabil niciodata un numar real al kilometrilor.

Si sa nu uitam ca nu era vorba cum verific eu sau tu numarul de kilometri ce era vorba de o persoana care a zis ca nu prea le are cu masinile si ca este la prima masina asa ca raman la teoria mea cu istoricul masinii scos de la reprezentanta si comparat cu caietul service (daca masina dispune de acesta).

P.S. ToRnada , sa o stapanesti sanatos. Problema este ca, intr-un anumit buget masinile second sunt mai avantajoase ca cele noi (aici ma refer la comfort, de ce nu aspect, dotari).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.