sorin200693010
Mar 20 2008, 10:12 PM
De regula alimentez de la OMV , motorina Euro 5 , care , conform afirmatiilor reprezentantilor OMV, contin aditivii necesari pentru intretinerea unui motor.Sunt unele persoane, care afirma ca este indicat, ca din cand in cand, sa introducem pastile de aditivi in rezervor, pentru intretinerea motorului.
Voi ce parere aveti?Chiar este necesar?
mike.omega
Mar 21 2008, 06:07 AM
Eu, in aproape 12000 de km, nu am bagat nici un aditiv
Numai motorina "buna" sau mai bine zis de la OMV, Mol sau Lukoil. Nu am incredere in Petrom, Rompetrol sau altii(parere strict personala). Intre motorina euro 4 sau euro 5 nu am simtit nici o diferenta, doar la pret
James Kilowatt
Mar 21 2008, 09:12 AM
Aici nu se gaseste Euro4 si Euro5... doar "normala" si "extra". Singura diferenta pe care am observat-o e 10% la pret. Poate la un motor mai suparat exista si alte diferente.
mike.omega
Mar 21 2008, 05:16 PM
La noi astia de la marketing sunt mai smecheri si au imparit motorina(chipurile) dupa normele Euro ca da bine la public. Si mai misto e ca la ei pe site scrie ca motorina Euro 5 este destinata motoarelor diesel Euro 5, care or fi alea....
James Kilowatt
Mar 21 2008, 05:31 PM
Asta ii obliga insa sa respecte si niste standarde (teoretic). Ceva legat de cantitatea de sulf sau cam asa ceva.... or respecta-o?
mike.omega
Mar 21 2008, 05:36 PM
Cred, n-am de unde sa stiu sau sa aflu
sorin200693010
Mar 21 2008, 07:12 PM
In afara de faptul ca motorina euro 5 este mai putin poluanta ca si cea euro 4, ar mai fi vreo diferenta calitativa intre cele doua tipuri de motorina?
Paul46623
Mar 22 2008, 10:43 AM
Din cate stiu, motorina Euro 5 are mai mult diester in ea.
rares728
Apr 2 2008, 09:40 PM
Invers proportional cu cresterea nr. de "euro" al motorinei scade cantitatea de sulf. Fara sulf motorina este mai "aspra" lucru nu prea benefic supapelor si altor componente. Mai sunt si alte diferente, desigur, dar pentru motoare EURO 4 se recomanda motorina EURO 4. Fara sa fiu un "specialist", observatia mea personala este ca motorina romaneasca este extrem de riscanta si nu este monitorizata calitatea ei la pompe. Aditivii, sau colorantii introdusi sunt foarte ieftini si rezulatul este pe masura.
Este necesar un aditiv in motorina, tot ca parere personala. Folosesc aditivi pentru curatare (detergenti), miscibilitate (pt. apa) si pentru ungere - sunt multumit. La masina noua este posibil sa fie mai mult un efect placebo, dar la motoarele mai vechi se resimt in comportamentul masinii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.