QUOTE (cristina.boros @ Mar 25 2008, 07:34 AM)
Buna
Am fost weekendul asta la un drum lung cu Golful IV 2001 1,9 TDI al socrilor mei... La un moment dat, in timpul unei depasiri, puterea motorului a cazut brusc, cu acceleratia calcata la maxim ..... mai nimic. Am sunat un mecanic care mi-a spus ca daca, dupa ce opresc motorul si il pornesc din nou, masina isi revine e turbosuflanta si ca trebuie curatata. Asa a si fost. Acuma, intrebarile mele sunt:
1. A mai patit cineva asa ceva? Cum s-a rezolvat? Mecanicul mi-a spus ca exista sanse ca dupa ce o duc la curatat sa nu mai functioneze deloc
Una noua costa 1000 euro si parca second nu prea avem curaj sa luam....
2. Stie cineva un mecanic bun in zona Mures - Cluj?
Multumesc mult in avans
Cristina
Problema aceasta a avut-o fratele meu la Golf IV TDI 110 cp. A inceput cu aceleasi simptome, s-a dus cu ea la reprezentanta Skoda la Pitesti, unde i-au spus că trebuie schimbată, după ce i-au pus testerul pe masina. A ingitit in sec, a scos 1000 si cativa euro din buzunar + turbosuflanta veche, i-au montat o turbosuflanta nouă, originala "Made in Romania", iar la 3 zile dupa isprava asta, masina avea aceleasi simptome.
Sa cada pe jos si mai multe nu! S-a dus la reprezentanta intai cu duhul blandeții, i-au mai surubarit ceva pe acolo, i-au pus din nou testerul pe masina si l-au convins ca nu turbina este de vina, ci un senzor pe care a mai dat 100 euro. A mers cu masina la Nurvil Rm Valcea, care probabil sunt cei mai buni, au un inginer acolo cu constiinta de neamt, si i-a spus acela cu precizie de unde este buba.
Inginerul de la Nurvil l-a intrebat din prima daca a testat turbosuflanta veche in mers pe masina. Raspunsul a fost: nu
Aceasta era prima operatiune dupa testul "in gol"
S-a dus din nou la cei care i-au luat banii DEGEABA, DEGEABA, DEGEABA .... cerandu-le sa-i rezolve problema. După un scandal monstru, cu amenintari si toate cele, intrucat ii spusesera din nou ca totul este OK, au acceptat sa faca un test in sarcina, si au constatat ca de fapt nu era nici turbosuflanta, nici senzorul, si nici altceva decat capsula vacuumatica prin care este comandata intrarea in sarcina a turbosuflantei.
Concluzii:
- a cheltuit aproape 1500 euro și 2 saptamani pentru o problema pe care un profesionist a "citit-o" din zbor.
-cei mai multi mecanici de pe la reprezentante nu sunt cu nimic mai sus decat cei de la SMA
-cei mai multi dintre ei se uita la tester exact cum se uita cockerul meu la mine cand ma apuc eu sa cant
-mai toti sunt pusi pe castigat bani nemunciti
-trebuie sa cascam ochii pentru ca altfel snapanii astia ne iau chifteaua din farfurie mai repede ca Iosefini
Mi-am varsat naduful!
Bafta!